>
Ontvangen bedankjes 5000
houtengerard schreef : *knip*
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
houtengerard schreef : Vergeet niet dat de lens van een camera bol is en het beeld vertekend. Het is lastig te zien vanuit deze hoek zonder computerlijnen die de precieze diepte weergeven. Als je de 16 meter lijn denkbeeldig iets doorschuift (dat is recht) dan denk ik dat Palacios met zijn linker voet wel buitenspel stond. Het moment van de freeze is ook niet het moment waarop de bal de voet los laat.
Als je bv Firefox gebruikt kun je de Hola plug-in eens proberen, daarmee zet je een VPN op.Ivinho schreef : Weet iemand hoe ik de samenvatting vanuit Belgie kan bekijken?
Op SBS en FOX is dat geblokkeerd voor Belgie.
Janepie schreef :
Als je bv Firefox gebruikt kun je de Hola plug-in eens proberen, daarmee zet je een VPN op.Ivinho schreef : Weet iemand hoe ik de samenvatting vanuit Belgie kan bekijken?
Op SBS en FOX is dat geblokkeerd voor Belgie.
Janepie schreef : Niet echt topic gerelateerd maar even een snelle uitleg.
Hoe te Hola gebruiken:
1. Installeer de extensie via hola.org > cdn4.hola.org/static/hola_firefox_ext_1.9.992_www.xpi
2. Ga naar een website die is geblokkeerd, sbs dus bv.
3. Druk op de Hola extensie icoon (rechtsboven in de browser)
4. Kies het land uit, je kiest daar dus surfen vanuit Nederland.
Sjuulke schreef : www.rtvnh.nl/sport/172712/fc-volendam-ve...van-mvv-met-reacties
Mooie interviews met Kees Kwakman en Robert Molenaar op rtv noord-holland, waar ze alle credits aan MVV geven.
Ze konden geen grip op MVV geven door de crossballen, de creatieve spelers en de druk op hun eigen goal.
Hola is prima safe te gebruiken als je even snel een filmpje wilt bekijken vanuit het buitenland waar Nederlandse sites een geoblock hebben opgeworpen.houtengerard schreef :
Janepie schreef : Niet echt topic gerelateerd maar even een snelle uitleg.
Hoe te Hola gebruiken:
1. Installeer de extensie via hola.org > cdn4.hola.org/static/hola_firefox_ext_1.9.992_www.xpi
2. Ga naar een website die is geblokkeerd, sbs dus bv.
3. Druk op de Hola extensie icoon (rechtsboven in de browser)
4. Kies het land uit, je kiest daar dus surfen vanuit Nederland.
Dat is zeven dagen gratis, daarna moet je een abonnement afsluiten. Een VPN kost altijd geld omdat er bandbreedte voor je vrijgemaakt moet worden, maar is eigenlijk wel noodzakelijk als je in het buitenland woont en van Nederlandse diensten gebruik wilt maken. Als je een VPN dienst neemt zou ik er 1 nemen die je hele computer benut en niet alleen firefox. Met een VPN verbind je met een computer die in Nederland staat en zo ga je het internet op. Hiermee fop je de website die je wilt bezoeken. Je kunt via een tooltje in de menu balk zelf kiezen met welk IP je internet op gaat. Ik zou het niet gebruiken voor bankzaken, of andere privé dingen omdat meer mensen die wereldwijde computers gebruiken. Daarvoor zou ik gewoon het ip van je provider blijven gebruiken. Maar voor videodiensten is het prima.
VPN providers voorbeelden.
www.goldenfrog.com/NL/vyprvpn/buy-vpn
www.privateinternetaccess.com/pages/buy-vpn/
www.ipvanish.com/
Edit: Sorry ik zie nu dat Hola ook een gratis niet commerciële variant heeft. Het addertje is wel dat jouw internet wordt gebruikt voor buitenlandse gebruikers (Zou ik niet doen).
Janepie schreef : Hola is prima safe te gebruiken als je even snel een filmpje wilt bekijken vanuit het buitenland waar Nederlandse sites een geoblock hebben opgeworpen.
Je moet Hola dan ook niet constant gebruiken dus en open laten staan, filmpje kijken hola afsluiten, klaar.
@Houten jouw VPN's zijn meer de continu VPN methoden voor als je Netflix (usa vanuit nl) etc wilt bekijken maar ik neem aan dat Ivinho met een minuutje of 10 Hola al geholpen is.