>
Ontvangen bedankjes 365
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : En met Branderhorst in de goal.
Boschpoort schreef : Iemand nog iets te mekkeren over kunstgras?[/
Ik heb genoten van de slidings, het kunstgras veld leent zich hier uitstekend voor.
Kwa uiterlijk: ligt het er niet mooi bij. Lijkt of ze veel te veel van die zwarte korrels er op gooien ?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Meeser schreef : Een super sterk en goed spelend Mvv gezien. Knap hoe Elsen dit jonge team zo goed aan het voetballen heeft gekregen. Mvv kan dit seizoen wel eens gaan verrassen. Dit team moet, als er niet teveel blessures of schorsingen komen, makkelijk bij de top 7 kunnen meedraaien. Deze wedstrijd was van Mvv-kant van een heel hoog niveau, hoog tempo, schitterende combinaties en een tomeloze inzet. Er zat een delegatie van Genk op de tribune, ik ben bang dat in de winterstop verschillende clubs zich gaan melden voor Croux en Peeters. Ik vond het hele team sterk voetballen, opvallend was de zeer goede conditie die alle spelers beschikken. Ik heb ouderwets genoten van dit geweldig Mvv.
Jacques schreef :
:
Coppens keepte gisteren prima, schitterende reflex bij rare zwabberbal in de eerste helft. Tegendoelpunt kan hij weinig aan doen, die kerel schiet van 35-40 meter de bal zo in de kruising. Ik was juist blij dat Jo er weer in stond, Branderhorst maakte toch wat foutjes.
MVVke schreef :
2) Bij us op Trepke B weurt veurnaomelek gestande in plaots vaan gezete. De ganse rechterflaank vaan vak B is leeg. En toch presteert daan ein of aandere persoen 't um lui te goon goon commandere tot ze mote goon zitte??? Heer had toch gewoen e stökske nao rechs kinne goon, dao waor plaots zat. Euvergens waor d'r nog discussie euver de vraog of de ganse Maostrebuun aongemerk woort es sfeertrebuun, of allein de vakke bij de Ultras es sfeervakke? Wie zit dat noe?
:
Hill28 schreef :
Jacques schreef :
:
Coppens keepte gisteren prima, schitterende reflex bij rare zwabberbal in de eerste helft. Tegendoelpunt kan hij weinig aan doen, die kerel schiet van 35-40 meter de bal zo in de kruising. Ik was juist blij dat Jo er weer in stond, Branderhorst maakte toch wat foutjes.
Juist van 35 / 40 meter mag zo n bal er nooit in. Te ver voor de goal staan in combinatie met het niet in kunnen schatten van lange afstandballen.
Maar gelukkig dat we zo n kampioensteam hebben dat die fout met een derde goal meteen goedmaakte.
Frostie_999 schreef :
MVVke schreef :
2) Bij us op Trepke B weurt veurnaomelek gestande in plaots vaan gezete. De ganse rechterflaank vaan vak B is leeg. En toch presteert daan ein of aandere persoen 't um lui te goon goon commandere tot ze mote goon zitte??? Heer had toch gewoen e stökske nao rechs kinne goon, dao waor plaots zat. Euvergens waor d'r nog discussie euver de vraog of de ganse Maostrebuun aongemerk woort es sfeertrebuun, of allein de vakke bij de Ultras es sfeervakke? Wie zit dat noe?
:
Viel mij ook op. Waren ook veel mensen met kinderen die ik normaal gesproken niet tegen kom op Trepke B. Wij gingen op onze vaste plek staan, toen zat er achter ons ook iemand te steunen en kreunen. Ga dan niet daar zitten waar je ziet dat iedereen toch staat!