Het is voetbaldaag en aangezien vanavond uiteraard iedereen weer op de chat aanwezig is, wil ik jullie nog wat leesplezier voorschotelen.
Trouwens ik praat hier voor mijn eigen, niet namens UM, HK, Trepke B of de "kut" studenten, waar sommige het willen doen geloven of alleen leden van Ultras Mestreech maandag en jeugdelftallen wedstrijden boycotten.
Ik zal geen eindeloos verhaal gaan typen want iedereen heeft op vrijdag avond te druk met zijn "prive" redenen waarom hij/zei niet aanwezig kan zijn in Venlo, dus zal op ieder vraagstuk een kort antwoord proberen te geven.
@ Ben Salemans,
Als je de strijd niet aangaat, kun je hem ook nooit winnen en uiteindelijk krijg je pas bloemen aan de meet.
@ Roed en Wit 70
Ik zeg niet dat het de reden is, maar weet zeker dat dit wel heeft meegespeeld.
Daarbij komt het feit dat FC twente zich al terug heeft getrokken door middel van financiele problemen.
waar we dus eerst opgezadeld zaten met 3 jongeren elftallen hebben we nu nog maar 2 spek en bonen ploegen.
@t pinobel
Ik geef nergens aan dat het doel al is bereikt, maar een overwinning is het zeker.
Echter spelen we 6 maandag avond wedstrijden, maar omdat we nu DE Derby tegen Sittard spelen verwacht iedereen spectakel van de tribunes.
Alle wedstrijden dienen in het weekend te worden gespeeld, wie de tegenstander ook mag zijn.
@t Mvv supporter,
Wat ik graag zou geloven is dat 250 man de wedstrijden boycotten, wat reëel is om te geloven is dat het hele supporters gebeuren binnen en rond om Mvv, maar om een man of 15 draait.
Alle wedstrijden waar deze jongens niet aanwezig waren lieten alle 4000 anderen het afweten.
Keer op keer zonder ook maar 1 lichtpuntje.
Mensen halen misschien nu wel de studenten erbij als lichtpuntje, geloof mij maar dat lichtje is alweer lang gedoofd.
Deze jongens slapen weer lekker onder hun Ajax, Feyenoord of Psv dekbed, maar het is te gek voor woorden dat jullie 10 jaar UM gaan vergelijken met een studenten clubje dat bij de wedstrijd Mvv - Achilles aanwezig is geweest.
@t dreekemvvke,
Leuk voor je dat je aanwezig bent geweest bij Ajax - Cambuur, verder commentaar niet toepassing.
@t Meeser
Mvv vergelijken met Barcelona? wij zijn 100 keer vetter.
Ook op maandag zal het stadion daar inderdaad gevuld zijn met dagjes mensen, maar je noemt nu ook een club op zonder fanatieke kern.
Ik kan je 100 den voorbeelden opnoemen waar het er wel anders aan toe gaat.
Wat betreft de financien: er word op zaterdag regelmatig een wedstrijd van de jeugd bezocht, 1 ter compensatie van het niet bezoeken van de geboycotte wedstrijden.
En 2 om onze toekomst aan te moedigen en hun een onvergetelijke middag te geven.
Iedereen is hierbij van harte welkom, dus laat ook hier je gezicht eens zien als Mvv je echt zo aan het hart gaat, zoals de meeste mensen hier doen geloven.
Wat betreft de spelers: De spelers zijn maar passanten, het enigste wat ik vraag is iedere week 90 minuten 100 % inzet.
Kijk naar onze kwik, kwek en kwak die naar onze geliefde oosterburen zijn verkast, voor hetzelfde geld zitten er bij deze selectie dezelfde ratten.
Daarbij zijn er welgeteld 0 spelers, 0 man technische staf en 1 voorzitter op het 10 jarig jubileum feest van UM geweest.
Supporters onmisbaar ? laat me niet lachen.
Maar goed, vanavond nemen we de 3 punten mee terug richting Maastricht, uiteraard met alle forum leden die in dit topic al hun bijdrage hebben geleverd.