MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015

24 nov 2015 10:21
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #16
Volgens Breurske is het doel al bereikt: m.i.v. volgend seizoen worden deze wedstrijden weer in het weekend gespeeld. Doel bereikt, dus waarom zou je er dan nog mee doorgaan? Je hebt je zin, dus steun MVV dan onvoorwaardelijk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2015 10:23
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #17
De KNVB luistert alleen maar naar de Clubs zelf. En zelfs dan word het advies genegeerd.

De mensen die denken dat de boycot de reden is dat de derby's volgend jaar weer op vrijdag zullen zijn, mogen dat van mij geloven. Alleen is het niet reëel om dit te denken / te verwachten door 250 man die niet komen.
De KNVB merkt dit niet, alleen MVV en de spelers merken dit.

Dat de derby's volgend jaar gewoon op vrijdag gespeeld zullen worden komt door MVV en Fortuna, deze hebben aangegeven dat dit niet meer kan en dat de gevolgen te groot zijn, Minder inkomen en dergelijke.
Dat is nou reëel om te geloven.

Het ergste is dat de KNVB dit niet op voorhand had kunnen bedenken, je vraagt je soms wel eens af of deze bestuursleden vroeger zelf naar het voetbal gingen en weten wat een derby inhoud. Schandalig vind ik het. Een blamage voor de KNVB.

Dan word MVV nog benadeeld door de lokale driehoek met hun eisen om kassa's en dergelijke op de avond zelf gesloten te houden. MVV en Fortuna worden door meerdere partijen gewoon genaaid en dan voornamelijk op financieel gebied.
Hulde aan de malloten van de KNVB.

Fortuna speelt zeer slecht maar toch komen ze altijd met veel energie naar MVV. Laten we hopen dat MVV gretig is en de blamage van de laatste thuis wedstrijd wit vergeten en ons wil laten zien hoe het wel moet.
een 7-0 is wel degelijke mogelijk aangezien fortuna gewoon echt slecht is dit seizoen.
De vraag is eerder wat doet MVV met fortuna. Met welke instelling komen de spelers het veld op.
Verliezen is in mijn ogen niet aan de orde en die optie heb ik niet eens overwogen.
Echter blijft het MVV. en weten we allemaal wat er kan gebeuren. Kijk naar afgelopen vrijdag..........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2015 11:43
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #18
ik zal even kort reageren op deze hopeloze discussie,je op kunt vele manieren aandacht vragen voor waar jij voor staat .maar in deze helpt het niet om deze wedstrijden te boycotten je hebt alleen maar jezelf ermee.ik was zaterdagavond bij de wedstrijd ajax -cambuur en daar was ook een actie van vak 10 en de harde kern ,maar zij werden keihard uit gefloten door de rest van het publiek.om maar even aan te geven ook zij winnen het niet van het bestuur en jonk gaat gewoon ontslagen worden.jullie doen dit nou al vanaf het begin en denk nou maar niet dat er verandering in komt ,dus gewoon naar je team komen om hun te steunen tegen fortuna.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2015 11:47
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #19
Het is een maandag, de studenten zijn in de stad...hang wat posters op bij de universiteit en geef studentenkorting

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2015 11:48
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #20

La Chouffe schreef : Hopelijk komen dan de studenten weer. Ze zorgden ook voor goede sfeer en volgens mij ook inkomsten :thumbsup:


dan kunnen ze dit keer in ieder geval niet uitgefloten worden door de ultras.

MMP

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2015 12:24
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #21
net eens rondgekeken bij Fortuna, tot nu toe circa 300 man mee.....ze waren zelf ook verbaasd hierover. Hebben ook niet veel hoop op een goed resultaat hier, wat begrijpelijk is ;) Al hopen ze wel dat de nieuwe trainer enige invloed heeft hierop. Ik vermoed dat het Hermans wordt, wat ik dan sneu vindt om hem met een grote nederlaag naar huis te sturen bij zijn eerste klus :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2015 12:38
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #22
10-0 !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2015 14:34 24 nov 2015 14:59 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #23

La Chouffe schreef : Hopelijk komen dan de studenten weer. Ze zorgden ook voor goede sfeer en volgens mij ook inkomsten :thumbsup:


'Sta op en sing foor Em Feej Feej'... nee bedankt. Labylle zingt het zelfs beter. Hoewel het Hollands en het Waals natuurlijk veel op elkaar lijken.

Lees in het Frans: "Savons en sochiez sachies belle"
En nu op het Amsterdams (zoals je vaak leest onder de bel van een voordeur).

De Oosterse invloeden van het Limburgs komen veel meer tot haar recht in de Geusselt, dan die klemtonen die die Hollanders het veld op gooien. Daar zit geen stootkracht achter, het Nederlands is gewoon geen stoottaal. Zie filmpje link (ma ma ma ma ma, foi foi foi etc. )

De eigen huisband is onvervangbaar. Hopelijk komen ze toch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ster_Drager, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2015 21:00
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #24
Laten we vooral niet denken dat het tegen laagvlieger Fortuna een makkelijke wedstrijd wordt. Vorig jaar speelden ze ook een slecht seizoen maar wonnen wel uit bij Roda. De Fortuna supporters vinden dan al dat het seizoen is geslaagd...over chauvinisme gesproken.
Voor mij mag Mvv van Fortuna verliezen mits Mvv de komende tien wedstrijden dan wel wint.
Overigens jammer als de ultra's niet komen. Het zal de KNVB wat boeien als er 80 mvvsupporters een maandagavond boycotten. Denk je als Barcelona op een maandagavond moet voetballen of er dan supporters zijn die hun eigen club gaan boycotten,
Mvv heeft de steun van haar supporters hard nodig!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Peter Pan, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2015 21:55
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #25

seppo schreef : Het is een maandag, de studenten zijn in de stad...hang wat posters op bij de universiteit en geef studentenkorting

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk


Dat gedeelte waar ik mee sprak studeerde in tilburg,dus lijkt mij sterk,ze riepen in het begin ook de benaming archilles :lachen: ...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u seppo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2015 22:18
Iech mats mvv
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #26
Mvv heeft mijn inziens een elftal om eindelijk weer eens te promoveren sinds jaren. Boycotten heeft mijn inziens helemaal geen zin de spelers kunnen alle steun gebruiken om van fortuna te winnen en alle punten zijn belangrijk om een promotie te realiseren. De knvb zal het een rot zorg zijn als er 100 man niet komen die lachen alleen maar omdat soort acties. Ik zeg maak er een sfeertje van als tegen die moffen het vorig jaar en de drie punten zijn binnen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2015 11:02
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #27
Als ze een elftal zouden hebben om te promoveren stonden ze een stuk hoger.
En dan win je gewoon van Achilles..

Juich dus nog maar niet te vroeg..
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2015 01:20
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #28
Het is voetbaldaag en aangezien vanavond uiteraard iedereen weer op de chat aanwezig is, wil ik jullie nog wat leesplezier voorschotelen.
Trouwens ik praat hier voor mijn eigen, niet namens UM, HK, Trepke B of de "kut" studenten, waar sommige het willen doen geloven of alleen leden van Ultras Mestreech maandag en jeugdelftallen wedstrijden boycotten.
Ik zal geen eindeloos verhaal gaan typen want iedereen heeft op vrijdag avond te druk met zijn "prive" redenen waarom hij/zei niet aanwezig kan zijn in Venlo, dus zal op ieder vraagstuk een kort antwoord proberen te geven.

@ Ben Salemans,

Als je de strijd niet aangaat, kun je hem ook nooit winnen en uiteindelijk krijg je pas bloemen aan de meet.

@ Roed en Wit 70

Ik zeg niet dat het de reden is, maar weet zeker dat dit wel heeft meegespeeld.
Daarbij komt het feit dat FC twente zich al terug heeft getrokken door middel van financiele problemen.
waar we dus eerst opgezadeld zaten met 3 jongeren elftallen hebben we nu nog maar 2 spek en bonen ploegen.

@t pinobel

Ik geef nergens aan dat het doel al is bereikt, maar een overwinning is het zeker.
Echter spelen we 6 maandag avond wedstrijden, maar omdat we nu DE Derby tegen Sittard spelen verwacht iedereen spectakel van de tribunes.
Alle wedstrijden dienen in het weekend te worden gespeeld, wie de tegenstander ook mag zijn.

@t Mvv supporter,

Wat ik graag zou geloven is dat 250 man de wedstrijden boycotten, wat reëel is om te geloven is dat het hele supporters gebeuren binnen en rond om Mvv, maar om een man of 15 draait.
Alle wedstrijden waar deze jongens niet aanwezig waren lieten alle 4000 anderen het afweten.
Keer op keer zonder ook maar 1 lichtpuntje.
Mensen halen misschien nu wel de studenten erbij als lichtpuntje, geloof mij maar dat lichtje is alweer lang gedoofd.
Deze jongens slapen weer lekker onder hun Ajax, Feyenoord of Psv dekbed, maar het is te gek voor woorden dat jullie 10 jaar UM gaan vergelijken met een studenten clubje dat bij de wedstrijd Mvv - Achilles aanwezig is geweest.

@t dreekemvvke,

Leuk voor je dat je aanwezig bent geweest bij Ajax - Cambuur, verder commentaar niet toepassing.

@t Meeser

Mvv vergelijken met Barcelona? wij zijn 100 keer vetter.
Ook op maandag zal het stadion daar inderdaad gevuld zijn met dagjes mensen, maar je noemt nu ook een club op zonder fanatieke kern.
Ik kan je 100 den voorbeelden opnoemen waar het er wel anders aan toe gaat.

Wat betreft de financien: er word op zaterdag regelmatig een wedstrijd van de jeugd bezocht, 1 ter compensatie van het niet bezoeken van de geboycotte wedstrijden.
En 2 om onze toekomst aan te moedigen en hun een onvergetelijke middag te geven.
Iedereen is hierbij van harte welkom, dus laat ook hier je gezicht eens zien als Mvv je echt zo aan het hart gaat, zoals de meeste mensen hier doen geloven.

Wat betreft de spelers: De spelers zijn maar passanten, het enigste wat ik vraag is iedere week 90 minuten 100 % inzet.
Kijk naar onze kwik, kwek en kwak die naar onze geliefde oosterburen zijn verkast, voor hetzelfde geld zitten er bij deze selectie dezelfde ratten.
Daarbij zijn er welgeteld 0 spelers, 0 man technische staf en 1 voorzitter op het 10 jarig jubileum feest van UM geweest.
Supporters onmisbaar ? laat me niet lachen.

Maar goed, vanavond nemen we de 3 punten mee terug richting Maastricht, uiteraard met alle forum leden die in dit topic al hun bijdrage hebben geleverd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u You Are

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2015 08:37
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #29
Ben MVV supporter en dat al bijna een halve eeuw,ik ga naar MVV elke dag van de week als dat nodig is.
Boycot dat moet ieder voor zich weten,maar een "echte"MVV supporter is in het stadion als hij daar de kans voor krijgt. en laten we eerlijk zijn het valt soms niet eens op dat de Ultras niet aanwezig zijn,er wordt te veel waarde gehecht aan deze 'supporters",maar dat mag hier op dit forum uiteraard niet gezegd worden.
Vanavond en maandag aanwezig om MVV te zien de rest boeit me echt niet .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2015 11:33
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #30
Fijn dat jij een echte supporter bent Glowwie, misschien kan je samen met al die andere echte supporters ervoor zorgen dat de boycotters maandag helemaal niet gemist worden. Als dat zo is hoeft niemand zich ook meer druk te maken op dit forum. Roed witte moer vaan geluid!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden