MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015

23 nov 2015 12:39 23 nov 2015 12:40 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #1
We zitten een week voor de derby! De hoogste tijd dus voor een topic.

Ter info:

Openingstijden kassa en infobalie:
Infobalie is iedere werkdag van 13.00 tot 17.00 uur open.

Kassa (ingang A) is op wedstrijddag (maandag 30/11) open van 16.00 tot 18.00 uur.

Aanvullende maatregelen:
-Per ID kan er maximaal één toegangskaart gekocht worden
-100% ID-controle bij de ingang van het stadion. De naam van de seizoenkaart of het e-ticket dient dezelfde te zijn als die op de ID.
-Kom op tijd naar de wedstrijd, want iedereen moet gefouilleerd worden.

KOMOP! PAK DIE BOERE!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2015 13:54
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #2
Sorry, hier heb ik wederom geen zin in. Id-controle, formulier invullen en vooraf kaartje(s) kopen. Zullen wel meedere mensen afvallen. Ik moet spontaan naar het stadion kunnen gaan en zonder veel poespas een kaartje kunnen kopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2015 13:57
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #3
Daan kumpste toch gewoen neet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2015 15:21
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #4
Aangezien ik een seizoenskaart heb, heb ik geen last van al die extra maatregelen.
Dit kost extra veel toeschouwers, nog eens bovenop het feit dat de wedstrijd op maandag gespeeld wordt.

Jammer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2015 16:17 23 nov 2015 16:18 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #5
Kaart heb je binnen 1 minuut online gekocht, ID/ rijbewijs kwestie van in binnenzak of portemonnee steken, vraag is of je eruit gepikt wordt bij het foullieren en als het gebeurt ben je binnen halve minuut door. Uiterlijk 22.30 ben je thuis, op tijd voor het slapen gaan ;) .

Als je een excuus wil zoeken, vind je het ook.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2015 17:45
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #6

Bieske schreef : Aangezien ik een seizoenskaart heb, heb ik geen last van al die extra maatregelen.
Dit kost extra veel toeschouwers, nog eens bovenop het feit dat de wedstrijd op maandag gespeeld wordt.

Jammer.


Daarbij komt nog dat de match geboycot wordt door UM.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2015 18:20
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #7
Als ze bij hun principes blijven wel. Het zou mij echter verbazen als ze er niet zijn. Maar die discussie is hier op het forum al een aantal keer uitgebreid gevoerd........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2015 18:36
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #8

Frostie_999 schreef : Als ze bij hun principes blijven wel. Het zou mij echter verbazen als ze er niet zijn. Maar die discussie is hier op het forum al een aantal keer uitgebreid gevoerd........


Dan zul je dus verbaad zijn, uit betrouwbare bron weet ik toevallig dat ze er niet bij zijn.
En dan laat ik even in het midden of ik het daarmee eens ben of niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2015 19:40
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #9
Respect dan dat ze zo aan hun principes vasthouden. Of het verstandig is kun je je afvragen. Zeker bij een derby.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2015 20:21
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #10
Alle steun is nodig voor mvv bij ALLE wedstrijden.
Dit kan je zomaar een paar punten schelen op een seizoen dat beetje extra steun (12e man) kan een wedstrijd over de streep trekken.
De ultras hebben alleen mvv ermee en dus ook onszelf, maarjeh is hun keuze hè. We leven in een vrij land.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2015 01:03
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 800
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #11

Frostie_999 schreef : Respect dan dat ze zo aan hun principes vasthouden. Of het verstandig is kun je je afvragen. Zeker bij een derby.

Natuurlijk lijkt het mooi en standvastig als je je strijdvaardige principes vasthoudt. Maar als je ziet dat je strijd geen enkel resultaat meer zal opleveren, is het vrij zinloos om die strijd voort te zetten. De KNVB weet dat veel supporters (o.a.) tegen het maandagvoetbal zijn, maar trekt zich daar simpelweg niks van aan. Een strijd (en het volhouden daarvan) is alleen zinnig als je die strijd kunt winnen of als die strijd je iets oplevert. Dat is hier niet het geval. Als supporters een maandagavond wedstrijd boycotten, zal de KNVB heus niet anders gaan denken over voetbal op maandagavond. Ik vind zo'n boycot dus een zinloze strijd. Kom op, Ultras, geef ook op maandag jullie geweldige steun aan MVV!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2015 07:42
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #12

Ben Salemans schreef :

Frostie_999 schreef : Respect dan dat ze zo aan hun principes vasthouden. Of het verstandig is kun je je afvragen. Zeker bij een derby.

Natuurlijk lijkt het mooi en standvastig als je je strijdvaardige principes vasthoudt. Maar als je ziet dat je strijd geen enkel resultaat meer zal opleveren, is het vrij zinloos om die strijd voort te zetten. De KNVB weet dat veel supporters (o.a.) tegen het maandagvoetbal zijn, maar trekt zich daar simpelweg niks van aan. Een strijd (en het volhouden daarvan) is alleen zinnig als je die strijd kunt winnen of als die strijd je iets oplevert. Dat is hier niet het geval. Als supporters een maandagavond wedstrijd boycotten, zal de KNVB heus niet anders gaan denken over voetbal op maandagavond. Ik vind zo'n boycot dus een zinloze strijd. Kom op, Ultras, geef ook op maandag jullie geweldige steun aan MVV!


Zinloos?
Mede door de boycot zullen de derby's volgend jaar weer in het weekend gespeeld gaan worden.
Een overwinning voor de mensen die zich blijven verzetten tegen het moderne voetbal, waarbij ALLE MVV supporters profijt van hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2015 08:17 24 nov 2015 08:22 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #13
Mede door de boycot zullen de derby's volgend jaar weer in het weekend gespeeld gaan worden.


Ligt dit nou echt aan een boycot van maandagwedstrijden...
Dat komt toch omdat het bestuur, zeker voor de derby tegen fortuna, hier aan het begin van het seizoen flink over heeft geklaagd bij de knvb ?

KNVB interesseert het niks, 250 man meer of minder.
Zo kan een bepaalde groep ook steeds wedstrijden blijven boycotten tegen jong elftallen, zullen die verdwijnen, nee. Zullen er wellicht alleen maar bijkomen. Enige wat je ermee hebt is mvv, dat inkomsten aan entree/drinken/eten mist. En wellicht ook nog punten, want spelers hebben die sfeer soms gewoon nodig om wat extra's te kunnen geven.

Maar goed, deze discussie is al eens gevoerd...als je thuis wil blijven, blijf je thuis, vrije keuze.
Neem aan dat deze wedstrijd dan ook niet op tv gevolgd wordt ? B)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2015 09:27 24 nov 2015 09:28 door zittribuun.
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #14
komt de discussie weer over wel of niet boycotten... zucht. Laat iedereen toch bepalen of die wel of niet komt met wat voor reden dan ook.
Gek vind ik ook dat er bij deze discussie wel de vraag/beschuldiging komt naar degene die niet komen (aangezien dat geen nut zou hebben), maar dat de mensen die wel komen gewoon in hun waarde worden gelaten (je kunt namelijk ook stellen; als iedereen weg zou blijven, zou het wel effect hebben).
Blijkbaar vinden "de wegblijvers" dat "de blijvers" dit wel zelf moeten weten. Helaas werkt dit principe niet andersom..

OT: lastige wedstrijd, waarin de strijdvaardigste zal winnen. Heb niet het idee dat de derby nog echt heel erg leeft, dus verwacht geen grote opkomst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2015 10:10
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV - Fortuna Sittard 30-11-2015 #15
Hopelijk komen dan de studenten weer. Ze zorgden ook voor goede sfeer en volgens mij ook inkomsten :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden