>
Ontvangen bedankjes 1215
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ik sprak vanmiddag kort met Snuf. Hij vertelde me dat het spelen op maandagavond te danken is aan de wens van de Jong teams en dan met name Ajax. Kan iemand dit nader verklaren? In het begin van het seizoen las ik ergens dat dit ook te danken is aan de lokale driehoek, die graag zo min mogelijk werk heeft aan een derby. Maar ook voor de veiligheid geldt volgens mij dat de risicowedstrijden het best bij daglicht gespeeld kunnen worden.Roei baank schreef : Tous ensemble, gamins. Vanavond met en maandag zonder Ultras. Principes van een ieder zijn er om gerespecteerd te worden hoe moeilijk dat soms is. Doen we dit niet dan hebben we un problème gros. #Vollepetaj en avant.
seppo schreef : Dus puur omdat 1 van de 'jong' teams hier hoofdverantwoordelijk voor is komt er een boycot...
seppo schreef : Ze doen nu eenmaal mee in de competitie
seppo schreef : en als ze blijkbaar veel spelers kwijt zijn tijdens de interland periode is hun argument toch niet zo gek?
seppo schreef : Ik zou zeggen, leer leven met dingen waar je toch niks aan kan veranderen.
seppo schreef : Wat ik me afvraag..stel we speelde in League one in Engeland, werden dan de vele dinsdag wedstrijden ook geboycot (aangezien ik hier las dat voetbal in het weekend hoort)?
seppo schreef : Ik maak me er verder ook niet druk om, ieder zn mening...leven en laten leven
Benieuwd naar vanavond! ik gok op rond de 5000 toeschouwers. Het is zaak voor MVV om snel 1 a 2-0 te maken zodat Fortuna in stort...blijft het lang 0-0 ben ik er bang voor