Vriendschappelijke wedstrijden 2017

05 aug 2017 16:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #121

Shef schreef : Standaard Luik 1 speelde gisteren tegen Genk in de competitie

Vandaag verloor Roda met 1-0 van standaard luik, Vnml de reserves van gisteren

Dan kan je je afvragen tegen welk veredeld jeugd team mvv gespeeld heeft!!!!



Kom je nou echt als Fortuna-fan daarover miepen? Lees deze topic eens, dat wisten we zelf al heel goed. Doei :daag:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
05 aug 2017 17:45 05 aug 2017 17:45 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #122

Shef schreef : Standaard Luik 1 speelde gisteren tegen Genk in de competitie

Vandaag verloor Roda met 1-0 van standaard luik, Vnml de reserves van gisteren

Dan kan je je afvragen tegen welk veredeld jeugd team mvv gespeeld heeft!!!!


Kom je nu echt hier ff zeiken....denk je dat wij achterlijk zijn....los van dat 045 heeft ook niet tegen het sterkste jeugdteam gespeeld.
Ze zijn niet achterlijk daar in luik,dan hadden ze daar ook weer komen bedelen.
Los van dat....kom niet meer met dit soort onzin en jaloezie hier op de site met welke post dan ook ...geen gr opa ;)

....
Discussie gesloten.
05 aug 2017 17:47
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #123

Shef schreef : Standaard Luik 1 speelde gisteren tegen Genk in de competitie

Vandaag verloor Roda met 1-0 van standaard luik, Vnml de reserves van gisteren

Dan kan je je afvragen tegen welk veredeld jeugd team mvv gespeeld heeft!!!!


Haha welke dorpsgek is dit nou weer. Hoor je niet op de markt in Sittard wat pamfletjes rond te strooien, zodat die ketel van jullie eens gevuld word.
Discussie gesloten.
07 aug 2017 17:37
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #124
MVV Maastricht ontvangt op dinsdagmiddag 8 augustus Patro Eisden Maasmechelen in Stadion de Geusselt. De wedstrijd tegen de equipe uit de Belgische tweede divisie is een extra ingelaste oefenwedstrijd. De aftrap vindt plaats om 14.30 uur.

De poorten van Stadion de Geusselt gaan open voor geinteresseerden. Iedereen zal echter óp de tribune moeten plaatsnemen. De grachten zullen, net als in de competitie, vrij moeten blijven.

Algemeen Directeur Paul Penders: "Wij nodigen de mensen van harte uit om aanstaande dinsdag de wedstrijd tegen Patro te komen aanschouwen. We vragen maar één ding aan de toeschouwers en dat is, dat men op de tribune plaatsneemt om de wedstrijd te bekijken. Het is conform de KNVB richtlijnen niet toegestaan om tijdens wedstrijden in de gracht te staan.

Ook tijdens de thuiswedstrijden in de competitie zal hierop gehandhaafd gaan worden. Het niet naleven van deze voorschriften kan leiden tot boetes voor de club. Wij rekenen dan ook op ieders begrip in deze.

Uiteraard blijft het kopen van een biertje of een snack in één van de Veer zien MVV-kaffees óf een toiletbezoek wél gewoon mogelijk."

Bron: mvv.nl
Discussie gesloten.
07 aug 2017 17:45 07 aug 2017 17:45 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #125
Waarom zijn de hekken eigenlijk weggehaald dan?
Discussie gesloten.
07 aug 2017 17:52
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #126

VakD schreef : MVV Maastricht ontvangt op dinsdagmiddag 8 augustus Patro Eisden Maasmechelen in Stadion de Geusselt. De wedstrijd tegen de equipe uit de Belgische tweede divisie is een extra ingelaste oefenwedstrijd. De aftrap vindt plaats om 14.30 uur.

De poorten van Stadion de Geusselt gaan open voor geinteresseerden. Iedereen zal echter óp de tribune moeten plaatsnemen. De grachten zullen, net als in de competitie, vrij moeten blijven.

Algemeen Directeur Paul Penders: "Wij nodigen de mensen van harte uit om aanstaande dinsdag de wedstrijd tegen Patro te komen aanschouwen. We vragen maar één ding aan de toeschouwers en dat is, dat men op de tribune plaatsneemt om de wedstrijd te bekijken. Het is conform de KNVB richtlijnen niet toegestaan om tijdens wedstrijden in de gracht te staan.

Ook tijdens de thuiswedstrijden in de competitie zal hierop gehandhaafd gaan worden. Het niet naleven van deze voorschriften kan leiden tot boetes voor de club. Wij rekenen dan ook op ieders begrip in deze.

Uiteraard blijft het kopen van een biertje of een snack in één van de Veer zien MVV-kaffees óf een toiletbezoek wél gewoon mogelijk."

Bron: mvv.nl


Viel me al op tijdens de oefenpot tegen Standard U23: meermaals omroepen dat er geen mensen in de gracht mogen staan. Het zal vast wel allemaal zo in de KNVB richtlijnen staan. Maar soms heb ik het gevoel dat we doorschieten qua betutteling. Wat is er nou mis mee als mensen lekker met een biertje met de ellebogen op het hek leunen, wat voetbal kijken en een beetje auwhoeren met elkaar. Ik zie daar het probleem niet zo van in...
Discussie gesloten.
07 aug 2017 18:19
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #127
Kort dag en weer een wedstrijd waar de 1902 sk niet van profiteert! Gratis toegang en midden op een werkdag.... zal wel niet anders te plannen zijn geweest. Maar wel een verkeerd signaal naar deze sk houders. Zal op deze manier een stuk minder verkocht worden komend jaar.
Discussie gesloten.
07 aug 2017 18:28
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 754
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #128
Idd, hoe moeilijk is het om deze wedstrijd om 19.00u te zetten.
En kom niet aan met veiligheid. Zal wel weer excuus zijn dat het snel ingelast is, toch vakantietijd is en dat patro savonds niet kon.
Discussie gesloten.
07 aug 2017 19:08 07 aug 2017 19:09 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #129
Tja dat grachtenverhaal. Zou t misschien iets te maken hebben met de gebeurtenissen tijdens de laatste thuiswedstrijd tegen de moffen???

Iets met KNVB en een stok geven om te slaan...

Want ik heb niks gehoord over boetes en dit is misschien een van de eisen nu vanuit Zeist?

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
07 aug 2017 19:13
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #130

mvvke4life schreef : Kort dag en weer een wedstrijd waar de 1902 sk niet van profiteert! Gratis toegang en midden op een werkdag.... zal wel niet anders te plannen zijn geweest. Maar wel een verkeerd signaal naar deze sk houders. Zal op deze manier een stuk minder verkocht worden komend jaar.



Vandaag eens gecontroleerd er is helemaal geen U23 in belgie?
Dus niet alleen dit signaal naar de 1902sk houders is totaal verkeerd,maar ook entree heffen tegen een elftal van 18 /19 en 20 jarige van 8 euro?
Vandaag bij mijn belgiese collega en fanatiek supporter van la rouge deze info gekregen!
Ik denk dat het beleid omtrent deze gang van zaken eens stevig tegen het licht moet worden gehouden...gr opa ;)

....
Discussie gesloten.
07 aug 2017 19:14 07 aug 2017 19:16 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #131

Boe is dat feeske? schreef : Tja dat grachtenverhaal. Zou t misschien iets te maken hebben met de gebeurtenissen tijdens de laatste thuiswedstrijd tegen de moffen???

Iets met KNVB en een stok geven om te slaan...

Want ik heb niks gehoord over boetes en dit is misschien een van de eisen nu vanuit Zeist?



Gaat onze hoofdsponsor VZM veel geld kosten dus ook minder sponsor inkomsten voor MVV...gr opa ;)

....
Discussie gesloten.
08 aug 2017 10:17
DeMestreechteneer
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #132
De tijd van de oefenwedstrijd slaat inderdaad helemaal nergens op...
Ook voor de mensen die een 1902 kaart hebben is dit niet loyaal.
Voor mij is het in ieder geval de eerste en de laatste keer dat ik een 1902 kaart heb aangeschaft.
Discussie gesloten.
08 aug 2017 10:20
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 326
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #133

DeMestreechteneer schreef : De tijd van de oefenwedstrijd slaat inderdaad helemaal nergens op...
Ook voor de mensen die een 1902 kaart hebben is dit niet loyaal.
Voor mij is het in ieder geval de eerste en de laatste keer dat ik een 1902 kaart heb aangeschaft.


Ik ook
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, DeMestreechteneer
Discussie gesloten.
08 aug 2017 12:57
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #134
Jullie vergeten dat jullie een gouden sticker krijgen!! Alleen daarom al is t t geld waard. Is mijn mening dan hè :woohoo:

Ik kijk uit naar mijn gouden sticker

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maikelll043
Discussie gesloten.
08 aug 2017 13:04
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #135
heb je hem weer ...

Geef toch eens toe dat ook MVV fouten kan maken.
Het aanbieden van een SK 1902 met deze voorwaarden is hopeloos.
1 wedstrijd werd er gespeeld waar ik naar zou kunnen gaan kijken.
Haal volgend jaar aub deze optie weg of zorg dat er iets concreets op tafel ligt.
Dit is pure geld afzetterij.

MVV moet naast het denken aan de spaarpot ook eens aan de supporters gaan denken.
Daarmee doel ik op een schone tribune, aanbieden waarvoor je adverteert.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.460 seconden