Dat van schroyen werd vanavond verteld door ene schellings en werd vergeleken ongeveer met de blessure van sven braken?
Over de wedstrijd...2 doelpunten van pietertje nijs(die tweede wonderschoon),seraing maakt de 2-1 en dan een wonder schoon doelpunt onze nigeriaanse speler van arsenal(wat een pareltje deze gast) Nkwali de 3-1.
Dan een penalty van seraing en de 3-2.
Dan het positieve is de eerste en tweede helft een totaal nieuw team binnen het mvvse(breedte van de selectie),met in de eerste helft een aanvals linie met thomas en onze speler van meerssen en de kleine belgiese test speler tuur houben(als ik die naam goed heb).
In de tweede helft een donkere aanvals linie nkwali,pedro en nkoyi.
Dan miste pedro twee dotten van kansen(tweede helft),en had mvv na het eerste kwartier(eerste helft) met 3 of 4-0 moeten voorstaan.
Verder was het vanavond steenkoud respect voor de mede supporters die er waren,succes voor de mensen die morgenavond komen kijken tegen patro,heb wel gehoord dat het hoofd zakelijk een tweede team is wat in het veld komt en als de ster dan weer gesloten is blijft het koud geen plekje om op te warmen
.
Nogmaals het meest positieve van vanavond vond en vind ik de brede selectie,ik zag een paar spelers in de tweede helft die ik niet kon thuis brengen,jammer dat de geluids installatie van mvv erbarmelijk slecht is was zelfs in een heel leeg en stille geusselt niet te verstaan is
....gr opa