Vroeger hadden we t altijd heel moeilijk in Meerssen, gister was MVV heer en meester.
Meestal met 21 man op de helft van Meerssen wat voetballen natuurlijk moeilijk maakt, je zag dat door het midden weinig kaatsvoetbal mogelijk was omdat die van ons elkaar niet wisten te vinden.
Vond Koolhof erg zwak en een matte indruk maken, vandeputte viel me ook enorm tegen , al maakt zijn vriendin dat meer dan goed
Idd Okito , vond ik ook prima in de aanname en de dreiging , echter een vloeiende aanvallende actie hebben we niet gezien en van een aanvaller wil je passeerbewegingen , voorzetten ( die aankomen) en doelpunten zien. Maar goed deze jongen maakte geen verkeerde indruk.
Onze nieuwe Belg Matisse is er een die wel wat gaat toevoegen lijkt me een intelligente voetballer die fysiek combineert met snelheid en loopvermogen en volgens mij ook een aanvallende drive. Verder heb ik te weinig combinatie voetbal van hem kunnen zien ( kreeg ook niet super veel speeltijd) maar is volgens mij een speler tegen de basis aan die nog wel eens voor een verassing kan gaan zorgen.
Tja wat moet je er verder van zeggen ,( behalve dat het leuk was om de gebroeders Salemans te zien en te spreken) , het is een oefenpotje waarin MVV duidelijk liet zien dat er aan nog veel ontbreekt, een echte 10 hebben we helaas niet los van een target man ( liefst 2) , maar goed dat is bekend en geen nieuws. Koolhof gaat nog een behoorlijke tijd nodig hebben om op niveau te komen en zal wat meer energie in de wedstrijd moeten leggen , vond het wat afwezig voetballen .
Daarbij valt me wel weer op dat we wederom een kabouter groep hebben rond lopen, te weinig kerels van 185+ laat staan 190+.
Zag dat de hele technische groep onder aanvoering van Bertje van Marwijk ook aanwezig was , welke hazen gaan ze de komende weken uit de hoed toveren is de vraag.
Willen een rol van betekenis gaan spelen bij plek 5-10 dan zullen er een paar speler met ervaring en kwaliteit bij moeten komen .
Vond het wel een aanfluiting hoe Fuat Usta erbij loopt, compleet volgevreten en dan werken met jonge sporters geeft wat mij betreft niet het juiste signaal, hij kan eens een voorbeeld nemen aan Hoenjet,Dusseldorp en Elsen allemaal prima op gewicht . Onze TC mag daar ook wel wat van zeggen , want ik denk als Usta nog geen 2 sprintjes van 100 meter achter elkaar kan maken
Nog veel werk voor 18-8 , we zullen zien hoe en wat en volgende week de eerste serieuze oefenmatchen eens zien hoe de groep veert tegen Ado