Vriendschappelijke wedstrijden 2017

08 aug 2017 13:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #136

mvv supporter schreef : Haal volgend jaar aub deze optie weg of zorg dat er iets concreets op tafel ligt.

Voor de Club 1902-seizoenkaarthouders gaat de club proberen om andere zaken te regelen zodat zij tóch voldoende profijt hebben van hun Club 1902 seizoenkaart


www.mvv.nl/nieuws/mvv-wint-besloten-oefe...an-helmond-sport-2-0

Zoals ook al eerder op dit forum stond.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
08 aug 2017 14:56 08 aug 2017 14:57 door peeke.
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #137
MVV komt op een 1-0 voorsprong door Dean Koolhof.

MVV komt op 2-0 door het doelpunt van Yildrim. #mvvpat

Groeten oet Bierum : Delfzijl
Discussie gesloten.
08 aug 2017 14:58 08 aug 2017 15:09 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #138
Voor de geïnteresseerden: de oefenpot tegen Patro is ook te volgen via Twitter-account van MVV.
1-0 door Koolhof.
2-0 door Yildrim.
3-0 door Houben.
4-0 door Koolhof.
Discussie gesloten.
08 aug 2017 15:08
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #139
MVV komt op 4-0 door het 2de doelpunt van Koolhof

Groeten oet Bierum : Delfzijl
Discussie gesloten.
08 aug 2017 15:44
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #140
Tweede helft is begonnen. Patro scoort; staat nu dus 4-1.
Discussie gesloten.
08 aug 2017 16:01 08 aug 2017 16:03 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #141

M.V.V. 1902 schreef : Tweede helft is begonnen. Patro scoort; staat nu dus 4-1.


4-2 inmiddels uit een penalty.
5-2, weer een strafschop. Voor MVV schiet Ciranni raak.
Discussie gesloten.
08 aug 2017 18:51
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #142
Ik heb de wedstrijd tegen luik en tegen patro gezien en ben nog niet echt onder de indruk. Dat heeft zijn redenen. Van de wedstrijd tegen luik geeft alleen de eerste helft een positief gevoel, tegen patro ook. Tegen luik speelde mvv in de eerste helft met een sterk team. In de tweede helft werd luik overspeeld en was het geen wedstrijd meer. Tegen patro trad mvv vanaf het begin aan met een aantal wisselspelers. Ik schrik vooral van de breedte van de selectie. Het niveau van de bankzitters is niet om over naar huis te schrijven. Bovendien schrok ik van het onvermogen om de tactiek om te gooien, vooral tegen patro. In de eerste helft zie je mvv de lange bal hanteren. Dat lukte goed en er kwam dreiging uit. Als die lange bal in de tweede helft wordt onderschept, dan kan mvv geen vuist meer maken. Genoeg werk aan de winkel dus.

Een aantal observaties over testers of ex testers:
Yildirim is een goede voetballer maar geen spits en afmaker
De nooijer blij dat hij weg is. Woog 10 kilo te veel en bracht niets aanvallends
Okita viel mij in de eerste wedstrijden mee, maar vandaag heel erg tegen. Wat me opviel, ook tegen luik, is dat hij geen man voorbij kan. Heeft geen versnelling in zijn actie.
Verrips goede keeper, tweede keeper goede stand-in

Van de nieuwe spelers vind ik vooral koolhof en thuis goed. Goede spelverdelers. Loshaij zeer verdienstelijk. Schrooien oogde wat ongeïnteresseerd.

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80
Discussie gesloten.
08 aug 2017 19:17 08 aug 2017 19:18 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 809
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #143
In grote lijnen eens met Nietzsche. Eerste helft zag er best OK uit, het tweede bedrijf was van een bedenkelijk niveau. Grote uitblinker vond ik Loshaij. Jammer dat hij in de rust werd gewisseld. Ook Mmaee, Houben en Koolhof speelden een aardige partij vond ik. Mmaee en Koolhof zijn absoluut aanwinsten. Zef van Melick deed weinig fout (links) achterin. Voor de rest eigenlijk geen uitblinkers. Kostons speelde de hele wedstrijd maar kon geen potten breken, onze test spits (Yildrim) overigens ook niet. Denk niet dat hij een van onze spitsen gaat worden. Is zeker niet beter dat N'Koyi. Stankov is nog steeds van goede wil, maar geen versterking vind ik (hooguit aardig voor de breedte). Wisselde goede momenten af met zwakke. Net zoals de invallers Martina en Perreira. Schroijen grossierde in foute passes. Deed weinig goed. Thuys kan voetballen maar is voor zover ik nu kan inschatten geen basisspeler. Zeker niet als Ippel en Nys straks weer inzetbaar zijn en Loshaij ook nadrukkelijk solliciteert naar een basisplaats. Okita viel in als linksbuiten maar deed dat niet overtuigend. Tegen Standard vanaf rechts was hij dat wel. Ook een zeer matige invalbeurt van Jungschläger op rechts. Ciranni daarentegen viel wel prima in. Die verzaakt nooit. Smylek zou volgens mij eigenlijk in de rust vervangen worden door Verrips maar laatstgenoemde gaf, als ik het goed zag, aan dat hij pijntjes had en niet kon spelen. Volgens mij heb ik iedereen nu wel zo'n beetje genoemd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80
Discussie gesloten.
08 aug 2017 19:47
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #144
Met het elftal dat er nu staat zul je geen potten breken. Er zal vast nog eea bijkomen maar 10 dagen voor de start van de competitie loop je nu al met drie nul achter. Ben hoe dan ook teleurgesteld in het elk jaar weer te late samenstellen van de selectie. Jammer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk
Discussie gesloten.
11 aug 2017 17:42
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #145

krampioen schreef : Met het elftal dat er nu staat zul je geen potten breken. Er zal vast nog eea bijkomen maar 10 dagen voor de start van de competitie loop je nu al met drie nul achter. Ben hoe dan ook teleurgesteld in het elk jaar weer te late samenstellen van de selectie. Jammer.


Zijn wij daar uniek in? Op een uitzondering na zijn bijna alle clubs nog aan het "shoppen".
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Josef1982
Discussie gesloten.
12 aug 2017 19:23
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #146
Net terug van de open dag en dus ook van de wedstrijd tegen Achilles '29. Daar ging het er, met name in de eerste helft, af en toe pittig aan toe. Pereira had het een paar keer aan de stok met de spits van Achilles. Of dat nou echt nodig was kun je je afvragen, maar wel goed om te zien dat teamgenoten voor elkaar opkomen.

Voor mij de belangrijkste conclusie (voor zover dat kan na een aantal oefenpotjes): met Mmae staat er echt een klasse verdediger. Paar keer fout ingepast, maar verder echt wel lekker bezig.. Fysiek sterk, kopsterk, timing, rust en prima techniek. Gaan we echt veel plezier van hebben.

Tester Yildirim, in de tweede helft ingevallen, zeer matig. Opgelegde kansen gemist en geen duelkracht.

Wedstrijd eindigde overigens in 1-0. Mooi afstandsschot van Martina.
Verder leuke open dag en prima opzet. Jammer van het weer, maar daar heb je helaas geen invloed op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Lassie80
Discussie gesloten.
12 aug 2017 20:19 12 aug 2017 20:23 door Mr Sjaan.
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #147
Zeer matige wedstrijd met 4 lichtpuntjes: Loshaj, Mmaee, Janssens en de trap van keeper Verrips.
Discussie gesloten.
12 aug 2017 21:27 12 aug 2017 21:28 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #148
Leuk om te zien waar we staan tegen een enigzins gelijkwaardige tegenstander; nog veel werk aan de winkel.
Kompliment voor de bezoekers; goed snel middenveld en aanvallend beter dan wij.
Goede stevige en lange verdedigers, die bij ons niet zouden misstaan!

Many river to cross zou ik zeggen, maar op papier hebben we een leuke selectie die de tijd moet krijgen om tot een team gesmeed te worden.

Enfin...vriendschappelijke wedstrijden zijn verleden tijd, nu gaat hetom het echie...!

LRB is d'r klaor veur, geer aoch ?

Can you hear the Angelside...!.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
12 aug 2017 22:06
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #149
Mmaee maakt ook op mij gewoon een prima indruk. In potentie een van de revelaties van de JL komend seizoen. Ook van Janssens verwacht ik veel. Stond al geruime tijd op de radar van MVV dus vanuit de technische hoek is men blij met deze versterking.
Ik vond Loshaj bij vlagen erg goed en ben blij dat hij echt op de weg terug is en nadrukkelijk op de deur van de basis klopt.
Overigens vond ik Yilderim in een aantal situaties juist technisch en tactisch positief opvallen. Dat hij er minimaal 2 moet maken klopt overigens wel....maar ik denk dat hij wel iets kan toevoegen. Ben benieuwd naar het vervolg met hem.
En ik vond Shermaine ook als middenvelder prima vanmiddag. Ik denk dat we met de beide broeders uit de eigen opleiding blij moeten zijn. Ik zie ze dit seizoen echt van waarde worden voor deze ploeg.
Nog een versterking voor onze voorhoede erbij en we hebben de selectie compleet. Nog een paar weken tot einde transferperiode dus wat dat betreft blijft het spannend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke
Discussie gesloten.
14 aug 2017 08:12
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #150

Zoewiezoe schreef : Mmaee maakt ook op mij gewoon een prima indruk. In potentie een van de revelaties van de JL komend seizoen. Ook van Janssens verwacht ik veel. Stond al geruime tijd op de radar van MVV dus vanuit de technische hoek is men blij met deze versterking.
Ik vond Loshaj bij vlagen erg goed en ben blij dat hij echt op de weg terug is en nadrukkelijk op de deur van de basis klopt.
Overigens vond ik Yilderim in een aantal situaties juist technisch en tactisch positief opvallen. Dat hij er minimaal 2 moet maken klopt overigens wel....maar ik denk dat hij wel iets kan toevoegen. Ben benieuwd naar het vervolg met hem.
En ik vond Shermaine ook als middenvelder prima vanmiddag. Ik denk dat we met de beide broeders uit de eigen opleiding blij moeten zijn. Ik zie ze dit seizoen echt van waarde worden voor deze ploeg.
Nog een versterking voor onze voorhoede erbij en we hebben de selectie compleet. Nog een paar weken tot einde transferperiode dus wat dat betreft blijft het spannend.


Eens. Mmaee heeft werkelijk alle ballen, is heel sterk en heeft, in tegenstelling tot Kuipers, een prima techniek. Ik vind Yildirim ook goed spelen, ondanks de twee gemiste kansen. Hij is zeer beweeglijk, staat altijd op de goede plek en hij is snel. Ik zou hem er graag bij hebben. Verder vielen mij Verrips, Martina, Okita, Loshaj en ook invaller Stankov (ben ik nooit fan van geweest) in positieve zin op. Ik vond Schroyen daarentegen erg zwak spelen, net als de laatste wedstrijden van het vorige seizoen. De uitslag van 1-0 was erg geflatteerd omdat MVV er zeker vier meer had kunnen maken. Maar goed, met al die wissels komt er ook geen lijn in het spel want ik had het gevoel dat veel spelers van elkaar niet precies wisten waar ze liepen.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden