Vriendschappelijke wedstrijden 2017

14 aug 2017 08:30
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #151
Nou..als deze wedstrijd maatgevend moet zijn dan zie ik de komende wedstrijden angstvallig tegemoet.
Het was allemaal zeer matig van Mvv, de nieuwe spits heeft mij geen enkel moment kunnen overtuigen.
Vergeet niet dat hij na 2012 niets meer gepresteerd heeft maar louter leunt op zijn naam in het seizoen 2011 en 2012 waar hij twee seizoenen topscoorder werd met 14/15 doelpunten bij Genk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
14 aug 2017 09:24
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #152

Driver schreef : Nou..als deze wedstrijd maatgevend moet zijn dan zie ik de komende wedstrijden angstvallig tegemoet.
Het was allemaal zeer matig van Mvv, de nieuwe spits heeft mij geen enkel moment kunnen overtuigen.
Vergeet niet dat hij na 2012 niets meer gepresteerd heeft maar louter leunt op zijn naam in het seizoen 2011 en 2012 waar hij twee seizoenen topscoorder werd met 14/15 doelpunten bij Genk.

Een beetje hetzefde als Verheijdt. Die werd ziek vlak van te voren en
werd meteen " het beest" genoemd maar moesten het doen met dat hij topscoorder was geweest bij de amateurs/naam en you tube filmpjes. Daar zat een contract van 3 seizoenen aan vast. Voetballend heeft Verheijdt mij op geen enkele manier kunnen overtuigen. Hij kon de bal er bijna alleen koppend inkrijgen. Maar dan nog moest de bal precies maar dan ook precies op maat zijn, zodat een 4e klas spits hem ook erin kopt. Ja de goal in Cambuur was mooi. Bedankt ervoor. Maar ook weer precies op maat. Ik heb hem zelden ( eigenlijk nooit) voetballend/ slalommend door het centrum van de tegenstander zien gaan. Altijd de bal naar de zijkant kaatsend. Nooit recht door zee. Want dan was al snel duidelijk dat hij voetballend zwaar tekort kwam. Bij de nieuwe spits van MVV heb ik voor alsnog een beter gevoel. Ik denk dat daar meer "voetbal" in zit. Dat gevoel had ik ook bij N'Koyi. Ik wil Verheijdt nu ook weer niet tot op het bot afkraken, want zijn doelpuntjes heeft die wel gemaakt, maar dat kwam mijn inziens meer door anderen dan door hemzelf. Ik hou echter meer van een spits die een individuele actie kan maken. En dat kon N'Koyi wel weer. Ook van de nieuwe spits verwacht ik dat die dat kan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen
Discussie gesloten.
14 aug 2017 09:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #153
Laten we Ogunjimi nou niet op een oefenwedstrijd tegen Achilles afbranden... Even een aantal competitiewedstrijden bekijken :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
14 aug 2017 09:57
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #154

Jacques schreef : Laten we Ogunjimi nou niet op een oefenwedstrijd tegen Achilles afbranden... Even een aantal competitiewedstrijden bekijken :thumbsup:


Volgens dagblad de Limburger is het vastleggen van de Belg Ogunjimi een grote gok,zeker ook omdat hij de laatste jaren te weinig heeft gespeeld en hem ook nog een tweejarig contract heeft gegeven.In ieder geval werd op de open dag duidelijk dat Mvv niet hoeft te rekenen op spelers van Arsenal dat onthulde bestuurslid Hennie Bastiaans.
Mvv is waarschijnlik nog niet klaar.
Bron de limburger.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
14 aug 2017 10:08
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #155
Wat lachblad de leugeneer vindt van spelers interesseert me echt niets. In ongeveer de helft van hun wedstrijdverslagen van MVV staan feitelijke fouten. Niet serieus te nemen. Vorig jaar kregen ze het voor elkaar om Nwakali en Schrooijen door elkaar te halen. Noem me een racist, maar er zit toch een vrij duidelijk verschil qua uiterlijk tussen die twee...

Maar natuurlijk is het een gok. MVV kan echt nog altijd niet een spits halen die in de afgelopen drie jaar ieder seizoen 20 keer gescoord heeft. Iedere speler die MVV haalt is in feite een gok. Het is een dooddoener van de krant om zoiets te schrijven. Thiebaut had in de vier seizoenen voor hij naar MVV kwam één goed seizoen gehad en drie seizoenen van nauwelijks doelpunten en zelfs nauwelijks speeltijd. Ook Thiebaut was een gok.

Tweejarig contract vind ik eigenlijk vrij logisch, als je hem een éénjarig contract geeft en hij doet het goed, dan loopt hij volgend jaar gratis weg. Natuurlijk, als het verkeerd gaat zit je op papier nog een extra jaar aan hem vast. Klopt. We zullen zien. Maar nogmaals: hem afschrijven op basis van een oefenwedstrijdje tegen Achilles? Dat slaat nergens op.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, itsman, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
14 aug 2017 10:46
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #156
In ieder geval werd op de open dag duidelijk dat Mvv niet hoeft te rekenen op spelers van Arsenal dat onthulde bestuurslid Hennie Bastiaans. @ouwe rot

Het is niet een kwestie van hoeft niet te rekenen op. De tot nu toe door Arsenaal aangeboden spelers zijn geen meerwaarde voor onze selectie. Dit kan echter elk moment veranderen in het voetbal. Daarnaast willen spelers (makelaars) vaak niet of wachten.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, Lassie80, Strucht
Discussie gesloten.
14 aug 2017 13:17
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #157

Jacques schreef : MVV kan echt nog altijd niet een spits halen die in de afgelopen drie jaar ieder seizoen 20 keer gescoord heeft. Iedere speler die MVV haalt is in feite een gok.

Het laatste 'zekerheidje' dat MVV gehaald heeft in dat opzicht was Jerry Taihuttu. We weten allemaal hoe dat afgelopen is...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor
Discussie gesloten.
28 aug 2017 14:53
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #158
Jong mvv - jong Roda 1-0 rust goal tuur Houben
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, Strucht
Discussie gesloten.
28 aug 2017 15:49
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #159
2-0 dogan tevens einde
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
06 jan 2018 16:55
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #160
Net naar MVV-Barendrecht geweest. Eindstand: 2-0. Voor zover je iets kan zeggen over oefenwedstrijden viel mij het volgende op:
- goed dat Janssens er weer bij is. Hij moet nog ritme opdoen (enkele slordigheden), maar we hebben in ieder geval weer een echte linksback.
- geen echte spitsen deze wedstrijd. Met alle respect voor Kostons, maar van hem kun je nog niet verwachten dat-ie de voorhoede op sleeptouw neemt. Waar was Yildirim? Ogunjimi nog steeds niet wedstrijdfit?
- de eerste helft was beter, terwijl in de tweede helft heel wat basisspelers er in kwamen (Verrips, Mmae, Ciranni, Schroijen en mindere mate Koolhof). Vooral Schroijen was totaal onzichtbaar. Ook Koolhof niet veel gezien. Een middenveld zonder Nys mist een leider. Houben zie ik graag voetballen. Dreigend, bijtertje en technisch. Smylek keepte behoorlijk in de eerste helft. Aantal goede reddingen. Toch zie ik Verrips liever.
- Wat is de status van Mares?
Discussie gesloten.
13 mrt 2018 16:42
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #161
Vanmiddag 15.00 uur Mvv- jong Roda
Mvv met oa Ippel-Schroijen- Koolhof .
En alles wat gister niet speelde
Ruststand. 1-1
Discussie gesloten.
14 mrt 2018 10:31
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #162
En de eindstand?

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
14 mrt 2018 12:17
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #163
2 helf niet gezien.
Ogunjimi komt niet meer aan spelen toe (zo lang Ron trainer is ?)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
14 mrt 2018 12:47
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #164

ouwe rot schreef : 2 helf niet gezien.
Ogunjimi komt niet meer aan spelen toe (zo lang Ron trainer is ?)


Kun je iets specifieker zijn ouwe rot?

Waarop baseer je je info? Hij zat op de bank maar mocht niet invallen? Of was hij er niet bij?

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
14 mrt 2018 12:57
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #165
Aan een voor mij onbekende man vroeg ik waar is Ogunjimi.
Het antwoord van hem was zolang Ron Elsen trainer is bij MVV zul je hem niet meer zien spelen.
Volgens hem is er meer aan de hand dan een blessure.
Hij traint wel mee.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden