*oda-MVV
24 mei 2017 12:35
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
24 mei 2017 12:37
Behoorlijk lastig bestellen. Met drie computers tegelijk proberen. Kan me voorstellen dat deze site overbelast raakte gezien de aantallen.
Uiteindelijk een ticket in de pocket. Niet echt een e-ticket maar een betaling bevestiging:
Hallo. Je recente bestelling op Festivalride is afgerond en/of verzonden. Ter referentie worden hieronder je bestelgegevens getoond
bedrag en bus 8 en email.. thats it. Verwarrend. Maar ik denk dat dit dus het bewijs is dat ik de bus in moet nemen?
In de 45 jaar die ik naar MVV ga zijn dit by far de spannenste wedstrijden in de historie
24 mei 2017 12:44
Op het prikbord gaan geruchten dat zeker 400 r*da fans kaartjes voor de bus hebben gekocht omdat ze ook wel eens in een vak met echte sfeer willen staan in hun stadion.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, les rouges blancs, Jacques, Lummel, Us Clubke, Tuor, Raffalaldo, Boschpoort, SJENG@BOSCHPOORT, Sjop
24 mei 2017 12:47
Lijnsje@tappunt schreef : Wees lid van de supportersclub, ga vaker kijken en je hebt deze problemen niet. Heerlijk gevoel dat ik afgelopen zondag al direct een kaart had voor bus 2
Dit, maar dan bus 4. Met alleen Fortuna, VVV en Roda uit heb je de kosten er volgens mij ook al uit wegens de korting.
Vervelend voor mensen die het niet gelukt is, dat meen ik oprecht. Maar met dit affiche weet je van te voren dat het chaos wordt en dat er mensen niet mee kunnen gaan die dat wel heel graag zouden willen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
24 mei 2017 12:48
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Lijnsje@tappunt schreef : Wees lid van de supportersclub, ga vaker kijken en je hebt deze problemen niet.
Je hebt gelijk, uiteindelijk minder stress. Wel wat kort door de bocht.
Iemand met een seizoenskaart kan in totaal best vaker naar mvv gaan kijken dan een lid van de sc zonder seizoenskaart
En je kunt ook uit zonder lid van sc te zijn, onder de 4 keer ben je nog goedkoper.
En was je toevallig uit naar cambuur geweest en verder niet zo veel om maar even wat te zeggen...
Er zijn ook genoeg clubs waar sc leden wel uiteraard korting krijgen, maar geen voorrang op seizoenskaarten.
Dat uitsupporters die vaker uitgaan voorrang hebben is overigens geheel terecht ! Maar dat sk houders geen voorrang krijgen op de grote meute is niet juist.
24 mei 2017 12:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Roed en Wit 70 schreef :
Lijnsje@tappunt schreef : Wees lid van de supportersclub, ga vaker kijken en je hebt deze problemen niet.
Je hebt gelijk, uiteindelijk minder stress. Wel wat kort door de bocht.
Iemand met een seizoenskaart kan in totaal best vaker naar mvv gaan kijken dan een lid van de sc zonder seizoenskaart
En je kunt ook uit zonder lid van sc te zijn, onder de 4 keer ben je nog goedkoper.
En was je toevallig uit naar cambuur geweest en verder niet zo veel om maar even wat te zeggen...
Er zijn ook genoeg clubs waar sc leden wel uiteraard korting krijgen, maar geen voorrang op seizoenskaarten.
Dat uitsupporters die vaker uitgaan voorrang hebben is overigens geheel terecht ! Maar dat sk houders geen voorrang krijgen op de grote meute is niet juist.
Ik begrijp je. Ik heb zelf een seizoenskaart en lid SC. Daarnaast ga ik vaker op eigen gelegenheid op de hoofdtribune zitten bij uitwedstrijden. Mijn punt is meer dat dit een extraatje is wat eens in de zoveel jaar voorkomt als je ergens lid van bent. Dus, nu dan dat extraatje maar aannemen.
Mensen met een seizoenskaart vallen in dit systeem buiten de boot. SC heeft hier geen zicht op. Natuurlijk, altijd zijn er verbeterpunten. Maar wie had dit verwacht?
Tip: wil je volgend jaar naar de Kuip, maak je alvast lid
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
24 mei 2017 13:06
mvv4ever
Platinum Boarder
Gewoon lid worden is maar 2 tientjes of 3 tientjes per jaar.
Ik ben al een paar jaar lid en ik haal dit met gemak eruit met de uitwedstrijden. (Helaas dit jaar niet door omstandigheden)
En al word je alleen maar lid voor dit soort dingen mee te kunnen maken dan is het het al waard.
En ze werken ook met vrijwilligers die hebben naast dit werk ook nog een andere baan.
24 mei 2017 13:11
24 mei 2017 13:11 door omnisciens.
De details:
Er waren 487 beschikbare online kaarten,
Om 11:58 telde mijn server 3741 unieke bezoekers...
Zonder inzet, geen waardering
24 mei 2017 13:15
24 mei 2017 13:18 door Boschpoort.
Hoeveel kaarten hebben we in totaal voor het uitvak gekregen?
aanvullende vraag: wat te doen als je in alle haast en stress vergeten bent de namen van de mede fans op te geven voor wie je kaarten besteld hebt?
24 mei 2017 13:20
24 mei 2017 13:21 door omnisciens.
900 stuks.
Namen vergeten is in deze chaos geen uitzondering, mail me even het bestellingsnummer inclusief de overige namen, dan zet ik ze handmatig erbij op de lijsten.
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, Boschpoort
24 mei 2017 14:31
Vrijgeleer
Senior Boarder
Omnisciens, dank voor jullie inzet de afgelopen dagen!
Wat een gekkenhuis... De negatieve berichten op sociale
media omtrent de (uit)kaartverkoop zijn in mijn ogen volledig
onterecht. Maar goed de beste schippers staan aan wal.
I WANNA GO HOME
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, les rouges blancs, Jacques, Bieske, Anna D., Tuor, Raffalaldo, recalcitrant!, Boschpoort, omnisciens en1 andere mensen hebben ook bedankt..
24 mei 2017 19:24
24 mei 2017 19:33 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Kerrekraoj 41 jaor geleije....
de Angelside on Tour
Oi ihr *oda Obermotzen....
Guess who just got back today
Them wild-eyed boys that had been away
Haven't changed that much to say
But man, I still think them cats are crazy
The boys are back in town
24 mei 2017 22:10
vette sajs
Expert Boarder
Gelukkig geen kaart stress gehad, voor morgen op SK besteld, en afgelopen zondag uit kaart al in de bus kunnen bestellen.
Ik ben geen SC lid maar wel al vanaf het begin donateur van Veer Zien MVV( eerst was je dan automatisch SC lid). Had SC abbo er trouwens al dubbel en dwars uitgehaald
Ik heb me er niet in verdiept omdat ik al mijn kaarten heb, maar hebben de donateurs van VZMVV ook voorrang gekregen??
Want deze namen zijn wel bekend bij de SC was eerst gekoppeld..
Dit is echt tekenend voor Maastricht, ga al meer dan 35 jaar kijken, als het goed gaat is het bomvol,( kon mijn ogen niet geloven toen we met de bus terug kwamen, meer mensen voor de Geusselt dan een maandagavond wedstrijd) en hebben de mensen die er wel altijd zijn problemen met kaarten te krijgen.
Als het weer wat minder gaat zie alleen de vaste groep van 4000 man of zo.
Wellicht in de toekomst systeem dat de mensen die er normaal ook zijn, voorrang hebben bij drukte, bijv. uit clubcard voor iedereen van SC, VZMVV, SK, (Ultra's en Boschpoort hebben eigen kaarten)
Dit is niet om de SC zwart te maken, maar meer een makkelijk systeem te bedenken, zodat de trouwe supporters niet lijden onder de glory hunters...
25 mei 2017 07:02
Mits er vanavond een goede uitgangspositie wordt neergezet zal de belangstelling zondag enorm zijn.
Wie weet er of de gemeente / horeca dan een groot scherm op de markt regelt?
25 mei 2017 07:34
Je kunt in de Geusselt terecht, daar staat een scherm. Op de markt of elders in de stad zeker niet. Er zullen wel kroegen zijn die het uitzenden. (Gabi's beerbar, achter het vleeshuis bijvoorbeeld)
Tijd voor maken pagina: 1.176 seconden