*oda-MVV

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

Re: *oda-MVV

27 May 2017 13:06
thomas043 wrote:
houtengerard wrote: Die nummer negen van hun is hun aanspeelpunt en een lopende boom, en de rest is ook niet klein uitgevallen, je kunt alle lengte gebruiken achterin, vooral bij hoekschoppen.
Die lange kale clown is geschorst he

Dat is dan een meevaller. Maar toch zou ik hun lengte niet onderschatten, daar verloren we de duels.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

27 May 2017 13:15
houtengerard wrote:
thomas043 wrote:
houtengerard wrote: Die nummer negen van hun is hun aanspeelpunt en een lopende boom, en de rest is ook niet klein uitgevallen, je kunt alle lengte gebruiken achterin, vooral bij hoekschoppen.
Die lange kale clown is geschorst he

Dat is dan een meevaller. Maar toch zou ik hun lengte niet onderschatten, daar verloren we de duels.

Natuurlijk moet Kuipers spelen.. die speelde echt heel goed donderdag en zijn lengte was zeker noodzakelijk. ik neem aan dat Perreira begint, Martina krijgt genoeg tijd volgend seizoen.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 May 2017 14:07
houtengerard wrote: Via via gehoord dat het beroepsverstoorders waren die gewoon deze wedstrijden uitzoeken om de boel te verzieken. Hebben zelf niet echt directe banden met MVV of RJC, maar komen van internationale 'vriendenclubs' van beide partijen. Allianties dus. Zijn zelf niet gebonden aan hun thuisclub, maar zoeken juist dit soort beladen duels op, omdat ze weten dat het door wetgeving moeilijk is om ze te bestraffen. Dit zullen ze in hun thuisland niet doen. Maar die paar MVV supporters die ertussen stonden, die dachten natuurlijk dat het allemaal gedoogd was in het gezelschap waar zij stonden. Maar goed, hier moet MVV ook klaar voor zijn.

Gedeeltelijk waar, gedeeltelijk herkende ik ook gewoon MVV-fans van de harde kern hoor. Volgens mij ook met (nu nog lopend) stadionverbod. Ongelofelijk dat die in het stadion komen. Dat mag MVV zich aantrekken, stadionverbod is blijkbaar niets waard.

De wereld is niet zwart-wit, het is bij zoiets als dit niet mogelijk om één partij de schuld te geven. MVV als club/organisatie was niet voorbereid. Roda ook niet, gezien wat die supporters allemaal bij zich hadden (lekker gefouilleerd...) en dat ze zonder ook maar enige ingreep van hun stewards al voor de wedstrijd over het hek klommen. Van beide kanten moeten ook de supporters die hierbij betrokken waren zich schamen. En het interesseert me echt niet wie begon (al heb ik daar wel een bepaald beeld bij en dat beeld is in de regionale pers niet terug te lezen, maar interessant genoeg wel in AD en op nu.nl bijvoorbeeld - heel typisch dat de landelijke pers het anders verslaat dan de regionale media). Ten slotte moet ik me erg inhouden over fans van andere clubs die hier de stoere boy komen uithangen. Mijn echte mening daarover, daar zou zelfs IS van schrikken.

Bizar dat het bestuur van Roda de schuld volledig bij MVV legt. Of eigenlijk niet bizar, want het is niet voor het eerst dat ze dat doen. En ergens ook wel logisch vanuit hun bedrijfsmodel. Roda speelt nadrukkelijk de groot-Limburgse kaart, dus Maastricht in de eredivisie met veel goodwill vanwege leuke sfeer, dat is voor hun een ramp. Vandaar dat ze iedere keer weer iedere kans aangrijpen om MVV in de hoek te zetten als een amateurclub vol tuig. En dat is precies waarom ik een hekel heb aan het instituut Roda JC. Het bedrijf Roda wil het bedrijf MVV kapot maken. Al tientallen jaren lang. Daar hebben ze belang bij en dat snap ik rationeel gezien zelfs nog wel. Maar ik ben niet rationeel als het op mijn club aankomt. En daarom heb ik als MVV-fan een ongenuanceerde haat tegen het bedrijf Roda.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: les rouges blancs, Tuor, Lassie80, Kay, Euskens, Mappie, Peter Pan, bokkesprongen

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 May 2017 14:15
uit niks van je betoog blijkt dat het ongenuanceerd is, integendeel. daarom is je "aversie" eerder (en meer dan ) gerechtvaardigd.
Net zoals meerdere van ons dat gebaseerd op persoonlijke ervaringen uit het verleden hebben ...

• Mappie
  • Mappie's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

27 May 2017 14:23
Jacques wrote:
houtengerard wrote: Via via gehoord dat het beroepsverstoorders waren die gewoon deze wedstrijden uitzoeken om de boel te verzieken. Hebben zelf niet echt directe banden met MVV of RJC, maar komen van internationale 'vriendenclubs' van beide partijen. Allianties dus. Zijn zelf niet gebonden aan hun thuisclub, maar zoeken juist dit soort beladen duels op, omdat ze weten dat het door wetgeving moeilijk is om ze te bestraffen. Dit zullen ze in hun thuisland niet doen. Maar die paar MVV supporters die ertussen stonden, die dachten natuurlijk dat het allemaal gedoogd was in het gezelschap waar zij stonden. Maar goed, hier moet MVV ook klaar voor zijn.

Gedeeltelijk waar, gedeeltelijk herkende ik ook gewoon MVV-fans van de harde kern hoor. Volgens mij ook met (nu nog lopend) stadionverbod. Ongelofelijk dat die in het stadion komen. Dat mag MVV zich aantrekken, stadionverbod is blijkbaar niets waard.

De wereld is niet zwart-wit, het is bij zoiets als dit niet mogelijk om één partij de schuld te geven. MVV als club/organisatie was niet voorbereid. Roda ook niet, gezien wat die supporters allemaal bij zich hadden (lekker gefouilleerd...) en dat ze zonder ook maar enige ingreep van hun stewards al voor de wedstrijd over het hek klommen. Van beide kanten moeten ook de supporters die hierbij betrokken waren zich schamen. En het interesseert me echt niet wie begon (al heb ik daar wel een bepaald beeld bij en dat beeld is in de regionale pers niet terug te lezen, maar interessant genoeg wel in AD en op nu.nl bijvoorbeeld - heel typisch dat de landelijke pers het anders verslaat dan de regionale media). Ten slotte moet ik me erg inhouden over fans van andere clubs die hier de stoere boy komen uithangen. Mijn echte mening daarover, daar zou zelfs IS van schrikken.

Bizar dat het bestuur van Roda de schuld volledig bij MVV legt. Of eigenlijk niet bizar, want het is niet voor het eerst dat ze dat doen. En ergens ook wel logisch vanuit hun bedrijfsmodel. Roda speelt nadrukkelijk de groot-Limburgse kaart, dus Maastricht in de eredivisie met veel goodwill vanwege leuke sfeer, dat is voor hun een ramp. Vandaar dat ze iedere keer weer iedere kans aangrijpen om MVV in de hoek te zetten als een amateurclub vol tuig. En dat is precies waarom ik een hekel heb aan het instituut Roda JC. Het bedrijf Roda wil het bedrijf MVV kapot maken. Al tientallen jaren lang. Daar hebben ze belang bij en dat snap ik rationeel gezien zelfs nog wel. Maar ik ben niet rationeel als het op mijn club aankomt. En daarom heb ik als MVV-fan een ongenuanceerde haat tegen het bedrijf Roda.

Bij deze analyse sluit ik me 100% aan. Precies hetzelfde hoe ik er in sta.

Even iets anders: nu het scherm in De Geusselt niet doorgaat (ook zoiets belachelijks), wie gaat waar kijken morgen? Welke kaffee?
(Overigens heeft Dumoulin ook nog steeds kans om de Giro te winnen, zou mooi zijn als we twee evenementen tegelijk konden bekijken ;) )

• Kay
  • Kay's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

27 May 2017 14:28 - 27 May 2017 14:33
Jacques wrote: Volgens mij ook met (nu nog lopend) stadionverbod. Ongelofelijk dat die in het stadion komen. Dat mag MVV zich aantrekken, stadionverbod is blijkbaar niets waard.
Het zelfde geldt voor de kaarten die door Roda kaarthouders gekocht zijn. MVV heeft hen weliswaar gemaild dat ze niet welkom waren, maar die kaarten niet geblokkeerd in het systeem. Die mensen konden dus gewoon binnen. Niet dat ik de problemen daaraan wil wijten overigens. Maar om het positief te stellen: Hoera, heel wat leermomenten voor als we eredivisie spelen.

Erg goed verwoord trouwens. Geeft ook voor mij aan waarom ik, hoewel ik aan de meeste Roda-fans die ik persoonlijk ken geen hekel heb, wel kots van die club als geheel.
Last edit: 27 May 2017 14:33 by Kay.

• SintServaos
  • SintServaos's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 May 2017 14:31
Iech hub zjus miene zier slumme hoond tot dreij kier tow laote keeze oet unne Roeie en unne geele beeker, heer koos 3 kier de Roeie :applaus:
The following user(s) said Thank You: Lassie80, SJENG@BOSCHPOORT

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

27 May 2017 15:20
SintServaos wrote: Iech hub zjus miene zier slumme hoond tot dreij kier tow laote keeze oet unne Roeie en unne geele beeker, heer koos 3 kier de Roeie :applaus:

hahaha :lachen: schitterend!

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

27 May 2017 15:29 - 27 May 2017 15:32
Als je al voor een Hitlergroet een SV krijgt kan ik je nu al melden dat er zeker 500 man de lul zijn. Pfff gasten die gesloopt hebben, vandalisme hebben gepleegd en het veld zijn opgegaan die moeten zeker aangepakt worden. Maar laten we het nu niet spannender gaan maken dan het is, STEVENS IS OOK EEN STUK STRONT. En beginnen met t Bies gvd.
Last edit: 27 May 2017 15:32 by RedWhiteArmy.

• Meeuw
  • Meeuw's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

27 May 2017 15:45
Mappie wrote:
Jacques wrote:

Bij deze analyse sluit ik me 100% aan. Precies hetzelfde hoe ik er in sta.

Even iets anders: nu het scherm in De Geusselt niet doorgaat (ook zoiets belachelijks), wie gaat waar kijken morgen? Welke kaffee?
(Overigens heeft Dumoulin ook nog steeds kans om de Giro te winnen, zou mooi zijn als we twee evenementen tegelijk konden bekijken ;) )

Ik hoor ook graag waar we gaan kijken. Neem aan ergens op de markt of cafetje wordt lekker buiten weer

• Boer458
  • Boer458's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 May 2017 15:52
RedWhiteArmy wrote: Als je al voor een Hitlergroet een SV krijgt kan ik je nu al melden dat er zeker 500 man de lul zijn. Pfff gasten die gesloopt hebben, vandalisme hebben gepleegd en het veld zijn opgegaan die moeten zeker aangepakt worden. Maar laten we het nu niet spannender gaan maken dan het is, STEVENS IS OOK EEN STUK STRONT. En beginnen met t Bies gvd.

JIJ mag Stevens een stuk stront vinden , het is hier een vrij land nietwaar. Maar wat je niet, nooit , never mag dat is een Hitlergroet goedpraten, gebracht door een man van middelbare leeftijd op de hoofdtribune. Zo iemand vind IK pas een stuk str....
The following user(s) said Thank You: Lassie80, Brncic

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

27 May 2017 17:03
Maar hij deed dat ook niet omdat hij dat wilde doen. Hij deed dat omdat hij Stevens een vu*le r*tm*f vind. Want waarom komt meneertje opeens op de proppen nu ze juist MVV treffen. Als het Cambuur was geweest was hij wellicht niet gekomen.

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 May 2017 18:28
Kom op Schapendonk! Bij Roda was (en is) het crisis, ongeacht de tegenstander. Denk je echt dat ze Stevens hebben gepakt omdat ze tegen MVV spelen? Bovendien: voor de hitlergroet is NOOIT een excuus.
The following user(s) said Thank You: donny, itsman, Zoewiezoe

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

27 May 2017 18:44
Nee ik ben ook niet voor de Hitlergroet. Verre van dat. Maar er ging heus wel wat aan vooraf. Denk overigens echt dat als Roda, Cambuur had getroffen dat Stevens niet gekomen was. Anders was hij er al tegen Helmond geweest. Het ligt natuurlijk heel gevoelig om juist door MVV eruit te worden gekegeld. En dan doen ze er alles aan om dit te voorkomen, zoals ze destijds ook de spelers wegkochten. Dus nee niet ongeacht de tegenstander.

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

27 May 2017 19:47
Boer458 wrote:
RedWhiteArmy wrote: Als je al voor een Hitlergroet een SV krijgt kan ik je nu al melden dat er zeker 500 man de lul zijn. Pfff gasten die gesloopt hebben, vandalisme hebben gepleegd en het veld zijn opgegaan die moeten zeker aangepakt worden. Maar laten we het nu niet spannender gaan maken dan het is, STEVENS IS OOK EEN STUK STRONT. En beginnen met t Bies gvd.

JIJ mag Stevens een stuk stront vinden , het is hier een vrij land nietwaar. Maar wat je niet, nooit , never mag dat is een Hitlergroet goedpraten, gebracht door een man van middelbare leeftijd op de hoofdtribune. Zo iemand vind IK pas een stuk str....

Verdedig jij Stevens maar simpele. Je kunt beter de den gaan inhalen bij Guus en aan de put op dit moment ;)

Time to create page: 0.350 seconds