*oda-MVV

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

Re: *oda-MVV

27 May 2017 20:09
Jij moet toch heel wat mee gemaakt hebben in jeugd of vergist ik mij

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

27 May 2017 20:13
SintServaos wrote: Iech hub zjus miene zier slumme hoond tot dreij kier tow laote keeze oet unne Roeie en unne geele beeker, heer koos 3 kier de Roeie :applaus:

Ik zal eens met mijn inktvis proberen :lachen: of naar het Maastrichts of naar het Duitse vlaggetje :applaus:

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

27 May 2017 20:49 - 27 May 2017 20:49
Dat stelletje zwakzinnigen op dat prikbord heeft het erover dat ze MVV gaan vernederen morgen.
Hebben die werkelijk niet door dat het enkele feit dat ze tegen ons play-offs moeten spelen al een gigantische vernedering is voor dat instortende kaartenhuis? Een zwartgele berg schulden die voor haar voortbestaan afhankelijk is van gemeentelijke steun of een Russische oplichter? Zelfs ongeacht het resultaat morgen!

Laat ze maar lekker een grote waffel hebben. Ik ben trots op onze club waar verstandige mensen aan het roer staan.
Wij hebben al gewonnen. Maakt niet uit wat gebeurt morgen.
Last edit: 27 May 2017 20:49 by Boschpoort.
The following user(s) said Thank You: MVVke, les rouges blancs, Uermend, Tuor, Lassie80, jovkle, De_Lange, SJENG@BOSCHPOORT, Peter Pan, peeke and 2 other people also said thanks.

• Kay
  • Kay's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

27 May 2017 22:19 - 27 May 2017 22:25
RedWhiteArmy wrote:
Boer458 wrote:
RedWhiteArmy wrote: Als je al voor een Hitlergroet een SV krijgt kan ik je nu al melden dat er zeker 500 man de lul zijn. Pfff gasten die gesloopt hebben, vandalisme hebben gepleegd en het veld zijn opgegaan die moeten zeker aangepakt worden. Maar laten we het nu niet spannender gaan maken dan het is, STEVENS IS OOK EEN STUK STRONT. En beginnen met t Bies gvd.

JIJ mag Stevens een stuk stront vinden , het is hier een vrij land nietwaar. Maar wat je niet, nooit , never mag dat is een Hitlergroet goedpraten, gebracht door een man van middelbare leeftijd op de hoofdtribune. Zo iemand vind IK pas een stuk str....

Verdedig jij Stevens maar simpele. Je kunt beter de den gaan inhalen bij Guus en aan de put op dit moment ;)
Dit is wel dezelfde verkeerde retoriek als ze in het oosten toepassen hoor. Dat Boer het gedrag van de 'tegenstander' van Stevens afkeurt betekent niet dat hij Stevens verdedigt. En dat wij hier massaal vinden dat de agressors in het uitvak moeten worden aangepakt betekent niet dat we de reactie van degenen die het veld opgaan goedkeuren. Stel jezelf nou niet gelijk aan dat soort volk door dezelfde drogredenen toe te passen. Er is ook nog altijd zoiets als een morele grens die je trekt die los staat van een rood-witte / geel-zwarte bril.
Last edit: 27 May 2017 22:25 by Kay.
The following user(s) said Thank You: donny, itsman

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 May 2017 22:39
Boschpoort wrote: Dat stelletje zwakzinnigen op dat prikbord heeft het erover dat ze MVV gaan vernederen morgen.
Hebben die werkelijk niet door dat het enkele feit dat ze tegen ons play-offs moeten spelen al een gigantische vernedering is voor dat instortende kaartenhuis? Een zwartgele berg schulden die voor haar voortbestaan afhankelijk is van gemeentelijke steun of een Russische oplichter? Zelfs ongeacht het resultaat morgen!

Laat ze maar lekker een grote waffel hebben. Ik ben trots op onze club waar verstandige mensen aan het roer staan.
Wij hebben al gewonnen. Maakt niet uit wat gebeurt morgen.

dat schijnen ze ook in het Oosten te denken....

Naam: Maan.
Tijd: 27-05-2017 22:22

Stel dat de nachtmerrie werkelijkheid wordt en dat we degraderenk dan breekt toch de pleuris uit .
Dan moeten ze het leger oproepen om te assisteren.

Laten we hopen dat morgen alles rustig blijft .

deel maar gratis luiers uit... :P

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 00:58
Wij gaan gewoon morgen ons best doen. Alles is nog mogelijk. Ik hoop dat we het redden, zo niet, geen man overboord. Wij zijn gezond, wij zijn trots op wat we bereiken. Wij hebben geen onredelijke verwachtingen van onze situatie. Het stelletje stoflongen daar willen alleen maar oorlog. Bah. Wij verdienen het meer om in de eredivisie te voetballen. Wij zijn beschaafd.
The following user(s) said Thank You: Frostie_999

• Ben Salemans
  • Ben Salemans's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

28 May 2017 05:03 - 28 May 2017 05:37
Ik stik van de angst (om eens een Maastrichts zinnetje onvolmaakt naar het Huillands te vertalen). De thuiswedstrijd MVV- Roda heeft laten zien dat wij, MVV, echt een beter team hebben. Bij Roda lopen veel goede, misschien wel betere, spelers rond. Maar Roda is geen team. Dat betekent natuurlijk niet dat wij zomaar gaan winnen in Kerkrade. Want de thuiswedstrijd heeft ook laten zien, zeker in de eerste tien minuten, dat Roda best goede kansen wist te creëren. Als we na 10 minuten met 0-2 achter hadden gestaan, had niemand daar iets tegen in te brengen. Gelukkig wist Roda die kansen niet te benutten. En als je niet scoort, kan/ken je ook niet winnen, zou Cruijff zeggen. En gelukkig is ook dat die Roda-etterbak en matennaaier Schahin, die trouwens erg veel lijkt op de mummie uit 'Return of the Mummy', er niet bij bij Roda - MVV, omdat hij een (tweede) nacompetitie-gele kaart kreeg.

Overigens vind ik het ook heel irritant, dat Roda claimt geen enkele schuld te hebben aan de supportorsrellen in de eerste finale-westrijd MVV - Roda. Hoe kunnen die wanpresterende Roda-bestuurders nu volhouden dat de Roda-supporters daar niks mee te maken hebben, terwijl er inmiddels 10 Roda-supporters voor hun gedrag een stadionverbod hebben gekregen en er honderden foto's zijn van Roda-supporters die op de hekken zitten, verboden bivakmutsen dragen, etc. Roda probeert MVV gewoon te naaien door te doen alsof de Roda-supporters geen enkele rol hadden in de supportersrellen. Het is allemaal te zielig voor woorden. MVV, maak dat zootje even helemaal af. Ik word al 17 jaar vernederd door Roda-supporters op mijn werk omdat ik MVV'er ben. MVV'ke, maak hier een eind aan.

MVV is echt beter dan Roda. Maar Roda heeft altijd zo'n stinkgeluk... Oh, wat hoop ik toch dat wij, MVV, het klusje klaren. MVV scoort altijd, Roda scoort zelden... Anders gezegd: de uitslag wordt 0-1, 1-1 of 1-2; want ik zie Roda gewoon niet meer dan 1 doelpunt maken. Of het moet weer eens zo'n dag zijn dat Roda weer stinkend geluk heeft. Duitsers. In de 95ste minuut. Jesukke, Maria, (Ser)Väöske, laat zondag 28 mei 2017 een historische datum worden: laat MVV na 17 jaar promoveren, laat Roda degraderen en laat Maastrichtenaar Tom Dumoulin als eerste Nederlander de Giro winnen. Vivat Mestreeech, sportstad ONDANKS het idiote sportbeleid van de gemeente Maastricht.
Last edit: 28 May 2017 05:37 by Ben Salemans.
The following user(s) said Thank You: MVVke, Uermend, Tuor, Frostie_999

• seppo
  • seppo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 08:37 - 28 May 2017 08:41
De odds op unibet zijn:
Roda 1.85 en MVV 4.00.

2 dagen geleden was dit nog 1.50 om 5.80, dus de bookies krijgen steeds meer vertrouwen in MVV.
Overigens krijg je voor gelijkspel of winst mvv 1.88. Dat is dus ong evenveel als roda winst, oftewel ong 50% kans dat we het redden :thumbsup:

Bij cambuur uit kregen we 6.00 of 6.80
Last edit: 28 May 2017 08:41 by seppo.

• les rouges blancs
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 08:58 - 28 May 2017 09:01
LRB is jaorig vendaog....
Net gein 60...
Zeivert net neet op zien beerpenske... :lachen:
Mer ...
Hup, hup, hup MVV...
Es geer wult MVV...
Bepis en besjiet iechmiech vemiddag spontaon...
Es geer miech ut sjoenste kedooke gief...
Dat iech in 52 jaor MVV maag metmaake...!

Can you hear...
The Angelside!

In de 94ste minuut lekker eine (de 0:1) drin duije....
Ut liefste met nne onterechte pienantie...
In ingels : plies, meek maaj deej! :)
En daan op nao de Geusselt !
Last edit: 28 May 2017 09:01 by les rouges blancs.

• thomas043
  • thomas043's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

28 May 2017 10:49
Bij welke kaffee moet ik zijn vanmiddag?

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

28 May 2017 11:05
Tip.
Film de aankomst in aken stadion.
Film alles want die zullen de bussen wel weer bekogelen.
Post dit lekker op Facebook en delen maar.
Het zijn toch zo'n lievertjes die wha wha''s
The following user(s) said Thank You: jeoff

• les rouges blancs
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 11:07 - 28 May 2017 11:17
Laot us effe lache...
Lees hun prikbord...
Miljaar watste dao allemaol lees...
E paar veur beelsjes:

"ik heb vanmorgen al 2x gediarreed van de zenuwen..."

LRB : in good Pruusies numt ziech zoe get "Hosenscheisser"

"Het PLS stadion moet vandaag de Kuip van het zuiden worden. Die pieren moeten met knikkende knieën het veld "

LRB: de Kuip ligk aon de Maos....Kerrekraoj heet niks van water... Alhoewel :evil:
Wie Diederik, uzze veurzenger vreuger, zong : waar is *oda nu gebleven?
Veer antwoorde : met de zeikstroom afgedreven...! Holladiejee, holladiejoo!

Come on you boys in Red!
Last edit: 28 May 2017 11:17 by les rouges blancs.

• seppo
  • seppo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 11:39
Wat is the place to be vanmiddag in de stad?

• Bieske
  • Bieske's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

28 May 2017 12:10
seppo wrote: Wat is the place to be vanmiddag in de stad?

Op de markt voor de huldiging :thumbsup:

• les rouges blancs
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 12:18
en daoveur bij Seppo toes ! :thumbsup:

Wat waor zien adres aoch al weer...? :P
The following user(s) said Thank You: seppo

Time to create page: 0.350 seconds