*oda-MVV

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

Re: *oda-MVV

28 May 2017 15:49
Wat 'ne kut sjeids! :puke:
Facta Non Verba

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 16:30
Gruuts op MVV!
:thumbsup:

en die Pruuse komme veer volgend jaor wel weer teege

• Belgske
  • Belgske's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 16:34
Enorm jammer dit. Met iets meer kwaliteit op aanvallend gebied hadden we eenvoudig gewonnen. MVV was veel sterker dan Roda. Zelfs met tien kon Roda geen fatsoenlijke aanval bij elkaar spelen. Typisch dat hun doelpunt via een corner valt, op een andere manier was het nooit gelukt.

Scheids toch wel dubieuze rol:

- Was het een corner bij het doelpunt? Helaas geen herhaling van gezien, maar Geens leek de bal op de lijn te pakken.
- Rode kaart Kuijpers kun je geven, maar is discutabel. Kuipers leek niet de intentie te hebben echt na te trappen en excuseerde zich ook direct.
- Als je rood geeft aan Kuijpers moet je ook rood geven aan Paulissen voor zijn aanslag op Geens. Bizar dat hij nu geen gebruik maakte van de videoref.

Nu regeert de teleurstelling, maar als alles bezonken is, mogen we met veel trots terugkijken op ons seizoen. We komen er ieder jaar dichterbij! In het tussenseizoen hopelijk een paar echte versterkingen en we moeten volgend seizoen de stap naar de top drie kunnen zetten.

• Driver
  • Driver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 16:34
Jeetje wat een kutclub dat Roda, wat een zwak team is dat Roda toch. Mvv was met 10 man nog sterker dan Roda. Die hebben totaal niets te zoeken in de eredivisie!
Chapeau voor Mvv wat een vechtlust van onze mannen bij deze tropische temperaturen. Bah wat een laf team dat kut Roda!

• Liersesup
  • Liersesup's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

28 May 2017 16:37
Zo jammer . Had het MVV zo gegund .Toch proficiat voor het mooie seizoen.

Ben blij dat het voetbal weer leeft in Maastricht .

Ga zeker een matchen meepikken volgend seizoen .

Nu maar hopen dat Tom de Giro wint hé

Groetjes
The following user(s) said Thank You: houtengerard

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 16:37
Je zou beter één verhaaltje kunnen opslaan want dat moet je elk jaar opnieuw typen: Roda heeft alle mazzel en komt er op zijn Duits door. Het hele videoref systeem heeft ook lekker gewerkt.. Slivvenier is een koempel.

Maar goed, behalve geluk is wanbeleid ook een trademark van ze. Ben benieuwd hoe ze het in de zomer weer gaan verkloten. En vooral ook benieuwd wanneer ze met Kuipers contact opnemen voor een overstap. Al schat ik in dat een Stahhelm niet past bij Nick gelukkig.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

28 May 2017 16:39
Ik wist dat we genaaid zouden worden door scheidsrechter Janssen!!! En daar heb ik alles mee gezegd over dit hele gebeuren. Diep triest dat de knvb deze man deze wedstrijd liet fluiten.

• Kloeteklaos
  • Kloeteklaos's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

28 May 2017 16:55
Schapendonk wrote: Ik wist dat we genaaid zouden worden door scheidsrechter Janssen!!! En daar heb ik alles mee gezegd over dit hele gebeuren. Diep triest dat de knvb deze man deze wedstrijd liet fluiten.

Ik snap dat de teleurstelling overheerst, dat is bij mij ook zo, wat hàd ik graag gehad dat we die lui terug de mijnen in zouden sturen....
Maar ik moet zeggen dat ik vind dat de scheidsrechter hier niemand heeft genaaid, de man heeft zelfs aardig gefloten. Ik vind het persoonlijk niet slim van Nick en het is helaas niet de eerste keer, wat jammer is want ik vind Nick een uitstekende kerel en een prima verdediger. Er zijn altijd wat ongelukkige of twijfelachtige momenten maar de hele wedstrijd gezien heeft de scheids het laten doorgaan waar mogelijk en aan beide kanten zijn er altijd wat discutabele dingetjes.

Het is niet anders...We hebben kansen genoeg gehad en we hebben het niet afgemaakt in wedstrijd 1 en 2. Ik ben er doodziek van en ik hoop dat we volgend jaar een herkansing krijgen want we waren gewoon beter, maar daar koop je nu helemaal niks voor.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

28 May 2017 16:56 - 28 May 2017 17:18
Gruuts op de mannen en ons bestuur. Met het jaarsalaris van één Roda speler, 96 minuten die koempels het zwijgen opleggen in eigen huis. Miljoenen aan overheidsgeld, verkapte staatssteun en louche investeerders hadden ze nodig om hetzelfde neer te zetten als ons. Tegen een club die al meer dan 17 jaar in de Jupiler League speelt, elke euro moet omdraaien, maar gelukkig wel eerlijk beleid voert. Ze waren zelfs de onderliggende partij met een man minder, en hadden het arbitrale duo op de hand om nog een beetje grip op de wedstrijd te krijgen.

Want die biseksuele van Hyfte trapte Nwakali even daarvoor vies vanachter op de enkel, terwijl hij op de grond lag na een overtreding. Ciranni zag het ook, vroeg om 'Videoref' en kreeg het niet, terwijl het vol in beeld was, heel Nederland heeft het kunnen zien, had niets meer met voetbal te maken, en Nwakali moest daarna het veld verlaten met een blessure. Kuipers moet dat natuurlijk niet doen bij die sociopaat (Die volgens het eerlijke *oda nooit meer in actie zou komen dit seizoen..). Maar *oda had ook gewoon rood moeten krijgen. En dat zijn weer die dingen waar zelfs de techniek niet bij kan helpen, als het gewoonweg niet gebruikt wordt of gezien wordt door een partijdige/blinde videoref.

Eén corner beslist het weer. Dat zijn dat weer die gelukjes wat wij niet krijgen. Nee, Nederland heeft gezien vandaag wie de degradatiekandidaat wordt volgend seizoen. Die hebben gezien wat wanbeleid is, wat successupporters zijn en wie er verdiende te winnen, zelfs met tien man. Ik blijf erbij als wij 1% van dat geluk hadden, speelden wij gewoon in de eredivisie. Geens heeft maar één bal hoeven pakken.

Volgend seizoen nog twee ton erbij en we vliegen eroverheen volgend seizoen. Het komt wel. Laat ze nog maar even spartelen in hun grootheidswaan, de deksel komt vanzelf. Het woord 'Trots van het Zuiden' wil ik in ieder geval niet meer horen, dat lachwekkend zinnetje. Dat heeft hebben de kijkers op FOX wel kunnen zien dat dat nergens op gefundeerd is.

Bedankt mannen voor een heel mooi seizoen, jullie zijn klasbakken!. :applaus:
Last edit: 28 May 2017 17:18 by houtengerard.
The following user(s) said Thank You: jeoff, Tuor, Lassie80, Kay

• #Willy
  • #Willy's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

28 May 2017 16:59
De KNVB demonstreert vandaag weer hun onvermogen om goede arbiters te leveren. Zeer zware rode kaart. Gruuts op het elftal dat ze zelfs met 10 man de betere partij waren. Gevochten als leeuwen. Roda heeft elke vuile truc uit de kast moeten halen om een club met de 13e begroting van de JL van promotie te weerhouden. Trainer ontslaan, clubicoon die vanaf de tribune het coachende duo in hun oortje moet fluisteren hoe ze het moeten doen, slecht gastheerschap met de dugout en het vele theater van de spelers.
The following user(s) said Thank You: Karakter

• Nick9319
  • Nick9319's Avatar
  • New Member
  • New Member

28 May 2017 17:07
Dit was onze kans.. als we nu terecht zouden verliezen kon ik er misschien nog wel mee leven, maar op deze manier.

Die rode kaart, tsja ik ken de regelementen hierin niet, dus ik kan niet beoordelen of perongeluk natrappen bestraft moet worden, maar typisch dat net bij deze wedstrijd het videoref systeem tegen ons werkt.

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 17:11
Gruuts op MVV. Als één ploeg het verdiende... Wat was Roda waardeloos. Alleen maar liggen en elke bal weg rossen. Ik zag Van der Luer huilen na de wedstrijd. Fans op het veld alsof ze kampioen waren geworden bah bah. En trouwens: fans op het veld, dat kon bij dat keurige Roda toch nooit gebeuren?

• Kay
  • Kay's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

28 May 2017 17:16
O wat scheelde dit weinig. Trots op mijn club. Als het verschil in begroting tussen twee clubs zo groot is en daar is niks van te zien op het veld, dan doe je toch iets goed.

Rode kaart van Kuijpers was overigens gewoon terecht. Gewoon oliedom, net als tegen RKC. Die jongen mist mentaal nog volwassenheid voor de Eredivisie. Dat de scheids echter niet op zijn schermpje gaat kijken bij die aanslag van Paulissen (dat die überhaupt weer mocht spelen?!?) op Geens is me dan weer een raadsel.

Met opgeheven hoofd verder naar nog een kaartje eerste divisie, waarin we hopelijk een weer iets prominentere rol gaan spelen.

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

28 May 2017 17:34 - 28 May 2017 17:38
Als dit is hoe het 'Videoref' systeem gebruikt gaat worden, dan heb ik liever de ouderwetse scheidsrechter.

Overduidelijk fluistert de videoref hier 'rood'. De scheids gaat controleren, maar kijkt niet eens de hele actie fatsoenlijk af op de beelden. Op t moment dat Kuipers die speler raakt draait hij zich al om met rood in zn hand, terwijl je erna ziet dat Kuipers nog tijdens de actie de schade probeert te beperken en direct zn excuses aanbiedt.

Als ik niet beter wist dacht ik dat de knvb heeft gewacht op dit moment om MVV in de jup te houden.
Last edit: 28 May 2017 17:38 by Hill28.

• remunj
  • remunj's Avatar
  • New Member
  • New Member

28 May 2017 17:41
Over 2 wedstrijden waren jullie zeker beter. Dat we met dit team niks te zoeken hebben in eredivisie klopt ook. Echter er komt een transferperiode.

Verder wens ik jullie succes komend seizoen. Thuis was het een drama met een gedeelte van de supporters maar ik kerkrade hebben jullie je echt als supporters voorbeeldig gedragen.

Succes en misschien volgend jaar samen in de eredivisie,!

Time to create page: 0.343 seconds