*oda-MVV
- Mappie
-
- Elite Member
-
Re: *oda-MVV
28 May 2017 21:47 - 28 May 2017 21:51
Dan Ed Janssen, wat een droeftoeter. :evil: De man die er persoonlijk voor zorgde Aachen-Nord net dat zetje extra richting Eredivisie te geven. Zelfs mét videoref de Kuuper een rode kaart aannaaien. Kuuper heeft dit nooit bewust gedaan, ben er zeker van. Die zal toch wel geleerd hebben na zijn domme actie tegen RKC… En dan natrappen van Van Hyfte en het gestrekte been van Paulissen slechts met geel bestraffen. Je zou nog bijna de woorden van dhr. Blaak uit Eindhoven erbij willen halen, maar ja, terugdraaien kunnen we het helaas niet meer.
Supergruuts op MVV, de spelers, de staf, de supporters. We zijn goed bezig met onze club, stap voor stap opbouwen naar een stabiele organisatie. Goed voetbal gezien dit seizoen, financieel geen gekke dingen doen, gestaag blijven groeien, hopelijk voor volgend seizoen weer een goed elftal, en dan hopelijk weer bovenin meedoen. :applaus:
En Aachen-Nord? Ze waren net zoals donderdag maar in één ding goed: het tempo uit de wedstrijd halen. Vandaar de 7 minuten extra speeltijd. 0 voetbal in die ploeg. De haat op die club is na vanmiddag alleen maar groter geworden in Maastricht. Met een wanbeleid, strontgeluk en anti-voetbal nog nét in de Eredivisie blijven, je moet er maar trots op zijn. Ik zou me kapot schamen! ZUM KOTSEN! :puke:
Oh ja, natuurlijk wel een geweldige prestatie voor Tom Dumoulin! Super! Gruuts op Tom!

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ASR
-
- Platinum Member
-
28 May 2017 21:52 - 28 May 2017 21:54Mooi dat we in de diverse media als morele winnaar worden uitgeroepen tegen een armetierig Roda. Helaas kopen we hier niets voor, en zeker geen koelbloedige spits, die we echt keihard nodig hebben. Zo'n Dessers van Nac beslist in zijn eentje de play-offs voor zijn ploeg.
Als nu alle mensen die afgelopen donderdag zo genoten hebben van de sfeer in de Geusselt nu eens een seizoenkaart aanschaffen of structureel MVV gaan bezoeken weet ik zeker dat we volgend jaar weer in de finale staan!!
- Kotspoejer
-
- Premium Member
-
28 May 2017 21:551. Een topseizoen achter de rug met een uitstekende eerste seizoenshelft en een matige tweede (echter tóch met weinig verliespartijen, maar te veel gelijke spelen);
2. 4 playoff-partijen met opnieuw te veel nipte uitslagen, maar overwegend een sterke indruk achterlatend;
3. In totaal veel te weinig scorend vermogen, waarmee meteen de grootste prioriteit voor vernieuwing in het nieuwe seizoen is genoemd;
4. Daarnaast is wat meer ervaring (met name in de as) ook nog zeer welkom;
5. Het naleven van regels rondom het veld (zie donderdag thuis tegen Aken-Noord) zal meer aandacht moeten krijgen; niet in de gracht, betekent ook écht NIET in de gracht; een beveiligingsbedrijf moet beveiligen en niet (letterlijk) wegrennen voor hun verantwoordelijkheid;
M.b.t. het tweeluik tegen R*da nog enige specifieke (persoonlijke) conclusies:
6. MVV hoeft zich absoluut niet te schamen en heeft naar behoren partij gegeven; ik zie ons dan ook vol trots als morele winnaar, zeker gezien het giga-verschil in begroting en de schuldenlast/soapserie in Koempelland;
7. Het was duidelijk dat degene die één doelpunt zou maken de waarschijnlijke winnaar zou worden, maar het verschil eredivisie/Juup bleek bijzonder klein/nihil;
8. Gezien de grote dosis geluk van de koempelclub zou ik willen pleiten voor een toetreding tot de (derde) Bundesliga!
Onder aan de streep ben ik dus eigenlijk uiterst tevreden en als bovenstaande verbeterpunten (gedeeltelijk) kunnen worden uitgevoerd, gaan we volgens mij een prima seizoen 2017-2018 tegemoet.
Dit alles heb ik zojuist vertaald in de bestelling van een seizoenkaart. Ik hoop dat velen dit 'voorbeeld' zullen volgen: op naar de 2000 (minimaal)!!!
- Hill28
-
- Visitor
-
28 May 2017 22:15 - 28 May 2017 22:16De analisten bij FOX gunden desgevraagd allemaal de overwinning aan MVV vooraf. Zelfs de NOS cameraploeg was al in Maastricht neergestreken, stiekem hopend op een huldiging vanavond.
En dan maken we t niet af. Dat doet pijn.
Hoewel ik er al een vrij slecht gevoel bij had vooraf eerlijk gezegd, verraste MVV vandaag. We waren de betere ploeg. Ook met 10 man. Uiteindelijk missen we weer die scorende speler. En valt net alles de verkeerde kant op; Een onterechte rode kaart, Nwakali die uitvalt op het moment dat Verheijdt wordt gebracht, kansen die er nét niet ingaan..
Heel zuur is het, we waren er klaar voor geweest.
Positief vind ik dat MVV qua play-off voetbal gegroeid is vergeleken met de vorige play offs. Hopelijk blijft deze ervaring behouden voor het team, door spelers als Verheijdt, Ippel, Labylle, Ciranni - en ja ook Kuipers - bij MVV te houden..
- Boer458
-
- Platinum Member
-
28 May 2017 22:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
28 May 2017 22:27seizoen .
Denk ook eens Veer Zien MVV als je 10 euro per maand kunt missen voor DIT mvv .......
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
28 May 2017 22:30
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
28 May 2017 22:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
28 May 2017 23:07Maar laten we die sukkels hun feestje gunnen. Het was de laatste keer dat ze iets konden vieren,
Forza MVV!
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
29 May 2017 00:52Support your locals.... Zoals usse Tommie Dumoulin... Wat een klasbak.
Hopelijk wordt hij een keer bij een thuiswedstrijd komend seizoen gehuldigd in de Geusselt.
usMVVke bedankt voor het mooie seizoen :thumbsup:
- Kay
-
- Elite Member
-
29 May 2017 07:40Het enige lichtpuntje van hun eeuwige geluk is dat de urgentie tot een verantwoord beleid net als de vorige keren snel weggeëbt zal zijn. En als die club op dezelfde voet verder gaat, wordt het een heel snel weerzien.
Persoonlijk heb ik de prestaties van MVV niet beloond met het verlengen van mijn seizoenskaart. Dat had ik namelijk al gedaan, ongeacht de resultaten.
- Toetje
-
- New Member
-
29 May 2017 08:58Nee ik gun het hem wel is toch een clubjongen en we maken allemaal wel eens domme fouten. :thumbsup:
- DulluH
-
- New Member
-
- Kom op die Roeie!
29 May 2017 09:19Verder heel erg trots op onze selectie ze hebben gevochten voor iedere meter. Op naar volgend seizoen!

- SintServaos
-
- Platinum Member
-
29 May 2017 10:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
29 May 2017 11:10Please Log in or Create an account to join the conversation.