Ongelooflijk balen dat het niet gelukt is.
Ik voel me nu hetzelfde als na de verloren WK-finale in 2010 tegen Spanje, dat komt o.a. door het gevoel voor en tijdens de wedstrijd van: “Als er een kans is, dan is het nu wel!”. En ook vandaag zat het erin, net zoals donderdag. MVV had zeker de eerste helft genoeg kansen, Aachen-Nord komt 2 keer voor de goal en scoort een keer uit een dood spelmoment. Zelfs na de rode kaart was MVV voetballend beter! Al konden we toen bijna niks meer creëren.
Dan Ed Janssen, wat een droeftoeter.
De man die er persoonlijk voor zorgde Aachen-Nord net dat zetje extra richting Eredivisie te geven. Zelfs mét videoref de Kuuper een rode kaart aannaaien. Kuuper heeft dit nooit bewust gedaan, ben er zeker van. Die zal toch wel geleerd hebben na zijn domme actie tegen RKC… En dan natrappen van Van Hyfte en het gestrekte been van Paulissen slechts met geel bestraffen. Je zou nog bijna de woorden van dhr. Blaak uit Eindhoven erbij willen halen, maar ja, terugdraaien kunnen we het helaas niet meer.
Supergruuts op MVV, de spelers, de staf, de supporters. We zijn goed bezig met onze club, stap voor stap opbouwen naar een stabiele organisatie. Goed voetbal gezien dit seizoen, financieel geen gekke dingen doen, gestaag blijven groeien, hopelijk voor volgend seizoen weer een goed elftal, en dan hopelijk weer bovenin meedoen.
En Aachen-Nord? Ze waren net zoals donderdag maar in één ding goed: het tempo uit de wedstrijd halen. Vandaar de 7 minuten extra speeltijd. 0 voetbal in die ploeg. De haat op die club is na vanmiddag alleen maar groter geworden in Maastricht. Met een wanbeleid, strontgeluk en anti-voetbal nog nét in de Eredivisie blijven, je moet er maar trots op zijn. Ik zou me kapot schamen! ZUM KOTSEN!
Oh ja, natuurlijk wel een geweldige prestatie voor Tom Dumoulin! Super! Gruuts op Tom!