*oda-MVV

28 mei 2017 21:47 28 mei 2017 21:51 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
*oda-MVV #226
Ongelooflijk balen dat het niet gelukt is. :( Ik voel me nu hetzelfde als na de verloren WK-finale in 2010 tegen Spanje, dat komt o.a. door het gevoel voor en tijdens de wedstrijd van: “Als er een kans is, dan is het nu wel!”. En ook vandaag zat het erin, net zoals donderdag. MVV had zeker de eerste helft genoeg kansen, Aachen-Nord komt 2 keer voor de goal en scoort een keer uit een dood spelmoment. Zelfs na de rode kaart was MVV voetballend beter! Al konden we toen bijna niks meer creëren.

Dan Ed Janssen, wat een droeftoeter. :evil: De man die er persoonlijk voor zorgde Aachen-Nord net dat zetje extra richting Eredivisie te geven. Zelfs mét videoref de Kuuper een rode kaart aannaaien. Kuuper heeft dit nooit bewust gedaan, ben er zeker van. Die zal toch wel geleerd hebben na zijn domme actie tegen RKC… En dan natrappen van Van Hyfte en het gestrekte been van Paulissen slechts met geel bestraffen. Je zou nog bijna de woorden van dhr. Blaak uit Eindhoven erbij willen halen, maar ja, terugdraaien kunnen we het helaas niet meer.

Supergruuts op MVV, de spelers, de staf, de supporters. We zijn goed bezig met onze club, stap voor stap opbouwen naar een stabiele organisatie. Goed voetbal gezien dit seizoen, financieel geen gekke dingen doen, gestaag blijven groeien, hopelijk voor volgend seizoen weer een goed elftal, en dan hopelijk weer bovenin meedoen. :applaus:

En Aachen-Nord? Ze waren net zoals donderdag maar in één ding goed: het tempo uit de wedstrijd halen. Vandaar de 7 minuten extra speeltijd. 0 voetbal in die ploeg. De haat op die club is na vanmiddag alleen maar groter geworden in Maastricht. Met een wanbeleid, strontgeluk en anti-voetbal nog nét in de Eredivisie blijven, je moet er maar trots op zijn. Ik zou me kapot schamen! ZUM KOTSEN! :puke:

Oh ja, natuurlijk wel een geweldige prestatie voor Tom Dumoulin! Super! Gruuts op Tom! B)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2017 21:52 28 mei 2017 21:54 door ASR.
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #227
Bijna alles over deze wedstrijd is al gezegd en geschreven. Dubieuze rode kaart voor Nick en nog een aantal beslissingen die men in twijfel kan trekken.
Mooi dat we in de diverse media als morele winnaar worden uitgeroepen tegen een armetierig Roda. Helaas kopen we hier niets voor, en zeker geen koelbloedige spits, die we echt keihard nodig hebben. Zo'n Dessers van Nac beslist in zijn eentje de play-offs voor zijn ploeg.
Als nu alle mensen die afgelopen donderdag zo genoten hebben van de sfeer in de Geusselt nu eens een seizoenkaart aanschaffen of structureel MVV gaan bezoeken weet ik zeker dat we volgend jaar weer in de finale staan!!

28 mei 2017 21:55
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
*oda-MVV #228
Na een enerverende middag ben ik inmiddels al weer een beetje terug op aarde en wil ik e.e.a. met jullie delen.

1. Een topseizoen achter de rug met een uitstekende eerste seizoenshelft en een matige tweede (echter tóch met weinig verliespartijen, maar te veel gelijke spelen);
2. 4 playoff-partijen met opnieuw te veel nipte uitslagen, maar overwegend een sterke indruk achterlatend;
3. In totaal veel te weinig scorend vermogen, waarmee meteen de grootste prioriteit voor vernieuwing in het nieuwe seizoen is genoemd;
4. Daarnaast is wat meer ervaring (met name in de as) ook nog zeer welkom;
5. Het naleven van regels rondom het veld (zie donderdag thuis tegen Aken-Noord) zal meer aandacht moeten krijgen; niet in de gracht, betekent ook écht NIET in de gracht; een beveiligingsbedrijf moet beveiligen en niet (letterlijk) wegrennen voor hun verantwoordelijkheid;

M.b.t. het tweeluik tegen R*da nog enige specifieke (persoonlijke) conclusies:
6. MVV hoeft zich absoluut niet te schamen en heeft naar behoren partij gegeven; ik zie ons dan ook vol trots als morele winnaar, zeker gezien het giga-verschil in begroting en de schuldenlast/soapserie in Koempelland;
7. Het was duidelijk dat degene die één doelpunt zou maken de waarschijnlijke winnaar zou worden, maar het verschil eredivisie/Juup bleek bijzonder klein/nihil;
8. Gezien de grote dosis geluk van de koempelclub zou ik willen pleiten voor een toetreding tot de (derde) Bundesliga!

Onder aan de streep ben ik dus eigenlijk uiterst tevreden en als bovenstaande verbeterpunten (gedeeltelijk) kunnen worden uitgevoerd, gaan we volgens mij een prima seizoen 2017-2018 tegemoet.
Dit alles heb ik zojuist vertaald in de bestelling van een seizoenkaart. Ik hoop dat velen dit 'voorbeeld' zullen volgen: op naar de 2000 (minimaal)!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Boschpoort, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

28 mei 2017 22:15 28 mei 2017 22:16 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #229
Alles was aanwezig vandaag. De vorm van de ploeg, de 'flow' waar toch de hele stad in zat afgelopen week en een gunstige thuisuitslag.

De analisten bij FOX gunden desgevraagd allemaal de overwinning aan MVV vooraf. Zelfs de NOS cameraploeg was al in Maastricht neergestreken, stiekem hopend op een huldiging vanavond.

En dan maken we t niet af. Dat doet pijn.

Hoewel ik er al een vrij slecht gevoel bij had vooraf eerlijk gezegd, verraste MVV vandaag. We waren de betere ploeg. Ook met 10 man. Uiteindelijk missen we weer die scorende speler. En valt net alles de verkeerde kant op; Een onterechte rode kaart, Nwakali die uitvalt op het moment dat Verheijdt wordt gebracht, kansen die er nét niet ingaan..

Heel zuur is het, we waren er klaar voor geweest.

Positief vind ik dat MVV qua play-off voetbal gegroeid is vergeleken met de vorige play offs. Hopelijk blijft deze ervaring behouden voor het team, door spelers als Verheijdt, Ippel, Labylle, Ciranni - en ja ook Kuipers - bij MVV te houden..
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

28 mei 2017 22:17
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #230
Ik kan als eenling dit MVV maar op een manier belonen en dat heb ik net gedaan door mijn MVV1902 Seizoenskaart te verlengen. :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Lassie80, Boschpoort, De Zwarte Vogel

28 mei 2017 22:27
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #231
ik vind dit een zeer goede gedachte van Boer 458 ,ik heb er geen maar neem er een en nu er wel een .... het was een zeer leuk
seizoen .
Denk ook eens Veer Zien MVV als je 10 euro per maand kunt missen voor DIT mvv .......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Lassie80, Boer458

28 mei 2017 22:30
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #232
Achteraf gezien was NEC makkelijker geweest, zeg ik gezeten in mijn tuin op 400 m van de Goffert. Het is hier lang onrustig geweest. Voor mij geldt wel, geen beter vermaak dan leedvermaak ;)

28 mei 2017 22:42
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #233
Ondanks alle realistische posts krijg ik het niet gerelativeerd. Ik ben er zo ziek van.... Zoals iemand al zei; het is te vergelijken met de WK finale tegen Spanje. Deze kans krijg je niet snel meer. Zeker budgettechnisch gezien. Ik heb beide wedstrijden live mogen aanschouwen en MVV was de betere. Waarom zijn wij het niet geworden.... Kerkrade vs Maastricht. Op alle fronten stijgen we boven hun uit. Behalve met voetbal.... Dit kan toch niet waar zijn....

28 mei 2017 23:07
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
*oda-MVV #234
Heel zuur vandaag. Maar toch na alle grootspraak dat ze MVV wel even zouden vernederen vandaag kunnenwe stellen dat er maar één ploeg vernederd is. Als je met een minimaal verschil wint van de nummer 13 en de nummer 7 van de eerste divisie waarbij je ook nog vier wedstrijden totaal anti voetbal laat zien, maak je jezelf volkomen belachelijk als je dat viert als een kampioenschap,

Maar laten we die sukkels hun feestje gunnen. Het was de laatste keer dat ze iets konden vieren,

Forza MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, SJENG@BOSCHPOORT, De Zwarte Vogel, Frostie_999

29 mei 2017 00:52
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #235
Zo onverdient! Jammer. Hopelijk hebben sponsors, bedrijven wel gezien welke potentie deze club heeft.

Support your locals.... Zoals usse Tommie Dumoulin... Wat een klasbak.

Hopelijk wordt hij een keer bij een thuiswedstrijd komend seizoen gehuldigd in de Geusselt.

usMVVke bedankt voor het mooie seizoen :thumbsup:

29 mei 2017 07:40
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
*oda-MVV #236
Inderdaad, de zelfbenoemde trots van het zuiden heeft weinig om trots op te zijn. Wij mogen trots zijn, zij alleen blij.

Het enige lichtpuntje van hun eeuwige geluk is dat de urgentie tot een verantwoord beleid net als de vorige keren snel weggeëbt zal zijn. En als die club op dezelfde voet verder gaat, wordt het een heel snel weerzien.

Persoonlijk heb ik de prestaties van MVV niet beloond met het verlengen van mijn seizoenskaart. Dat had ik namelijk al gedaan, ongeacht de resultaten.

29 mei 2017 08:58
Toetje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
*oda-MVV #237
Ook al is het resultaat minder ben ik nog steeds tevreden over het seizoen, in ieder geval betekend het dan ook dat ook ik een seizoenskaart zal afnemen :applaus: Kuipers zal waarschijnlijk vertrekken naar ADO dus ondanks deze nederlaag mede zijn domme actie speelt hij waarschijnlijk gewoon in de Eredivisie... kijk dat is al een Sjeng, nog 10 te gaan!

Nee ik gun het hem wel is toch een clubjongen en we maken allemaal wel eens domme fouten. :thumbsup:

29 mei 2017 09:19
DulluH
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
*oda-MVV #238
Nog altijd teleurgesteld dat we het niet gered hebben, vooral om dat klootjesvolk in parkstad weer iets te geven wat we weer lang gaan horen. :blink:

Verder heel erg trots op onze selectie ze hebben gevochten voor iedere meter. Op naar volgend seizoen! B)
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT, Hill28

29 mei 2017 10:43
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #239
Wat noch altied belachelijk is, is tot geine journalis ut lef heet um un oonderzeuk te doen naor alle duuster zaake beij die pruuse, want daan waor hun licensie aol lang ingetrokke. Iech huurde Hugo Borst kompleet kotse op de radio tot ut Roda wanbeleid beloend woort, misschien get veur te oonderzeuke Hugo?

29 mei 2017 11:10
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #240
Es d'r nao al die fratse vaan gister ouch nog mer eine is dee ziech M.V.V. supporter nùmp, en geine haat heet tege die schwarz-gelbe scheissverein........ :puke:

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden