*oda-MVV

29 mei 2017 11:10
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
*oda-MVV #241

MVVke schreef : Es d'r nao al die fratse vaan gister ouch nog mer eine is dee ziech M.V.V. supporter nùmp, en geine haat heet tege die schwarz-gelbe scheissverein........ :puke:

Inderdaad gezien.nl/maastricht/p/in-beeld/opinie-r...urgse-ongastvrijheid
:sick:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2017 11:27
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
*oda-MVV #242

jeoff schreef :

MVVke schreef : Es d'r nao al die fratse vaan gister ouch nog mer eine is dee ziech M.V.V. supporter nùmp, en geine haat heet tege die schwarz-gelbe scheissverein........ :puke:

Inderdaad gezien.nl/maastricht/p/in-beeld/opinie-r...urgse-ongastvrijheid
:sick:

Gadverdamme, het zijn en blijven toch een stel proleten. Walgelijk gewoon.

29 mei 2017 11:42 29 mei 2017 11:43 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
*oda-MVV #243

Toetje schreef : Ook al is het resultaat minder ben ik nog steeds tevreden over het seizoen, in ieder geval betekend het dan ook dat ook ik een seizoenskaart zal afnemen :applaus: Kuipers zal waarschijnlijk vertrekken naar ADO dus ondanks deze nederlaag mede zijn domme actie speelt hij waarschijnlijk gewoon in de Eredivisie... kijk dat is al een Sjeng, nog 10 te gaan!

Nee ik gun het hem wel is toch een clubjongen en we maken allemaal wel eens domme fouten. :thumbsup:

Denk dat het geen opzet was van Kuipers. Vandaar ook zijn excuses aan Paulissen meteen nadat hij op zijn been terecht kwam. De scheidsrechter Janssen keek dat moment van zijn excuses nog niet eens af op de videobeelden en trok in zijn opwelling meteen de rode kaart. Het was precies het moment wat de KNVB nodig had. Als Kuipers dan tóch naar ADO gaat, dan mag hij volgend seizoen die Paulissen eens écht op zijn been gaan staan van mij. De walgelijke aansteller. Konden schijnbaar niet op een andere manier winnen.

29 mei 2017 12:14
Euskens
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
*oda-MVV #244
Werkelijk waar om te KOTSEN. Wat een diep- en diep trieste club.

29 mei 2017 12:35
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
*oda-MVV #245
In het interview na afloop geeft Paulissen feitelijk ook toe dat hij komedie speelde.
Vuile rat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

29 mei 2017 12:57
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
*oda-MVV #246
Waar die prikpord proleten eerst zo laatdunkend over MVV waren, zijn ze nu kennelijk toch behoorlijk onder de indruk van onze selectie. Ciranni, Pedro, Kuipers, ze willen ze allemaal wel hebben. Het kan verkeren...

29 mei 2017 13:17
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
*oda-MVV #247
Het enige dat ik van ze wil is de geluidsinstallatie, die is meer waard dan de hele selectie (m.u.v. de keeper) bij elkaar.

29 mei 2017 13:36
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #248
Na een zware, emotionele dag gisteren, heersen er bij mij eigenlijk 3 gevoelens:

1) Trots: als ik zie met welk budget MVV de selectie keer op keer bij elkaar moet harken, met vaak veel wijzigingen, dan kun je alleen maar trots zijn dat het team aardig voetbalt en tot de finale van de play-offs doorstroomt en daarin absoluut NIET onderdoet voor de eredivisionist. Netjes, in een rustig tempo bouwen aan een onafhankelijk en financieel gezond MVV, dat ook nog eens sportief zijn mannetje staat. Maastricht liep eindelijk weer eens warm voor de club. Hopelijk komen deze mensen ook volgend seizoen tegen Emmen, Almere en jong-az... Ook de sfeer was donderdag fantastisch! Als we ook dat kunnen vasthouden, zou dat heel mooi zijn.

2) (dubbele) Teleurstelling: we waren zó dichtbij....na 17 jaar was het nú mogelijk geweest....en aachen-nord was te pakken, want die waren erg zwak. Dubbele teleurstelling omdat die kutclub het wél redt...ik gun ze het daglicht niet.
1 doelpuntje was genoeg geweest....1! Wij hadden zelf, zonder hulp van wie dan ook, die kutclub de nek om kunnen draaien.
De afgrond in kunnen schoppen. "de trots van het zuiden"...flikker toch op.

3) Woede: wat een ongelofelijke kutclub is dat roda toch! Wederom flikken ze het met anti-voetbal, slecht beleid en heel veel geluk. Same story, different year. De kat met geen 9 levens, maar 25.
Ooit moet dat toch een keer ophouden...en dan is er geen Hendriks, Schrouff of halvegare Rus die ze kan helpen. Ik kots op/van die club!

Ooit....ooit had gisteren kunnen zijn....

Noets de mood verloore heet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

29 mei 2017 13:43
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
*oda-MVV #249
De spelers van *oda hebben zelf weinig vertrouwen in het nieuwe seizoen. Laten we hopen dat we die hopeloze club volgend jaar niet weer tegen komen. Wat een anti voetbal.....

29 mei 2017 14:01
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
*oda-MVV #250
ik vraag me af ben ik nu de enigste die me genaaid voelt door Dhr.. Janssen?
Een rode kaart geven via de tv beelden en daaruit blijk dat er van opzet geen spraken is.
Daarna loopt Plaullusen door op Geens en heeft geen intensie om de bal te spelen is ook een zuivere rooie kaart!
Dat mag dan wel ik zou het hier niet bij laten zitten,
want hoe je het wend of keert MVV wordt een oor aan genaaid.
want met 11 tegen 11 wordt het toch andere wedstrijd.
Maar hoe dan ook ik ben wel trots op usMVVke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Lassie80

29 mei 2017 14:33 29 mei 2017 14:38 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
*oda-MVV #251
Scheidsrechter Janssen heeft eens verklaard gevoelens te hebben bij de club Roda jc!! Dus deze man had SOWIESO NOOIT deze wedstrijd mogen fluiten! Hij heeft ook eens een wedstrijd MVV-NAC compleet om zeep geholpen!! Ik was hier al van te vore totaal niet gerust op. En het is wéér uitgekomen. Bij degradatie was Rjc zo goed als failliet en dat mag natuurlijk niet van de KNVB, maar dat MVV 17 jaar jup speelt doet er niet toe schijnbaar. Daarom scheidsrechter Janssen voor deze pot. 1+1=2
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan

29 mei 2017 14:39
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #252

Schapendonk schreef : Scheidsrechter Janssen heeft eens verklaard gevoelens te hebben bij de club Roda jc!! Dus deze man had SOWIESO NOOIT deze wedstrijd mogen fluiten! Hij heeft ook eens een wedstrijd MVV-NAC compleet om zeep geholpen!! Ik was hier al van te vore totaal niet gerust op. En het is wéér uitgekomen. Bij degradatie was Rjc zo goed als failliet en dat mag natuurlijk niet van de KNVB, maar dat MVV 17 jaar jup speelt doet er niet toe schijnbaar. Daarom scheidsrechter Janssen voor deze pot. 1+1=2

Geine wouw m'ch geluive, en ouch noe zalle wel weer lui goon rope tot ''M.V.V. daan mer had mote score'', mer iech blijf d'r bij, en 't woort gister weer bevestig: Veer mage neet promovere....
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan

29 mei 2017 15:21
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #253

Mr Sjaan schreef : Het enige dat ik van ze wil is de geluidsinstallatie, die is meer waard dan de hele selectie (m.u.v. de keeper) bij elkaar.

Die stond volgens mij de hele wedstrijd de supporters aan te moedigen mag dit wel?...gr opa ;)

....

29 mei 2017 15:25
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
*oda-MVV #254

opadiehard schreef :

Mr Sjaan schreef : Het enige dat ik van ze wil is de geluidsinstallatie, die is meer waard dan de hele selectie (m.u.v. de keeper) bij elkaar.

Die stond volgens mij de hele wedstrijd de supporters aan te moedigen mag dit wel?...gr opa ;)

Dat dus.. en maar klagen over onze Raymond Boileau daar in Kerkrade
De volgende gebruiker (s) zei dank u hindriks

29 mei 2017 15:46
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
*oda-MVV #255
Ja ook weer een punt. Mag je via de luidsprekers de gehele wedstrijd je club aanmoedigen...

Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden