*oda-MVV

• #Willy
  • #Willy's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

Re: *oda-MVV

28 May 2017 17:44 - 28 May 2017 17:45
@Hill

Precies. De videoref zou alleen op aanvraag van de arbiter zelf alleen het moment moeten beoordelen, zoals in het rugby. Nu is het totale willekeur.
Last edit: 28 May 2017 17:45 by #Willy.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Geusseltmania
  • Geusseltmania's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

28 May 2017 18:04
Kut pruisen . Meer wil ik er niet over zeggen. Alleen dit. Als aken noord alsnog failliet gaat zitten wij alsnog in de eredivisie. Daar hoop ik op. Fuck Fuck Fuck.

• donny
  • donny's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

28 May 2017 18:06 - 28 May 2017 18:07
Toch heeft Elsen groot aandeel bij dit onnodige verliespartij, die vent kan niet fatsoenlijk wisselen.... Haalt Pedro eruit, beste speler van het veld, N'wakali eruit (al denk ik dat hij geblesseerd was) en Nys had hij al gelijk na die domme gele kaart eruit moeten halen want die was echt met vuur aan het spelen en domme ballen in aan het leveren.

Ik zat redelijk dichtbij Kuypers en volgens mij struikelde hij toch echt toen hij op die voet stond...

Het is en blijft een grafstad en grafclub dat Roda...
Last edit: 28 May 2017 18:07 by donny.

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

28 May 2017 18:21
Nee geen schuld voor Elsen.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

28 May 2017 18:21 - 28 May 2017 18:34
Ik vond Ippel trouwens de man of the match. Heerlijk die strijdlust, jammer dat het niet beloond is geworden, maar een genot om zijn wilskracht te zien vanmiddag. Iedereen speelde overigens een goede pot, maar Ippel stak er voor mij toch een stukje bovenuit. Een genot om in ons rood/wit te mogen zien spelen. En jammer dat het niet beloond is geworden.

Het is even zuur dat ze zich weer even op de borst durven slaan daar in het schwartz/jelb. Maar dat krijg je ze toch niet uitgelegd dat ze met een Ferrari onder hun kont, het hebben moeten afleggen tegen een Dacia, op zelfs drie wielen, en uiteindelijk gewonnen hebben via een fotofinish. Natuurlijk zijn ze zo blij als een kind, maar wij hadden niks te verliezen. MVV leeft weer, heeft reclame gemaakt en hopelijk betaalt zich dat uit in extra sponsoren volgend seizoen.

650.000 euro (operationeel budget) versus 11.(000.000) miljoen. David tegen Goliath, paniek bij de aartsrivaal, trainerswissels voor de dag des oordeels. Ome Huub moest zelfs van pensioen terugkomen. Tranen van spanning bij club coryfeeën. En dat allemaal omdat MVV op bezoek kwam.

Ja we hebben de prestigestrijd verloren. Maar hebben onszelf wel terug op de kaart gezet. Volgend jaar hopelijk weer een stap vooruit, (weer) zonder de hulp van wie dan ook. Categorie 3 in het verschiet, een schuldeloos bestaan, na jaren hard knokken door een fantastisch passioneel bestuur. Kortom: "We're back baby"
Last edit: 28 May 2017 18:34 by houtengerard.
The following user(s) said Thank You: les rouges blancs, Lummel, Tuor, Raffalaldo, De Zwarte Vogel

• De Zwarte Vogel
  • De Zwarte Vogel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • nao väöre

28 May 2017 18:35
Volgens mij leunde Daryl Werker duidelijk op een MVV-er. Verder was bij de beweging van Nick Kuipers geen sprake van opzet, hij verloor zijn evenwicht en dan probeer je vanzelf dit terug te vinden.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

28 May 2017 18:37
Jongens laten we trots op onze spelers zijn geweldige play offs gespeeld maar er moet toch iets gaan gebeuren want we hebben totaal geen voorhoede heel zwak alle drie daar moet deze transfers wat aangedaan worden .heel erg zwak maar goed dit Roda hoef ook niet trots op zichzelf te zijn wat een puinhoop dat ploegje ,alleen maar achteruit voetballen en tijd trekken vanaf dat het 1-0 werd schandalig voor het Nederlandse voetbal zo ik ben het kwijt.

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 18:40
donny wrote: Toch heeft Elsen groot aandeel bij dit onnodige verliespartij, die vent kan niet fatsoenlijk wisselen.... Haalt Pedro eruit, beste speler van het veld, N'wakali eruit (al denk ik dat hij geblesseerd was) en Nys had hij al gelijk na die domme gele kaart eruit moeten halen want die was echt met vuur aan het spelen en domme ballen in aan het leveren.

Ik zat redelijk dichtbij Kuypers en volgens mij struikelde hij toch echt toen hij op die voet stond...

Het is en blijft een grafstad en grafclub dat Roda...

Pedro de beste speler van het veld?! Pedro had diverse keren de ruimte, maar wilde graag zelf als held gezien worden. Geen enkele keer af willen geven terwijl dat in vrijwel al zijn schoten de betere oplossing was geweest. Volgens mij besefte hij niet dat hij als assistgever ook een standbeeld op de markt had gekregen. Jammer...
The following user(s) said Thank You: De Zwarte Vogel

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 18:42
houtengerard wrote: Ik vond Ippel trouwens de man of the match. Heerlijk die strijdlust, jammer dat het niet beloond is geworden, maar een genot om zijn wilskracht te zien vanmiddag. Iedereen speelde overigens een goede pot, maar Ippel stak er voor mij toch een stukje bovenuit. Een genot om in ons rood/wit te mogen zien spelen. En jammer dat het niet beloond is geworden.

Het is even zuur dat ze zich weer even op de borst durven slaan daar in het schwartz/jelb. Maar dat krijg je ze toch niet uitgelegd dat ze met een Ferrari onder hun kont, het hebben moeten afleggen tegen een Dacia, op zelfs drie wielen, en uiteindelijk gewonnen hebben via een fotofinish. Natuurlijk zijn ze zo blij als een kind, maar wij hadden niks te verliezen. MVV leeft weer, heeft reclame gemaakt en hopelijk betaalt zich dat uit in extra sponsoren volgend seizoen.

650.000 euro (operationeel budget) versus 11.000.000 miljoen. David tegen Goliath, paniek bij de aartsrivaal, trainerswissels voor de dag des oordeels. Ome Huub moest zelfs van pensioen terugkomen. Tranen van spanning bij club coryfeeën. En dat allemaal omdat MVV op bezoek kwam.

Ja we hebben de prestigestrijd verloren. Maar hebben onszelf wel terug op de kaart gezet. Volgens jaar hopelijk weer een stap vooruit, (weer) zonder de hulp van wie dan ook. Categorie 3 in het verschiet, een schuldeloos bestaan, na jaren hard knokken door een fantastisch passioneel bestuur. Kortom: "We're back baby"

Ach leeve en feine Sjraar,

num ut miech neet koelik...mer.... :blush: ....
maag iech 't veur d'n ierste kier oneins met diech zien :

prestige hebben we alleen maar erbij gekregen en gewonnen ! Zeker nu met 10 tegen 11...

als je ziet wat voor een trukendoos na een allerbelabberst seizoen die Pruuse hebben moeten opentrekken, paniekvoetbal ( arme Griek vervangen door "klootzak" Huub), ballerina's in plaats van kerels op het veld, grootspraak over hoe netjes ze wel zijn en wat voor "crapuul" wij...hoe overtuigend hun thuiswedstrijd nu wel niet was...alsof ze de Europacup gewonnen hadden....

dan is ieder woord teveel !

LRB zeet daan allein mer :
Gruuts op mien club en al zien fans ! Hell Yeah !!!!

Iech bedaank uuch allemaol veur eur steun aon us MVV-ke, eur kompanei in de Geusselt en oppe sjet !
'nne hiel hiel groete merci veur die sjappies die dit sdezoen altied met oetginge !!!!
Wins uuch e fein vakantie en veer zien us bij 't ierste oefenpötsje !
The following user(s) said Thank You: De Zwarte Vogel

• Liersesup
  • Liersesup's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

28 May 2017 18:43
Wat mij opvalt is dat er zelfs bepaalde haatgevoelens zijn t.o.v. Roda en omgekeerd . Tussen mijn club Lierse en het nabijgelegen KV

Mechelen is er ook een grote rivaliteit en soms meer . Maar wat ik hier lees is is denk ik van een ander niveau . Wat is de reden

daarvan en van wanneer dateert zich deze toch wel opmerkelijke rivaliteit ?

Ben ik wel benieuwd naar .

Groetjes .

• Sjuulke
  • Sjuulke's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

28 May 2017 18:46
Voor de.komende competitie een seizoenskaart besteld, dat er velen mogen volgen
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager

• Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 18:55 - 28 May 2017 18:57
Ook ik baal ontzettend. Maar, de mannen van seizoen 2016-2017 hebben gevochten als leeuwen tot de laatste minuut. Zelfs Roda overklast met 10 man op het veld. Mannen, bedankt voor dit seizoen, jullie mogen trots zijn!

Laat ze in de regio parkstad maar genieten van deze overwinning, want Roda is ook het enigste wat ze hebben in die armoedige regio. Het leven is daar al zwaar genoeg. Stel je voor, Roda degradeerde en ging failliet. Kunnen de arme mensen daar weer de mijnen in duiken om een bezigheid te hebben.

Nu met opgegeven hoofd toeleven naar het volgende seizoen. MVV staat weer op de kaart, en heel Maastricht is weer trots op de club! Zelfs in aangrenzende gemeentes is er weer sympathie voor MVV, en dit geeft de burger moed. Nu doorselecteren, en vol voor de top 5 gaan komend seizoen. Wie weet draaien we wel mee voor meer? :thumbsup:

Zoals ons clublied gaat:
Veer stoon langs de leijn en doen trouw us bès,
Zinge steeds opnui dit leed:
Vaan de club oet Mestreech: die al ging ’t ins neet,
Noets de mood verloore heet

COME ON, VEER ZIEN MVV!
Last edit: 28 May 2017 18:57 by Lummel.
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, les rouges blancs, Tuor, Lassie80, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 19:07 - 28 May 2017 19:16
Liersesup wrote: Wat mij opvalt is dat er zelfs bepaalde haatgevoelens zijn t.o.v. Roda en omgekeerd . Tussen mijn club Lierse en het nabijgelegen KV

Mechelen is er ook een grote rivaliteit en soms meer . Maar wat ik hier lees is is denk ik van een ander niveau . Wat is de reden

daarvan en van wanneer dateert zich deze toch wel opmerkelijke rivaliteit ?

Ben ik wel benieuwd naar .

Groetjes .

het begon in de jaren 70 ( eigenlijk pas echt in 74 -76) toen we (= de eerste Angelside) gewoon zoals altijd overal mee uitgingen, soms met de officiële supportersbus, maar meestal met een vaste groep van zo'n 10 -50 man met de trein ( away days zoals dat netjes heet ). De rest 50 -100 man kwamen later. Bij derby's groeide dat soms tot 1.000- 3.000 man aan.
Zo ook naar Kerkrade ..stadion Kaalheide. Daar zag de curve achter het doel helemaal roodwit uit
Onderweg van het treinstation (Eygelshoven) naar stadion Kaalheide te voet ieder kroeg aandoen en ons voorbereiden op de wedstrijd (want er was geen catering in het stadion en we werden daar opgesloten als dieren...)
Geen misdragingen tot dan toe, kaffees hadden de omzet van hun leven en was er aanvankelijk niets aan de hand, won MVV er vaker met 0:3 en was alles pais en vree...

Totdat we na een te verwaarlozen incident ( het gooien van confetti nota bene), opdracht kregen het stadion te verlaten. Iets waar we natuurlijk geen gehoor aangaven...vervolgens letterlijk massaal het stadion uitgeslagen werden door de totaal overspannen lokale politie met knuppels en bouviers (de flanders...what's in a name...hahaha), samen nog eens met ondersteuning van het Kerkraadse publiek dat zich toen graag liet gelden.
Vooral Pinobel werd toen smerig aangepakt en kwam je aan hem, dan kwam je aan ons (zoiets als heiligschennis bekans) . Iets wat ieder Angelsider uit die tijd kan beamen. Zelfs meisjes werden met knuppels tot bloedens toe geslagen.
Je begrijpt dat sindsdien het over was met "de liefde"en de situatie de daarop volgende jaren in Kerkrade heftiger werd en verergerde.
Onze verhouding met die gasten is sinds toen te vergelijken met die van Ajax en Feijenoord of in België tussen Anderlecht en onze toenmalige kameraden les Rouches ( Standard Liege, met name de oprichters van Les Hell Side 81, waar we toen een goede relatie mee hadden).

Ook al speelt *oda een nivo hoger, is hun claim van "Trots van Limburg " iets lachwekkends en te vergelijken met grootheidswaanzin: Limburgers voelen we ons niet en als Zuid-Limburgers lachen zowel wij als die fans van Fortuna Sittard om dat volk uit Aken-Noord met hun übermenschen geraaskal....
Last edit: 28 May 2017 19:16 by les rouges blancs.
The following user(s) said Thank You: Liersesup

• 007
  • 007's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

28 May 2017 19:12
Gruuts op de manne, veer höbbe us seizoenskaarte (3) ouch verlengk bij deze.

MVV leef weer!
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, les rouges blancs

• jasonke7
  • jasonke7's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2017 19:18
Op fox zeiden ze dat mvv 3 spelers van Arsenal krijgt volgend jaar zegt mn moeder

Time to create page: 0.369 seconds