*oda-MVV
26 mei 2017 14:42
Kletswief
Platinum Boarder
Dokter Sjeng schreef : Je kunt ook een dagpas bij FOX-Sports bestellen (bij Ziggo in ieder geval andere providers weet ik niet) en zo de wedstrijd thuis op TV kijken.
Wel erg jammer dit weer, dat ze de bussen dan ook maar thuislaten. Voor mijn gevoel zal een aantal herriemakers daar ook wel tussen zitten. Jammer dat de echte supporters weer het dupe zijn van een stel ratten en een beveiliging waar nog aan gesleuteld kan worden.
Als je vaker mee gaat naar uitwedstrijden weet je dat de grote vaste groep zich wel goed gedraagt.
De echte, trouwe, vaste supporters willen graat dit meemaken en hun club op de gebruikelijke goede en fanatieke manier ondersteunen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
26 mei 2017 14:45
Kletswief
Platinum Boarder
jeoff schreef :
mvvkeoleeke schreef : Duurt tot minimaal 13.00 uur voordat de tickets te koop komen. Dit i.v.m. nieuw overleg na gisteren.
Inderdaad:
Online kaartverkoop scherm Stadion de Geusselt uitgesteld
Vrijdag 26 mei 2017
Naar aanleiding van de gebeurtenissen rondom de wedstrijd MVV Maastricht – Roda JC is er vanmorgen een overleg inzake het vertonen van de wedstrijd op groot scherm in Stadion de Geusselt, zondag 28 mei aanstaande.
De online kaartverkoop voor dit evenement is uitgesteld tot nader orde. Zodra hier meer over bekend is, zal MVV Maastricht hierover communiceren via de bekend kanalen.
www.mvv.nl/nieuws/online-kaartverkoop-sc...-geusselt-uitgesteld
Triest... plank voor de kop... Sorry het zijn uiteraard 50 malloten die de boel verzieken...
Maar het bestuur snap ik in deze ook niet... de plek waar je kon verwachten ging het gisteren idd mis en was de voorbereiding hierop ondermaats. En een happening waar het heel en ja heel onwaarschijnlijk niet mis zal gaan, wordt afgelast... pffff
26 mei 2017 14:52
ouwe rot
Platinum Boarder
Dokter Sjeng schreef : Je kunt ook een dagpas bij FOX-Sports bestellen (bij Ziggo in ieder geval andere providers weet ik niet) en zo de wedstrijd thuis op TV kijken.
Wel erg jammer dit weer, dat ze de bussen dan ook maar thuislaten. Voor mijn gevoel zal een aantal herriemakers daar ook wel tussen zitten. Jammer dat de echte supporters weer het dupe zijn van een stel ratten en een beveiliging waar nog aan gesleuteld kan worden.
Busmaatschappijen weigeren MVV suporters naar Kerkrade te brengen.
Als het doorgaat wil alleen arriva het doen. Triest zeer triest.
Gisteren de goede naam van MVV naar de klote geholpen door een stellentje randdebielen.
26 mei 2017 15:05
Jammer van het scherm. Als ik het goed begrijp is deze beslissing in overleg genomen met MVV en de driehoek? Of is eea opgelegd door politie en burgemeester? Enfin ik vind het eigenlijk belangrijker dat de busreizen door kunnen gaan. Als dat vraagt dat het scherm niet doorgaat, het zij zo, er zijn genoeg plekken om de wedstrijd te kijken, thuis of in de stad.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo
26 mei 2017 15:08
Wat is dit nou weer voor bullshit? Veiligheid niet kunnen garanderen? Wat moet er fout gaan dan? Of was het de bedoeling dat er opnieuw 550 man uit Sterfrade in het uitvak plaats gingen nemen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, itsman
26 mei 2017 15:18
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Wat een kut actie van ons kut bestuur m.b.t. het beeldscherm in de Geusselt. Er is gisteren weinig tot niks gebeurd. De wedstrijd van het jaar en ons bestuur verpest weer de boel als nooit tevoren. Maar wel dalijk weer vooraan in de polonaise als we winnen, homo's
26 mei 2017 15:30
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Trieste actie van ons bestuur / verantwoordelijke voor de veiligheid. Door hun eigen brevet van onvermogen en 5 MVV-supporters die het veld opgaan een heel feest voor MVV-supporters verbieden.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
26 mei 2017 15:32
30 graden, lekker biertje en gezelligheid op de markt wat willen we nog meer? Heeft zelfs meer charme dan in het stadion op een schermpje kijken.
Ik ben om 12 uur in het centrum te vinden. Op naar de eredivisie
Tot zondag!
26 mei 2017 15:37
26 mei 2017 15:40 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Is de Ster eventueel open ?
Wat een angsthazen....met zo'n bestuur kun je beter niet promoveren want dit paniekvoetbal is niet wat je in goed Mestreechs noemt: optredeije met väöl couraasj en gooj daodkrecht...
Gaan we dan tegen Ajax, Feyneoord, Utrecht, Den Haag, Twenten en PSV in een leeg stadion spelen...?
Is lekker risikoloos en brengt geen kosten met zich mee
Miljaar angst is nne slechte raodgeever mer veer höbbe met kneins te maake...Gaot ezzebleef e blaosvoetbalvereiniging leijje...!
Bedaank MVV veur dit sjoen verjaordaagskedo 28 mei ....
26 mei 2017 15:49
26 mei 2017 15:52 door Zoewiezoe.
Weinig of niks gebeurd...het is maar welke criteria je aanlegt. Spelers en scheids zijn geen moment in gevaar geweest. Klappen over en weer zijn niet gevallen. Dat klopt. Maar beschamende beelden , een rustpauze van 45 minuten en naar wat ik hoor een behoorlijke schade aan de sanitaire voorzieningen zijn wel degelijk ook waarheid.
Mijn mening mbt het afgelasten van het scherm in het stadion: de gebeurtenissen van gisteren hebben er toe geleid dat de driehoek zal besloten hebben tot een opschaling in Kerkrade. Onze supporters mogen gaan, wat ik op zich al positief vind, maar je hoeft geen wiskunde gestudeerd te hebben om te kunnen inschatten dat men de reis heen en zeker terug met meer security zal omlijsten. En daar zijn extra mannetjes voor nodig, zowel in stewarding als politie. En een event in de geusselt met 5000 zielen zal ook beveiliging moeten hebben, zowel binnen als buiten het stadion. Ik schat in dat mn de driehoek hier duidelijk stelling heeft genomen en heeft aangegeven de benodigde extra mankracht in te zetten in Kerkrade en het gebeuren in de Geusselt daardoor niet of onvoldoende ondersteunt kan worden door de politie. En niet onmogelijk; men schat wellicht in dat ook in de stad extra mankracht nodig is , eender bij welke uitslag ook...En vanuit MVV zijde wellicht ook onvoldoende mankracht mbt de stewarding; extra mensen mee naar Kerkrade en wellicht zelfs onvoldoende stewards omdat die even niet willen...ik verbaas me over niks meer.
Dus dat dat evenement sneuvelt obv veiligheidsaspecten kan ik nog wel enigszins volgen ook.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVVke, les rouges blancs, Tuor, Lassie80, Raffalaldo
26 mei 2017 16:05
Die Duitsers kunnen jullie uit ook wel pakken. Die 0-0 is op zich nog niet eens een heel slecht uitgangspunt plus dat er geen geblesseerden zijn gevallen aan jullie kant. Een sportieve revanche op die Duitse Koempels moet aanstaande zondag gewoon kunnen. Of ze daar nu tijdelijk Stevie hebben of niet. Ik zal voor jullie duimen, want ik gun die nep Duitsers helemaal niets. Die mentaliteit van die lui is gewoon slecht. Altijd alleen maar lopen klagen dat ze de wedstrijden alleen maar verliezen door de scheidsrechters en dat de KNVB tegen hun is. Hopelijk keert MVV weer terug naar de Eredivisie. Heel veel succes aanstaande zondag!
Namens een PEC Zwolle Supporter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, johan, Sjonnie, Lassie80, SJENG@BOSCHPOORT
26 mei 2017 16:48
Niks gebeurt nee...
Totdat je ff gaat rekenen wat dit gaat kosten aan boetes en de misgelopen 5000 *5€ ex baromzet aan bioscoop de Geusselt as zondag.
Boete v knvb zal minimaal een verdubbeling zijn aangezien de wedstrijd tegen sittard ook beboet is geweest. Andere sanctie zou wederom een wedstrijd zonder publiek kunnen zijn.
Minimum verlies zeker 50K
Maximum verlies 150K bij wedstrijd z publiek
Heb ik het niet eens over de imagoschade.
Dus niks gebeurt?
26 mei 2017 17:21
mvv4ever
Platinum Boarder
Ik had het eerder gesnapt als ze de bussen thuislieten dat deze actie.
En als de bussen weer zo traag rijden daarheen dan wens ik de politie en me veel suc6 want dan geef je hun de kans de bussen aan te vallen.
Wat hoogstwaarschijnlijk gaat gebeuren.
Als wij daar gaan promoveren dan hoop ik dat ze het goed geregeld hebben want ik denk dat hun helemaal gaan flippen.
26 mei 2017 17:26
fact een deel van die randebielen die de rotzooi veroorzaakten zitten zondag wel in het uitvak.
MVV durft gewoon niet op te treden tegen deze uit een gesticht gevluchte debielen.
Zoals dat altijd gaat zullen de goed willende aan het kortste eind trekken.
MVV is absoluut niet geschikt om de eredivisie in te gaan zoveel is al duidelijk.
26 mei 2017 18:00
glowwie schreef : fact een deel van die randebielen die de rotzooi veroorzaakten zitten zondag wel in het uitvak.
MVV durft gewoon niet op te treden tegen deze uit een gesticht gevluchte debielen.
Zoals dat altijd gaat zullen de goed willende aan het kortste eind trekken.
MVV is absoluut niet geschikt om de eredivisie in te gaan zoveel is al duidelijk.
Iech zal d'ch eve oet de druim helpe daan; Dit soort calamiteite vinde bij clubs wie NEC, Den Haag en Feyenoord eder week plaots, mer daan boete 't stadion.....
Tijd voor maken pagina: 0.346 seconden