>
Ontvangen bedankjes 228
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ik wil die ook graag zien, maar is het verhaal te begrijpen als je part 1 t/m 4 niet gezien hebt?omnisciens schreef : Dit was trouwens absoluut niet 20 min voor twaalf toen stond ik immers nog om mijn zenuwen wat te drukken wat te darten en had ik dirty brunettes part 5 op staan
Er waren nog wel een paar dozen. Heb zelf wel na de wedstrijd nog eentje gekocht bij die keet.Roed en Wit 70 schreef : Na de wedstrijd helaas geen tshirts meer te krijgen...uitverkocht of morgen nog bij mvv te krijgen ?
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Kerkradenaar schreef : Ik ben hier niet om ruzie te zoeken, maar wilde dit even melden voor de 'echte' mvv supporters die hier zijn. Het is nog niet officieel maar een gemeenteraadslid uit Heerlen heeft op twitter gemeld dat er géén uitsupporters zondag aanwezig zijn.
Dus voor de fans hier die een kaartje gekocht hebben zou ik hier maar even achteraan gaan.
Triest dat dit vandaag gebeurt is, is voor niemand leuk.
Nogmaals het is een gerucht, nog niks officieels, maar aangezien een gemeenteraadslid uit Heerlen dit meldt, lijkt het me zeer waarschijnlijk.
EDIT, op de vraag of dit definitief is zegt hij: "wat ik heb vernomen wel". Dus dat kan in principe ook nog 2 kanten uit.
Kerkradenaar schreef : Tuurlijk zijn beide partijen schuldig aan provoceren. Jullie hadden gewoon net de pech dat malloten van jullie kant (waarschijnlijk dus geen mvv fans) het veld opliepen met de bivakmutsen.
De discussie 'wie gooide het eerst' is zinloos want dat is alleen maar met vingertjes wijzen.
Persoonlijk vind ik ook dat hier MVV niet voor op zou moeten draaien, maar gewoon diegenen die het gedaan hebben.
ik vraag me alleen nu af wat de discussie over dat de gemeente Roda financieel steunt hiermee te maken heeft?
Puur het risico/beveiligingskosten en politie inzet zal hiermee te maken hebben, wat ook te begrijpen valt. Want jullie kunnen de vorige keer nog goed herinneren waarschijnlijk.
Maar nogmaals ik ben hier niet om ruzie te maken, wilde het puur melden voor de 'echte' fans die hierdoor niet mogen gaan.