*oda-MVV

25 mei 2017 09:48
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #76
Ik wilde wel even de volgende opmerking geven over de online kaart verkoop.
Aller eerst bedankt voor het regelen van de kaarten en de mogelijkheid tot het kopen ervan.
Het regelen van al het geen er bij komt kijken is veel werk en diende op korte termijn te gebeuren.

Echter zou de verkoop starten om 12:00. Maar toen waren haast alle kaarten al verkocht omdat ze zeker 20 min eerder online gekomen zijn. Dit vind ik niet kunnen, je weet dat er heeeeeeel veeeeeeeel wens is naar deze kaarten.
Haal de site dan offline en zet deze pas offline om 12:00.
Dit is 100% mogelijk ongeacht wat de host of eigenaar van de site zegt. Hierdoor zijn er mensen kaartjes mis gelopen en ik heb zelf het vermoeden dat er zelfs mensen wisten dat ze eerder online zouden komen.
Dit is iets wat in mijn ogen in de evaluatie meegenomen moet worden.

Nu gaan er weer roepen je bent nooit tevreden, altijd klagen.
Klopt, maar het word er alleen maar beter op als mensen klagen en daarop verbeter acties genomen worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2017 12:00
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
*oda-MVV #77
Ik wil hier best op reageren. Ik als beheerder word ook gezien als bezoeker. Om mijn voorraad aan te vullen moet ik wel inloggen. Bij een letterlijke overload aan bezoekers zou ik dit dus ook niet kunnen uitvoeren en was er niks beschikbaar. Gezien de plotselinge buitensporige stijging in unieke bezoekersaantallen was ik genoodzaakt om om iets voor de klap komt de zaak open te gooien. Dit was trouwens absoluut niet 20 min voor twaalf toen stond ik immers nog om mijn zenuwen wat te drukken wat te darten en had ik dirty brunettes part 5 op staan ;)

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Jacques, Tuor, Lassie80, Boschpoort

25 mei 2017 12:46
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
*oda-MVV #78

omnisciens schreef : Dit was trouwens absoluut niet 20 min voor twaalf toen stond ik immers nog om mijn zenuwen wat te drukken wat te darten en had ik dirty brunettes part 5 op staan ;)

Ik wil die ook graag zien, maar is het verhaal te begrijpen als je part 1 t/m 4 niet gezien hebt?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Jacques, Lassie80

25 mei 2017 16:13 25 mei 2017 16:14 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
*oda-MVV #79
Zijn die 900 kaarten inkomsten voor MVV of voor Roda. Of hoe gaat dat in zijn werk. ( heb me er nooit in verdiept)

25 mei 2017 23:49
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #80
Na de wedstrijd helaas geen tshirts meer te krijgen...uitverkocht of morgen nog bij mvv te krijgen ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

26 mei 2017 00:03
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
*oda-MVV #81

Roed en Wit 70 schreef : Na de wedstrijd helaas geen tshirts meer te krijgen...uitverkocht of morgen nog bij mvv te krijgen ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Er waren nog wel een paar dozen. Heb zelf wel na de wedstrijd nog eentje gekocht bij die keet.

26 mei 2017 01:04 26 mei 2017 01:06 door Kerkradenaar.
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
*oda-MVV #82
Ik ben hier niet om ruzie te zoeken, maar wilde dit even melden voor de 'echte' mvv supporters die hier zijn. Het is nog niet officieel maar een gemeenteraadslid uit Heerlen heeft op twitter gemeld dat er géén uitsupporters zondag aanwezig zijn.
Dus voor de fans hier die een kaartje gekocht hebben zou ik hier maar even achteraan gaan.
Triest dat dit vandaag gebeurt is, is voor niemand leuk.

Nogmaals het is een gerucht, nog niks officieels, maar aangezien een gemeenteraadslid uit Heerlen dit meldt, lijkt het me zeer waarschijnlijk.

EDIT, op de vraag of dit definitief is zegt hij: "wat ik heb vernomen wel". Dus dat kan in principe ook nog 2 kanten uit.

26 mei 2017 01:20 26 mei 2017 01:20 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
*oda-MVV #83

Kerkradenaar schreef : Ik ben hier niet om ruzie te zoeken, maar wilde dit even melden voor de 'echte' mvv supporters die hier zijn. Het is nog niet officieel maar een gemeenteraadslid uit Heerlen heeft op twitter gemeld dat er géén uitsupporters zondag aanwezig zijn.
Dus voor de fans hier die een kaartje gekocht hebben zou ik hier maar even achteraan gaan.
Triest dat dit vandaag gebeurt is, is voor niemand leuk.

Nogmaals het is een gerucht, nog niks officieels, maar aangezien een gemeenteraadslid uit Heerlen dit meldt, lijkt het me zeer waarschijnlijk.

EDIT, op de vraag of dit definitief is zegt hij: "wat ik heb vernomen wel". Dus dat kan in principe ook nog 2 kanten uit.

Ik heb net de tweets van deze r*da fan gelezen idd.. wat een mafkees. Zulke gasten zitten dus ook in de gemeenteraad van kerkrade. 100% r*da fans die alles zullen doen om hun clubje te redden, ook al kost het een van de armste gemeentes in NL handenvol geld. Ze zitten er vuistdiep in..

twitter.com/CP_4_Heerlen/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel

26 mei 2017 01:20 26 mei 2017 01:24 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
*oda-MVV #84
@kerkradenaar

Hij is ook gepassioneerd Roda fan, dat kan ook nog invloed hebben op zijn bericht. Maarja, welke Kerkraadse politicus is dat niet?
We zullen het gaan zien wat de driehoek bepaalt. Net de beelden terug gezien op zijn twitter, het leek wel Show-Worstelen met de cast van de film 'The Birdcage'. Lachwekkend gewoon. Om nog maar te zwijgen over Captain Badmuts America.

Ik hoop dat de driehoek jullie aandeel ook niet vergeet in dit rapport. Dat je projectielen en vuurwerkbommen kunt gooien, wilt niet zeggen dat je het ook moet doen. En als dezelfde relschoppers van Genk die destijds in het Fortuna stadion ook hebben huisgehouden,hier ook aanwezig waren, dan moet dat ook meegenomen worden in het rapport. Het is belachelijk dat MVV verantwoordelijk moet zijn voor supporters van derden.

26 mei 2017 01:34
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
*oda-MVV #85
Tuurlijk zijn beide partijen schuldig aan provoceren. Jullie hadden gewoon net de pech dat malloten van jullie kant (waarschijnlijk dus geen mvv fans) het veld opliepen met de bivakmutsen.
De discussie 'wie gooide het eerst' is zinloos want dat is alleen maar met vingertjes wijzen.
Persoonlijk vind ik ook dat hier MVV niet voor op zou moeten draaien, maar gewoon diegenen die het gedaan hebben.

ik vraag me alleen nu af wat de discussie over dat de gemeente Roda financieel steunt hiermee te maken heeft?
Puur het risico/beveiligingskosten en politie inzet zal hiermee te maken hebben, wat ook te begrijpen valt. Want jullie kunnen de vorige keer nog goed herinneren waarschijnlijk.
Maar nogmaals ik ben hier niet om ruzie te maken, wilde het puur melden voor de 'echte' fans die hierdoor niet mogen gaan.

26 mei 2017 01:46
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
*oda-MVV #86

Kerkradenaar schreef : Tuurlijk zijn beide partijen schuldig aan provoceren. Jullie hadden gewoon net de pech dat malloten van jullie kant (waarschijnlijk dus geen mvv fans) het veld opliepen met de bivakmutsen.
De discussie 'wie gooide het eerst' is zinloos want dat is alleen maar met vingertjes wijzen.
Persoonlijk vind ik ook dat hier MVV niet voor op zou moeten draaien, maar gewoon diegenen die het gedaan hebben.

ik vraag me alleen nu af wat de discussie over dat de gemeente Roda financieel steunt hiermee te maken heeft?
Puur het risico/beveiligingskosten en politie inzet zal hiermee te maken hebben, wat ook te begrijpen valt. Want jullie kunnen de vorige keer nog goed herinneren waarschijnlijk.
Maar nogmaals ik ben hier niet om ruzie te maken, wilde het puur melden voor de 'echte' fans die hierdoor niet mogen gaan.

Jouw reacties zijn heel net en absoluut niet provocerend, in tegenstelling tot de tweets van Christian Petermann.. Van een raadslid en fractievoorzitter van de 'realisten' verwacht je toch wel enige neutraliteit en professionaliteit.. Als je ziet wat deze gast heeft zitten tweeten de afgelopen uren :rolleye: Het is gewoon tekenend voor hoe het er in parkstad aan toe gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

26 mei 2017 01:53
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #87
Goede avond ,

Ik persoonlijk bied m,n excuses aan ieder Roda-jc supporter voor het tumult gisteren avond bij de wedstrijd MVV Maas-Roda jc

Gr mr kicken .

26 mei 2017 01:58
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
*oda-MVV #88
Ik zal het maar meteen ontkrachten. Zondag zijn er gewoon mvv supporters bij. De aanleidingen binnen het stadion zijn natuurlijk voer voor discussie maar staan los van het wel of niet bezoeken van een finale zonder bezoekers. Hetgeen ook pure competitie vervalsing is. Uit de lokale driehoek is ook nog zeker niet anders besloten

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel, Tuor

26 mei 2017 02:09 26 mei 2017 02:10 door Kerkradenaar.
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
*oda-MVV #89
@Jeoff
Ik ben tot op zekere hoogte met je eens dat Roda wel meerdere malen geluk heeft gehad dat de gemeente welwillend was.

Maar om nou te stellen dat het nou zo slecht gaat met Parkstad? Sinds de sluiting van de laatste mijnen had niemand verwacht dat Parkstad zo toeristisch zou worden en onlangs uitgeroepen is tot beste toeristische bestemming ter wereld (!).

Neem bijvoorbeeld alles wat rondom het Roda stadion ligt? Trekt miljoenen bezoekers per jaar en is in principe het enige waar Kerkrade tegenwoordig op draait om het zomaar te noemen.

Zeker, de armoede is veel te hoog en als ik eerlijk ben kun je het geld ook beter daaraan besteden. Maarja ik als fan, die niet in de gemeenteraad zit, ben er toch blij mee en waarom ook niet? Maar om mij daar persoonlijk op af te rekenen in een discussie (meermaals gebeurd in het verleden).

Democratie is nou eenmaal niet de beste regeringsvorm, maar de minst slechte.
Waarom?
Iedereen heeft een actief en passief kiesrecht, dus ook de onwetenden en de mensen die niet neutraal kunnen kijken en niet alle belangen kunnen afwegen kunnen in een gemeenteraad/regering komen. Daardoor krijg je dit soort situaties, dat de belangen van raadsleden zelf zwaarder wegen dan het algemeen belang omdat ze nou eenmaal niet neutraal kunnen kijken.

Maar als fan vind ik dat natuurlijk helemaal niet zo erg.

En het zal toch altijd zo blijven dat jullie daar ons op wijzen en wij jullie weer op andere dingen, dat is nou eenmaal de 'gezonde' rivaliteit.

Wat er vandaag gebeurde is niet meer gezond en vind ik dan ook veel te ver gaan.

Op naar een mooi zondag (3-1 hoop ik ;)).

26 mei 2017 08:13
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
*oda-MVV #90
Die droeftoeter van een Petermann heeft het op twitter de hele tijd over 'tuig dat de samenleving heel veel geld kost'. Dat is toch wel toppunt van ironie... Hoeveel was het ook weer wat de gemiddelde burger van de Kerkraadse samenleving de afgelopen jaren aan Roda heeft moeten meebetalen?

Dit raadslid is overigens vorig jaar nog in het nieuws gekomen omdat hij een officier van justitie met een kambeul vergeleek. Echt een heel sympathieke man dus.

Tijd voor maken pagina: 0.346 seconden