>
Ontvangen bedankjes 1705
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Helaas. Tussenjaar nummer zoveel.ouwe rot schreef : Gescheurde hamstring Martina.
Nijs kruisbanden?
Ippel en Janssens voor langere tijd geblesseerd.
Waarschijnlijk alle vier voor langere tijd uit de roulatie.
Bron dagblad de Limburger vandaag.
ouwe rot schreef : Gescheurde hamstring Martina.
Nijs kruisbanden?
Sjotelsplak schreef :
Helaas. Tussenjaar nummer zoveel.ouwe rot schreef : Gescheurde hamstring Martina.
Nijs kruisbanden?
Gohf schreef :
Sjotelsplak schreef :
Nijs kruisbanden?
Ook als MVV 2e word in de competitie heb je waarschijnlijk weer een tussenjaar. 2e of 11e uiteindelijk moet je toch die play offs spelen waarin de eredivisie ploegen vaak te sterk zijn voor de JL ploegen.
Bekijk het van de andere kant. Ook al speelt MVV nu klote omdat er veel geblesseerden zijn is het enige wat ze hoeven te doen bij de top-10/12 te eindigen om de play offs te bereiken. Paar goede wedstrijden en je promoveert.
glowwie schreef : Dat is het enige positieve wat er nog over MVV te zeggen valt we hebben geen schulden.
We nemen geen risiko's meer ok maar dan moet je accepteren dat je de komende jaren voor niet meer dan 3000 man speelt.
van dit elftal loopt aan het eind meer van het seizoen de helft weg en begint het verhaal weer opnieuw.
Elk jaar is een tussenjaar we hebben onze kans gehad afgelopen play off dat zal met het huidige aantal spelers niet meer gebeuren hoe optimistisch je ook kijkt naar het huidige elftal.
Utrecht uit heeft duidelijk bloot gelegd hoe met ons gesteld is helaas.
Tegen Volendam zullen alleen de die hard fans aanwezig zijn ben ik bang.
Boe is dat feeske? schreef : Verder wil ik nog eens even spreken over de term tussenjaar. De jupilerleague is het speelterrein van MVV, dit is geen tijdelijke fase meer na al die jaren. Dat wij hopen op eredivisie en dat nog eens kan lukken dat snap ik maar spreken we over 10 jaar nog van tussenjaar? En over 20 jaar? Acceptatie van wat je hebt mensen, ga nou eerst eens structureel top 5 spelen.
Of moet ik het zien als iets positiefs, dat de mensen nog hoop hebben op een 'hoofdfase'. In de huidige staat zal juist de eredivisie een tussenjaar zijn. Maar goed, ik wil de sfeer niet bederven, had t daar gewoon over met een vriend. Tussenjaar, nee jongens, dit is hoe het is.
Om eredivisie te halen moet je ook een beetje geluk hebben, zie afgelopen play-offs. Één goal was genoeg geweest. Dat was de eerste keer dat MVV sinds 17 jaar weer echt een reële kans had op eredivisie. Willen we echter blijven groeien, dan moet je niet afhankelijk zijn van geluk in de play-offs, maar ook presteren gedurende het hele seizoen. Speel je structureel top-5 -wat betekent dat je meedoet om de prijzen- krijg je meer toeschouwers, meer wedstrijden waar het om iets gaat -je wilt immers blijven meedoen in de top-, meer geld, meer gevoel, meer aanzien. Dan kun je als club groeien.Boe is dat feeske? schreef : Twee weken geleden zeiden mensen hier nog dat t tegen Fortuna veel minder druk zou worden omdat we 2x verloren hadden. Kwam niet uit. Ik wil t dus nog wel zien tegen Volendam. De sfeermakers zullen in ieder geval wél present zijn.
Verder wil ik nog eens even spreken over de term tussenjaar. De jupilerleague is het speelterrein van MVV, dit is geen tijdelijke fase meer na al die jaren. Dat wij hopen op eredivisie en dat nog eens kan lukken dat snap ik maar spreken we over 10 jaar nog van tussenjaar? En over 20 jaar? Acceptatie van wat je hebt mensen, ga nou eerst eens structureel top 5 spelen.
Of moet ik het zien als iets positiefs, dat de mensen nog hoop hebben op een 'hoofdfase'. In de huidige staat zal juist de eredivisie een tussenjaar zijn. Maar goed, ik wil de sfeer niet bederven, had t daar gewoon over met een vriend. Tussenjaar, nee jongens, dit is hoe het is.
Dat gezegd hebbende, 2de of 11de maakt wel degelijk een verschil Gohf! De korste weg naar de eredivisie is altijd beter dan de langere!
Zondag een resultaat? Het zal toch ergens moeten starten...