MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30

29 okt 2017 22:13
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #31
Leuk en aordeg tot veer gewonne höbbe, mer laote veer wel realistisch blieve. Dit Volendam waor gewoen roondoet KAA UU TEE, RKVVL had nog gewonne vaan die.

En dee tegegoal....dit waor fout nòmmer 217632789328 dit jaor die door 't midde ging....Bij de f'kes liere ze al neet door'n midde te goon, mer bij M.V.V. bliekbaar neet. Iech vraog m'ch aof wie dèks iech dat nog moot zègke dit jaor...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2017 22:19
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #32

MVVke schreef : Leuk en aordeg tot veer gewonne höbbe, mer laote veer wel realistisch blieve. Dit Volendam waor gewoen roondoet KAA UU TEE, RKVVL had nog gewonne vaan die.

En dee tegegoal....dit waor fout nòmmer 217632789328 dit jaor die door 't midde ging....Bij de f'kes liere ze al neet door'n midde te goon, mer bij M.V.V. bliekbaar neet. Iech vraog m'ch aof wie dèks iech dat nog moot zègke dit jaor...

Dat was dit jaar de zoveelste dikke fout van Loshai. Die neemt vaak veel te veel risico.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

30 okt 2017 03:31
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #33
Marvin moet nog even inkomen maar liep zich wel het vuur uit de sloffen hoor. Yildrim is niet echt een buitenspeler.

Okita weer heel dreigend. Speelde in de eerste wedstrijden meer ballen af, maar hij heeft niet echt een andere speler voorin waarmee hij een klik heeft dus dat zelf gaan is meer noodzaak, zo lijkt het.

Deze wedstrijd is overigens nog maar eens het bewijs dat het goed is dat we nu Okita hebben ipv Pedro.

30 okt 2017 07:13
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #34
De eerste acht minuten waren het leukst. Daarna vond ik het spelpeil best bedroevend. Te veel kansen gemist. Als je lekker draait, maak je wel vier goals extra. Gelukkig gewonnen en dat is het enige wat telt. Hopelijk wordt de negatieve spiraal nu doorbroken. Je ziet dat als het niet loopt je juist een speler als Ippel nodig hebt. De afgelopen wedstrijden misten we op het middenveld duelkracht en iemand die (zonder 'domme' overtredingen) het vuurtje opstookt. Blij dat-ie een uurtje mee heeft kunnen doen. Op naar de volgende en hopelijk herstellen meer spelers van hun blessures.

30 okt 2017 08:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #35
Volendam was de ideale tegenstander voor MVV op dit moment. Wat waren die slecht. Ongelofelijk, we hebben in de afgelopen jaren wel vaker van Volendam gewonnen, soms met grote cijfers, maar meestal was dat omdat Volendam stug aanvallend bleef spelen. Dan speelde Volendam best goed voetbal, maar gaf achterin te veel ruimte weg. Gisteren zat er gewoon totaal geen lijn in bij Volendam, leek alsof ze 11 willekeurige voorbijgangers op straat hadden opgesteld.

MVV speelde bij vlagen leuk voetbal, maar was grote delen van de wedstrijd ook erg zwak. Ik vind Loshaj een heerlijke voetballer maar hij levert de bal echt te vaak op gevaarlijke plaatsen in. Zowel Yildrim als Ogunjimi zwak. Beiden werken wel heel hard en coachen medespelers. Had vooral Ogunjimi graag zien scoren, dat zou voor zijn zelfvertrouwen goed zijn geweest. Okita speelde een wat ongelukkige wedstrijd, maar was wel de man van de goede assist bij de 1-0. Ging naarmate de tweede helft vorderde wel erg opzichtig op zoek naar zijn doelpuntje. Het is hem vergeven gezien zijn prestaties tot nu toe. Golpek buiten zijn doelpunt onzichtbaar, maar ja, als hij iedere wedstrijd onzichtbaar is en een goaltje maakt, ben ik zijn grootste fan. :P

Vrijdag meteen weer thuis, tegen RKC. Die staan er niet veel beter voor dan Volendam maar hebben vrijdag voor het eerst dit seizoen een competitiewedstrijd gewonnen. Hopelijk trekken we de lijn door, spelers als Ippel en Ogunjimi doen weer wedstrijdritme op, jongens als Golpek leren razendsnel als ze iedere week spelen. Als we van RKC winnen staan we gezien het programma van de ploegen om ons heen waarschijnlijk zevende of achtste. Stiekem hoopten we natuurlijk op meer na het seizoensbegin, maar dramatisch is het niet.

Oh en wat Hill28 zegt, zeiden wij ook al op de tribune: wat ben ik blij dat we Okita hebben en niet Pedro... Pedro was gisteren zoals hij het hele vorige seizoen bij ons was, op eigen helft soms een leuke actie, verder vooral irritant, aanvallend kwam er maar weinig uit. Stel je toch eens voor als we vorig jaar al een Okita hadden gehad...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

30 okt 2017 09:58 30 okt 2017 09:59 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #36
Als je onze spitsen aan het werk ziet denk ik toch, hadden we niet beter Benteke kunnen contracteren, die sicke omhalen maakte in de voorbereiding en echt klasse liet zien. Was iets meer betalen dan niet beter dan voor een dubbeltje op de tweede rang te zitten..

Hoewel ik nog steeds hoop heb dat Ogun het toch nog gaat laten zien.

30 okt 2017 10:10
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #37
Van MVV TV: Volgens Elsen is Ogunjimi uitgevallen met een bovenbeenblessure tijdens de rust gisteren. En wellicht dat Shermaine Martina en Pieter Nys tot de winterstop zijn uitgeschakeld.

30 okt 2017 10:18
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #38
Hoewel ik nog steeds hoop heb dat Ogun het toch nog gaat laten zien. :thinking:

30 okt 2017 11:00
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #39
Gisteren helaas niet erbij kunnen zijn, maar oh zo blij met de 3 punten.

Even een reactie op Hill28;

Ugunjimi is wel altijd een werker en iemand die de jongens op sleeptouw neemt. Maar zijn rendement als spits (goals maken) komt er niet uit.
Yildirim Heeft er tot nu toe meer inliggen dan Ugunjimi in volgens mij minder speel minuten. Maar ook hij vind ik te veel kansen missen.

zou het niks zijn om Okita in de spits te zetten? Hij is snel en bewijst zich toch als een afmaker.
Ugunjimi misschien dan eens proberen op de plaats van Okita.
Het is maar even een gedacht :idea: :whistle:

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

30 okt 2017 11:44
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #40
Bewijst zich in het afmaken van kansen.. Heb je de wedstrijd wel gezien, Okita had (kleine kansjes weggelaten) gisteren 3x MOETEN scoren in de tweede helft..

30 okt 2017 11:51
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #41
Jacques, ik weet dat je het goed meent met MVV, maar als jij Loshaj, een heerlijke voetballer noemt
twijfel ik toch aan je voetbal kennis!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

30 okt 2017 12:07
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #42

middenstip schreef : Jacques, ik weet dat je het goed meent met MVV, maar als jij Loshaj, een heerlijke voetballer noemt

Ik snap wel wat Jacques bedoelt. Het ligt er aan in welke rol en met wie Loshaj op het middenveld speelt. Verdedigend en qua duelkracht vind ik 'm (de laatste tijd) zwak. Maar in het aanvallend verleggen van het spel heeft-ie wel degelijk kwaliteit. En hij heeft een geweldige pass in de benen. Met Ippel erbij worden de risico's die Loshaj neemt kleiner omdat Ippel alles dichtloopt. Neemt niet weg dat er voor hem nog veel werk aan de winkel is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques

30 okt 2017 13:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #43

middenstip schreef : Jacques, ik weet dat je het goed meent met MVV, maar als jij Loshaj, een heerlijke voetballer noemt

Smaken verschillen, maar buiten die dooddoener wil ik er ook nog wel inhoudelijk op reageren. Neem gisteren:

www.foxsports.nl/video/2002625/samenvatt...ht-volendam-2002625/

Loshaj draait aan het begin van de aanval van de 1-0 heerlijk open en speelt de bal meteen met buitenkant voet diep, waardoor MVV er snel uitkomt en de 1-0 uiteindelijk valt. Dat soort dingen doet hij best vaak, dat wordt natuurlijk niet iedere keer een doelpunt, maar zoals ook M.V.V. 1902 zegt heeft hij in het opzetten van een aanval echt kwaliteit. Maar laat hetzelfde filmpje nog 30 seconden doorlopen en je ziet waarom ikzelf al negatief over hem was en jij waarschijnlijk ook. Bij MVV staan door een rare klutsbal Ippel en het centrale verdedigingsduo uit positie als Loshaj de bal eenvoudig op het middenveld kan oppikken. In die situatie moet je of balbezit houden, of de bal naar voren schieten, zodat we achterin tijd hebben om weer in positie te staan. Maar Loshaj reageert veel te nonchalant en Volendam loopt zo dwars door het centrum heen en scoort de gelijkmaker. En ook dat soort momenten heeft hij helaas veel te vaak, al levert ook dat niet altijd een tegendoelpunt op. Één minuut samenvatting is genoeg om te zien waarom ik dat zei over Loshaj.

Balen dat Ogunjimi blijkbaar weer een blessure opgelopen heeft. Als die jongen fit blijft en wedstrijdritme krijgt, zou het een superspits voor MVV-begrippen kunnen zijn. Maar ja, "als"... Hopelijk komt het goed en wordt hij niet de volgende in een lange rij mislukte MVV-spitsen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

30 okt 2017 15:01
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #44
@ Jacques

Marvin een superspits voor Mvv??
Als je tegen een zwakke club als Volendam het als speler al moeilijk hebt mag je je toch eens achter de oren krabben.
Vergeet ook niet dat hij sinds 2013 nergens meer iets gepresteerd heeft.
Natuurlijk hoop ik dat hij het ooit nog eens laat zien maar wat ik tot nu toe heb gezien tegen de Jupiler clubs was niet overtuigend als spits.....ja hij werkt heel hard maar daar zijn genoeg spelers van.

30 okt 2017 16:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #45

Driver schreef : @ Jacques

Marvin een superspits voor Mvv??
Als je tegen een zwakke club als Volendam het als speler al moeilijk hebt mag je je toch eens achter de oren krabben.
Vergeet ook niet dat hij sinds 2013 nergens meer iets gepresteerd heeft.
Natuurlijk hoop ik dat hij het ooit nog eens laat zien maar wat ik tot nu toe heb gezien tegen de Jupiler clubs was niet overtuigend als spits.....ja hij werkt heel hard maar daar zijn genoeg spelers van.

Ik zeg toch ook "als hij fit is en ritme heeft, zou het een superspits kunnen zijn" en geef vervolgens aan dat je weinig hebt aan "als". Ook zei ik eerder al dat hij gisteren erg zwak speelde. En dat zei ik eerdere wedstrijden ook al. Ja, Ogunjimi ZOU een superspits voor MVV kunnen zijn. ALS hij een heel seizoen lang fit blijft. EN DAN NOG is het niet gegarandeerd natuurlijk. En ik vrees ook net als jullie dat hij de rest van het seizoen blijft kwakkelen met blessures en als hij dan eens twee, drie wedstrijden helemaal fit is, zul je zien dat hij een paar grote kansen mist en dat zijn zelfvertrouwen helemaal weg is.

Ik lig er niet van wakker hoor, maar ik vind het opmerkelijk dat ik twee keer wordt aangesproken als ik iets met nuance zeg over een speler waarbij de personen die me quoten de nuance weghalen en doen alsof ik Loshaj en Ogunjimi perfecte spelers vind. Dat vlak nadat iemand doodleuk voorstelt om Ogunjimi op rechtsbuiten/rechtsmidden te zetten en die voorstelt Okita centraal te laten spelen...

De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Brncic, kyleman333

Tijd voor maken pagina: 0.359 seconden