>
Ontvangen bedankjes 820
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dat was dit jaar de zoveelste dikke fout van Loshai. Die neemt vaak veel te veel risico.MVVke schreef : Leuk en aordeg tot veer gewonne höbbe, mer laote veer wel realistisch blieve. Dit Volendam waor gewoen roondoet KAA UU TEE, RKVVL had nog gewonne vaan die.
En dee tegegoal....dit waor fout nòmmer 217632789328 dit jaor die door 't midde ging....Bij de f'kes liere ze al neet door'n midde te goon, mer bij M.V.V. bliekbaar neet. Iech vraog m'ch aof wie dèks iech dat nog moot zègke dit jaor...
middenstip schreef : Jacques, ik weet dat je het goed meent met MVV, maar als jij Loshaj, een heerlijke voetballer noemt
twijfel ik toch aan je voetbal kennis!
middenstip schreef : Jacques, ik weet dat je het goed meent met MVV, maar als jij Loshaj, een heerlijke voetballer noemt
twijfel ik toch aan je voetbal kennis!
Driver schreef : @ Jacques
Marvin een superspits voor Mvv??
Als je tegen een zwakke club als Volendam het als speler al moeilijk hebt mag je je toch eens achter de oren krabben.
Vergeet ook niet dat hij sinds 2013 nergens meer iets gepresteerd heeft.
Natuurlijk hoop ik dat hij het ooit nog eens laat zien maar wat ik tot nu toe heb gezien tegen de Jupiler clubs was niet overtuigend als spits.....ja hij werkt heel hard maar daar zijn genoeg spelers van.