MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30

23 okt 2017 15:25 23 okt 2017 15:26 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #1
Aanstaande zondag staat de volgende wedstrijd op het programma tegen de hekkensluiter.. Ben benieuwd hoe het ervoor staat met de ziekenboeg!

Volendam heeft nog geen enkele keer gewonnen en maar 4 puntjes gepakt in 10 wedstrijden. Dat zegt natuurlijk helemaal niks, vooral gezien de dip waarin MVV zich bevindt. Toch zal er echt gewonnen moeten worden anders zal de druk alleen maar verder toenemen.

Hopelijk kan in ieder geval Ippel weer meespelen.. weet iemand hoe het zit met de blessures van de overige spelers (Martina, Nys)?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2017 15:44
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #2
Gescheurde hamstring Martina.
Nijs kruisbanden?
Ippel en Janssens voor langere tijd geblesseerd.
Waarschijnlijk alle vier voor langere tijd uit de roulatie.
Bron dagblad de Limburger vandaag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

23 okt 2017 16:08
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #3

ouwe rot schreef : Gescheurde hamstring Martina.
Nijs kruisbanden?

Helaas. Tussenjaar nummer zoveel.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

23 okt 2017 16:17
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #4

Nijs kruisbanden?

Zou Ippel dan een terugval gehad hebben? Hij trainde afgelopen donderdag wel weer mee volgens mvv.nl, al was het nog apart van de groep.

23 okt 2017 17:43
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #5
Eerste overwinning voor Volendam ??
Ik zou er in ieder geval niet raar van opkijken.

23 okt 2017 17:56
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #6

Sjotelsplak schreef :

Nijs kruisbanden?

Ook als MVV 2e word in de competitie heb je waarschijnlijk weer een tussenjaar. 2e of 11e uiteindelijk moet je toch die play offs spelen waarin de eredivisie ploegen vaak te sterk zijn voor de JL ploegen.

Bekijk het van de andere kant. Ook al speelt MVV nu klote omdat er veel geblesseerden zijn is het enige wat ze hoeven te doen bij de top-10/12 te eindigen om de play offs te bereiken. Paar goede wedstrijden en je promoveert.

23 okt 2017 21:42
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #7
Dan wint MVV wel de 3 de of 4 de periode ,blijft niet tegenzitten ,En ja dit hoort er bij als je heel weinig geld hebt . Bij MVV gaat nooit iets gemakkelijk ,en dat maakt MVV ook weer intressant .

Maar schulden hebben ze niet ...............

23 okt 2017 23:56
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #8
Dat is het enige positieve wat er nog over MVV te zeggen valt we hebben geen schulden.
We nemen geen risiko's meer ok maar dan moet je accepteren dat je de komende jaren voor niet meer dan 3000 man speelt.
van dit elftal loopt aan het eind meer van het seizoen de helft weg en begint het verhaal weer opnieuw.
Elk jaar is een tussenjaar we hebben onze kans gehad afgelopen play off dat zal met het huidige aantal spelers niet meer gebeuren hoe optimistisch je ook kijkt naar het huidige elftal.
Utrecht uit heeft duidelijk bloot gelegd hoe met ons gesteld is helaas.
Tegen Volendam zullen alleen de die hard fans aanwezig zijn ben ik bang.

24 okt 2017 01:24
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #9

Gohf schreef :

Sjotelsplak schreef :

Nijs kruisbanden?

Ook als MVV 2e word in de competitie heb je waarschijnlijk weer een tussenjaar. 2e of 11e uiteindelijk moet je toch die play offs spelen waarin de eredivisie ploegen vaak te sterk zijn voor de JL ploegen.

Bekijk het van de andere kant. Ook al speelt MVV nu klote omdat er veel geblesseerden zijn is het enige wat ze hoeven te doen bij de top-10/12 te eindigen om de play offs te bereiken. Paar goede wedstrijden en je promoveert.

Haha, tijden veranderen. Nu troost Fortunees Gohf ons, MVV-supporters. Leuk en een beetje wrang.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

24 okt 2017 07:12
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #10

glowwie schreef : Dat is het enige positieve wat er nog over MVV te zeggen valt we hebben geen schulden.
We nemen geen risiko's meer ok maar dan moet je accepteren dat je de komende jaren voor niet meer dan 3000 man speelt.
van dit elftal loopt aan het eind meer van het seizoen de helft weg en begint het verhaal weer opnieuw.
Elk jaar is een tussenjaar we hebben onze kans gehad afgelopen play off dat zal met het huidige aantal spelers niet meer gebeuren hoe optimistisch je ook kijkt naar het huidige elftal.
Utrecht uit heeft duidelijk bloot gelegd hoe met ons gesteld is helaas.
Tegen Volendam zullen alleen de die hard fans aanwezig zijn ben ik bang.

Dat zie ik toch anders. Tuurlijk, het gaat nu even ruk. Maar om te zeggen dat het feit dat we schuldenrvrij zijn het enige positieve is... Wat te denken van de supporters uit en thuis? En wat te denken van de eerste wedstrijden van het seizoen tot en met AZ? De huidige resultaten zeggen wat mij betreft veel over de huidige vorm en personele bezetting. MVV heeft ieder seizoen wel een dip. Volendam thuis moet zeker gewonnen worden en dat zal, MVV kennende, geen makkelijke klus zijn. Van de andere kant: niets zo opportunistisch als de voetbalwereld. Als het goed gaat, staat iedereen weer op de banken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

24 okt 2017 07:24
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #11
Zondag zal het niet druk worden in de Geusselt. Een van de vele redenen zijn de magere resultaten van de afgelopen weken, maar ook de amateurs die zondag hun balletje trappen, verkiezing vaan ut vastelaovend leedsje, mensen die moeten werken, etc.

Gezien de blessure gevallen bij MVV, wordt het een moeilijke wedstrijd tegen Volendam, ook al staan die stijf onderaan.

Ik houd het op een gelijkspel 1-1.

24 okt 2017 09:17
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #12
Twee weken geleden zeiden mensen hier nog dat t tegen Fortuna veel minder druk zou worden omdat we 2x verloren hadden. Kwam niet uit. Ik wil t dus nog wel zien tegen Volendam. De sfeermakers zullen in ieder geval wél present zijn.

Verder wil ik nog eens even spreken over de term tussenjaar. De jupilerleague is het speelterrein van MVV, dit is geen tijdelijke fase meer na al die jaren. Dat wij hopen op eredivisie en dat nog eens kan lukken dat snap ik maar spreken we over 10 jaar nog van tussenjaar? En over 20 jaar? Acceptatie van wat je hebt mensen, ga nou eerst eens structureel top 5 spelen.

Of moet ik het zien als iets positiefs, dat de mensen nog hoop hebben op een 'hoofdfase'. In de huidige staat zal juist de eredivisie een tussenjaar zijn. Maar goed, ik wil de sfeer niet bederven, had t daar gewoon over met een vriend. Tussenjaar, nee jongens, dit is hoe het is.
Dat gezegd hebbende, 2de of 11de maakt wel degelijk een verschil Gohf! De korste weg naar de eredivisie is altijd beter dan de langere!

Zondag een resultaat? Het zal toch ergens moeten starten...

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

24 okt 2017 10:39
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #13

Boe is dat feeske? schreef : Verder wil ik nog eens even spreken over de term tussenjaar. De jupilerleague is het speelterrein van MVV, dit is geen tijdelijke fase meer na al die jaren. Dat wij hopen op eredivisie en dat nog eens kan lukken dat snap ik maar spreken we over 10 jaar nog van tussenjaar? En over 20 jaar? Acceptatie van wat je hebt mensen, ga nou eerst eens structureel top 5 spelen.

Of moet ik het zien als iets positiefs, dat de mensen nog hoop hebben op een 'hoofdfase'. In de huidige staat zal juist de eredivisie een tussenjaar zijn. Maar goed, ik wil de sfeer niet bederven, had t daar gewoon over met een vriend. Tussenjaar, nee jongens, dit is hoe het is.

Ik snap wat je bedoeld, Boe is dat feeske...
Maar de term 'tussenjaar' heeft MVV destijds zelf tot leven geroepen, en vind het dus niet gek dat er tegenwoordig nog steeds mee 'geschampt' wordt.

24 okt 2017 15:08 24 okt 2017 15:10 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #14

Boe is dat feeske? schreef : Twee weken geleden zeiden mensen hier nog dat t tegen Fortuna veel minder druk zou worden omdat we 2x verloren hadden. Kwam niet uit. Ik wil t dus nog wel zien tegen Volendam. De sfeermakers zullen in ieder geval wél present zijn.

Verder wil ik nog eens even spreken over de term tussenjaar. De jupilerleague is het speelterrein van MVV, dit is geen tijdelijke fase meer na al die jaren. Dat wij hopen op eredivisie en dat nog eens kan lukken dat snap ik maar spreken we over 10 jaar nog van tussenjaar? En over 20 jaar? Acceptatie van wat je hebt mensen, ga nou eerst eens structureel top 5 spelen.

Dat gezegd hebbende, 2de of 11de maakt wel degelijk een verschil Gohf! De korste weg naar de eredivisie is altijd beter dan de langere!

Zondag een resultaat? Het zal toch ergens moeten starten...

Om eredivisie te halen moet je ook een beetje geluk hebben, zie afgelopen play-offs. Één goal was genoeg geweest. Dat was de eerste keer dat MVV sinds 17 jaar weer echt een reële kans had op eredivisie. Willen we echter blijven groeien, dan moet je niet afhankelijk zijn van geluk in de play-offs, maar ook presteren gedurende het hele seizoen. Speel je structureel top-5 -wat betekent dat je meedoet om de prijzen- krijg je meer toeschouwers, meer wedstrijden waar het om iets gaat -je wilt immers blijven meedoen in de top-, meer geld, meer gevoel, meer aanzien. Dan kun je als club groeien.

Ieder jaar dat wij als MVV niet structureel in de top-5 spelen vind ik een tussenjaar. Nu hebben we de laatste jaren nooit structureel top-5 gespeeld en hoger als 2x plaats 5 zijn we de afgelopen 17 jaar nooit geëindigd. En die laatste 5de plek is alweer 5 jaar geleden.

Gezien onze selectie en blessures kunnen we het meespelen in de top 5 wel vergeten. Wederom is het dus een heel seizoen doorkomen met toppers om plaats 10 als MVV-Jong AZ of FC Emmen-MVV. Voor spannende wedstrijden hoef je pas terug te komen in Mei als we weer mogen meedoen met de play-offs. (Laten we daar wel vanuit gaan) Ondertussen mis je extra toeschouwersinkomsten, extra sponsorinkomsten, extra aanzien van de club richting supporters,sponsors en potentiële spelers. En staan we dus weer stil in onze groei.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

24 okt 2017 15:53 24 okt 2017 16:04 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #15
Wij hebben natuurlijk makkelijk spreken als er gezegd wordt dat de begroting omhoog moet, maar dat is wel de bakermat waar alles wat in onze harten leeft mee moet beginnen. Als de begroting symboliek staat voor het hart van de club, dan is de hartslag momenteel al veel te laag. Sta daar maar eens, zonder middelen, terwijl je juist geld nodig hebt om geld te maken. En je aan de andere kant van de organisatie iedere keer een 'Nee' moet verkopen omdat de uitgaven niet verantwoord zijn. Terwijl op die afdeling wel het geld verdiend moet worden van de club. Ieder jaar weer hetzelfde dilemma waardoor een hele organisatie niet zijn werk fatsoenlijk kan uitvoeren. En nu het scenario waar iedereen bang voor was, veel blessureleed op cruciale plekken, wat de noodzakelijke bezuinigingen van de afgelopen jaren pijnlijk bloot legt(geen 2e elftal, kleine selectie).

Na een mooi seizoen als vorig jaar, had ik eigenlijk meer verwacht van het "Maastrichtse" zakenleven. MVV deed alles goed, zowel sportief als qua beleid, het zette zichzelf op de kaart. Maar uiteindelijk krijg je dan in plaats van een beloning, vertrouwen en sympathie, keihard de deksel op de neus van 'Magnifiek Mestreech' wanneer er geen enkele helpende hand komt, geen enkel groot bedrijf opstaat die ook de mogelijkheden van de club ziet. Dan weet je gewoon hoe laat het is en wat je de komende jaren kunt verwachten van het bedrijfsleven, helemaal nul komma nul niets. Ik verwijt MVV helemaal niets in dit verhaal. Vorig seizoen, was een seizoen volgens het boekje. Je deed gewoon alles goed, maar uiteindelijk kom je erachter dat je aan het trekken bent aan een dood paard, of beter gezegd dat de eredivisie of structureel top 5 een brug te ver is. Die reclamekosten van het adverteren buiten de stadsgrenzen hadden ze zich overigens kunnen besparen, daar heb je helemaal niets aan in de huidige vorm. maar misschien had men zich de toekomst ook anders voorgesteld.

Zondag moet je gewoon winnen tegen de hekkensluiter, die denk ik zelf ook niet verwacht hadden dat ze dat momenteel zouden zijn dit seizoen. Maar het zal wel weer anders lopen, die pech krijg je er ook gratis bij. Hopelijk houden we stand op de zwakke plekken en tankt de ploeg weer wat vertrouwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden