MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30

24 okt 2017 17:51
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #16
Sjeids vaan deens aonstaonde zoondag: Eine zekere J. Kamphuis. Iech zègk weier niks...

1-2 Veur Volendam.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2017 12:22
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #17
Och och och mensen wat zijn we weer allemaal negatief. Typisch iets voor ons. Eerst geweldig hoog van de toren blazen om vervolgens weer alles te kunnen afkraken wat er op je pad komt. Stelletje toppers :applaus:

Iedere club heeft een dip, kan iemand mij een seizoen noemen waarin WIJ dit niet hebben gehad? Het gebeurt nu vroeg tijdens het seizoen ja, maar wellicht de rest van het seizoen niet meer. Ze zijn het verzorgd voetballen echt niet verleerd, alleen veel dingen zijn momenteel erg onwennig. Daarnaast zit momenteel alles tegen betreft blessures waar ik MVV wel een beetje transparanter had verwacht; Janssens stond niet op de site, Ippel hoor en zie je niks over, Martina een hamstringblessure wat een blinde nog kon zien en Nys heb ik vernomen dat ze vrezen voor zijn achterste kruisbanden. Al met al ben je dus al tot aan de winterstop minimaal 3 spelers kwijt en wellicht 4, tot eind van het seizoen misschien zelfs eentje. Dan is het tijd voor andere jongens om op te staan. Ik noem een Loshaj, ik noem een Thuys, ik noem een Golpek. Nee, kom a.u.b. net aanzetten met ene Houben ,want die heb ik vrijdag zien ''voetballen''. Oke, kan onwennig zijn, maar ik heb hem nog nooit goed zien spelen.

De achterste linie met Ciranni-Mmaae-Pereira-Schrooijen (nu dan) zijn echt geen koekenbakkers die het opeens niet meer kunnen. Maar waar eerst niet de hele wedstrijd druk op de verdediging stond is dat nu wel. Ciranni was jeugdinternational, Mmaae en Pereira zijn dat nog en als Janssens fit was geweest hij ook. Je kunt nu gaan zeiken dat het interlandvoetbal niet goed voor ze is , maar dan moet je naar het zesde elftal van een willekeurige club gaan kijken in het amateurvoetbal, dan heb je hier al niet over te klagen. Daarnaast is Verrips een betrouwbare doelman gebleken.

Het middenveld krijgt klap op klap. Feitelijk staat er nog maar één man van de beoogde 4 basismiddenvelders op het veld en dat is Okita. De andere drie plaatsen zullen worden aangevuld met Loshaj en Thuys als duo Ippel-Nys en Golpek voor Schrooijen die een linie terug moet. Heeft dit tijd nodig? Ja. Is dit kwalitatief minder? Ja. Maar wat willen we, wie gaat een selectie op voorhand samenstellen waarbij je rekening houdt met de absentie van het gehele middenveld. Dit heeft geen enkele club en kan ook simpelweg niet, dus ook bij ons niet.

De voorhoeden is Elsen niet tevreden over. Koolhof staat niet voor niets ernaast en valt niet eens in (was ook ziek vrijdag). Deze jongen moet kennelijk wennen, want dat hij kan voetballen heeft hij bewezen. Wellicht gevalletje Smeets : wij vonden het vreemd dat hij het zo goed deed bij de Graafschap om vervolgens toch te mogen gaan banken daar. Heb overigens begrepen dat Smeets weg moet bij Cambuur, als we in de winter nog zo zitten met de middenvelders kun je wellicht al eens een rekensommetje gaan maken.

Yildirim bevalt me wel : werkt had, coach goed en loopt goed. Ogunjimi daarintegen moet nog op gang komen, maar ook bij hem staat vast dat hij kan voetballen.

We winnen zondag met 2-0. Wie voorin staat laat ik in het midden, het middenveld zal zo staan zoals ik beschreven heb. Ik hoop persoonlijk op Yildirim-Koolhof voorin.

Daarnaast, kijk eens even bij Volendam. Die hebben niets van kwaliteit op het veld staan en ook de nodige blessures. Die gaan hier echt niet winnen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

25 okt 2017 15:21 25 okt 2017 15:24 door M-MVV.
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #18
Tegen Volendam ben ik er eindelijk weer eens bij.

Na velen jaren een seizoenskaart te hebben gehad, kom ik sinds 3 jaar helaas nog maar enkele wedstrijden per jaar kijken. Dit komt omdat mijn vrouw vrijwel elke vrijdagavond mag werken en ik op de 2 kinderen pas.

Ik kijk dus al uit naar wedstrijden op de zondag middag, zodat ik samen met mijn oudste dochter (is ook al helemaal fan van MVV) weer eens gezellig naar de Geusselt kan komen voor een wedstrijd.
Het jubileumtenu van de wedstrijd MVV-Fortuna vorig jaar is binnen, nu de punten nog!

Hopelijk kunnen ze de negatieve spiraal doorbreken en staan andere jongens op, nu er een aantal bepalende spelers ontbreken. Dit is de kans voor de jongere jongens om zich te laten zien en aan te tonen dat ze vechten voor een plek in de basis.

Tot zondag B)
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, M.V.V. 1902

26 okt 2017 20:28 26 okt 2017 20:31 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #19
Voledam- psv 0-0
Nu verlenging.
Oud Mvv doeman Verhulst de grote uitblnker.

26 okt 2017 20:50 26 okt 2017 20:54 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #20

ouwe rot schreef : Voledam- psv 0-0
Nu verlenging.
Oud Mvv doeman Verhulst de grote uitblnker.

Bedankt, was het niet aan het volgen, net even opgezet.

Maar dit soort wedstrijden kunnen gunstig zijn voor MVV.. ik weet nog een aantal jaren geleden dat Dordrecht ook zo'n wedstrijd speelde tegen Ajax.. Uiteindelijk won Ajax met veel moeite. Een paar dagen later speelde MVV een uitwedstrijd tegen datzelfde Dordrecht en won met ruime cijfers (ik dacht 1-4 ofzo).

(maar goed, resultaten uit het verleden... etc. etc.)

26 okt 2017 22:43
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #21
Ik kan nog een ploeg die een goede bekerwedstrijd tegen een eredivisie club hebben gespeeld en de 5 volgende wedstrijden 1 punt hebben gepakt :( :( .

Zondag moet de ommekeer komen.
Weet iemand of Ippel meedoet, die moet het team op sleeptouw nemen.

29 okt 2017 11:48
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #22
Matchday! Volgens DDL spelen zoals bekend niet mee: Nys, de Martina's en Janssens. Ippel is nog onzeker dus het zou mooi zijn als hij iig een periode mee kan spelen.

Hoewel er geen reden voor optimisme is ga ik toch voor een kleine moeizame overwinning.. 2-1!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

29 okt 2017 13:10 29 okt 2017 13:11 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #23
Ik denk de eerste overwinning voor Volendam. 0-2. MVV is nog totaal niet in evenwicht. Denk ook dat Volendam niet onder de indruk is van dit MVV en heus niet met knikkende kniën afreisd. Daarnaast denk ik dat de druk bij Volendam behoorlijk hoog ligt. MVV heeft 3 punten nodig maar Volendam des te meer.

29 okt 2017 16:26
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #24
Excuseer mijn ongelijk. Gelukkig ook maar :)

29 okt 2017 17:12 29 okt 2017 17:13 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #25
Spectaculair begin van de wedstrijd, gelukkig kwam MVV snel weer op voorsprong na de gelijkmaker.

MvV heeft grote delen van de wedstrijd gedomineerd en had eigenlijk met 3-1 of 4-1 moeten winnen. Ze misten wat scherpte voor de goal en Verhulst keepte weer uitstekend bij Volendam. Gelukkig viel er ook geen tegentreffer uit het slotoffensiefje van de palingboeren.

Okita speelde weer goed, was constant gevaarlijk maar soms wat egoïstisch.En erg fijn om Ippel er weer bij te hebben!

29 okt 2017 17:27
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #26
Een wedstrijd die tot het laatste fluitsignaalspannend bleef.
MVV hield Volendam in leven, door de kansen niet af te maken.
Okita was gevaarlijk, maar niet gelukkig in de afwerking.
Hij had minstens 3x moeten scoren.
Gelukkig hebben we weer een uur van Ricardo Ippel kunnen genieten. Deze man is zeer belangrijk voor MVV.
Zijn contract moet zeker ( als eerste ) verlengd worden.

Aon de géng

29 okt 2017 17:34
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #27
Yildirim ergerde zich kapot. Want die stond een aantal keer als Okita zelf schoot hartstikke vrij. Maar Okita is wel onze gevaarlijkste aanvaller; moet wel leren ook eens de bal af te spelen als iemand anders er beter voor staat.

29 okt 2017 17:45
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #28

Nao Väöre schreef : Gelukkig hebben we weer een uur van Ricardo Ippel kunnen genieten. Deze man is zeer belangrijk voor MVV.
Zijn contract moet zeker ( als eerste ) verlengd worden.

Ik had begrepen dat ze hem al een tijd geleden een nieuw aanbod gedaan hadden dat hij (nog) niet heeft geaccepteerd.

29 okt 2017 18:02
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #29
Voor een speler als Okido kom ik naar het stadion. Ja , hij heeft veel kansen gemist maar daarom speelt hij ook nog ( gelukkig ) bij Mvv.
Het was een slechte pot voetbal maar er telde ook maar een ding: WINNEN!! en dat heeft Mvv gedaan.
Marvin, onze ex België internationaal was wederom niet veel , hij heeft het al moeilijk tegen een toch wel erg zwakke verdediging als Volendam.
Het was een terechte overwinning van Mvv, het had alleen 4-1 of 5-1 moeten zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

29 okt 2017 18:26 29 okt 2017 18:26 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam Zondag 29-10 14:30 #30

pinobel schreef : Yildirim ergerde zich kapot. Want die stond een aantal keer als Okita zelf schoot hartstikke vrij. Maar Okita is wel onze gevaarlijkste aanvaller; moet wel leren ook eens de bal af te spelen als iemand anders er beter voor staat.

Okita had vandaag topscoorder van de jupiler li....kunnen zijn...gr opa ;)

Marvin zeer zwak...te zwak?

....

Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden