Precies Driver, ik vond de berichten over gisteren ook positief. Ik was mezelf aan het afvragen of ik bij een andere wedstrijd aanwezig was gisteren?
Over beide keepers kun je niet veel zeggen, omdat ze beide weinig te doen kregen. Al ben ik nog niet ervan overtuigd dat Deusings een verbetering is t.o.v. Koopmans. We willen de stap maken, dus lijkt me dat je dan toch moet verbeteren? Maar goed, ik kan hier op basis van feiten en bevindingen niets over zeggen.
Achterhoeden gisteren: vrij degelijk. Vermijl gewoon goed, maar viel (licht) geblesseerd uit. Mares en Mahmutovic in het centrum niet wendbaar genoeg. Mahmutovic sterk in duels maar stijf en stijf rechts. De linksback, sorry voor die jongen, was soms gewoon zielig om naar te kijken. Ik snap het allemaal wel: jeugd, traint net mee, maar we moeten kijken wat er staat. Hij stond er niet, al was hij aanvallend wel redelijk. Verdedigend en opbouwend gaf hij niet thuis. Dus graag een nieuwe linksback! Centraal een iets meer wendbaar type, al zal dat Martina worden helaas...
Middenveld ging opzicht wel. Nys en Deom controlerend en opbouwend, Holbty-Köt-Schroijen aanvallend. Nys goede momenten afwisselend met slechte, Deom zie ik liever meer aanvallend spelen (wellicht ook door gebrek aan spelers), Köt vond ik niets bijzonders en geen meerwaarde. Vd Hurk speelde een goede pot vond ik.
Nee, ik ben niet enthousiast na gisteren. Nog erg veel werk aan de winkel; (2e) keeper, linksback, centrale defensieve middenvelder, aanvallende middenvelder en een rechtsbuiten. We laten ons maar verrassen...
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !