Wedstrijd ongebruikelijk op zo een laat tijdstip,stadion toch redelijk bezet.
Indd frostie kan ver in je commentaar mee gaan,sylla moet niet op diepe ballen gaan en op snelheid die heeft hij niet(wel technies).
Die fin en onze laatste man(enes) bekoren mij wel,ik vind dat we er wel een ervaren keeper bij mogen halen tot nu toe altijd goede keepers gehad je mag wel wat meer routine in het doel zetten.
Ik vond dat gilles vaak een onzekere indruk achterliet op dooie momenten dus onnodig.
Ook vond ik dat de aanval het te simpel wilde proberen maar verkeerde voorzetten die niet aankwamen daar mag echt wel een spits bij komen.
Die nieuweling van quick boys tesselaar 30 jaar zou een optie kunnen zien maar vond ik moeilijk te beoordelen,deed veel opzetjes met enes.
Hoop maar dat er deze week wat knopen worden doorgehakt en wat nieuwe spelers bij komen (geen testers),nu nog geen twee weken voor het begin van de comp zou ik het elftal wel al een beetje zien staan als zijnde dat elftal wat meteen kan beginnen met een goed rendement.
Fuat had wat meer mogen coachen langs de kant,vond het nu net elsen kwa optiese aanwezigheid voor het publiek.
Hoop deze week nog een keer te gaan kijken in heugem of in meerssen tegen heugem en tegen die arabieren en dan er van uitgaande met het zoals boven beschreven nl nieuwe routine...gr opadiehard.
Ps als toevoeging vond het wel apart dat er bij de catering geen alcohol vrij bier te verkrijgen was,dit moet toch te regelen zijn en apart dat ik daar nog nooit een opmerking over gehoord heb....gr opadiehard.