Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020

25 juli 2019 18:00
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #46
Heel begrijpelijk! Helaas verhinderd, Te laat om met openbaar vervoer thuis te komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2019 17:45
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #47
Het geweldige kunstgras staat volledig bol door de zware regenval.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2019 23:48
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #48
De huidige selectie zal ons niet verder brengen dan het rechter-rijtje. Willen we onze ambities waarmaken moeten er nog minimaal 4 ''ganse'' versterkingen bij.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2019 00:35
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #49
Een gezapig oefenpotje gezien. Top oss is door het verliezen van Smeets en Dogan flink wat kwaliteit kwijt en zal niet in de buurt van de play offs plekken komen. Mvv liet ook weinig zien . Tester Tesselaar vond ik zwak. Die fin zou ik wel meteen halen en Sylla mag je ook best halen voor de breedte. Maar wil je je grote mond waarmaken heb je nog 4 man nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2019 08:11 27 juli 2019 08:20 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #50
Het was inderdaad een wat gezapige wedstrijd. Deels ook te danken aan de opstelling en intentie van Top Oss. En het gebrek aan kwaliteit in die ploeg. Zoals Boredass al stelt zijn die hun twee smaakmakers en spelbepalers kwijtgeraakt en dat laat zich zien op het veld. Net als vorig jaar leken ze weer met 5 verdedigers te spelen. Ik zie hen dit jaar niet in de buurt komen van de prestaties van afgelopen seizoen, die gaan waarschijnlijk wel onderin bungelen.

Dat gezegd hebbende kun je je afvragen wat een 1-0 oefenzege op een dergelijke tegenstander zegt over dit MVV. Ik vond het eigenlijk zo heel slecht nog niet. Zoals ik al zei, Oss had weinig aanvallende intenties en als het de bal had dan ging deze vrijwel uitsluitend van de ene centrale verdediger naar de andere of naar één van de backs of de keeper. MVV begon dan vaak pas rond de middenlijn als ploeg wat druk uit te oefenen en daar had Oss dan ook vrijwel nooit een antwoord op, een wat betere fase in de tweede helft daargelaten. MVV daarentegen oogde solide, niet sprankelend. En dat laatste is natuurlijk wel wat we weer eens voorgeschoteld hopen te krijgen na een aantal - voetballend gezien - armetierige jaren.

Onderschrijf de mening van driver dat linksback Tesselaar erg zwak was. Die mag je van mij meteen afschrijven. Rechtsback Zeegers deed het daarentegen heel aardig. Was lekker fel, aardig snel en met de nodige drive naar voren. Gaf dan ook de assist waaruit Hurk scoorde. Was een prima goal, kwam weer goed voor zijn man. Blijf het toch een zeer nuttige en goede spits vinden voor ons. Nissilä was niet altijd even betrokken bij het spel maar dat had ook te maken met de tactiek van Oss. Er was vaak weinig ruimte in het centrum waardoor het heel veel over de flanken ging. De keren dat hij aan de bal kwam (maar ook zonder bal door loopacties) zag je wel dat deze jongen over kwaliteit beschikt. Ik zou hem meteen vastleggen als die mogelijkheid er is. Kiest vaak voor de goede oplossing, is volgens mij ook nog tweebenig én denkt vooruit. Raakt de bal zelden vaker dan twee keer.

Dan die andere tester, Sylla. Ik had hem nog niet aan het werk gezien en was bij aanvang niet overtuigd door de berichten op het forum. Moet zeggen dat ik hem eigenlijk gewoon goed vond. Het is een speler die echt héél gemakkelijk lijkt te passeren, snel is én lengte heeft. Ik heb volgens mij maar één actie zien mislukken en dat was toen hij ter hoogte van de middenlijn zijn actie te ver doorzette en vast kwam te zitten tussen drie tegenstanders. Voor de rest kwam hij er volgens mij altijd langs. Helaas is de voortzetting en de pass of voorzet in de eindfase wel vaak ondermaats maar dat zie je bij zoveel spelers als deze. Ik zou hem er zeker bij willen hebben. Kan mij herinneren dat ik tijdens de oefenduels ook alles behalve overtuigd was geraakt van Okita. Die heeft toen toch wel het tegendeel bewezen. Gezien de schaarste op de flanken na het vertrek van Golpek en Houben zou ik deze jongen graag zien komen. Denk dat hij beter is dan deze twee.

Mahmutovic speelde prima. MVV gaf sowieso vrijwel niets weg, dat stemt wel tevreden. We kunnen de laatste seizoenen vaak wel bogen op een stabiele defensie en dat is wel wat waard in de KKD. Om echt mee te doen om die bovenste plaatsen zul je wel nog een aantal directe versterkingen nodig hebben. Een links- en een rechtsback, wellicht nog een centrale verdediger (voor in de breedte), een verdedigende middenvelder, een extra spits en een of twee vleugelspelers/flitsers.

Wat mij overigens nog wel opviel was dat Holtby inviel als rechtsback. Puur een oplossing voor de laatste tien minuten gisteren en om hem nog wat speeltijd en wedstrijdritme te geven of echt een experiment van Usta om hem wellicht op die positie te gaan gebruiken gedurende het seizoen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2019 09:11
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #51
Sylla kon mij juist niet bekoren, mag van mij wel een betere voor komen. Die Nissila absoluut proberen vast te leggen, die straalt gewoon kwaliteit uit. Handig met de bal, inzicht en felheid. Holtby op rechtsachter, doe maar niet. Daar kwam de laatste fase een hoop langs. Zeegers deed het alleraardigst op die plek, al zal Vermijl daar sowieso spelen als het terug is.
Keeper ben ik ook nog niet door overtuigd, straalt mijns inziens te weinig uit. Met Verrips en Koopmans stonden er toch echt kerels in de goal.

Ik hoop dat er voor de start van de competitie nog wat spelers aangetrokken worden die er meteen staan, want anders vrees ik dat we met 3 lastige wedstrijden voor de boeg meteen met een achterstand beginnen.

Ik snap niet dat Last een heel deel van de 2e helft mocht warmlopen maar er niet in kwam, lijkt me niet echt motiverend voor zo'n jongen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2019 10:37 27 juli 2019 10:55 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #52
Wedstrijd ongebruikelijk op zo een laat tijdstip,stadion toch redelijk bezet.
Indd frostie kan ver in je commentaar mee gaan,sylla moet niet op diepe ballen gaan en op snelheid die heeft hij niet(wel technies).
Die fin en onze laatste man(enes) bekoren mij wel,ik vind dat we er wel een ervaren keeper bij mogen halen tot nu toe altijd goede keepers gehad je mag wel wat meer routine in het doel zetten.
Ik vond dat gilles vaak een onzekere indruk achterliet op dooie momenten dus onnodig.
Ook vond ik dat de aanval het te simpel wilde proberen maar verkeerde voorzetten die niet aankwamen daar mag echt wel een spits bij komen.
Die nieuweling van quick boys tesselaar 30 jaar zou een optie kunnen zien maar vond ik moeilijk te beoordelen,deed veel opzetjes met enes.
Hoop maar dat er deze week wat knopen worden doorgehakt en wat nieuwe spelers bij komen (geen testers),nu nog geen twee weken voor het begin van de comp zou ik het elftal wel al een beetje zien staan als zijnde dat elftal wat meteen kan beginnen met een goed rendement.
Fuat had wat meer mogen coachen langs de kant,vond het nu net elsen kwa optiese aanwezigheid voor het publiek.
Hoop deze week nog een keer te gaan kijken in heugem of in meerssen tegen heugem en tegen die arabieren en dan er van uitgaande met het zoals boven beschreven nl nieuwe routine...gr opadiehard.

Ps als toevoeging vond het wel apart dat er bij de catering geen alcohol vrij bier te verkrijgen was,dit moet toch te regelen zijn en apart dat ik daar nog nooit een opmerking over gehoord heb....gr opadiehard.;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2019 11:37
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #53
Die fin meteen vastleggen , die snapt het spelletje en kan wel eens een cruciale speler worden binnen dit team. Die Linksback vond ik persoonlijk een drama, dan zie ik liever een jeugdspeler. Verder was het een vooral een “saaie” pot.. MVV controleerde de wedstrijd, en kreeg pas minuut 82 een kans tegen. Zelf ook verder niet heel erg veel mogelijkheden gehad, al kwam dat vooral door slordigheden, op de momenten dat het moest gebeuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2019 13:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #54
Nog 13 dagen en dan beginnen we weer.

Gister voor het eerst gaan kijken in de voorbereiding en als iemand mij verteld had dat Ron Elsen op de bank zat dat had ik dat ook geloofd
Ik zag geen enkel verschil in spelopvatting met Elsen. Usta liet nog bij zijn aanstelling weten dat hij een dominant persoon is en ook zo wil voetballen. ( ik heb het niet gezien)

Dit soort wedstrijden zijn er nu voor om juist extra elementen in te bouwen , maar wat zag ik...balletjes breed , van achteruit beetje schuiven. Ingooien lekker terug naar de verdediging gooien en ga zo maar door . Niks naar voren gericht. Juist in deze wedstrijden moet er een boete op staat als je terug speelt. Moet er een boete opstaan als je ingooi van de middenlijn weer naar de verdediger gaat. Moet er een boete op staan als je defensief denk. Moet er een boet op staan als je bal tempo veel te laag is.
Alles moet in het teken staan van druk zetten, tegenstanders opvangen, hoge balcirculatie, aanvallend denken en alles wat je doet of denkt aanvallend en dominant .
En dan maak je fouten of gaan er zaken verkeerd, wat maakt dat uit. Zo'n wedstrijd is 10 keer beter en meer waard dan een training maar dan moet je wel op je max en daarboven presteren.

En aanfluiting dus, slecht voorbereid verkeerde doelstellingen en aanpak ... Usta en zijn team zijn nu al defensief bezig.... man wat haat ik die opvatting.
Je speelt uiteindelijk voor publiek en dat moet je vermaken en attractief voetballen of een opvatting is veel meer een kweste van gewoon doen dan kwaliteit.

Maar als spelers vol worden gestopt met opdrachten dan zie je wat je gister zag. Neem nu Holtby die komt er in en gaat als rechtsback voetballen.... wat heb je daar nu in godsnaam aan....Totaal nutteloos... Ga dan met 3 verdedigers spelen en zet hem wat hoger en boots een situatie na dat je achterstaat en op jacht moet naar de gelijkmaker ( ook al staat het dan al 1-0) Echt zinloos zo'n wissel op deze manier.

Nee ik had al geen goed gevoel van Usta , maar gister werd dat wel bevestigd....
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke, TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2019 16:25
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #55
Typisch Nederlandse reactie haha, ben het wel met je eens hoor! Ene kant valt er wel te zeggen dat je geen kans weg geeft, andere kant is het nog veel te lang zoeken naar een kans. Het druk zetten bij balverlies vond ik vergeleken met vorige wedstrijd ook veeeel minder. Oss vond ondanks ons blok, toch nog vaker de vrije man op het middenveld.

Schrooijen knijpt in deze formatie teveel naar binnen, terwijl het nu belangrijk is om wingers te hebben. Ik zou graag holtby erin zien, op de positie van Nys, enige nadeel is wel dat je geen lengte hebt, maar voetballend wel meer vermogen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2019 17:14
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #56
Ik schrok gisteravond toen ik met enkele supporters sprak die de trainingen dagelijks bezoeken.
Er was flinke kritiek op trainer Usta
Het woord kut trainer viel al .
Hij houd het geen 5 weken vol , waren enkele commentaren van deze supporters.
Zelf ben ik verbaasd over deze uitspraken.
Ik weet de situatie niet .
Wie weet meer ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2019 17:33
Altied
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #57
Allereerst moesten de vaste trainersbezoekers wegwezen achter het doel. Begrijpelijk bij zijn oude club heeft een kind een bal tegen de nek gekregen. Heeft de club toen veel geld gekost volgens hem. Week geleden is Hoenjet op de trainingsbezoekers afgestapt met het volgende.Wij Spelers en trainers mogen NIET meer praten met de supporters. Hoenjet heeft letterlijk gezegd die Usta is me wat aan het maken ervan. Je kunt zeggen profesioneel maar ik noem het dictator achtig gedrag

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 01:22
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #58
Och god zijn we de trainer weer aan het zoeken? Seizoen is nog geen eens begonnen.

Ik weet dat de klik belangrijk is met de supporters en de vaste club die elke training aan het hek staat. Ik heb het grootste respect voor deze groep.

Maar zal het niet uit zijn verband gerukt zijn? Niet met de supporters praten, kan ook zijn dat je tijdens trainingen gewoon met je kop bij de training bent. En niet bezig met de lui langs het hek!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 07:27
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #59
Binnen 2 jaar promoveren??
Nou dan hoop ik dat er nog 4 spelers bij komen wat zich al bewezen hebben ,Met deze ploeg word je 10e met wat geluk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 08:32
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #60
Dat gaf ik ook al aan gaf ik ook al aan over die nieuwe spelers....maar nogmaals ...geen testers meer maar direct spelers die ook blijven....het liefst routiniers ...gr opadiehard.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Armand

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden