Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020

06 juli 2019 20:33
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
Onderwerp Auteur
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #1
Net een leuk oefenpotje in Mheer gezien. Een aantal prima lopende aanvallen (met name in de eerste helft) en ook wat puike doelpunten. Mag natuurlijk ook wel tegen een derdeklasser. Uitslag BMR-MVV: 0-12.
Wat viel mij op? 1, de manier van coachen van Usta. Veel oog voor detail. Een bal over een paar meter die niet strak genoeg wordt gegeven? Daar zegt-ie wat van. Geldt ook voor spelers die na een gemiste kans even ‘treuren’. Die houdt-ie meteen bij de les. Bovendien complimenteert-ie spelers ook na een goede actie/pass etc.
2, tester Kot liet een zeer goede indruk achter. Ja ja, tegen een derdeklasser, maar toch. Die jongen kan wel voetballen. Beetje een type Holtby. Veel voetbal, overzicht en een speler die zich makkelijk vrij kapt. Daar wil ik wel meer van zien. Speelde trouwens ook met heel veel zelfvertrouwen.
Veel nieuwe gezichten vandaag. De Martina’s waren er wel, maar stonden langs de kant. Ook Kostons liep tussen het publiek. Vlijter niet gezien. Is die nog altijd op proef?
Wel lekker. Het is weer begonnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Robin, opadiehard, Tuor, Lassie80, Hill28, Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2019 21:29
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #2
Daank uuch veur dit korte verslaag. Fijn veur de luij die neet in Mestreech zien


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2019 21:58
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #3
Wie was die 10 in de 2dehelft in de spits?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2019 22:01
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #4

Vluuzak schreef : Wie was die 10 in de 2dehelft in de spits?


tester Oguzhan Kaylesiz ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2019 08:52
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #5
vd Hurk lekker op dreef. Boerum keepe de MVV kiepers neet bij de amateurs ? Kriege ze teminste get te doen in zoe unne wedstrijd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2019 02:11
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #6
Dat de keepers niet bij de tegenstanders keepen? Kan je een punt hebben. Maar vergeet niet dat het voor de meeste amateur keepers een meer dan grote eer is, om tegen een betaald voetbal vereniging te keepen.

Ik zou het niet accepteren in ieder geval als ik moest banken voor een keeper van een betaald voetbal organisatie.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2019 16:31
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #7
Niet alles serieus nemen Sjeng ;-)

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2019 21:08
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #8
De wedstrijd tussen MVV Maastricht en SK Lommel eindigt in een 1-1 eindstand

na 7 minuten op achterstand en in de 48ste minuut na een goede voorzet van Jerome Deom via Anthony van den Hurk 1-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2019 21:42
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #9
Tsja, het blijft een oefenwedstrijd, dus kan er niet veel over zeggen behalve dat ik hoop dat ze nog wat spelers uit de hoge hoed weten te toveren als ze het hebben over over 2 jaar eredivisie te willen halen.

Vond het verschil tussen de 2 ploegen qua formaat spelers wel schrikken. Bij Lommel stonden een paar echte kerels op de mat, MVV leek daar tegenover wel een jeugdelftal.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2019 22:26
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #10
Usta lijkt een soort 4-2-3-1 systeem te gaan spelen met vanavond Nys en Deom controlerend en Schroijen, Kot en Holtby aanvallend.
Vond MVV bij vlagen heel aardig combineren. Mahmutovic is een aanwinst, al is hij echt stijf rechts. Last deed het niet verkeerd als linksback, maar is uiteraard nog jong. Deom en Holtby voetballen heel gemakkelijk, net als Kot. Je ziet dat die jongen kan voetballen, voor mij mogen ze hem vastleggen. Van den Hurk hardwerkend als altijd, maar nu veel slimmer in de duels. Maak me wel zorgen over de doelmannen. Deusings had niet veel te doen, maar je moet er niet aan denken dat hij geblesseerd raakt. Heeft wel een uitstekende trap en de twee keer dat hij uit moest komen, stond hij er. Al met al een prima graadmeter vandaag. En ja, er moet zeker nog wat bij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Robin, Tuor, itsman, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2019 13:48 14 juli 2019 13:49 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #11
Met dit huidige team speel je onderkant rechterrijtje in de KKD divisie maar dat weet Mvv ook. Mvv blijft roepen dat ze binnen 2 jaar terug naar de eredivisie willen dus ik verwacht binnenkort nog enkele verrassende versterkingen. Mvv heeft de ambitie uitgesproken, hopelijk gaan ze het ook waarmaken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2019 15:50
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #12
Precies Driver, ik vond de berichten over gisteren ook positief. Ik was mezelf aan het afvragen of ik bij een andere wedstrijd aanwezig was gisteren?

Over beide keepers kun je niet veel zeggen, omdat ze beide weinig te doen kregen. Al ben ik nog niet ervan overtuigd dat Deusings een verbetering is t.o.v. Koopmans. We willen de stap maken, dus lijkt me dat je dan toch moet verbeteren? Maar goed, ik kan hier op basis van feiten en bevindingen niets over zeggen.

Achterhoeden gisteren: vrij degelijk. Vermijl gewoon goed, maar viel (licht) geblesseerd uit. Mares en Mahmutovic in het centrum niet wendbaar genoeg. Mahmutovic sterk in duels maar stijf en stijf rechts. De linksback, sorry voor die jongen, was soms gewoon zielig om naar te kijken. Ik snap het allemaal wel: jeugd, traint net mee, maar we moeten kijken wat er staat. Hij stond er niet, al was hij aanvallend wel redelijk. Verdedigend en opbouwend gaf hij niet thuis. Dus graag een nieuwe linksback! Centraal een iets meer wendbaar type, al zal dat Martina worden helaas...

Middenveld ging opzicht wel. Nys en Deom controlerend en opbouwend, Holbty-Köt-Schroijen aanvallend. Nys goede momenten afwisselend met slechte, Deom zie ik liever meer aanvallend spelen (wellicht ook door gebrek aan spelers), Köt vond ik niets bijzonders en geen meerwaarde. Vd Hurk speelde een goede pot vond ik.

Nee, ik ben niet enthousiast na gisteren. Nog erg veel werk aan de winkel; (2e) keeper, linksback, centrale defensieve middenvelder, aanvallende middenvelder en een rechtsbuiten. We laten ons maar verrassen...

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2019 16:20
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #13
Bovenstaande verhaal kan ik me in vinden.Als je het vergelijkt met vorig jaar rond deze tijd,dan ziet het er misschien wel positiever uit, maar vergeleken met de uitgesproken ambities is er nog heel veel werk aan de winkel.
Verdedigend zou ik het liefs nog een centrale verdediger zien.het middeveld is voetballend goed maar fysiek minder.
Een nr 10 is ook nog steeds nodig.
Voorin heb je vooral op rechts geen diepgang.
De kommende weken zullen de eerste spelers hun eisen laten zakken , wie weet kan mvv dan toeslaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2019 10:13
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2019 17:17 15 juli 2019 17:18 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #15
www.tvl.be/sport/lommel-sk-leeft-vol-ver...-seizoensbegin-81591

Video verslag en soort van samenvatting tegen Lommel
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.273 seconden