Dordt-M.V.V.
- MVVke
-
Topic Author
- Platinum Member
-
Dordt-M.V.V.
03 Sep 2019 17:56FC DORDRECHT - MVV MAASTRICHT -
Arbiter : R.Hensgens
Ass.arbiters : S.de Groot
R.van Vlokhoven
Official : J.Rozendal
Typisch toch weer, tot v'r oetgerekend noe weer 'ne mof es sjeidsrechter kriege...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: Dordt-M.V.V.
03 Sep 2019 18:00Vraag me vooral af wie centraal in de verdediging staat. Shermar&Shermaine zijn afwezig vanwege interlands. Vermijl?
- Boredass
-
- Platinum Member
-
03 Sep 2019 18:06Brncic wrote: Ik ga ervan uit dat een scheidsrechter zo professioneel is dat hij voorkeuren aan de kant zet.
Vraag me vooral af wie centraal in de verdediging staat. Shermar&Shermaine zijn afwezig vanwege interlands. Vermijl?
Dat wordt nog een puzzel. Ik zou gaan voor Vermijl of Nys. Beiden kunnen op die positie.
- Mestreech1902
-
- Senior Member
-
03 Sep 2019 18:14
- Schapendonk
-
- Banned
-
03 Sep 2019 18:32Brncic wrote: Ik ga ervan uit dat een scheidsrechter zo professioneel is dat hij voorkeuren aan de kant zet.
Hij heeft bewezen dit niet te doen....
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
05 Sep 2019 08:23 - 05 Sep 2019 08:29Overigens nog even als reactie op die scheidsrechter uit Kirchrao: je kunt het ook anders bekijken. Deze jongen fluit zijn eerste duel in het Nederlands betaald voetbal en het is hem er dus alles aan gelegen om een goede indruk achter te laten. Daar past het benadelen van een ploeg om persoonlijke voorkeuren niet in. Nee, ik geloof niet dat deze scheids doelbewust tegen ons gaat fluiten a.s. zaterdag. Tenzij je denkt dat hij het verleizen MVV tegen Dordrecht belangrijker vindt dan zijn eigen carrière, dan zou het best kunnen. Lijkt mij sterk. Ja hij heeft een rare beurt gemaakt toen als vierde man, maar dat wil niet automatisch zeggen dat hij dat een passend vervolg geeft zaterdag. Geef de man een kans, hij heeft het al zwaar genoeg met zijn afkomst

- MVVke
-
Topic Author
- Platinum Member
-
05 Sep 2019 11:00 - 05 Sep 2019 11:00Raoj 'ns wee daan oonderein steit....

- Kletswief
-
- Platinum Member
-
05 Sep 2019 14:05Snap niet hoe een KNVB dit kan doen... zoveel andere wedstrijden en zoveel andere scheidsrechters.
Benieuwd naar de opstelling van usmvvke.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
06 Sep 2019 05:59Maar was het niet zo dat je voorkeurclub(s) moest aangeven bij de knvb als scheidsrechter?
Als je play offs wilt halen moet je zowiezo van deze clubs winnen uit en thuis. Maar het blijft MVV, dus tegen laag geklasseerden...
Ik zeg dan ook 1-2.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
06 Sep 2019 06:39Wij missen morgen de gebroeders Martina, bij Dordrecht missen ze ook één speler. Geen idee overigens of hij basisspeler was. Benieuwd hoe Usta dit gaat opvangen en dan met name de positie centraal achterin. Laat hij Nys een linie zakken of gaat Vermijl centraal spelen mits fit? Gaat hij voor Bertrams of toch voor Deusings die niet slecht stond te keepen zondag, maar gewoon geen bal klem heeft.
Ook aanvallend staat hij voor een aantal keuzes : drie aanvallende posities met keuze uit 5 (Vlijter lijkt me niet klaar voor de basis) spelers. Nu moet Usta echt aan de bak om de sterkste elf op te stellen en de overige spelers tevreden te houden.
Normaal moet je morgen winnen wil je ergens om meespelen dit seizoen. Maar het is en blijft MVV. Doorgaans sterker tegen de betere broeders en zwakker tegen de mindere broeders. Dordrecht heeft nu niet bepaald een selectie waarvan je onder de indruk moet raken. Vooral die keeper daar, schiet daar maar lekker op! In 4 wedstrijden 13 tegengoals. Kijk voor de aardigheid (als je zin en tijd hebt) de samenvattingen van Dordrecht maar terug. Dan hadden wij met Deusings zelfs tegen De Graafschap een topkeeper tussen de palen staan. En die keeper (Ten Hove) is dan ook nog een ''talent'' van Feyenoord.
Ik verwacht toch een zege voor MVV 0-2.
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
07 Sep 2019 03:01 - 07 Sep 2019 03:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
07 Sep 2019 09:07MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
- Jacques
-
- Platinum Member
-
07 Sep 2019 10:02Ik denk niet dat hij bij Dordrecht - MVV zijn scheidsrechtercarrière op het spel gaat zetten hoor. Die fluit vanavond waarschijnlijk naar eer en geweten, daar is de wedstrijd niet belangrijk genoeg voor. Maar ik vertrouw hem niet en zie hem liever nooit als scheids van MVV. Stel je voor dat we hem bij een belangrijkere wedstrijd hebben, play-offs of zo.
Moet die jongen zelf ook niet willen trouwens.
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
07 Sep 2019 15:31 - 07 Sep 2019 15:46m.limburger.nl/cnt/dmf20190906_00121694/...beschikbaar-voor-mvv
---
International Shermaine Martina toch beschikaar voor MVV
MVV kan toch beschikken over Shermaine Martina. De verdedigende middenvelder zal niet meespelen met het nationale team, maar zit gewoon bij de selectie van MVV, voor het duel tegen FC Dordrecht op zaterdag.
In de planning stond dat de broers Shermar en Shermaine Martina in verband met interlandverplichtingen het duel tegen FC Dordrecht (zaterdag 18.30 uur) zouden missen. „Shermaine is naar Curaçao gevlogen om zich daar te melden, maar daar werd hij niet helemaal fit bevonden”, zegt Fuat Usta, coach van MVV. „Toen hij hier terugkwam hebben we alle testen met hem gedaan en hij is nu in ieder geval wel fit.” Shermaine Martina werd in het laatste duel van MVV tegen Roda JC per brancard van het veld gehaald nadat hij een blessure opliep.
Dat de middenvelder bij de selectie zit, is een meevaller voor MVV. Usta heeft op dit moment nauwelijks opties voor het hart van de verdediging. Martina heeft in de afgelopen jaren enkele duels centraal achterin gespeeld.
Een kleine tegenvaller is dan weer het wegvallen van Gavin Vlijter. Na het duel tegen Roda JC is bij hem een lichte hersenschudding geconstateerd. „KNVB-regels zeggen dat hij vervolgens twee weken niet mag spelen”, stelt Usta. De buitenspeler trainde wel gewoon mee. De nieuwe huurspelers Urho Nissilä en Thijmen Goppel zijn beschikbaar, waarbij laatstgenoemde wedstrijdfit is.
Vermoedelijke opstelling: Deusings, Frenoy, Mares, Shermaine Martina, Bonifazi, Deom, Holtby, Kot, Goppel, Van den Hurk, Schroijen.