Roda JC - MVV
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
Re: Roda JC - MVV
10 Jan 2020 14:32Anderhalf jaar. Die loopt na volgend seizoen dus weer gratis de deur uit. Gelukkig hebben we Bonifazi wel een goed contract kunnen geven.jovkle wrote: Last: „Barcelona en Liverpool zijn mijn droomclubs. Qua ambiance, kwaliteit, tempo, alles. Maar laat ik eerst zorgen dat ik een vaste waarde blijf bij MVV en mijn opleiding haal. Ik heb nog geen contract, maar we zijn dicht bij een overeenkomst. Een verbintenis voor anderhalf jaar. Dat is voor mij een extra stimulans. Daar ga je nóg harder voor lopen.”
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kotspoejer
-
- Premium Member
-
11 Jan 2020 15:36Hoe ging dat liedje ook alweer over wie de club kapot maakt?
Als de betekenis van het woord zelfreflectie ook bij leeghoofden begrepen wordt, kunnen we verder komen!
- Charmeur
-
- Platinum Member
-
11 Jan 2020 15:41 - 11 Jan 2020 15:43www.1limburg.nl/derbyspanning-spelersbus...lad?context=topstory
- Kotspoejer
-
- Premium Member
-
11 Jan 2020 15:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Charmeur
-
- Platinum Member
-
11 Jan 2020 15:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
11 Jan 2020 15:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
11 Jan 2020 16:11Mr Sjaan wrote: Bovendien vraag ik mij af waarom die bus daar geparkeerd stond, ik kan geen reden bedenken.
In principe is dao wel 'n gans gemekeleke verklaoring veur;die bös weurt oetgeliend veur versjèllende activiteite, ouch neet voetbal gerelateerde activiteite dus. En es die activiteit daan dao örges in de buurt is, is 't daorum dus tot die bös dao steit.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
11 Jan 2020 16:38MVVke wrote:Mr Sjaan wrote: Bovendien vraag ik mij af waarom die bus daar geparkeerd stond, ik kan geen reden bedenken.
In principe is dao wel 'n gans gemekeleke verklaoring veur;die bös weurt oetgeliend veur versjèllende activiteite, ouch neet voetbal gerelateerde activiteite dus. En es die activiteit daan dao örges in de buurt is, is 't daorum dus tot die bös dao steit.
Lekker slim net voor de derby, hebben ze maar een bus voor bij die vervoerder, dat ze net deze bus naar Maastricht sturen
- peeke
-
- Platinum Member
-
11 Jan 2020 17:18Gepubliceerd: Zaterdag 11 januari 2020 om 15:53
Laatste update: Zaterdag 11 januari 2020 om 16:29
De spelersbus van Roda JC is in de nacht van vrijdag op zaterdag vernield en beklad, vermoedelijk door supporters van MVV, de tegenstander van Roda in de Limburgse derby van zondag. Op de vernielde bus is met grote letters MVV gezet.
De Limburger maakt melding van het incident, dat een dag voor de derby tussen Roda JC en MVV plaatsvond. Tegenover de krant spreekt een woordvoerder van Roda van een 'smakeloze'actie. "Wij betreuren dit enorm."
Niet alleen Roda, maar ook MVV betreurt de actie. "Dit is werk van vandalen, dit heeft niks met voetbal te maken", reageert MVV-directeur Paul Penders. "Dit is verschrikkelijk, we staan machteloos tegenover mensen die zoiets doen. Dit soort vandalen realiseert zich niet wat voor gevolgen zo’n actie kan hebben. Dit kan weer olie op het vuur gooien, terwijl we er juist alles aan doen om de derby zo normaal mogelijk te laten verlopen."
Het altijd beladen duel tussen Roda JC en MVV wordt zondag om 12.15 uur gespeeld in Kerkrade. Eerdere edities van de Limburgse derby liepen al uit de hand, zoals ook de laatste ontmoeting tussen de twee clubs. In Maastricht werd de wedstrijd tijdelijk stilgelegd nadat toenmalig MVV-speler speler Jordy Croux werd bekogeld met voorwerpen vanaf de tribune.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
- Heugem
-
- Senior Member
-
12 Jan 2020 01:09Sinds eind oktober zijn er vanuit MVV bepaalde regels opgelegd voor uitwedstrijden, waarna enkele busorganisatoren hebben besloten geen uitwedstrijden te bezoeken onder deze voorwaarden. Daar hoort dan helaas dus ook deze wedstrijd bij.
Zelfs de supportersclub krijgt momenteel nauwelijks nog aanmeldingen, gezien de beschamende aantallen de laatste maanden (12 man in Eindhoven, 9 man in Volendam).
Jammer dat er vooral afgegeven wordt op een deel ‘fanatiekelingen’ die om (voor hun) begrijpelijke redenen geen bussen laten rijden. Dit zullen qua aantallen 2 tot maximaal 3 bussen zijn. Dan had je daar uiteindelijk nog met een voor 1/3 gevuld vak gestaan.
De algemene tendens is gewoon dramatisch, je zou zeggen dat de ‘vrijgekomen’ kaarten van de hierboven genoemde fanatiekelingen gretig aftrek zouden vinden. Maar het tegendeel blijkt waar... een schamele 200/250 man in een vak waar er 1000 in kunnen...
Qua wedstrijd verwacht ik dat we met 1-2 winnen, waarna we door denderen in deze periode en uiteindelijk via de play-offs promoveren. Doelpunten MVV: Martina en e.d. Gunst
- jovkle
-
- Platinum Member
-
12 Jan 2020 08:43Voorspelling einduitslag: 0-3
- Zakelijk
-
- Elite Member
-
12 Jan 2020 08:48We hebben een aantal wedstrijden laten zien dat we echt wel goed kunnen voetballen! Laten we hopen dat we vandaag niveau halen, dan winnen we daar.
1-2
- Hill28
-
- Visitor
-
12 Jan 2020 09:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
12 Jan 2020 11:25 - 12 Jan 2020 11:29Please Log in or Create an account to join the conversation.