>
Ontvangen bedankjes 586
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
tuutsje schreef : Boh dit doet me pijn.....
Wel niet verloren maar zo voelt het wel....
Positieve noot was Goppel. Daar heb ik van genoten. Iemand nog meer positieve noten die mijn zondag enigszins goed kan maken?
Tuor schreef : Mocht dit waar zijn dan laat onze trainer zich weer even lekker kennen. Kleinzielig gedoe. Echt een uithangbord voor de club op deze manier!
Mie leef Mestreech schreef : Akkefietje in catacomben na Roda JC - MVV: trainer geeft oud-speler beuk
Gepubliceerd: Zo 12-01-2020 om 17:14
Kopieer linkDeel op WhatsAppDeel op Facebook
Een opvallend akkefietje na afloop van Roda JC - MVV in de catacomben van het Parkstad Limburg Stadion: MVV-trainer Fuat Usta had nog een appeltje te schillen met oud-speler Maxime Gunst. Dat meldt De Limburger.
De Limburgse burenruzie tussen Roda JC en MVV verliep zondagmiddag tumultueus. Na een dubbele staking vanwege vuurwerk leken de bezoekers uit Maastricht af te stevenen op een 2-0 zege. In de blessuretijd werd het echter tóch nog gelijk: 2-2. Daarmee was het nog niet gedaan in Kerkrade, aldus De Limburger.
Usta, trainer van MVV, liep in de catacomben met zijn schouder tegen Gunst op. De linksback van Roda JC werd een paar maanden geleden weggestuurd uit Maastricht, omdat hij volgens het bestuur een opstand beraamde tegen Usta. Na zijn vertrek vond Gunst onderdak bij Roda JC, waarna hij uitgerekend tegen zijn oude club debuteerde.
Gevraagd naar het incident na Roda - MVV, wilde Usta niets over zijn 'schouderduw' kwijt. Gunst hield het erbij dat 'dit aantoont hoe sommige mensen in elkaar steken', aldus De Limburger. Een medewerker van Roda JC beet Usta toe dat hij ook 'normaal kon doen'.
Voetbalprimeur.nl
Punterke schreef : Beste charmeur
Als er in Maastricht een Roda bus gesloopt word dan is het volgens jouw "de vraag of het wel mvv supporters waren". Laat staan dat iemand op zijn voorbeeldfiunctie aangeproken word.
Maar als een paar moffen Usta ergens van beschuldigen dan is dat de waarheid, en moet hij aan zijn voorbeeldfunctie denken.
Usta mag er van mij op basis van het seizoen tot zo ver vandaag nog vertrekken. Maar ik vind je verontwaardiging nogal selectief eerlijk gezegd.
De Zwarte Vogel schreef : Joeri Schroijen is ondanks zijn doelpunt duidelijk de zwakste schakel! Van mij mag hij best wel eens ernaast gezet worden!