Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur

10 okt 2020 17:17
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #31
Schroijen staat ook constant met zijn armen omhoog. Als de scheidsrechter niet fluit moet je door voetballen. Nou al drie keer dat hij een mannetje laat lopen, omdat hij met zijn armen in de lucht staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 17:18 10 okt 2020 17:30 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #32
Veertien nieuwe spelers met een kruimelbudget, vandaag drie blessures, een interland en McEachran in quarantaine. En Kalezic blijft maar klagen dat de selectie te smal is en dat ten koste gaat van zijn proces. Hij wist toch van tevoren waar hij aan begon? Ik begin zijn negatieve interviews een beetje moe te worden. Ook een motie van wantrouwen naar de jongens die er staan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Roed en Wit 70, Belgske, opadiehard, Kletswief, Zakelijk, Medusa, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 17:19
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #33
Bohh wat een zwak Mvv gezien in de eerste helft. Het begon al met een sombere Kalazic, die klaagt zich wat af, hij wist toch waaraan hij begon?
Zeegers snel wisselen, Mickels werkt hard maar is totaal ongeschikt voor betaald voetbalnou , inderdaad wie scout zo'n iemand.
Duin raakt weer geen pepernoot zoals alle vorige wedstrijden. De enige uitblinker is de keeper van Mvv, de rest scoort allemaal een dikke onvoldoende!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 17:20
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #34
Mickels kan wel beter dan vandaag, das idd slecht. Maar hebben we wel 'n middenveld vandaag. Onbegrijpelijk waarom we bijvoorbeeld Holtby hebben laten lopen. Die had kostons eruit gespeeld op die positie. En waarom is die Duin gehaald...komt net zo goed in alles tekort, zoveelste wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 17:20
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #35

Brncic schreef : Veertien nieuwe spelers met een kruimelbudget, vandaag drie blessures, een interland en McEachran in quarantaine. En Kalezic blijft maar klagen dat de selectie te smal is en dat ten koste gaat van zijn budget. Hij wist toch van tevoren waar hij aan begon? Ik begin zijn negatieve interviews een beetje moe te worden. Ook een motie van wantrouwen naar de jongens die er staan!


Als het hem niet bevalt, moet hij vertrekken. Ik denk dat MVV wel duidelijk is geweest van tevoren. Als je als filiaalmanager begint bij de zeeman, moet je ook niet later gaan klagen dat er te weinig Gucci of Versace in het assortiment is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 17:22
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #36
Die Mickels breekt nog eens een been met zijn gepingel, en daar heeft hij geen tegenstander bij nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 17:28
Punterke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #37
Slappe hap en dat begint inderdaad al vóór de wedstrijd begonnen is met dat interview op FOX.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 17:31
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #38
Voorin hebben we alleen Schrooyen. Duin 3x niks en Mickels raakt nog geen kokosnoot.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 17:35 10 okt 2020 17:36 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #39

Charmeur schreef :

Brncic schreef : Veertien nieuwe spelers met een kruimelbudget, vandaag drie blessures, een interland en McEachran in quarantaine. En Kalezic blijft maar klagen dat de selectie te smal is en dat ten koste gaat van zijn budget. Hij wist toch van tevoren waar hij aan begon? Ik begin zijn negatieve interviews een beetje moe te worden. Ook een motie van wantrouwen naar de jongens die er staan!


Als het hem niet bevalt, moet hij vertrekken. Ik denk dat MVV wel duidelijk is geweest van tevoren. Als je als filiaalmanager begint bij de zeeman, moet je ook niet later gaan klagen dat er te weinig Gucci of Versace in het assortiment is.


Tja, het is toch wel wat complexer dan dat. Als je door een spraakverwarring de indruk krijgt dat het resterende spelersbudget 7 ton is, maar in de praktijk maar 3,5 ton is. Dan is het moeilijk om dat getekende contract eenzijdig ongedaan te maken als je nog geen ander werk hebt om aanspraak te maken op een sociale zekerheidsvoorziening (De eisen voor moedwillige werkloosheid zullen in Bosnië of Zwitserland niet anders zijn dan in Nederland denk ik).

Successen halen met MVV is ook voor de voortzetting van zijn carrière van belang. Als de trainer het gevoel heeft dat er een onwerkbare situatie ontstaat en hij zich maatschappelijk wil indekken door dit steeds te benadrukken dan is dat zijn goed recht. (Damage control) Het is inderdaad wel niet goed voor het groepsvertrouwen en het kan het resultaat beïnvloeden, dat wat hij juist nodig heeft om zijn carrière nieuw leven in te blazen. Ontslag is de veiligste escape als hij echt zeer ongelukkig is met het materiaal waarmee hij moet werken, maar ik kan me niet voorstellen dat hij daar nu op stuurt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 17:36
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 231
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #40
Dat veld is toch echt een drama hé man man
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 17:46
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #41
Je moet het doen met die spelers die er zijn. En laten we eerlijk zijn, zonder geld injectie blijf je gewoon zo een beetje rondballen. Ene seizoen wat beter als de andere....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 17:48 10 okt 2020 17:48 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #42
Profvoetbal onwaardig. Iedereen heeft liever gras, maar een goed kunstgrasveld kan ook prima. Maar ook dat moest waarschijnlijk goedkoop. Kijk eens bij andere clubs...zie je daar zoveel rubber liggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 17:49
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #43

Roed en Wit 70 schreef : Profvoetbal onwaardig. Iedereen heeft liever gras, maar een goed kunstgrasveld kan ook prima. Maar ook dat moest waarschijnlijk goedkoop. Kijk eens bij andere clubs...zie je daar zoveel rubber liggen.


Profile Tyrecenter zou jaloers zijn met zoveel rubber.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 18:04
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #44
Ik heb volgens mij Duin dit hele seizoen nog niet een keer een duel zien winnen, of een verschil zien maken in een wedstrijd. Wat een sof.
Die Naudts heeft nu al meer laten zien dan Duin het hele seizoen. En Naudts is echt geen geweldenaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kletswief, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 18:15
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #45

Charmeur schreef :

Roed en Wit 70 schreef : Profvoetbal onwaardig. Iedereen heeft liever gras, maar een goed kunstgrasveld kan ook prima. Maar ook dat moest waarschijnlijk goedkoop. Kijk eens bij andere clubs...zie je daar zoveel rubber liggen.


Profile Tyrecenter zou jaloers zijn met zoveel rubber.....


Dat weet ik nog niet zo zeker, en ik kan dat weten :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.615 seconden