Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur

10 okt 2020 20:09
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #61
Bekijk het interview eens van van onze ex speler en nu trainer van Almere ..........?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 20:35
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #62
Ik begrijp nog steeds niet wat Fortuna (of Sittard) wél heeft en MVV (en Mestreech) niet heeft :dry:
Waarom heeft Fortuna wél een investeerder kunnen vinden, op het moment dat hun selectie net zo dood was als de onze, en krijgen wij dat niet voor mekaar?
Alleen als stad al, zijn we 10x mooier en gewilder bij veel mensen dan zo'n, met alle respect, boerengehucht als Sittard.
Ik kan er écht niet bij met mijn verstand. Zonder investeerder kunnen we geen kant op, is het klaar.
Roda krijgt geld (vroeger van hun suikeroom nu van de gemeente en regio) Fortuna krijgt geld en heeft iemand zelfs VVV ligt 600 km voor op ons. (Wie zou dat 20 jaar geleden gedacht hebben?)
De mooiste (en grootste) stad van de provincie heeft een voetbalclub en die voetbalclub is de ENIGE die geen geld heeft of een investeerder kan vinden.
Het is echt betreurenswaardig gesteld met deze mooie club en dat is met recht een understatement. Heel, heel verdrietig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 20:40
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #63

Ekstertjj schreef : Ik begrijp nog steeds niet wat Fortuna (of Sittard) wél heeft en MVV (en Mestreech) niet heeft :dry:
Waarom heeft Fortuna wél een investeerder kunnen vinden, op het moment dat hun selectie net zo dood was als de onze, en krijgen wij dat niet voor mekaar?
Alleen als stad al, zijn we 10x mooier en gewilder bij veel mensen dan zo'n, met alle respect, boerengehucht als Sittard.
Ik kan er écht niet bij met mijn verstand. Zonder investeerder kunnen we geen kant op, is het klaar.
Roda krijgt geld (vroeger van hun suikeroom nu van de gemeente en regio) Fortuna krijgt geld en heeft iemand zelfs VVV ligt 600 km voor op ons. (Wie zou dat 20 jaar geleden gedacht hebben?)
De mooiste (en grootste) stad van de provincie heeft een voetbalclub en die voetbalclub is de ENIGE die geen geld heeft of een investeerder kan vinden.
Het is echt betreurenswaardig gesteld met deze mooie club en dat is met recht een understatement. Heel, heel verdrietig.


Simpel, ons bestuur staat daar niet voor open en denkt het op eigen kracht te redden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 20:43
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #64
Ik vraag me af hoeveel vertrouwen dit bestuur überhaupt nog krijgt van de supporters zelf. Zelfs Veer Zien MVV krijgt nog meer geld bij elkaar dan MVV zelf
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 20:52
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #65

Boredass schreef :
Simpel, ons bestuur staat daar niet voor open en denkt het op eigen kracht te redden.


Onjuist, de organisatie wordt zelfs aangepast waardoor het makkelijker wordt voor een eventuele investeerder om in te stappen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 20:55
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #66

jeoff schreef :

Boredass schreef :
Simpel, ons bestuur staat daar niet voor open en denkt het op eigen kracht te redden.


Onjuist, de organisatie wordt zelfs aangepast waardoor het makkelijker wordt voor een eventuele investeerder om in te stappen.


Wel in die mate, dat ze zelf mogen beslissen hoe en wat. En daar knelt het juist. Investeerders willen zelf keuzes maken en niet afhankelijk zijn van diezelfde mensen. Gewoon een investeerder met een controlerende raad erboven. En verder totaal nieuwe laag op bestuursniveau.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 20:55
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #67
Helaas heeft geen stadion en geen stadion met achterland met bedrijven terreinen .De Geusselt terrein is compact zonder bv Hornbach enz Geen toekomst voor investeerders ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 20:55 10 okt 2020 20:57 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #68

Boredass schreef :

Ekstertjj schreef : Ik begrijp nog steeds niet wat Fortuna (of Sittard) wél heeft en MVV (en Mestreech) niet heeft :dry:
Waarom heeft Fortuna wél een investeerder kunnen vinden, op het moment dat hun selectie net zo dood was als de onze, en krijgen wij dat niet voor mekaar?
Alleen als stad al, zijn we 10x mooier en gewilder bij veel mensen dan zo'n, met alle respect, boerengehucht als Sittard.
Ik kan er écht niet bij met mijn verstand. Zonder investeerder kunnen we geen kant op, is het klaar.
Roda krijgt geld (vroeger van hun suikeroom nu van de gemeente en regio) Fortuna krijgt geld en heeft iemand zelfs VVV ligt 600 km voor op ons. (Wie zou dat 20 jaar geleden gedacht hebben?)
De mooiste (en grootste) stad van de provincie heeft een voetbalclub en die voetbalclub is de ENIGE die geen geld heeft of een investeerder kan vinden.
Het is echt betreurenswaardig gesteld met deze mooie club en dat is met recht een understatement. Heel, heel verdrietig.


Simpel, ons bestuur staat daar niet voor open en denkt het op eigen kracht te redden.


Dan heb je toch wel een gigantische plaat voor je gezicht of niet dan? Het lukt al jarenlang niet, want dit is niet iets van pakweg 2 of 3 jaar, dit duurt al 15+ jaar ofzo (een paar geweldige seizoenen daargelaten) zet die trots en die koppigheid en weet ik waar het bestuur nog meer last van heeft, opzij, en sta OPEN voor iemand. Anybody.
Mij om het even. Slechter kan het nooit worden.
Je komt er anders niet, echt niet. Zonder investeerder speel je in het seizoen 2049/2050 nog precies op hetzelfde niveau als nu, in hetzelfde rechterrijtje, tegen dezelfde tegenstanders die ook nooit zullen promoveren (een Top oss of een Eindhoven of een Helmond sport etc.) met dezelfde soort spelers, en in hetzelfde, half lege, betonnen stadion, die tegen die tijd ook geen rode stoeltjes meer herbergen maar licht roze/witte. :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 21:02
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #69

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 21:22
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #70
We hebben waanzinnig goed gevoetbald in de tweede helft.
Dit moet een grap zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 21:32
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #71

Charmeur schreef :

jeoff schreef :

Boredass schreef :
Simpel, ons bestuur staat daar niet voor open en denkt het op eigen kracht te redden.


Onjuist, de organisatie wordt zelfs aangepast waardoor het makkelijker wordt voor een eventuele investeerder om in te stappen.


Wel in die mate, dat ze zelf mogen beslissen hoe en wat. En daar knelt het juist. Investeerders willen zelf keuzes maken en niet afhankelijk zijn van diezelfde mensen. Gewoon een investeerder met een controlerende raad erboven. En verder totaal nieuwe laag op bestuursniveau.


Volgens mij is dat ook onjuist. De kernwaarden worden wel bewaakt, zoals clubkleuren etc. Voor de rest weet MVV ook wel dat wie betaalt bepaalt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 22:28
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #72
ik geef Kalezic nog een half jaar en die man rent de poort uit. :unsure:

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 22:38
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #73
Iech denk sneller, jaomer genoog, hoofdschuldige is Elsen, allein speulers vaan bevrunde makeleers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 23:03 10 okt 2020 23:11 door Zakelijk.
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #74
Elsen is een onderdeel van het probleem. Andere issue blijft natuurlijk geld. Zoals al vaker benoemt; faciliteiten zijn profclub onwaardig, jeugd is niveau topklasse, er is maar één trainingslocatie.. wat dus wilt zeggen dat je nooit eens extra kan trainen of een jeugdelftal moet naar huis worden gestuurd. Verder weet ik überhaupt niet hoe het stukje data/medisch er inmiddels voorstaat bij MVV. Er is alleen ruimte voor een keeperstrainer.. geen budget voor spitsentrainer. Huurlingen waar je geen toekomst op kan bouwen.

Zo zijn er nog waarschijnlijk 20 andere dingen.

Kalezic is een perfectionist, die wilt alles tot de puntjes regelen. En dat krijgt hij niet voor elkaar bij MVV.
We zijn een profclub in een amateur verpakking.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 23:32 10 okt 2020 23:39 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #75
Kom op jongens. Wedstrijdje verloren, tegen Go Ahead. Het zal niet voor het eerst zijn. En een lege Geusselt is toch ook gewoon kut. Als we het ok vinden dat we voor middenmootplekken voetballen, dan moet je niet te zwaar tillen aan een uitglijder als dit. Mocht het een serie worden is het natuurlijk een ander verhaal.

Over het gebrek aan loyaliteit bij de trainer heb ik eerder al mijn mening gegeven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden