>
Ontvangen bedankjes 205
Hill28 schreef : Kom op jongens. Wedstrijdje verloren, tegen Go Ahead. Het zal niet voor het eerst zijn. En een lege Geusselt is toch ook gewoon kut. Als we het ok vinden dat we voor middenmootplekken voetballen, dan moet je niet te zwaar tillen aan een uitglijder als dit. Mocht het een serie worden is het natuurlijk een ander verhaal.
Over het gebrek aan loyaliteit bij de trainer heb ik eerder al mijn mening gegeven.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
peeke schreef : ik geef Kalezic nog een half jaar en die man rent de poort uit.
Ekstertjj schreef : www.rijnmond.nl/nieuws/200020/FC-Dordrec...nieuwe-investeerders
Zelfs Dordrecht staat OPEN voor een betere toekomst en gaat (waarschijnlijk) al zeer binnenkort met iemand in zee omdat ze het zelfstandig niet meer redden. En reken maar dat die investeerders hun binnen no time uit ons zichtsveld gaat brengen.
Zelfs f*cking Dordt of all teams gaat ons dus straks, als er bij ons niks veranderd, voorbij streven
Gewoon lekker zo door blijven gaan hoor MVV dan spelen we over een paar jaar zelfs niet meer in het rechterrijtje van de KKD maar in de 3e klasse Zondag tegen Groene Ster en evt. SV Meerssen (die nu bovenaan staan in de hoofdklasse B zondag) wat een armoede en ellende zeg en het duurt gelukkig ook pas een jaar of 18 dus dat valt nog mee.. NOT!!
Ekstertjj schreef : Sorry Jeoff, dat bericht is me gisteren dan ontgaan
Ik was best soort van depri na die wedstrijd van MVV dus heb me telefoon weggelegd en niks meer gevolgd verder.
Dat MVV toch open staat, op wat voor manier dan ook, is positief daar ben ik erg blij om
Het hoeft ook niet stante pede natuurlijk, we willen zeker geen Roda of Den Bosch taferelen met onze evt investeerder, ik moet er zelfs niet aan denken want dat brengt je nog verder terug dan waar je nu staat.
Maar zoals het bij Fortuna is gegaan (ook al is dat misschien met geluk geweest, daar kan ik verder niet over oordelen) zo zou ik het bij MVV ook graag zien.
Fortuna speelde, volgens mij, binnen 2 seizoenen, na overname, in de eredivisie en speelt daar ook nog eens best aardig voetbal; in mijn ogen zijn ze ook dit seizoen zeker niet de grootste kanshebber voor degradatie.
Hopelijk krijgen we bij MVV, met een goede investeerder, iemand die ons echt verder helpt en ons beter maakt en te zorgen dat we weer daar komen te spelen waar we horen te spelen; in de eredivisie tegen Ajax, Feyenoord en PSV!!