Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur

11 okt 2020 02:02
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #76

Hill28 schreef : Kom op jongens. Wedstrijdje verloren, tegen Go Ahead. Het zal niet voor het eerst zijn. En een lege Geusselt is toch ook gewoon kut. Als we het ok vinden dat we voor middenmootplekken voetballen, dan moet je niet te zwaar tillen aan een uitglijder als dit. Mocht het een serie worden is het natuurlijk een ander verhaal.

Over het gebrek aan loyaliteit bij de trainer heb ik eerder al mijn mening gegeven.


Helaas begint het een serie van pak hem vast 15 jaar te worden. Het blijft mijn club en zal ook altijd blijven gaan, en de club verdedigen, maar uiteindelijk zal er toch ook echt flink wat moeten veranderen en niet weer met een jarenplan komen wat niet lukt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2020 09:49
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #77

peeke schreef : ik geef Kalezic nog een half jaar en die man rent de poort uit. :unsure:


Dat schreef ik inderdaad een paar maanden geleden al.
Kalezic en Noor blijven hier niet lang.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2020 11:43
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #78

Zakelijk schreef : We zijn een profclub in een amateur verpakking.

Op dit moment lijkt het meer een amateurclub met een prof-verpakking!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2020 15:14
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #79
Laten we voorop stellen dat het gisteren niet goed was en dat ook het interview van Kalezic vraagtekens oproept, maar het sentiment slaat hier wel heel snel om vind ik.

Toen Kalezic werd aangesteld en we 7 spelers hadden was iedereen het erover eens dat er een nieuwe start gemaakt zou worden en er qua resultaten niks verwacht kon worden dit jaar. Iedereen vond ergens tussen plek 9 en 14 (helaas) reëel. Het zou een jaar van vallen en opstaan worden en dat is precies wat het is op dit moment:
Flink om de oren gekregen tegen Cambuur, geluk gehad bij Telstar, logische 3-0 tegen Oss, knap bevochten punten in Almere en Alkmaar en gewoon niet goed genoeg tegen Den Bosch en Go Ahead.

Ik begrijp dan ook niet dat er na een slechte wedstrijd, meteen weer wordt gedaan alsof het allemaal niks is, nooit meer goedkomt en iedereen maar meteen moet opstappen.
Dat helpt in mijn ogen evenmin als de negatieve voorbeschouwing van Kalezic, die de meesten hem (terecht) verwijten.

We weten allemaal waar we dit jaar aan toe zijn, dus er zal vast nog ergens een 4-0 nederlaag langskomen dit jaar, net als een verassende uitoverwinning of een paar gestolen punten. Als we echt stap voor stap verbetering gaan zien heeft dat tijd nodig en is een 0-2 tegen de Eagles echt geen drama.
Over een paar maanden kunnen we denk ik oordelen of we inderdaad vooruitgang boeken als club, binnen en buiten het veld. Nu lijkt dit me veel te vroeg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2020 16:20 11 okt 2020 16:33 door moonghoya66.
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #80
Een beetje meer begrip opbrengen ipv te blijven zeiken naar jullie eigen verwachtingen.

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2020 18:39 11 okt 2020 18:45 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #81
www.rijnmond.nl/nieuws/200020/FC-Dordrec...nieuwe-investeerders

Zelfs Dordrecht staat OPEN voor een betere toekomst en gaat (waarschijnlijk) al zeer binnenkort met iemand in zee omdat ze het zelfstandig niet meer redden. En reken maar dat die investeerders hun binnen no time uit ons zichtsveld gaat brengen.
Zelfs f*cking Dordt of all teams gaat ons dus straks, als er bij ons niks veranderd, voorbij streven :dry:
Gewoon lekker zo door blijven gaan hoor MVV dan spelen we over een paar jaar zelfs niet meer in het rechterrijtje van de KKD maar in de 3e klasse Zondag tegen Groene Ster en evt. SV Meerssen (die nu bovenaan staan in de hoofdklasse B zondag) wat een armoede en ellende zeg en het duurt gelukkig ook pas een jaar of 18 dus dat valt nog mee.. NOT!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2020 18:49
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #82

Ekstertjj schreef : www.rijnmond.nl/nieuws/200020/FC-Dordrec...nieuwe-investeerders

Zelfs Dordrecht staat OPEN voor een betere toekomst en gaat (waarschijnlijk) al zeer binnenkort met iemand in zee omdat ze het zelfstandig niet meer redden. En reken maar dat die investeerders hun binnen no time uit ons zichtsveld gaat brengen.
Zelfs f*cking Dordt of all teams gaat ons dus straks, als er bij ons niks veranderd, voorbij streven :dry:
Gewoon lekker zo door blijven gaan hoor MVV dan spelen we over een paar jaar zelfs niet meer in het rechterrijtje van de KKD maar in de 3e klasse Zondag tegen Groene Ster en evt. SV Meerssen (die nu bovenaan staan in de hoofdklasse B zondag) wat een armoede en ellende zeg en het duurt gelukkig ook pas een jaar of 18 dus dat valt nog mee.. NOT!!


Zoals gisteren gezegd staat MVV ook open voor een investeerder en zijn ze met dat proces bezig. Het water staat onze club echter niet dermate aan de lippen dat ze met de eerste de beste Rus of Turk in zee hoeven gaan, met alle risico's van dien.

Fortuna heeft alle geluk van de wereld gehad, maar bijv den Bosch en ook roda (met Korotaev) niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Kletswief, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2020 19:02
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #83
Sorry Jeoff, dat bericht is me gisteren dan ontgaan :blush:
Ik was best soort van depri na die wedstrijd van MVV dus heb me telefoon weggelegd en niks meer gevolgd verder.
Dat MVV toch open staat, op wat voor manier dan ook, is positief daar ben ik erg blij om :thumbsup:
Het hoeft ook niet stante pede natuurlijk, we willen zeker geen Roda of Den Bosch taferelen met onze evt investeerder, ik moet er zelfs niet aan denken want dat brengt je nog verder terug dan waar je nu staat.
Maar zoals het bij Fortuna is gegaan (ook al is dat misschien met geluk geweest, daar kan ik verder niet over oordelen) zo zou ik het bij MVV ook graag zien.
Fortuna speelde, volgens mij, binnen 2 seizoenen, na overname, in de eredivisie en speelt daar ook nog eens best aardig voetbal; in mijn ogen zijn ze ook dit seizoen zeker niet de grootste kanshebber voor degradatie.
Hopelijk krijgen we bij MVV, met een goede investeerder, iemand die ons echt verder helpt en ons beter maakt en te zorgen dat we weer daar komen te spelen waar we horen te spelen; in de eredivisie tegen Ajax, Feyenoord en PSV!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2020 19:32
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #84

Ekstertjj schreef : Sorry Jeoff, dat bericht is me gisteren dan ontgaan :blush:
Ik was best soort van depri na die wedstrijd van MVV dus heb me telefoon weggelegd en niks meer gevolgd verder.
Dat MVV toch open staat, op wat voor manier dan ook, is positief daar ben ik erg blij om :thumbsup:
Het hoeft ook niet stante pede natuurlijk, we willen zeker geen Roda of Den Bosch taferelen met onze evt investeerder, ik moet er zelfs niet aan denken want dat brengt je nog verder terug dan waar je nu staat.
Maar zoals het bij Fortuna is gegaan (ook al is dat misschien met geluk geweest, daar kan ik verder niet over oordelen) zo zou ik het bij MVV ook graag zien.
Fortuna speelde, volgens mij, binnen 2 seizoenen, na overname, in de eredivisie en speelt daar ook nog eens best aardig voetbal; in mijn ogen zijn ze ook dit seizoen zeker niet de grootste kanshebber voor degradatie.
Hopelijk krijgen we bij MVV, met een goede investeerder, iemand die ons echt verder helpt en ons beter maakt en te zorgen dat we weer daar komen te spelen waar we horen te spelen; in de eredivisie tegen Ajax, Feyenoord en PSV!!


Het heeft ook hier in de krant gestaan overigens

m.limburger.nl/cnt/dmf20200114_00141980

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2020 19:52
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #85
Ja maar zoals je waarschijnlijk wel een keer gelezen hebt, ik woon niet in Limburg, ook al kom ik er zo vaak ik kan, ik weet dus ook niet altijd wat er in de Limburger staat ;)
Ik volg geregeld 1Limburg.nl maar daar staat ook niet vaak veel over MVV, zodoende.
Maar ik zal voortaan wat beter opletten voor ik dingen neer zet waar al antwoorden op zijn (gegeven) of waar al wat aan gedaan gaat worden/oplossingen voor gezocht worden. :)
Ik zal allang blij zijn áls onze club een keer écht positief vooruit gaat; in de hele organisatie.
Mocht het nog 5 jaar duren of wat, voor we echt resultaten gaan zien op wat voor vlak dan ook, dan so be it, ik zal heus wel gewoon blijven komen en me SK blijven verlengen, maar dan weet je in ieder geval wel dát er wat komt. Dat gevoel heb ik nu nog niet. Fijne avond :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2020 21:58
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #86
Sorry hoor,maar voor hetzelfde geld stond MVV 2-0 voor de eerste 20 minuten. Eerste een duidelijke penalty fout op Waem, en niet veel later hand spel op voorzet van (weer) Waem. Leert een wedstrijd goed te analyseren vooraleer alles gaat afbreken. Ref was schandalig slecht . Duidelijke voetbalregels werden genegeerd en dat mag zeker ook gemeld worden.

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, De Zwarte Vogel, peeke, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2020 22:25
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #87
Waem vond ik overigens geen slechte partij spelen, zit veel potentie in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa, Hier menier, moonghoya66

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.253 seconden