Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur

09 okt 2020 04:39 09 okt 2020 04:41 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Onderwerp Auteur
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #1
Toch maar even dit item ooenen...
Ik ben vooral benieuwd naar de opstelling: zouden de kersverse huurlingen al spelen? Mijn voorspelling: 2-1.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2020 06:17 09 okt 2020 06:17 door Zwegel.
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #2

Ben Salemans schreef : Toch maar even dit item ooenen...
Ik ben vooral benieuwd naar de opstelling: zouden de kersverse huurlingen al spelen? Mijn voorspelling: 2-1.


De Engelse huurling zal zeker nog niet spelen.
Hij zit schijnbaar momenteel in quarantaine.
Nauts heeft gisteren wel meegetraind.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2020 10:27 09 okt 2020 10:36 door Jacques. Reden: Hendriks, niet Lammers. Ik ben een druif.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #3
Go Ahead won pas één wedstrijd, maar zoals het deze gekke competitie betaamt, was dat uit bij Cambuur, de enige verliespartij van Cambuur. Op papier heeft Go Ahead vooral aanvallend een probleem, in drie van de vijf wedstrijden (ze hebben nog een inhaalwedstrijd tegen De Graafschap te goed) scoorden ze niet. Andersom, in de drie uitwedstrijden die ze speelden, kregen ze nog geen doelpunten tegen. Op papier kunnen we dus rekenen op een saaie wedstrijd.

Nu heb ik al twee keer "op papier" gezegd. Dat heeft een reden, wie de wedstrijdverslagen van de twee uitwedstrijden die in 0-0 eindigden leest, leest over leuke open wedstrijden met veel kansen. Go Ahead parkeert helemaal niet de bus en weet veel voor het doel van de tegenstander te komen. Daarnaast hebben ze voorin Sam Hendriks en Kevin van Kippersluis rondlopen, twee spelers die voor mijn gevoel vaak scoren tegen MVV/in de Geusselt. Op de valreep is Jacob Mulenga nog Go Ahead komen versterken, oud spits van FC Utrecht. Dat is ook typisch een speler die het tegen MVV goed zou doen, veel opportunisme en fysiek sterk.

Qua budget zit Go Ahead een stapje hoger dan MVV. Tegelijkertijd maken ze dat dus vooralsnog niet waar. Mijn voorspelling op die basis: 1-1, doelpunten Mickels en Hendriks.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Lassie80, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2020 13:32
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #4
Kowet heeft tegenover afgelopen jaren in budget toch een flinke stap moeten terugzetten. Dat is ook eerlijk toegegeven door de club. De kloof MVV-GAE is daarom niet meer zo groot als voorheen.

Ik vind die trainer van hun echt een rare snuiter. Laat me een beetje denken aan Pepijntje Looplijntje van NEC destijds. Een man die vanuit de KNVB wordt gehaald en denkt het hele voetbal te hebben uitgevonden. Ik heb de hele wedstrijd (ja ik weet het, niets beters te doen) tegen Jong Utrecht thuis (die me overigens in de laatste minuut de toto verknallen) zitten kijken. In die ploeg dat werkelijk niets. Ik heb ook begrepen dat het een wonder was dat GAE de punten meeneemt uit Cambuur.

Al met al toch weer goede hoop voor morgen. Die van Kippersluis voelbalt geloof ik niet eens mee vanaf het begin, Hendriks is nog zoekende en het middenveld daar is echt geen klasse beter als ons middenveld. Ik verwacht daarom in een kolkend stille Geusselt een overwinning.

2-1 : Mickels, Schroijen en een late treffer van GAE.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ben Salemans, Medusa, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2020 19:10 09 okt 2020 19:11 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #5
Wat biste veurziegtig Sjaak en e bittekke zoerig....Miljaar .....zit diech ‘n eufke dweers?
Veur dat letste kinste beter nao Luik goon....:whistle:

Num diech e veurbeeld aon Lijnsje en es veer ut tog persee euver statistieke motte höbbe en “krities” maage zien:
zoonder pebliek höbbe die vaan us gein las vaan zeiktriennes die fluite es ‘t effe neet good geit of boe roope en zoe.
Veural de jong gaste zien dao geveulig veur....
Daan kinne die vaan us ziech herpakke wie aofgeloupe week , de mouwwe opströppe en draon goon.
Preceis wie dee Bosansjeiros Kalezjits ut wul zien.

Dao zit meziek in dees groep en Darije liet miech aon de Körver kwa opvatting dinke.

Dus 2:1

How Pin...how pin....die Hollenders goon drin!
Al doen ze mer esof ,,,,hun niks gebeure kin
Us MVV-ke maak ze in !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2020 21:36 09 okt 2020 21:48 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #6
Hahaha prachtig figuur/persoon vind ik die LRB :lachen: zijn teksten, waar ik soms een klein beetje moeite mee heb om door te komen (ook al ben ik al sinds 2001 'bezig' met Limburg/Mestreech/de taal en de mensen zelf en kom ik er sindsdien dus ook geregeld) soms heb ik nog weleens moeite als iemand plat Limburgs of Mestreechs typt/praat :blush:
Maar het blijft leuk, en LRB heeft gelijk wat betreft dat laatste stukje over 'Hollenders' wat dat aan gaat had ik een prima Mestreechteneer kennen wezen want hoe de mentaliteit hier is en hoe ze overal over denken is echt :sick: ze hebben over het algemeen allemaal een Ajax instelling hier in het westen: zo van, we hebben al gewonnen voor we beginnen en we zijn de beste/geweldig en we kijken op iedereen neer vooral op Friezen (die zelfstandig willen zijn) en op Limburgers (die gezien worden als buitenlanders/halve Duitsers dan wel Belgen) om over de arrogantie nog maar te zwijgen. Bah. Dit is ook de reden dat ik nog nooit heb gesupporterd voor Oranje/Nederlands Elftal! Die denken ook al, zolang ik me kan heugen, dat ze het EK/WK al hebben gewonnen nog voor ze goed en wel begonnen zijn; daarom vind ik het altijd weer prachtig als ze uitgeschakeld zijn :blush:

Dit terzijde schuivend, en toch nog even off-topic blijvend (als het mag :blush: ) ik ben vandaag geslaagd voor mijn praktijkexamen :cheer: en ook nog eens in 1 keer.. :thumbsup:
Morgen meteen als de sodemieter naar het gemeentehuis om die roze pas aan te vragen; die mij bijna 4.000 euro heeft gekost :thinking:
Dat is toch niet normaal meer wat je kwijt bent tegenwoordig aan het halen van een (auto) rijbewijs :blink:
Van het begin tot het eind ben ik er bijna 1.5 jaar aan bezig geweest (mede ook doordat we van februari tot mei in lockdown zaten) daarbij heb ik ook 4 verschillende examens moeten doen (waar dat vroeger 2 was) en ben ik dus ook pakweg tussen de 75 en de 80 briefjes van 50 euro eraan kwijtgeraakt :ohmy:
Maar, nevertheless, ben ik echt waanzinnig blij (ook daar ik nu niet meer de hele week, urenlang elke dag, hoef te blokken en te studeren; ik kan dat theorieboek ondertussen letterlijk overschrijven zovaak heb ik het van voor naar achter gelezen/doorgenomen) nu maar hopen dat ik gauw een auto kan vinden en dan, zodra het weer mag en kan, nao mie leef Mestreech, mien stedsje aon de Maos. Yes!! Echt super veel zin heb ik daar in :applaus:

Dan on-topic over de wedstrijd van morgen:
MVV vs GAE: ik hoop natuurlijk, net als iedereen hier op een overwinning maar het zal krap worden.
Ik heb vorige week Volendam vs GAE gezien, 0-0, en ze krijgen weinig doelpunten tegen in uitwedstrijden, ze hebben zelfs, zoals al is aangemerkt, zelfs uit van Cambuur gewonnen. :blink:
Ik zou met 1-0 al zéér content zijn :) 3 punten zijn 3 punten (hoewel één punt ook niet slecht zou zijn)
Ik hoop alleen wel dat de wedstrijd überhaupt begint, dan wel uitgespeeld gaat worden.
Ik hoor dat er gigantische hoosbuien over het land zullen trekken morgen met onweer en hagel.
In de ochtend, in het noorden, en halverwege de middag, en tegen de avond, gaat het zuiden er last van krijgen.
Zul je net zien dat het rond 16.30 uur/17.00 uur is, als je net bezig bent, dat het dan boven het stadion hangt.
En jullie weten wat er gebeurt bij onweer + als het dan ook nog langer dan een bepaalde tijd door blijft onweren en hagelen etc. dan gaat de scheidsrechter vaak helemaal niet meer verder met de wedstrijd. Hopelijk krijgen we zo'n scenario niet, tenzij we, net als tegen Cambuur, na 20 min met 3-0 achter staan, dan mag die definitief stoppen van mij :lolno: maar dat gebeurt ons geen 2e keer meer natuurlijk!!
Dus ik teken voor 1-0 of 2-0 of 3-1 van mijn part, maar ik denk dat we met een punt ook niet ontevreden mogen/kunnen zijn; er heeft immers nog niet één thuisclub van GAE gewonnen dit seizoen!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2020 23:42 09 okt 2020 23:44 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #7
Ik had een goed gevoel over deze wedstrijd, maar laat dit net minder zijn geworden bij het zojuist zien van de scheidsrechter van dienst: onze vriend Martens...

Voor diegene die niet meer goed weten wie de beste man is:
- april 2019 bij Cambuur uit boort meneer Martens hoogstpersoonlijk de laatste hoop op de Play-Offs door de neus van MVV door in minuut 8 Lavalée een rode kaart te geven voor het neerhalen van een doorgebroken speler (Fox is nog steeds aan het zoeken welke speler nou precies doorgebroken was) en het geven van 2 strafschoppen waar werkelijk niets aan de hand was.
- Oktober 2019 doet meneer Martens bij Helmond uit het kunstje nog eens over door Martina in de 23e minuut een rode kaart te geven voor een doorgebroken speler, en opnieuw ziet niemand welke speler nou daadwerkelijk doorgebroken is.

Nee, deze vent is duidelijk niet iemand waar je van geluk mee mag spreken. Zou me niets verbazen als we morgen binnen 30 minuten weer met 10 man staan of we de punten verspelen door deze dwaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 15:35
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #8
Het wordt een krappe selectie straks. 2 spelers er niet bij vanwege een Covid besmetting. Eerder al 4 afvallers vanwege blessures en interland verplichtingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 15:43
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #9

Hugo schreef : Het wordt een krappe selectie straks. 2 spelers er niet bij vanwege een Covid besmetting. Eerder al 4 afvallers vanwege blessures en interland verplichtingen.

Huh, hoe weet je dat en wie zijn dat dan? Die nieuwe van Chelsea en nog eentje? Interland: Stavinsky en geblesseerd: Heerings en wie nog?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 15:55
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #10
Stavitski is met Finland o21 mee. Zamouri, Heerings en Salasiwa geblesseerd. Gezien de opstelling zou ik niet weten wie besmet is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 15:57
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #11

Mie leef Mestreech schreef : Stavitski is met Finland o21 mee. Zamouri, Heerings en Salasiwa geblesseerd. Gezien de opstelling zou ik niet weten wie besmet is.


Lijkt me gewoon salasiwa , die was verkouden , niet geblesseerd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 16:29
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #12
Kalezic was wel hèèl duidelijk in het interview vooraf, die is dus weg op korte termijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 16:29
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #13
Kalezic draait er niet om heen en geeft eerlijk commentaar bij Fox.
Het valt hem tegen, hij had het zich anders voorgesteld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 16:29
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #14
Kalezic was erg negatief omtrent de breedte van de selectie. Terecht overigens, maar dat is nu al vaker benoemd. Ik hoop niet dat hij de handdoek in de ring gaat gooien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2020 16:29 10 okt 2020 16:31 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
Re:Re:MVV Maastricht - Go Ahead Eagles, za 10 oktober 2020, 16.30 uur #15
Kalezic op fox idd over 'n te smalle selectie...1 aanvaller maar op de bank die deze week is aangetrokken...wat gebeurt er met de toekomst, mijn visie, het proces...heel anders dan ik gewend ben... zoveel drempels die we over moeten...het kan op n gegeven moment ook teveel zijn/worden. Hij kan het nu nog 10 keer gaan melden op tv, maar dat helpt helemaal niks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden