Helmond Sport - MVV

30 okt 2020 09:30 30 okt 2020 09:31 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Onderwerp Auteur
Helmond Sport - MVV #1
Je zou het haast vergeten na zo’n mooie reeks. Maar vandaag speelt MVV uit tegen Helmond Sport. Jammer dat de grabbelaar weer op doel staat, maar verder een goede opstelling mijns inziens.

Voor het eerst dit seizoen kan MVV-trainer Darije Kalezic beschikken over alle spelers in zijn selectie. Er zijn geen blessures of schorsingen bij de Maastrichtenaren. Ook zijn er geen positieve uitslagen op de afgenomen coronatests.
MVV speelt vrijdagavond (18.45 uur) tegen Helmond Sport. Het is een opponent die Kalezic als gelijkwaardige tegenstander inschat qua kwaliteit in de selectie. De Brabanders staan op de ranglijst dan ook in de buurt van MVV. Met zeven punten heeft het een puntje minder dan de Maastrichtenaren en staat het twee plekken lager, op de zeventiende stek. Vorig seizoen was de wedstrijd in Helmond een van de spaarzame hoogtepunten voor MVV, er werd met 4-1 gewonnen.

Helmond Sport, waar Wil Boessen hoofdtrainer is, won dit seizoen nog niet in eigen huis. Sterker nog, alle vier thuisduels gingen tot nu toe verloren. Het team van Boessen kwam dinsdag nog in actie in de bekercompetitie. De ploeg door Excelsior met 4-0 uit het toernooi geknikkerd. MVV speelde geen bekerwedstrijd. Het geplande duel tegen OFC Oostzaan is uitgesteld wegens de verscherpte coronamaatregelen.

Vermoedelijke opstelling MVV: Lathouwers, Martina, Mares, Heerings, Salasiwa, Van Acker, Deom, Kostons, Schroijen, Naudts, Stavitski

(Met dank aan Dagblad de Limburger)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 09:39
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Helmond Sport - MVV #2
Kalezic moet eens stoppen met Schroijen op rechts en Statvitski op links. Werkt voor geen meter. Stavitski weer rechts zetten, Schroijen links. Beide de achterlijn halen en de bal terug leggen. Ik denk dat daar meer rendement uit te halen is. Ook misschien een optie op van Acker weer een linie te laten zakken? Ik vind hem toch slordig op het middenveld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 10:12
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Helmond Sport - MVV #3
Kolere zeg, wat leeft deze wedstrijd! Ook in onze groep komen enkele leuzen voorbij om het vuurtje voor deze wedstrijd aan te wakker. Maar hoe dan ook ; de beker blijft natuurlijk de kortste weg richting Europa. Ook dat zal Kalezic dondersgoed weten. Waarom vraagt u ? Bij vele clubs keept de tweede doelman in de beker. Darije wilt z.s.m. succes en daarvoor is de beker de kortste route. Hij laat daarom de nummer 1 Havekotte in het bekertoernooi opdraven.

Nee, even zonder gekheid ( al is de beker de kortste weg naar Europees ballen!) ; ik vraag me af wanneer Lathouwers eens op de bank wordt geplaatst. Bij hoge ballen is hij een verademing tegenover andere, maar één-op-één duikt hij telkens de verkeerde hoek in en bij zeer veel schoten staat hij ''op het verkeerde been''. Ja, hij heeft op een blauwe zondagavond een leuk potje gekeept tegen Telstar. Een keeper die in 7 van de 9 wedstrijden een matige indruk maakt mag ook wel eens wieberen. Havekotte is toch niet voor niets gehaald lijkt me?

En ja verder is het gewoon een middelmatig elftal. Achterin vind ik het nog wel gaan overigens met Heerings, Salasiwa etc. (behalve Martina natuurlijk ;) ). Verdedigen begint bij de voorste linie, dus niet alle tegengoals zo snel op de laatste lijn afschuiven.

Fijn om weer een complete selectie te hebben, vreemd dat spelers als Stavitski en met name KOSTONS wéér blijven staan. Maar goed, het is en blijft een dagblad die je met een kilo zout moet lezen. Ik zie toch graag eens Zamouri op de buitenplek / nummer 10 en ben ook benieuwd naar die huurling van Chelsea.

MVV heeft het doorgaans lastig in Helmond, we zijn ontiegelijk in vorm, Naudts kent iedere kunstgraskorrel daar, dus een daverende 1-1-.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, Ekstertjj, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 14:36
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Helmond Sport - MVV #4
Na mijn ban van een maand ben ik weer terug. In de tussentijd Kostons nog niets goed zien doen. Hopelijk vanavond op de bank
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 14:53
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Helmond Sport - MVV #5
We staan gewoon boven Helmond. Ik verwacht een 0-2 uitslag. 1x Duin en 1x Lathouwers uit een doeltrap.

KOM OP MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 15:21
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Onderwerp Auteur
Helmond Sport - MVV #6

lMaastrichtl schreef : Na mijn ban van een maand ben ik weer terug. In de tussentijd Kostons nog niets goed zien doen. Hopelijk vanavond op de bank


Alsjeblieft zeg, dan heb ik nog liever Dreeke terug.

Forza Kostons

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 15:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Helmond Sport - MVV #7
Ik heb niet de illusie dat we met Kostons op de bank opeens mee gaan doen om promotie, maar ik zie hem ook liever banken.

Helmond verloor eerder deze week voor de beker kansloos met 4-0 van Excelsior. Helmond speelde voor het overgrote deel met dezelfde spelers als de vrijdag er voor toen ze van Telstar verloren. Zoals hierboven al gezegd staat Helmond gewoon onder ons. Die wonnen alleen van Top Oss - een ploeg die in de Geusselt het predikaat betaald voetbal niet waard was, zo slecht waren ze. En van Den Bosch, een wedstrijd waar Den Bosch gewoon beter was maar van de 28(!) schoten op doel ging er maar één in en Helmond prutste er twee in.

Als je de selectie bekijkt van Helmond dan zit daar ook niemand tussen die ik echt graag bij MVV zou zien, buiten misschien Jeff Stans op het middenveld.

In de stand lijkt zich een gaatje te vormen tussen de ploegen die strijden om play-offs en de zwakke broeders en MVV staat vooralsnog tussen de zwakke broeders. Een overwinning en je schiet richting dat groepje dat strijdt om play-offs. Ook vanuit dat oogpunt goed om hier te winnen. Daarnaast zijn het natuurlijk de varkenskoppen die ik niets gun.

Kortom, heb ik er zin in? Wordt het een mooie wedstrijd? Eerlijk is eerlijk, twee keer nee. Maar gaan we winnen? Alsjeblieft wel zeg! Ik voorspel 0-2, Joeri en Stavitski laten zien dat ze toch echt wat kunnen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 17:39
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Helmond Sport - MVV #8
Laat ik eens extreem positief zijn, ik zeg een totaal onverwachte 1-4 zege met doelpunten van Schroijen, Duin, Naudts en een afstandschot van Martina dat, na al die tientallen wanhopige pogingen in het afgelopen jaar, er ongetwijfeld een keertje wél in zal vliegen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 17:55
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Helmond Sport - MVV #9
Naudts en Duin samen in de aanvalslinie. Ik ben benieuwd wat dat gaat brengen. Kostons mag voor mij ook wel eens beginnen op de bank ipv Zamouri.

Een wedstrijd die gewonnen moet worden. Alleen al omdat het Helmond sport betreft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 18:01
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Helmond Sport - MVV #10
Geen Zamouri, Mickels, Swanson en andere huurling Arsenal bij selectie. Heeft Corona weer toegeslagen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 18:07
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Helmond Sport - MVV #11
Eens benieuwd wat Havekotte er van bakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 18:11
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
Helmond Sport - MVV #12
Heeft iemand weer een goede link voor de wedstrijd vanavond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 18:36 30 okt 2020 18:39 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 18:55
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Onderwerp Auteur
Helmond Sport - MVV #14
Zelfs Helmond Sport is het gelukt om alle lege zitplekken in het ‘stadion’ met spandoeken van sponsoren te bedekken. En op de lichtborden prijken de letters van...jawel: Basic Fit.

Kun je nagaan hoe ultiem waardeloos Noor en ons commerciële team zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 19:12
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
Helmond Sport - MVV #15
Is er nog een andere link

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden