Kolere zeg, wat leeft deze wedstrijd! Ook in onze groep komen enkele leuzen voorbij om het vuurtje voor deze wedstrijd aan te wakker. Maar hoe dan ook ; de beker blijft natuurlijk de kortste weg richting Europa. Ook dat zal Kalezic dondersgoed weten. Waarom vraagt u ? Bij vele clubs keept de tweede doelman in de beker. Darije wilt z.s.m. succes en daarvoor is de beker de kortste route. Hij laat daarom de nummer 1 Havekotte in het bekertoernooi opdraven.
Nee, even zonder gekheid ( al is de beker de kortste weg naar Europees ballen!) ; ik vraag me af wanneer Lathouwers eens op de bank wordt geplaatst. Bij hoge ballen is hij een verademing tegenover andere, maar één-op-één duikt hij telkens de verkeerde hoek in en bij zeer veel schoten staat hij ''op het verkeerde been''. Ja, hij heeft op een blauwe zondagavond een leuk potje gekeept tegen Telstar. Een keeper die in 7 van de 9 wedstrijden een matige indruk maakt mag ook wel eens wieberen. Havekotte is toch niet voor niets gehaald lijkt me?
En ja verder is het gewoon een middelmatig elftal. Achterin vind ik het nog wel gaan overigens met Heerings, Salasiwa etc. (behalve Martina natuurlijk
). Verdedigen begint bij de voorste linie, dus niet alle tegengoals zo snel op de laatste lijn afschuiven.
Fijn om weer een complete selectie te hebben, vreemd dat spelers als Stavitski en met name KOSTONS wéér blijven staan. Maar goed, het is en blijft een dagblad die je met een kilo zout moet lezen. Ik zie toch graag eens Zamouri op de buitenplek / nummer 10 en ben ook benieuwd naar die huurling van Chelsea.
MVV heeft het doorgaans lastig in Helmond, we zijn ontiegelijk in vorm, Naudts kent iedere kunstgraskorrel daar, dus een daverende 1-1-.