>
Ontvangen bedankjes 144
Lijnsje@tappunt schreef :
Ekstertjj schreef : Gvd wat een graf armoe was het weer!! En het ergste is nog dat MVV me 3 meier door de neus boort
Ik had 10 euro gezet in de toto op de 4 KKD wedstrijden van vanavond; de quotering stond op 30 maal je inzet dat alle uit ploegen moesten winnen; Almere wint 4-1 in 020, NEC wint 1-0 in Breda en de Graafschap wint 2-0 in Oss en wat doet MVV? Daaag 3 meier en dan lees ik hier, de laatste dagen, berichten van we winnen met 4-1 van Helmond en we gaan met 3-0 van Roda winnen blablabla
We gaan gvd nog niet eens van Oostzaan winnen straks in de beker. Het is te hopen voor heel MVV dat die wedstrijd wordt afgelast door nieuwe corona gezever en dat daardoor (dat heeft de knvb al aangegeven) dat dan alle betaald voetbal clubs door zullen gaan en de amateur eruit worden gehaald. Dat is de enige mogelijkheid dat MVV doorkomt want als ze echt naar OFC moeten, dan zet ik me geld op OFC. Ik zet de komende 6 maanden zeker geen geld meer op MVV. Wat een droevige treurnis als je van Helmond al niet meer kan winnen, 2 'betaald voetbal' clubs die het woord 'betaald voetbal' onwaardig zijn!!
Gratis tip zo laat op de avond ; luisteren naar Lijnsje, Zie bericht 3 in dit topic ; een droevige wedstrijd met 1-1 als uitslag. Heeft mij ditmaal een paar leuke centen opgeleverd.
Niet inzetten op je eigen club? Tuurlijk wel! Speel je tegen een topclub , altijd met minstens 2 doelpunten verschil laten verliezen. Winnen ze of punt? Heb je toch nog een leuke avond. Verliezen ze? Leuk centje meegenomen.
Verrek, over de toto gesproken , we hebben ook gevoetbald vanavond. Toto lijkt me nu toch een beter onderwerp
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
SintServaos schreef : Twiede jaor achterein tot Elsen faalt in ut hoole vaan kwalitatief speulers op ut niveau betaold voetbal
SintServaos schreef : es beij unne baas unne werrekneumer neet functioneert daan vluig heer droet.
SintServaos schreef : Elsen moot in ut belang vaan de club de ier aon zien eige hawwe,
SintServaos schreef : wat betref de euverige leiding vaan de club, laot unne betrouwbare investeerder tow