Helmond Sport - MVV

30 okt 2020 23:57 31 okt 2020 00:05 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Helmond Sport - MVV #46

Lijnsje@tappunt schreef :

Ekstertjj schreef : Gvd wat een graf armoe was het weer!! En het ergste is nog dat MVV me 3 meier door de neus boort :angry:
Ik had 10 euro gezet in de toto op de 4 KKD wedstrijden van vanavond; de quotering stond op 30 maal je inzet dat alle uit ploegen moesten winnen; Almere wint 4-1 in 020, NEC wint 1-0 in Breda en de Graafschap wint 2-0 in Oss en wat doet MVV? Daaag 3 meier :angry: en dan lees ik hier, de laatste dagen, berichten van we winnen met 4-1 van Helmond en we gaan met 3-0 van Roda winnen blablabla
We gaan gvd nog niet eens van Oostzaan winnen straks in de beker. Het is te hopen voor heel MVV dat die wedstrijd wordt afgelast door nieuwe corona gezever en dat daardoor (dat heeft de knvb al aangegeven) dat dan alle betaald voetbal clubs door zullen gaan en de amateur eruit worden gehaald. Dat is de enige mogelijkheid dat MVV doorkomt want als ze echt naar OFC moeten, dan zet ik me geld op OFC. Ik zet de komende 6 maanden zeker geen geld meer op MVV. Wat een droevige treurnis als je van Helmond al niet meer kan winnen, 2 'betaald voetbal' clubs die het woord 'betaald voetbal' onwaardig zijn!!


Gratis tip zo laat op de avond ; luisteren naar Lijnsje, Zie bericht 3 in dit topic ; een droevige wedstrijd met 1-1 als uitslag. Heeft mij ditmaal een paar leuke centen opgeleverd.

Niet inzetten op je eigen club? Tuurlijk wel! Speel je tegen een topclub , altijd met minstens 2 doelpunten verschil laten verliezen. Winnen ze of punt? Heb je toch nog een leuke avond. Verliezen ze? Leuk centje meegenomen.

Verrek, over de toto gesproken , we hebben ook gevoetbald vanavond. Toto lijkt me nu toch een beter onderwerp


Hahahaha geweldig toch nog even wat leuke humor zo laat nog op deze droevige avond :lachen: :lol:

Maar meestal is het niet verstandig om geld te zetten op je eigen club daar hebben kloeteklaos en vroeger me pa, toen die er nog was, wel gelijk in (gehad.)
Maar dit was ook niet echt geld inzetten op mijn eigen club, het was een toto combi (dat is nieuw bij toto) en dan kan je kiezen alle thuisclubs winnen of alle uit, of alle clubs scoren maar er is nergens een gelijkspel dat soort dingen..
En ik had écht het gevoel, alles uit gaat winnen vanavond, Almere is een klasse beter dan jong 020, de graafschap wint sowieso want die wordt met Cambuur gewoon weer 1 en 2, en NAC - NEC wordt vaak gewonnen door degene die thuis speelt, alleen heeft er nu niemand publiek en bij NAC merk je dat dan meer dan bij NEC. NAC kan (net als Feyenoord) niet zonder zijn fanatieke aanhang, NEC kan dat vaak wel nog handelen. Daarom had ik het gevoel NEC gaat hem winnen.
En als laatste MVV; ja het is slecht, al weken/maanden het wordt elke week slechter, maar Helmond is nóg slechter, staat niet voor niks als een van de weinige onder ons, en wij doen het dit seizoen uit toch echt stukken beter, getuige de overwinningen en de knappe puntendeling bij o.a Telstar, Almere en Jong AZ, dus ik dacht tientje erop en ik ben binnen. Ja mooi niet natuurlijk, daar zorgt dan je eigen club wel voor...
Ik ben bang dat ik bij de komende 2 wedstrijden maar geen toto combi kies waar MVV-NAC of Roda-MVV in voor komt. Ik voel 2 zware nederlagen aankomen :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2020 00:07
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Helmond Sport - MVV #47
Wat moet je hierover zeggen zonder dat het één grote zure brei wordt? Hier wordt je toch cynisch van. Ik moet denk ik blij zijn dat ik het schakelprogramma heb gezien. Dan krijg je af en toe nog voetbal van Almere te zien (wie had vijf jaar geleden ooit kunnen denken we daar tegen zouden opkijken).
Enfin, van wat heb ik heb gezien ging zo’n beetje alles mis. Helmond was de bovenliggende partij. We mogen blij zijn met een puntje. Simpele passes komen niet aan, we komen te laat bij duels, anticiperen niet op afvallende ballen en simpele driehoekjes waren er niet.
Qua opstelling: Last en Zeegers doen niet onder voor de andere backs. Die mogen meer speeltijd krijgen. Van Acker mag terug naar het centrum van de defensie. Laat Kostons op de bank beginnen. Dat lijkt me ook beter voor zijn eigen ontwikkeling. Havekotte was de enige die voldeed.
Misschien is het goed voor ‘het proces’ om wat meer jeugd in te brengen en spelers op hun ‘natuurlijke’ positie te zetten.
Ik doe over het algemeen niet aan voorspellingen, maar op basis van wat ik de afgelopen weken heb gezien teken ik voor een puntje tegen NAC.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2020 09:06
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Onderwerp Auteur
Helmond Sport - MVV #48
Veel aandacht in de landelijke media voor het eerste doelpunt van Van Bommel jr. dat is dan wel weer positief. Heeft die jongen al een fatsoenlijk contract?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2020 10:32
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Helmond Sport - MVV #49
Helmond en MVV. Twee armoedige clubs in het betaald voetbal, wat eigenlijk betaald voetbal onwaardig is, die geen geld hebben om iets te doen qua spelers. Grotendeels huurspelers bij beide clubs. Een bij elkaar geraapt zooitje.
Als je kijkt naar de stand, staan bijvoorbeeld TOP Oss, Helmond, FC Den Bosch, Jong AZ en FC Dordrecht onder MVV. Enkel alleen van TOP Oss gewonnen. Verder gelijk gespeeld tegen Helmond en Jong AZ, verloren van FC Den Bosch.

Kijkend naar de wedstrijd. Havekotte maakte op mij een goede en rustige indruk. Goed bij hoge ballen. Hij mag van mij blijven staan.
Verder valt Martina steeds tegen als back. Je zou toch mogen verwachten dat hij (international Curaçao en ruim 100 wedstrijden in de KKD) wat meer zou brengen qua ervaring. Hij is niet de ultieme leider en dat zal hij ook nooit worden. In mijn ogen komt hij gewoon te kort voor KKD. Zeegers komt er wel, maar mist nog de handelingssnelheid voor dit niveau.

Verder mis ik de passie, de strijd, de inzet en de wil om te presteren. Te veel getreuzel bij een inworp in de laatste minuten. Het niet bewegen bij een inworp. De echte intentie om voor de gelijkmaker te gaan. Geen beweging, geen leiderschap, geen power. Helemaal niks. Een hoop losse flodders in dit elftal. Ervaren spelers als van Acker, Heerings en Schroijen laten gewoon afweten. Geef de jeugd maar een kans. Die willen wel!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2020 10:33
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Helmond Sport - MVV #50
Helmond en MVV. Twee armoedige clubs in het betaald voetbal, wat eigenlijk betaald voetbal onwaardig is, die geen geld hebben om iets te doen qua spelers. Grotendeels huurspelers bij beide clubs. Een bij elkaar geraapt zooitje.
Als je kijkt naar de stand, staan bijvoorbeeld TOP Oss, Helmond, FC Den Bosch, Jong AZ en FC Dordrecht onder MVV. Enkel alleen van TOP Oss gewonnen. Verder gelijk gespeeld tegen Helmond en Jong AZ, verloren van FC Den Bosch.

Kijkend naar de wedstrijd. Havekotte maakte op mij een goede en rustige indruk. Goed bij hoge ballen. Hij mag van mij blijven staan.
Verder valt Martina steeds tegen als back. Je zou toch mogen verwachten dat hij (international Curaçao en ruim 100 wedstrijden in de KKD) wat meer zou brengen qua ervaring. Hij is niet de ultieme leider en dat zal hij ook nooit worden. In mijn ogen komt hij gewoon te kort voor KKD. Zeegers komt er wel, maar mist nog de handelingssnelheid voor dit niveau.

Verder mis ik de passie, de strijd, de inzet en de wil om te presteren. Te veel getreuzel bij een inworp in de laatste minuten. Het niet bewegen bij een inworp. De echte intentie om voor de gelijkmaker te gaan. Geen beweging, geen leiderschap, geen power. Helemaal niks. Een hoop losse flodders in dit elftal. Ervaren spelers als van Acker, Heerings en Schroijen laten gewoon afweten. Geef de jeugd maar een kans. Die willen wel!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2020 11:06 31 okt 2020 11:07 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Helmond Sport - MVV #51
Het is flink afzien als Mvv supporter. Deze selectie is zo zwak, eigenlijk heeft dit niets meer met betaald voetbal te maken.
Een paar jaar geleden liepen we nog met duizenden fanatieke supporters vanuit de Kesselkade naar het stadion tegen de wedstrijd tegen Roda. Wat was dat een heerlijke sfeer toen, terwijl we toen ook maar een matig team hadden. Ik hoor verschillende forumleden, waaronder Jacques toen nog honend doen over Thomas Verheijdt alias "ut bies", hij was geen geweldenaar maar hadden we nog maar zo'n spits, nu hebben we helemaal niets.
Ik blijf hopen op een investeerder, of zakenlui die Mvv willen helpen....anders is het echt afgelopen met Mvv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2020 14:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Helmond Sport - MVV #52
Dank voor de speciale vermelding Driver ;) Ik denk niet dat ik ooit honend over het Bies heb gedaan als in hem belachelijk maken, maar ik vond hem inderdaad niet goed genoeg. In het team dat de play-off finale haalde was hij zo ongeveer de zwakste basisspeler (en ja in de finale had hij dan ook niet eens een basisplaats). Hadden we dat jaar Van den Hurk (of een Thiebaut in zijn goede tijd - laat staan een Meijer, Roelofsen, of Schapendonk) gehad, dan had ik het nog wel eens willen zien. Vandaar dat ik pleitte voor een andere spits.

Met de kennis van nu ben ik het uiteraard helemaal met je eens, Verheijdt zou ik liever zien dan wat we nu in de spits hebben lopen. Al moet ik er meteen aan toevoegen dat Verheijdt bij het huidige MVV ook geen pepernoot zou raken want we spelen kilometers ver van het doel af. Verheijdt is nog altijd erg langzaam, dat is geen counterspits. En dit MVV wordt eigenlijk alleen gevaarlijk vanuit de tegenaanval.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2020 15:38
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Helmond Sport - MVV #53
Ik begin de koers en het proces van MVV te begrijpen sinds gisteren ; stel 10 spelers op die slechter zijn als je beste jeugdspeler , overhype deze speler volledig en verkoop hem als Schuurs 2.0.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2020 15:50
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
Helmond Sport - MVV #54
Wat ik me afvraag: vooraf werd met enige trots vermeld dat MVV voor het eerst compleet zou zijn.
Waar waren Swanson, McEachran, Zamouri en Mickels dan?

Limburger heeft een artikel over de huurlingen: "MVV-trainer Kalezic liet huurspelers van Arsenal en Chelsea thuis: ‘Zij houden zich niet aan de afspraken’ "
Geen idee waar dat dan over gaat.

Keeper mag van mij onder de lat blijven staan. Rustiger en beter dan Lathouwers. Wat niet vreemd is gezien de leeftijd en ervaring.
Heb de indruk dat Zamouri er niet meer opkomt. Misschien zijn er wat spanningen ontstaan na de vroege wissel thuis tegen Cambuur?
Verder vind ik Last echt niet slechter dan Salasiwa. Dan zou ik de voorkeur geven aan eigen jeugd en de toekomst. Last er dus in!
Mares en Kostons blijf ik ook niet goed genoeg vinden voor profvoetbal. Mares zou ik in de laatste lijn vervangen door Van Acker.
Middenveld dan ook maar wat jonge honden erin als Van Bommel en Kleinen.
De spitsen Duin en Mickels bakken er niets van. Daar zou ik graag Twan Visser eens willen zien. Slechter kan ook hij het niet doen.

Vond het in de voorbereiding al frappant dat de leukste helften, de helften waren waar de jonkies meededen. Je merkt aan alles dat de meer ervaren jongens nu niet thuis geven. Of we nu verliezen met ervaring, of met de jonkies...dan krijgen de jonkies van mij toch wat meer sympathie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2020 10:47
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Helmond Sport - MVV #55
de twee trainers hebben ieder schijnbaar een andere wedstrijd gezien....

Kalezić:
www.foxsports.nl/video/3283468/kalezic-o...k-voor-hele-familie/

Boesssen:
www.foxsports.nl/video/3283466/boessen-m...n-totaal-geen-recht/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2020 11:02
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
Helmond Sport - MVV #56
Tja wat nog te zeggen,
Martina is een beperkte voetballer wordt op alle fronten afgetroefd.
Mares is veel te traag en komt ook te kort,
Op het middenveld ontbreek een echte leider van de Acker is zeer beperkt en zeker geen topper,
misschien in de verdediging komt hij beter tot zijn recht.
En voorin missen we een echte killer maar zolang er geen bruikbare balen komen vanaf de flanken
dan kan je de beste spits van de wereld er zetten dan wordt dat ook niks.
Ik maak me echt zorgen over ons veldspel er staat geen hecht team.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2020 12:51 01 nov 2020 13:00 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond Sport - MVV #57
Ik vond het team van de voorbereiding tegen den Haag (0-0) stukke beter met al die jongeren/jeugd erin. Nu het seizoen toch al verloren is, kun je de jeugd volop laten profiteren. Dat werpt later zijn vruchten af. Er valt alleen nog winst uit te behalen. Maar of hier oren naar is?? Je kunt dan wel wat sierpaardjes van Arsenal halen, maar in de eerste divisie is het meer bikkelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, InDoDoNnY, moonghoya66

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2020 19:40
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Helmond Sport - MVV #58
Twiede jaor achterein tot Elsen faalt in ut hoole vaan kwalitatief speulers op ut niveau betaold voetbal, es beij unne baas unne werrekneumer neet functioneert daan vluig heer droet. Elsen moot in ut belang vaan de club de ier aon zien eige hawwe, wat betref de euverige leiding vaan de club, laot unne betrouwbare investeerder tow en es te daor tege bis daan vertrek in ut belang vaan us club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2020 19:48
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Helmond Sport - MVV #59
Este allein met neutsjes kins betaole.. daan krejste ape!! Op pepier zuut t der nog neet ins zoe slech oet.. (mer dat vin iech) misse unne creatieve maan. En vaan Acker teruk nao achter. (En gaw)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2020 09:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Helmond Sport - MVV #60

SintServaos schreef : Twiede jaor achterein tot Elsen faalt in ut hoole vaan kwalitatief speulers op ut niveau betaold voetbal



Ik verbaas me soms over jouw berichten, SintServaos. Grove inschatting is dat 90% er van zegt dat Elsen weg moet/faalt. Nu mag van mij Elsen ook plaatsmaken als technisch directeur, het is wel eens tijd voor nieuw bloed. Dus ik heb er niet eerder iets van gezegd maar het wordt nogal afgezaagd.

SintServaos schreef : es beij unne baas unne werrekneumer neet functioneert daan vluig heer droet.


Dit is een dooddoener en in mijn ervaring zeker niet per definitie waar. Ik denk dat genoeg forumers wel herkennen dat die lapzwans van een collega (of manager/directeur) jaar na jaar kan blijven zitten. Voor ontslag bij doorlopend contract moet je een wel heel goed dossier van wanpresteren hebben of de hoofdprijs betalen. Qua dossier - wij kunnen wel vinden dat Elsen sommige seizoenen gefaald heeft, maar in juridische zin is dat natuurlijk helemaal niet zo gemakkelijk aan te tonen. Zeker gezien het budget van MVV. Als MVV van Elsen af wil, dan zal het moeten betalen. En geld is natuurlijk precies het probleem bij MVV.

SintServaos schreef : Elsen moot in ut belang vaan de club de ier aon zien eige hawwe,


Ja, dat is leuk roepen als fan van de club, maar Elsen is werknemer die een doorlopend contract heeft. Je vergeleek het hierboven met een gewone baas. Als mijn baas vindt dat ik het niet goed genoeg doe, dan stap ik niet zo maar zelf op. Dan mag hij betalen!

SintServaos schreef : wat betref de euverige leiding vaan de club, laot unne betrouwbare investeerder tow



Tsja, ook al een dooddoener. Hier is iedereen wel voorstander van, een betrouwbare investeerder. Maar waar zijn ze? Volgens mij is de meest succesvolle investeerder in het Nederlandse voetbal Gün bij Fortuna - van vechten tegen degradatie naar de amateurs naar de eredivisie in twee seizoenen tijd. En daar spelen ze nu alweer voor het derde seizoen. Maar niemand hier had vooraf Gün als betrouwbare investeerder gezien.

Bij de andere buren kwam Frits Schrouff. Lokale ondernemer, 50 miljoen op de bank, jarenlang fan. Ideale investeerder toch?! In de jaren onder Schrouff is Roda afgezakt naar totale chaos en de slechtst geleide club van Nederland

Weet je, ik ben het inhoudelijk in principe wel met je eens. Elsen mag weg van mij, geef een ander maar de kans. Een betrouwbare investeerder? Graag! Maar ik snap ook heel goed dat het waarschijnlijk niet gaat gebeuren. Als er al een investeerder komt, dan wordt dat een gok, en niet een betrouwbare, zekere zet. En Elsen zal waarschijnlijk pas gaan als die investeerder er is want van welk geld moet MVV zijn ontslagvergoeding betalen? En wie volgt Elsen op - wie komt tegen een mager salaris hier met een Lidl-budget een selectie samenstellen die strijdt om promotie?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden