Helmond Sport - MVV
- Brncic
-
- Platinum Member
-
Re: Helmond Sport - MVV
30 Oct 2020 20:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
30 Oct 2020 20:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
30 Oct 2020 20:47 - 30 Oct 2020 21:00Ik vind dit tot nu toe een van de slechtste seizoenstarts sinds jaren kwa voetbal.
Kalezic zal wel weer ergens iets positiefs ontdekt hebben zoals groei(proces)binnen het elftal en elke week iets beter?
Ik ben erg somber en zie voorlopig niet hoe het beter zou moeten worden,wie wel of ben ik nu te negatief?...Gr opa.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
30 Oct 2020 20:47jeoff wrote: Enig lichtpuntje was Kostons vandaag. jammer van zijn afgekeurde goal.
Dan heb ik echt een andere wedstrijd gezien. Alleen Havekotte een voldoende.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
30 Oct 2020 20:52Bal opzij, balverlies.
Bal naar achteren, balverlies.
Ingooi, balverlies.
Wat een parodie op voetbal staat er bij ons op het veld.
Het enige positieve wat deze selectie kan overkomen is een mogelijke uitslag van een coronatest.
Waardeloos.
- Belgske
-
- Platinum Member
-
30 Oct 2020 20:56Van mij mag Kaledzic voor de rest van dit seizoen écht voor het proces kiezen en dat houdt dus in dat je zo weinig mogelijk huurlingen laat spelen en zoveel mogelijk inzet op volgend seizoen. Geef spelers als Zeegers, Last, Lathouwers, Waem en Van Bommel maar veel speelminuten, daar kun je volgend seizoen de vruchten van plukken.
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
30 Oct 2020 21:13Zwakke tot matige wedstrijd... ook te verwachten gezien de sterkte of zwakte van beide selecties... het is één pot onderin met Oss en Dordrecht.
Eindelijk de keeperswissel... En Haverkotte was vandaag goed bezig... hij zal nu wel erin blijven staan.
En het was weer matig wat usmvvke liet zien, hetzelfde beeld .. er zijn maar twee echte creatieve voetballers die wat kunnen en dat zijn Deom en Youri maar kunnen het ook niet alleen. En de rest is matig of laat niks zien Duin, een domme gele kaart gepakt, Stavinksky als hij niet mee hoeft te spelen met jong Finland laat ook niks zien. En routiniers zoals Heerings of van Acker gaan ook regelmatig de fout in...
Dan heb ik zoiets laat Last, Zeegers die weer heel goed inviel en van Bommel en ook Delrock spelen... dit is eigen jeugdopleiding en de routiniers of contractspelers laten het afweten.
Maar ben toch weer blij met het puntje... Kan vanaf nu alleen maar weer beter gaan

- CFY
-
- New Member
-
30 Oct 2020 21:15 - 30 Oct 2020 21:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Helmond Sport - MVV
30 Oct 2020 21:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- peeke
-
- Platinum Member
-
30 Oct 2020 22:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ekstertjj
-
- Elite Member
-
30 Oct 2020 23:10 - 30 Oct 2020 23:16
Ik had 10 euro gezet in de toto op de 4 KKD wedstrijden van vanavond; de quotering stond op 30 maal je inzet dat alle uit ploegen moesten winnen; Almere wint 4-1 in 020, NEC wint 1-0 in Breda en de Graafschap wint 2-0 in Oss en wat doet MVV? Daaag 3 meier

We gaan gvd nog niet eens van Oostzaan winnen straks in de beker. Het is te hopen voor heel MVV dat die wedstrijd wordt afgelast door nieuwe corona gezever en dat daardoor (dat heeft de knvb al aangegeven) dat dan alle betaald voetbal clubs door zullen gaan en de amateur eruit worden gehaald. Dat is de enige mogelijkheid dat MVV doorkomt want als ze echt naar OFC moeten, dan zet ik me geld op OFC. Ik zet de komende 6 maanden zeker geen geld meer op MVV. Wat een droevige treurnis als je van Helmond al niet meer kan winnen, 2 'betaald voetbal' clubs die het woord 'betaald voetbal' onwaardig zijn!!
- Kloeteklaos
-
- Elite Member
-
30 Oct 2020 23:16Ekstertjj wrote: Gvd wat een graf armoe was het weer!! En het ergste is nog dat MVV me 3 meier door de neus boort
Ik had 10 euro gezet in de toto op de 4 KKD wedstrijden van vanavond; de quotering stond op 30 maal je inzet dat alle uit ploegen moesten winnen; Almere wint 4-1 in 020, NEC wint 1-0 in Breda en de Graafschap wint 2-0 in Oss en wat doet MVV?en dan lees ik hier, de laatste dagen, berichten van we winnen met 4-1van Helmond en we gaan met 3-0 van Roda winnen blablabla
We gaan gvd nog niet eens in Oostzaan winnen straks in de beker. Het is te hopen voor heel MVV dat die wedstrijd wordt afgelast door nieuwe cojona gezever en dat daardoor (dat heeft de knvb al aangegeven) dat dan alle betaald voetbal clubs door zullen gaan en de amateur eruit worden gehaald. Dat is de enige mogelijkheid dat MVV doorkomt want als ze echt naar OFC moeten, dan zet ik me geld op OFC. Ik zet de komende 6 maanden zeker geen geld meer op MVV. Wat een droevige treurnis als je van Helmond al niet meer kan winnen, 2 'betaald voetbal' clubs die het woord 'betaald voetbal' onwaardig zijn!!
Zonder ironie, uit de grond van mijn hart deze tip: nooit op wedstrijden van je eigen club inzetten, daar ga je niet vrolijk van worden.
Voor de rest is het inderdaad één groot tranendal wat we vandaag weer hebben gezien, een aanfluiting op betaald voetbal.
- Ekstertjj
-
- Elite Member
-
30 Oct 2020 23:18

- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
30 Oct 2020 23:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
30 Oct 2020 23:45Ekstertjj wrote: Gvd wat een graf armoe was het weer!! En het ergste is nog dat MVV me 3 meier door de neus boort
Ik had 10 euro gezet in de toto op de 4 KKD wedstrijden van vanavond; de quotering stond op 30 maal je inzet dat alle uit ploegen moesten winnen; Almere wint 4-1 in 020, NEC wint 1-0 in Breda en de Graafschap wint 2-0 in Oss en wat doet MVV? Daaag 3 meieren dan lees ik hier, de laatste dagen, berichten van we winnen met 4-1 van Helmond en we gaan met 3-0 van Roda winnen blablabla
We gaan gvd nog niet eens van Oostzaan winnen straks in de beker. Het is te hopen voor heel MVV dat die wedstrijd wordt afgelast door nieuwe corona gezever en dat daardoor (dat heeft de knvb al aangegeven) dat dan alle betaald voetbal clubs door zullen gaan en de amateur eruit worden gehaald. Dat is de enige mogelijkheid dat MVV doorkomt want als ze echt naar OFC moeten, dan zet ik me geld op OFC. Ik zet de komende 6 maanden zeker geen geld meer op MVV. Wat een droevige treurnis als je van Helmond al niet meer kan winnen, 2 'betaald voetbal' clubs die het woord 'betaald voetbal' onwaardig zijn!!
Gratis tip zo laat op de avond ; luisteren naar Lijnsje, Zie bericht 3 in dit topic ; een droevige wedstrijd met 1-1 als uitslag. Heeft mij ditmaal een paar leuke centen opgeleverd.
Niet inzetten op je eigen club? Tuurlijk wel! Speel je tegen een topclub , altijd met minstens 2 doelpunten verschil laten verliezen. Winnen ze of punt? Heb je toch nog een leuke avond. Verliezen ze? Leuk centje meegenomen.
Verrek, over de toto gesproken , we hebben ook gevoetbald vanavond. Toto lijkt me nu toch een beter onderwerp