Helmond Sport - MVV

30 okt 2020 20:43
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 696
Meer
Helmond Sport - MVV #31
Puntje bijschrijven en verder nooit meer over deze wedstrijd hebben... Wat een parodie op voetbal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, Ekstertjj, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 20:44
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Helmond Sport - MVV #32
Enig lichtpuntje was Kostons vandaag. jammer van zijn afgekeurde goal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 20:47 30 okt 2020 21:00 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
Helmond Sport - MVV #33
Was weer bar en bar slecht,kalezic krijgt dit elftal niet aan het voetballen,ze kunnen volgens mij niet beter.
Ik vind dit tot nu toe een van de slechtste seizoenstarts sinds jaren kwa voetbal.
Kalezic zal wel weer ergens iets positiefs ontdekt hebben zoals groei(proces)binnen het elftal en elke week iets beter?
Ik ben erg somber en zie voorlopig niet hoe het beter zou moeten worden,wie wel of ben ik nu te negatief?...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 20:47
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 696
Meer
Helmond Sport - MVV #34

jeoff schreef : Enig lichtpuntje was Kostons vandaag. jammer van zijn afgekeurde goal.


Dan heb ik echt een andere wedstrijd gezien. Alleen Havekotte een voldoende.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kletswief, lMaastrichtl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 20:52
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Helmond Sport - MVV #35
Bal naar voren, balverlies.
Bal opzij, balverlies.
Bal naar achteren, balverlies.
Ingooi, balverlies.

Wat een parodie op voetbal staat er bij ons op het veld.
Het enige positieve wat deze selectie kan overkomen is een mogelijke uitslag van een coronatest.

Waardeloos.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, Ekstertjj, Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 20:56
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 451
Meer
Helmond Sport - MVV #36
Op zich denk ik wel een eerlijk resultaat na het cadeautje dat Helmond vlak na rust kreeg. Twee zeer matige ploegen zonder vertrouwen en het is een wonder dat MVV toch nog een keer scoorde. Wat me vooral teleurstelt, is dat het spel niet beter wordt. Kaledzic had het in het begin van het seizoen voortdurend over een proces. Ik vond MVV op de eerste speeldag tegen Almere echter beter dan vandaag (of vorige week). Het is ondertussen ook al lang duidelijk geworden dat MVV thuis hoort tussen de plekken 14 en 20. Ik zie boven ons geen enkele club die minder kwaliteit heeft dan MVV, integendeel.

Van mij mag Kaledzic voor de rest van dit seizoen écht voor het proces kiezen en dat houdt dus in dat je zo weinig mogelijk huurlingen laat spelen en zoveel mogelijk inzet op volgend seizoen. Geef spelers als Zeegers, Last, Lathouwers, Waem en Van Bommel maar veel speelminuten, daar kun je volgend seizoen de vruchten van plukken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Kloeteklaos, Ekstertjj, De Zwarte Vogel, InDoDoNnY, TPC, M-MVV, LRB, moonghoya66

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 21:13
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Helmond Sport - MVV #37
Wedstrijd waar je eindelijk eens drie punten hoopt te pakken...
Zwakke tot matige wedstrijd... ook te verwachten gezien de sterkte of zwakte van beide selecties... het is één pot onderin met Oss en Dordrecht.
Eindelijk de keeperswissel... En Haverkotte was vandaag goed bezig... hij zal nu wel erin blijven staan.
En het was weer matig wat usmvvke liet zien, hetzelfde beeld .. er zijn maar twee echte creatieve voetballers die wat kunnen en dat zijn Deom en Youri maar kunnen het ook niet alleen. En de rest is matig of laat niks zien Duin, een domme gele kaart gepakt, Stavinksky als hij niet mee hoeft te spelen met jong Finland laat ook niks zien. En routiniers zoals Heerings of van Acker gaan ook regelmatig de fout in...
Dan heb ik zoiets laat Last, Zeegers die weer heel goed inviel en van Bommel en ook Delrock spelen... dit is eigen jeugdopleiding en de routiniers of contractspelers laten het afweten.
Maar ben toch weer blij met het puntje... Kan vanaf nu alleen maar weer beter gaan :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 21:15 30 okt 2020 21:17 door CFY.
CFY
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
Helmond Sport - MVV #38
Jeoff, Je moet eens stoppen met drinken op vrijdag. Wat een onzin. Het spijt me maar Kostons kan het niveau op geen enkele manier aan. Loopt continu te zwemmen en leid op die positie alleen maar balverlies. Hoort helemaal niet thuis in de basis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle, lMaastrichtl, Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 21:38
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 732
Meer
Helmond Sport - MVV #39
Bedroevend niveau. Per direct Van Acker naar achteren, is zijn positie gewoon niet, dat had zelfs Usta gezien. En dan op die plek maar kiezen tussen oa Kleinen/Bommel/Mares. Links...waarom Salasiwa toch gehaald als je jeugdspeler Last al had. Die is weliswaar ook wat klein, maar is gewoon zonde geld. Zeegers maakt ook foutjes, maar is wel heel energiek, die maar rechtsback? Duin op dit moment enkel invaller. Kalezic gaat hier niet veel meer uithalen, proces of niet. Toch wel lekker voor Elsen, zo'n baangarantie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u InDoDoNnY, Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 22:47
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Helmond Sport - MVV #40
ik denk als Hofland bij Fortuna word ontslagen zijn we snel Kalezic kwijt . daar kunnen ze zijn beloften wel na komen met beteren spelers

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 23:10 30 okt 2020 23:16 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Helmond Sport - MVV #41
Gvd wat een graf armoe was het weer!! En het ergste is nog dat MVV me 3 meier door de neus boort :angry:
Ik had 10 euro gezet in de toto op de 4 KKD wedstrijden van vanavond; de quotering stond op 30 maal je inzet dat alle uit ploegen moesten winnen; Almere wint 4-1 in 020, NEC wint 1-0 in Breda en de Graafschap wint 2-0 in Oss en wat doet MVV? Daaag 3 meier :angry: en dan lees ik hier, de laatste dagen, berichten van we winnen met 4-1 van Helmond en we gaan met 3-0 van Roda winnen blablabla
We gaan gvd nog niet eens van Oostzaan winnen straks in de beker. Het is te hopen voor heel MVV dat die wedstrijd wordt afgelast door nieuwe corona gezever en dat daardoor (dat heeft de knvb al aangegeven) dat dan alle betaald voetbal clubs door zullen gaan en de amateur eruit worden gehaald. Dat is de enige mogelijkheid dat MVV doorkomt want als ze echt naar OFC moeten, dan zet ik me geld op OFC. Ik zet de komende 6 maanden zeker geen geld meer op MVV. Wat een droevige treurnis als je van Helmond al niet meer kan winnen, 2 'betaald voetbal' clubs die het woord 'betaald voetbal' onwaardig zijn!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 23:16
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Helmond Sport - MVV #42

Ekstertjj schreef : Gvd wat een graf armoe was het weer!! En het ergste is nog dat MVV me 3 meier door de neus boort :angry:
Ik had 10 euro gezet in de toto op de 4 KKD wedstrijden van vanavond; de quotering stond op 30 maal je inzet dat alle uit ploegen moesten winnen; Almere wint 4-1 in 020, NEC wint 1-0 in Breda en de Graafschap wint 2-0 in Oss en wat doet MVV? :angry: en dan lees ik hier, de laatste dagen, berichten van we winnen met 4-1van Helmond en we gaan met 3-0 van Roda winnen blablabla
We gaan gvd nog niet eens in Oostzaan winnen straks in de beker. Het is te hopen voor heel MVV dat die wedstrijd wordt afgelast door nieuwe cojona gezever en dat daardoor (dat heeft de knvb al aangegeven) dat dan alle betaald voetbal clubs door zullen gaan en de amateur eruit worden gehaald. Dat is de enige mogelijkheid dat MVV doorkomt want als ze echt naar OFC moeten, dan zet ik me geld op OFC. Ik zet de komende 6 maanden zeker geen geld meer op MVV. Wat een droevige treurnis als je van Helmond al niet meer kan winnen, 2 'betaald voetbal' clubs die het woord 'betaald voetbal' onwaardig zijn!!


Zonder ironie, uit de grond van mijn hart deze tip: nooit op wedstrijden van je eigen club inzetten, daar ga je niet vrolijk van worden.
Voor de rest is het inderdaad één groot tranendal wat we vandaag weer hebben gezien, een aanfluiting op betaald voetbal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 23:18
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Helmond Sport - MVV #43
Je hebt gelijk kloeteklaos, dat zei me oude trouwe paps vroeger ook altijd al :( ongeloofelijk 1 doelpunt meer en MVV had 3 punten en ik had 3 meier gehad. Treurige avond :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 23:43
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
Helmond Sport - MVV #44
NAC-NEC 0-1, de Bredanaars zullen tot de tanden gewapend naar Maastricht komen. Darije, bedenk een list!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2020 23:45
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Helmond Sport - MVV #45

Ekstertjj schreef : Gvd wat een graf armoe was het weer!! En het ergste is nog dat MVV me 3 meier door de neus boort :angry:
Ik had 10 euro gezet in de toto op de 4 KKD wedstrijden van vanavond; de quotering stond op 30 maal je inzet dat alle uit ploegen moesten winnen; Almere wint 4-1 in 020, NEC wint 1-0 in Breda en de Graafschap wint 2-0 in Oss en wat doet MVV? Daaag 3 meier :angry: en dan lees ik hier, de laatste dagen, berichten van we winnen met 4-1 van Helmond en we gaan met 3-0 van Roda winnen blablabla
We gaan gvd nog niet eens van Oostzaan winnen straks in de beker. Het is te hopen voor heel MVV dat die wedstrijd wordt afgelast door nieuwe corona gezever en dat daardoor (dat heeft de knvb al aangegeven) dat dan alle betaald voetbal clubs door zullen gaan en de amateur eruit worden gehaald. Dat is de enige mogelijkheid dat MVV doorkomt want als ze echt naar OFC moeten, dan zet ik me geld op OFC. Ik zet de komende 6 maanden zeker geen geld meer op MVV. Wat een droevige treurnis als je van Helmond al niet meer kan winnen, 2 'betaald voetbal' clubs die het woord 'betaald voetbal' onwaardig zijn!!


Gratis tip zo laat op de avond ; luisteren naar Lijnsje, Zie bericht 3 in dit topic ; een droevige wedstrijd met 1-1 als uitslag. Heeft mij ditmaal een paar leuke centen opgeleverd.

Niet inzetten op je eigen club? Tuurlijk wel! Speel je tegen een topclub , altijd met minstens 2 doelpunten verschil laten verliezen. Winnen ze of punt? Heb je toch nog een leuke avond. Verliezen ze? Leuk centje meegenomen.

Verrek, over de toto gesproken , we hebben ook gevoetbald vanavond. Toto lijkt me nu toch een beter onderwerp

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.441 seconden