Helmond Sport - MVV
- Hill28
-
Topic Author
- Visitor
-
Helmond Sport - MVV
30 Oct 2020 09:30 - 30 Oct 2020 09:31Voor het eerst dit seizoen kan MVV-trainer Darije Kalezic beschikken over alle spelers in zijn selectie. Er zijn geen blessures of schorsingen bij de Maastrichtenaren. Ook zijn er geen positieve uitslagen op de afgenomen coronatests.
MVV speelt vrijdagavond (18.45 uur) tegen Helmond Sport. Het is een opponent die Kalezic als gelijkwaardige tegenstander inschat qua kwaliteit in de selectie. De Brabanders staan op de ranglijst dan ook in de buurt van MVV. Met zeven punten heeft het een puntje minder dan de Maastrichtenaren en staat het twee plekken lager, op de zeventiende stek. Vorig seizoen was de wedstrijd in Helmond een van de spaarzame hoogtepunten voor MVV, er werd met 4-1 gewonnen.
Helmond Sport, waar Wil Boessen hoofdtrainer is, won dit seizoen nog niet in eigen huis. Sterker nog, alle vier thuisduels gingen tot nu toe verloren. Het team van Boessen kwam dinsdag nog in actie in de bekercompetitie. De ploeg door Excelsior met 4-0 uit het toernooi geknikkerd. MVV speelde geen bekerwedstrijd. Het geplande duel tegen OFC Oostzaan is uitgesteld wegens de verscherpte coronamaatregelen.
Vermoedelijke opstelling MVV: Lathouwers, Martina, Mares, Heerings, Salasiwa, Van Acker, Deom, Kostons, Schroijen, Naudts, Stavitski
(Met dank aan Dagblad de Limburger)
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
Re: Helmond Sport - MVV
30 Oct 2020 09:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
30 Oct 2020 10:12Nee, even zonder gekheid ( al is de beker de kortste weg naar Europees ballen!) ; ik vraag me af wanneer Lathouwers eens op de bank wordt geplaatst. Bij hoge ballen is hij een verademing tegenover andere, maar één-op-één duikt hij telkens de verkeerde hoek in en bij zeer veel schoten staat hij ''op het verkeerde been''. Ja, hij heeft op een blauwe zondagavond een leuk potje gekeept tegen Telstar. Een keeper die in 7 van de 9 wedstrijden een matige indruk maakt mag ook wel eens wieberen. Havekotte is toch niet voor niets gehaald lijkt me?
En ja verder is het gewoon een middelmatig elftal. Achterin vind ik het nog wel gaan overigens met Heerings, Salasiwa etc. (behalve Martina natuurlijk

Fijn om weer een complete selectie te hebben, vreemd dat spelers als Stavitski en met name KOSTONS wéér blijven staan. Maar goed, het is en blijft een dagblad die je met een kilo zout moet lezen. Ik zie toch graag eens Zamouri op de buitenplek / nummer 10 en ben ook benieuwd naar die huurling van Chelsea.
MVV heeft het doorgaans lastig in Helmond, we zijn ontiegelijk in vorm, Naudts kent iedere kunstgraskorrel daar, dus een daverende 1-1-.
- lMaastrichtl
-
- Senior Member
-
Re: Re:Helmond Sport - MVV
30 Oct 2020 14:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Dennis
-
- Banned
-
30 Oct 2020 14:53KOM OP MVV!
- Hill28
-
Topic Author
- Visitor
-
Re: Re:Helmond Sport - MVV
30 Oct 2020 15:21lMaastrichtl wrote: Na mijn ban van een maand ben ik weer terug. In de tussentijd Kostons nog niets goed zien doen. Hopelijk vanavond op de bank
Alsjeblieft zeg, dan heb ik nog liever Dreeke terug.
Forza Kostons
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Oct 2020 15:43Helmond verloor eerder deze week voor de beker kansloos met 4-0 van Excelsior. Helmond speelde voor het overgrote deel met dezelfde spelers als de vrijdag er voor toen ze van Telstar verloren. Zoals hierboven al gezegd staat Helmond gewoon onder ons. Die wonnen alleen van Top Oss - een ploeg die in de Geusselt het predikaat betaald voetbal niet waard was, zo slecht waren ze. En van Den Bosch, een wedstrijd waar Den Bosch gewoon beter was maar van de 28(!) schoten op doel ging er maar één in en Helmond prutste er twee in.
Als je de selectie bekijkt van Helmond dan zit daar ook niemand tussen die ik echt graag bij MVV zou zien, buiten misschien Jeff Stans op het middenveld.
In de stand lijkt zich een gaatje te vormen tussen de ploegen die strijden om play-offs en de zwakke broeders en MVV staat vooralsnog tussen de zwakke broeders. Een overwinning en je schiet richting dat groepje dat strijdt om play-offs. Ook vanuit dat oogpunt goed om hier te winnen. Daarnaast zijn het natuurlijk de varkenskoppen die ik niets gun.
Kortom, heb ik er zin in? Wordt het een mooie wedstrijd? Eerlijk is eerlijk, twee keer nee. Maar gaan we winnen? Alsjeblieft wel zeg! Ik voorspel 0-2, Joeri en Stavitski laten zien dat ze toch echt wat kunnen.
- Kloeteklaos
-
- Elite Member
-
30 Oct 2020 17:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
30 Oct 2020 17:55Een wedstrijd die gewonnen moet worden. Alleen al omdat het Helmond sport betreft.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
30 Oct 2020 18:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Dennis
-
- Banned
-
- Driver
-
- Platinum Member
-
30 Oct 2020 18:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Re:Helmond Sport - MVV
30 Oct 2020 18:36 - 30 Oct 2020 18:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
Topic Author
- Visitor
-
Re: Re:Re:Helmond Sport - MVV
30 Oct 2020 18:55Kun je nagaan hoe ultiem waardeloos Noor en ons commerciële team zijn.
- Driver
-
- Platinum Member
-