MVV - Jong PSV
20 nov 2020 20:48
Het gaat hier steeds over Kallon van Cambuur en zijn gezeik wat hij al dan niet elk seizoen over zich heen krijgt als hij tegen ons moet spelen; nou Alberg is net zo erg wat mij betreft loopt ook constant te zeveren over racisme hier en racisme daar van MVV en haar supporters. Vandaar dat ik het een heerlijke vorm van karma vind dat uitgerekend hij vandaag rood heeft gekregen!! Weg met dat soort jankers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
20 nov 2020 20:50
Ekstertjj schreef : Dat het gewoon een arrogant ventje is. Zoals die vorige week juichte tegen ons nadat die die flut penalty erin geschoten had, alsof die de champions league finale beslist had. Flikker op l. Ik hou niet van dat soort arrogantie en dan dat hele zeikverhaal achteraf dat hij zo juichte vanwege racisme of wat dan ook. Is ook zo'n mode tegenwoordig om te pas en te onpas de racisme kaart te spelen. Lazer op met dat soort figuren!!
Dat bericht dat aan hem gestuurd was, was gewoon belachelijk en je moet je schamen dat je dat schaart onder “de racismekaart spelen”. Ik vind het prima dat Alberg dat openbaar maakte.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Tuor, Hier menier, Dennis
20 nov 2020 21:17
Ik ben via het schakelprogramma van Fox aan het kijken, heeft iemand weer een goede link?
20 nov 2020 21:27
De volgende gebruiker (s) zei dank u Driver
20 nov 2020 21:29
Inderdaad die Alberg had niet moeten piepen vorige week. Voor k....r aap uitgemaakt worden, moet je gewoon tegen kunnen en accepteren. Echt het niveau van enkelen hier manmanman. Als dit bijvoorbeeld bij Martina was gebeurd, was Martina dan ook een aansteller geweest als hij dit naar buiten had gebracht?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
20 nov 2020 21:32
Wat un irritant publieks-geluid op fox.... Bin iech de einige dee dat un bitteke amateuristisch vind?
MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, Hier menier
20 nov 2020 22:12
Volgens mij wordt dat afgespeeld in het stadion en is dat niks van fox.
20 nov 2020 22:17
Zoe klink ut wel jao!
20 nov 2020 22:18
Wel unne hiele leuke pot tot noe tow! Ech top-inzat vaan uzze speulers! Ut kin daan toch!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief
20 nov 2020 22:45
Jammer dat we geen enkele fatsoenlijke keeper hebben....
20 nov 2020 22:47
Ik zet de tv aan om tot mijn verrassing te zien dat we 3-0 voorstaan. Drie keer met de ogen knipperen en het staat 3-3. Wat een zwakke verdediging.
20 nov 2020 22:50
mvvke4life
Platinum Boarder
Ook zeer zwak van havekotte
20 nov 2020 22:51
Boschpoort schreef : Ik zet de tv aan om tot mijn verrassing te zien dat we 3-0 voorstaan. Drie keer met de ogen knipperen en het staat 3-3. Wat een zwakke verdediging.
Ik vind de verdediging nog geeneens zo slecht spelen, ik wijt dit volledig aan zeker twee grove keepersfouten...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M-MVV, Hier menier
20 nov 2020 22:53
Het is niks en het gaat ook niks worden. Dat is de keiharde en meer dan pijnlijke waarheid. Stelletje PRUTSERS!!1!
20 nov 2020 22:57
Charmeur
Platinum Boarder
Man man man. 3-0 voorstaan en dan binnen een paar minuten 3-3.
Wat een gepruts. Een hele grote gifbeker die leeg moet.En wat mij betreft een hele selectie die leeg moet.....
Tijd voor maken pagina: 0.309 seconden