MVV - Jong PSV

20 nov 2020 22:58
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
MVV - Jong PSV #31
Hier moeten ze zich diep en diep voor schamen. Als een 3-0 voorsprong (wie had dat ook maar gedacht) niet eens meer genoeg is, dan stop maar met het seizoen.. Ongelofelijk dit, wat een kutteam.. Deze zal nog wel even nadreunen bij de ploeg :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 23:00
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong PSV #32
Ik vind dat Havekotte een zeer zeer groot aandeel heeft aan dit puntenverlies.
MVV speelde niet groots maar kwam met veel vechtlust op een 3-0 voorsprong. Als je keeper vervolgens de goals zo makkelijk weg geeft dan zakt je toch de moed in de schoenen. Het is niet alsof Psv zo veel kansen creëerde, elk schot op doel was een goal!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, Kletswief, De Zwarte Vogel, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 23:04
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 698
Meer
MVV - Jong PSV #33
70 minuten heer en meester, vol gas, hoog druk. Volgens mij het spel dat Kalezic wil zien. Zonde die twee keepersfouten win je gemakkelijk. Maar helaas zijn keepersfouten altijd fataal. Laat dit team verder maar eens even staan. Want de eerste 70 minuten waren gewoon prima. Daarna moet de poort dicht, en alles richting McDonalds. Volwassenheid en gogme, en dat missen we.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 23:05
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
MVV - Jong PSV #34
Ik ben het niet helemaal eens met bovenstaande schrijvers. Ik vond ons gewoon prima voetballen met een tomeloze inzet. Zelfs de kansen werden benut. Het leek eerder 4-0 te worden dan 3-1 tot hrt moment dat onze keeper twee keer volledig de mist in gaat en onzekerheid in het team toe slaat.
Dit is het slechtse team in jaren maar van mij krijgen ze vandaag toch de complimenten.
Ik weet het, daar koop je geen brood voor, maar ik beschouw dit seizoen sowieso als verloren...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kletswief, Brncic, TPC, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 23:05 20 nov 2020 23:07 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV - Jong PSV #35
Jammer maar voor hetzelfde geld,onterecht afgekeurde goal van zamouri, Youri binnenkantje paal...gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 23:06
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
MVV - Jong PSV #36
Ook een kunst om de 2 meest waardeloze keepers van de KKD in je team te hebben. Wat een grap. Ik ben woedend!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 23:21 20 nov 2020 23:31 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Jong PSV #37
Daar stond je dan, 4 tegen 2 in het zestienmetergebied van de tegenstander, tikkie breed Jaap en de wedstrijd is klaar. Dan stond er de 4 op het bord, kon Kalezic de handjes gaan schudden bij de andere dug-out en een kopje koffie binnen uit de automaat gaan trekken. Helaas had Stavitski alleen oog voor de strontduif op het dak... en de doelman maakte helaas de Benny Hill sketch volledig in stijl af..

Ongelooflijk, ik verlies liever kansloos met 0-7..

2 maanden bezig, einde seizoen. Gelukkig lonkt er via de beker nog een Europees Ticket en de Johan Cruijf schaal. Laten we daar maar op inzetten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 23:22 20 nov 2020 23:26 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 733
Meer
MVV - Jong PSV #38
Dat je dit weggeeft. Niks aan het handje en binnen no time 3-3. Tactisch zo slecht, slap verdedigen, keeper zag er slecht uit. Waarom die jonge Lathouwers is opgeofferd geen idee. Zou voor de ervaring zijn...tja..is wel iemand voor de toekomst.

Wederom nieuwe sponsordoekjes op de bp tribune te zien, beetje klein dat wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 23:23
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV - Jong PSV #39
Havekotte idd zwak maar de verdediging gaat ook niet helemaal vrij uit.
Zeer teleurstellend dat een 3-0 voorsprong wordt weggegeven
Je krijgt zo steeds minder zin om naar MVV te kijken.
Wedstrijden met 3-1,4-1,7-1 verliezen tegen zwartgeel....
En pas 10 punten.
Waar is de ondergrens?
Ik kijk eigenlijk maar half naar de wedstrijden tegenwoordig het interesseert me eigenlijk bijna niet meer. Maar het frustreert me dat we in deze positie zitten.
Het spel was vandaag eigenlijk nog niet eens heel slecht.Iedereen werkte hard, en dat zorgde eindelijk voor doelpunten. Maar dan, valt alles in mekaar.
Ik weet het niet? Maar als we met publiek mochten spelen waren nu toch al veel supporters afgehaakt.

Viel me trouwens op dat MVV beter draaide zonder kostons.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 23:49
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV - Jong PSV #40
Moet het morgen weer doen met de samenvatting... de kroegen zijn dicht en de veilige tribune mag niet....
Maar hoorde dat eindelijk die Zamouri meedeed. In de voorbereiding vond ik dit een goede pingelaar… a la Deom (iemand die iets met de bal kan).
En dan eindelijk onze Chelsea speler rechts buiten McEachran
Tja wat ik dan niet begrijp is dat Kostons er inkomt voor Zamouri (waarom niet van Bommel….staat Kostons hogere in de pik-orde ?)

En met Martina op de plek van Mares (Mares Mares heet unne keutel in zien Tess) hadden we zeker ? gewonnen. Martina moet je niet als back misbruiken.
Heeft hij trouwens mogen spelen voor Hiddingk?
Naja Martina heeft die grandiose wedstrijd uit tegen Cambuur gespeeld naast de verguisde Pereira en in de play-offs finale ...dat zal Mares zeker nooit lukken.

Ik betwijfel of Kalezic een goede trainer is. Bij 3 - 0 verlies je niet meer.
Maar Ten Hag kreeg dit ook klaar in de halve finale van de Champions-League en iedereen meende ook dat dit een top-trainer is/was (a once in a life time oppertunity). Nee dus….bij 3-0 ga je verdedigen (as simple as that). Ballen het stadion uit.
En die keeper Lathouwers ....naar de eerste wedstrijd (Cambuur) wis je al dat dit nooit iets wordt.....
Ben dus benieuwd naar de blunders morgen van Haverkorte

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2020 00:04
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - Jong PSV #41

Roed en Wit 70 schreef : Dat je dit weggeeft. Niks aan het handje en binnen no time 3-3. Tactisch zo slecht, slap verdedigen, keeper zag er slecht uit. Waarom die jonge Lathouwers is opgeofferd geen idee. Zou voor de ervaring zijn...tja..is wel iemand voor de toekomst.

Wederom nieuwe sponsordoekjes op de bp tribune te zien, beetje klein dat wel.


Eigenlijk heel duidelijk... de jonge Lahouwers kwam en komt duidelijk te kort en heeft een aantal wedstrijden de kans gekregen, maar in iedere wedstrijd maakte hij te veel fouten. En ja als een keeper een fout maakt is dat vaak een goal of het levert paniek op. Haverkotte is stabieler heeft ook meer ervaring en kan beter meevoetballen, dan begrijp ik de keuze van de trainer. Vorig jaar had in het begin Deusings de kans, maar je zag het verschil met Bertrams En ja, Haverkotte ging volgens mij twee keer de fout in. Daarom ook belangrijk dat je een goede keeper hebt en een goede keeperstrainer. Mer jeh dat kost geld.
Tenzij Haverkotte iedere wedstijd zo de fout in gaat, zal hij wel in de kist blijven staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2020 00:11 21 nov 2020 00:12 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - Jong PSV #42
Leuke pot maart teleurgesteld met resultaat
Vooraf had ik getekend tegen een punt...
Eerste kwartier was voor jongpsv en hield mijn hart vast had al 0-2 kunnen staan. Maar ook deze wedstrijd hebben de boys wel weer inzet getoond en zich in de wedstrijd gevochten. Tactisch had de trainer het goed neergezet. Mooie aanvallen en 3-0 voor staan. Tsja en dan wordt het tocht 3-3 door kwaliteit van jongpsv en 2x een keepersfout, en had ook nog de 3-4 verwacht. Jammer van Youri met die bal op de paal.
Benieuwd wanneer usmvvke weer eens gaat winnen... op naar de volgende match

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2020 07:59
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV - Jong PSV #43
Zie hier het resultaat van van spelen zonder publiek.
Ik denk dat als je deze wedstrijd met publiek had gespeeld dat ze gewoon de 3 punten hadden gepakt met ons publiek er vol achter.
Maar wederom een teleurstelling, ik begin eraan te wennen :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2020 08:11
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV - Jong PSV #44
Ik denk dat Kalezic het goed verwoordt bij Fox met de opmerking dat je door het gelijkspel heen moet kijken.

Na alle teleurstelling en frustratie over de uitslag en de persoonlijke fouten, denk ik dat we gewoon de beste 60 minuten van dit jaar gezien hebben, ondanks dat het 'maar' tegen Jong PSV was.

Een veel frissere samenstelling van het team, waarbij ik voor het eerst een top mentaliteit en inzet gezien heb.
We hebben op de eerste 3 minuten na de wedstrijd gewoon volledig in handen gehad, wonnen bijna elk duel en voor het eerst heb ik een reeks 'logische' aanvallen gezien waaruit uiteindelijk genoeg kansen zijn gecreëerd om 3x te scoren. En met een bal op de paal en een paar grote missers hadden dat er minimaal 5 kunnen zijn.

De jonge backs moeten gewoon blijven staan.
Ondanks dat ze zeker hun foutjes nog zullen maken, brengen ze aanvallend wel veel meer en brengen ze meer inzet en passie dan hun voorgangers.

Waem kan ook gewoon blijven staan, daar zit veel meer potentie in naar de toekomst dan in Heerings.
Laat die ook maar zijn foutjes maken en veel leren de komende weken.
Zamouri vond ik wel enigszins ongelukkig spelen, maar is veel meer aanwezig en in potentie veel gevaarlijker dan Kostons zo te zien.
McEachran vond ik persoonlijk niet heel opvallend, of ik heb niet goed opgelet, maar de assist was uiteraard heel belangrijk.
Naudts wordt hier vaak afgekraakt, maar die maakt toch zijn doelpunten wel blijkbaar. Het is ook de eerste wedstrijd dat hij überhaupt een paar bruikbare ballen heeft gekregen, waaruit hij er toch 2 van de 4 maakt.
Voor een MVV-spits is dat gewoon echt wel een OK score!

Na de 3-1 zie je gewoon dat er twijfel in de koppies komt en dat is niet goed, maar wel verklaarbaar en ook niet de allergrootste ramp. Gelukkig spelen we wat dat betreft dit jaar niet voor de prijzen.

Ik hoop dus dat Kalezic niet zo paniekeert als menig forumlid hier, maar op deze lijn doorzet, dan komen de resultaten en het vertrouwen vanzelf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle, peeke, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2020 08:40
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
MVV - Jong PSV #45
Helemaal eens met deze reactie. Ik heb eindelijk weer genoten van MVV, ook al was er na de afgelopen weken niet veel voor nodig. Het team stond goed met wat mij betreft Last als uitblinker. Na de wissels leverden we toch kwaliteit in.
Leuke schaartjes van Stavitski, maar erger me kapot aan hem. 0,0 rendement en totaal geen overzicht. Samen met Salasiwa de slechtste nieuwelingen van MVV.
Havekotte maakte deze keer fatale fouten maar hij heeft ook een aantal keren zeer goed ingegrepen.
Hopelijk houdt Kalezic nu vast aan deze opstelling, want het stond goed.
Op naar de volgende!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.364 seconden