MVV - Jong PSV

19 nov 2020 09:19
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong PSV #1
Kijkt iedereen net zo naar deze wedstrijd uit als ik? ;)
MVV zal toch een keer die negatieve reeks moeten doorbreken! Ik verwacht een kleine overwinning.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2020 09:33
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
MVV - Jong PSV #2
Jeoff, het is dan wel de Jong-versie, maar de naam PSV zorgde in het verleden vaak voor extra motivatie in de Geusselt. Dus ‘aon de geng’ en ‘nao väöre’!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2020 12:35
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong PSV #3
1-0 voor MVV, en Rjc verliest in Nec, dus dan is het weer allemaal hersteld :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2020 13:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV - Jong PSV #4
Deze wedstrijd had ik uiteraard voor de COVID-uitbraak al met zwarte stift omcirkeld op de kalender. Persoonlijk vind ik het nóg leuker om een wedstrijd tegen een jong-team thuis te mogen bekijken via het schakelkanaal, dat is toch veel beter dan in het stadion met een glas bier en vrienden om me heen! Deze streekderby, Jong PSV en MVV zijn natuurlijk van oudsher aartsrivalen, leeft in menig huishouden. Op de werkvloer heb ik ook meerdere collega's die in een Jong PSV-pyjama slapen. Dit gaat knetteren!

De resultaten van Jong PSV zijn wisselvallig maar juist in uitwedstrijden komen ze goed voor de dag. Over het algemeen valt het mee met heen en weer schuiven van spelers tussen eerste selectie en Jong PSV, maar betekent dat dat het een eerlijke strijd is? Natuurlijk niet. Amerikanen, Brazilianen, Duitsers, een hoop jongens met Afrikaanse achtergrond. Vaak jeugdinternational bij hun land, in veel gevallen minimaal een half miljoen transfersom voor betaald. Leuk voor die jongens en ik snap het vanuit PSV echt wel. Maar het slaat nergens op dat de reservekeeper van Jong PSV aan transfersom meer kostte dan MVV in een heel jaar aan salarissen kan uitgeven.

Allerlei tactische afwegingen kunnen me gestolen worden, MVV moet gewoon weer eens winnen. Fel er op klappen en hopen dat de talenten er toevallig geen zin in hebben. Ik zeg: 3-1 overwinning.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2020 14:06
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV - Jong PSV #5

jeoff schreef : MVV zal toch een keer die negatieve reeks moeten doorbreken! Ik verwacht een kleine overwinning.


In deze lastige tijden dient men creatief te zijn. Door de fan-tas-ti-sche resultaten in de competitie heeft de tegenstander in de beker de wedstrijd schriftelijk afgedaan. Gelijk hebben ze, want dit MVV troeft momenteel iedereen op alle fronten af; persoonlijke fouten, wie heeft de meeste zakken aardappel op het veld staan en wie heeft de spits met het minst scorende vermogen. De reeks is allang doorbroken met de 0-3 overwinning in de beker. Doelpuntenmakers? De hoofdrolspelers van afgelopen week; Spillman, Penn én Emil Visser.

Zoals Jacques al aangeeft ; ook bij mij op het werk gaat het de afgelopen twee weken al nergens anders meer over. Voor aanstaande vrijdag staat gewoon de knaller van het jaar op het programma. Spreekwoordelijke knaller, want oh jee als je een bommetje afsteekt! Harstikke slim ook dat ze MVV-Jong PSV op Fox Sport 3 uitzenden; menig fan (of dit nu is van de Limburger, Perry Sport of de plaatselijk scouting, we zijn immers allemaal fan van MVV!) zal hoe dan ook deze losse wedstrijd te bestellen om thuis op 1,5 M met mondkapje en een kraanwatertje te aanschouwen. En wij maar denken dat we altijd zo negatief zijn...

Ik verwacht zoals gewoonlijk helemaal niks, maar wel de drie punten. Hopelijk wordt de selectie van Jong PSV wel niet beschouwd door de doorgaans goedschrijfse Visser aanschouwd als fans van onze mooie club!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 16:53
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV - Jong PSV #6
In de tussentijd is Salasiwa voor één wedstrijd geschorst en zijn Heerings, Martina (again and again and again), Mickels en Kleinen geschorst. Tel daarbij op dat Swanson en McEachren niet voor speelminuten in aanmerking komen en je hebt nu prompt een man of 14 over ?

Al met al goed nieuws dat Salasiwa en Martina niet meedoen. Heb er een stuk meer vertrouwen in!

LAOT US DRUIME

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 17:33
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
MVV - Jong PSV #7
Nee ik verwacht een kansloze pot voor ons vanavond. We kunnen niet scoren. 1-4.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 17:34
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Jong PSV #8
Ok, iech gaon 'ns gek doen: 4-1 veur die vaan us!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 18:29
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong PSV #9

Lijnsje@tappunt schreef : In de tussentijd is Salasiwa voor één wedstrijd geschorst en zijn Heerings, Martina (again and again and again), Mickels en Kleinen geschorst. Tel daarbij op dat Swanson en McEachren niet voor speelminuten in aanmerking komen en je hebt nu prompt een man of 14 over ?

Al met al goed nieuws dat Salasiwa en Martina niet meedoen. Heb er een stuk meer vertrouwen in!

LAOT US DRUIME


Martina is toch niet geschorst? Als hij al een wedstrijd geschorst zou zijn dan was dat tegen Roda. Volgens de leugeneer speelt hij ook waarschijnlijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 19:36
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV - Jong PSV #10
Hoop doet leven hé mannen 2-0

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 19:50
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV - Jong PSV #11

jeoff schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : In de tussentijd is Salasiwa voor één wedstrijd geschorst en zijn Heerings, Martina (again and again and again), Mickels en Kleinen geschorst. Tel daarbij op dat Swanson en McEachren niet voor speelminuten in aanmerking komen en je hebt nu prompt een man of 14 over ?

Al met al goed nieuws dat Salasiwa en Martina niet meedoen. Heb er een stuk meer vertrouwen in!

LAOT US DRUIME



Martina is toch niet geschorst? Als hij al een wedstrijd geschorst zou zijn dan was dat tegen Roda. Volgens de leugeneer speelt hij ook waarschijnlijk


Bedoel ook geblesseerd.

|Maastricht| zat wel met een strakke plasser de opstelling hebben opgehangen

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 20:07
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV - Jong PSV #12
Roland Alberg heeft zojuist in de wedstrijd NEC - RJC direct rood gekregen :applaus: speaking about karma hé?! Heerlijk dit :daag: als nou die 0-1 die nu op het bord staat ook nog even veranderd in 2-1 dan eindigt het helemaal mooi daar in Nimwèège :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 20:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV - Jong PSV #13
Hoezo karma, wat heeft Alberg misdaan?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 20:17
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV - Jong PSV #14
Dat het gewoon een arrogant ventje is. Zoals die vorige week juichte tegen ons nadat die die flut penalty erin geschoten had, alsof die de champions league finale beslist had. Flikker op l. Ik hou niet van dat soort arrogantie en dan dat hele zeikverhaal achteraf dat hij zo juichte vanwege racisme of wat dan ook. Is ook zo'n mode tegenwoordig om te pas en te onpas de racisme kaart te spelen. Lazer op met dat soort figuren!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2020 20:40
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
MVV - Jong PSV #15

Jacques schreef : Hoezo karma, wat heeft Alberg misdaan?

Van achter pootje haken mag niet!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden