FC Volendam - MVV 27 augustus

27 aug 2021 21:40
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #31
Helaas voor maar Volendam heeft een veel groter budget als ons. Dat is ook duidelijk als je ziet wie er voetballen. Zijn er toch een paar die ook makkelijk eredivisie hadden kunnen spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 21:43
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #32

tuutsje schreef : Ik heb met de 2-0 de radio uitgezet. We staan weer met beide benen op de grond. Hopelijk gaat dit niet in de kopjes zitten maar wel in de kopjes van de technische staf, dat er toch nog iets bij moet gaan komen!


Misschien beter kwaliteit ipv kwantiteit
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 21:44
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #33
Dat mag dan wel zijn , maar MVV geeft de doelpunten wel erg makkelijk weg . Als je die 4-0 ziet , 2 verdedigers op 10 meter van elkaar op 1 lijn . En de spits van Volendam mag er rustig tussen door lopen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 21:47
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #34
5-0, dat valt nog mee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 21:54
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #35
Dank je wel Almere ...lol
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 21:58
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #36
5 goals teege, wie ste ut ouch wends of kiers is dat teveul en zit ut achterin neet good

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 22:06 27 aug 2021 22:07 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #37
Maar met 0 mee, zit het voorin ook nog niet goed....nog niet eens 1 doelpunt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 22:12
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #38

Schapendonk schreef : Maar met 0 mee, zit het voorin ook nog niet goed....nog niet eens 1 doelpunt.


Kump good…….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 22:35
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #39
5-0 of 1-0: resultaat is hetzelfde 0 punten. (Net als de 3-4 in Aachen Nord :applaus: )
Uit tegen een titelkandidaat als Volendam calculeer ik geen punten in. Volgende week tegen Telstar vind ik belangrijker.
Er stonden 2 mannen in de basis die 2(?) keer hadden meegetraind. Zoals gezegd: we zijn nog niet compleet. Eigenlijk beginnen wij nu pas met de voorbereiding. En Volendam is gewoon een stabiele club. Geen schande. Kop omhoog en doorgaan. Volgende week mooie mogelijkheid om te revancheren. Dit jonge team zal nog wel vaker uitglijders gaan hebben, hoort bij het proces.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Burgundian043, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2021 00:06
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #40
Gezien het late moment waarop MVV zijn selectie rond krijgt, mogen we enorm blij zijn met een 6/12 als seizoenstart. Liever gewoon 5-0 verliezen tegen een veel te sterke tegenstander en de week erna winnen tegen een ploeg die je kunt hebben, dan aanrommelen met gelijke spelen en kleine nederlagen. Hopelijk kunnen we de komende drie dagen nog een enkele echte versterking binnen halen. Als we dan volgende week de punten thuis kunnen houden tegen Telstart, heeft het in ieder geval niet aan onze start gelegen dit seizoen. Ik blijf voorlopig positief ingesteld, we hebben wel een redelijke selectie die in de middenmoot kan meedraaien. Hopelijk kan Wels zo snel mogelijk een goed functionerend elftal smeden, dat kun je nu nog niet verwachten met de wekelijkse veranderingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2021 07:53
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #41
Hoe waren de nieuwe spelers Souren en Remans?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2021 10:08
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #42
Mvv is gisteravond helemaal weggespeeld door Volendam, het kwaliteitsverschil was gewoon te groot.
Mvv heeft 4 wedstrijden gespeeld en 6 punten, dat is knap want in alle wedstrijden was Mvv de mindere.
Ik ben benieuwd of de nieuwe spelers een versterking zijn voor Mvv, bij onze "buren" club waren ze afgeschreven en niet goed genoeg bevonden voor de KKD competitie. De defensie bij Mvv is een gatenkaas, de keeper heeft mij nog niet kunnen overtuigen.
Hopelijk komt Mvv nog met een paar echte versterkingen anders wordt het weer troosteloos eindigen in het rechterrijtje.
Ik ben zeker (nog) niet tevreden met de huidige selectie, we hebben een goede CV en middenvelder hard nodig.
Indien Mvv twee gerichte versterkingen zou aantrekken dan ziet de wereld er weer geheel anders uit en kunnen we misschien meespelen voor de play offs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2021 11:24
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #43
Vluuzak, ik denk dat gisteren iedereen ondermaats was. Als je met 5-0 de boot ingaat en in de samenvatting geen enkele kans voor MVV voorbij ziet komen, is denk ik dat het antwoord op je vraag. Twitter meldt nog een paar halve kopkansjes , maar dan heb je het ook gehad.

Verdedigen begint uiteraard voorin, maar ze gingen wel erg makkelijk door het centrum heen. Daarbij is Nijhuis voor nu samen met Havekotte de minsten keeper die we de afgelopen jaren hebben gehad.

Er zal zoals ome Klaas zelf aangeeft zeer rap iers bij moeten komen achterin. Labylle terug naar de linksback en een ervaren rot ( ja, zelfs Swinkels zou niet misstaan als je het gisteren hebt gezien) en even de 4 nieuwe inspelen ( Alberg, Souren , Remans en de nieuwe CV.

Met Nijhuis, Zeegers , Waem/Delferriere, ? , Labylle , Dzepar , Kleinen, Alberg , Blummel, Ntelo en Remans is een rechterrijtje zeker mogelijk.

Dit typende vanuit mijn strandstoel in het zonnige Kos gooi ik snel er zand over en kiep ik nog een goud gele rakker weg. Op naar de volgende tegen Telstar die je gewoon moet winnen.

Laot us druime!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2021 12:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #44
Volgens diverse media , raakt het geduld van Klaas Wels nu al op ! Dat bevreemd me . Je ziet toch al weken aankomen dat MVV zeker verdedigend veel te kort komt en ook met de aansluiting naar het middenveld . Sommige plekken zijn nu ingevuld met Labylle en Alberg maar van beide moet je eerst maar eens zien welk niveau ze gaan halen. Alberg heb ik verleden jaar een aantal keren aan t werk gezien maar daar was ik echt niet zo van onder de indruk .

Dat Klaas Wels na de wedstrijd gefrustreerd de pers te woord staat ( over het getoonde spel ) dat verwonderd me echt.
De 6 punten die we hebben mogen we koesteren , want als het er 2 waren geweest dan hadden we niks te klagen gehad. Een punt bij de FC en een punt tegen HS had een juiste afspiegeling geweest.
Tot op heden hebben we voetballende helemaal niks laten zien.
Wels moet verstandig zijn en zich niet zo na de wedstrijden uitlaten over zijn spelers , immers zijn het de spelers die hij zelf opstelt en mee traint. Die mannen kunnen bijna niet veel beter.

Dat er verdedigend iets bij moet komen en een echte 6 en een echte 3 is al weken bekend, het is blijkbaar niet gelukt . Deze groep is minder dan die van start vorig seizoen daar blijf ik bij en dat was al een hele zwakke groep . De 6 punten is een vertekend beeld , maar zoals gezegd goed koesteren die punten. Alleen kunnen die resultaten ook zand in de ogen strooien en misschien is dat nu al wel gebeurd met Wels .
Kalazic gebruikte in het begin van het vorige seizoen ook veel negatieve zaken aan , wellicht om iets op gang te krijgen , en uiteindelijk is het hem ook gelukt,zonder dat het MVV iets heeft opgeleverd alleen een wat aangenamere plek op de ranglijst
Ik durf bijna met 100 procent zekerheid te zeggen als Wels dezelfde strategie als Kalazic gaat gebruiken naar buiten toe in de media dat hem dat niet gaat lukken. Kalazic heeft een bepaalde arrogante persoonlijkheid maar krijgt daar wel ploegen mee aan de praat , zo behield hij destijds Roda voor degradatie en pakte hij met jong PSV een periode . Klaas Wels is in het voetbal een nobody en ik verzeker je als met MVV een lijn na onder gaat inzetten dat het een vervelend seizoen gaat worden onder Wels. Laten we hopen dat we ons ergens rond plek 10 kunnen gaan nestelen .
want de top 8 aanvallen met 7 ton budget is uitgesloten , dan moet je minimaal 300.000 meer hebben voor kwaliteit en breedte. Jammer dat die 2 ton NOW weg zijn die hadden we mooi gedeeld over 2 jaar kunnen inzetten in de selectie .

Klaas Wels moet zoals gezegd vooral naar buiten toe zich rustig houden en zorgen dat de groep met wie hij kan werken optimaal kan presteren en het leuk vind om voor MVV te voetballen want anders kan het zomaar zijn dat Ronny van Geneugden na de feestdagen als a.i op de bank zit bij MVV

Het is nu eenmaal op dit moment een gegeven dat we maar 700.000 te besteden hebben . Zeker nu de investeerder waar Noor het in Mei had bij 1Limburg is afgehaakt en dus het proces opnieuw is opgestart voor het zoeken van nieuw geld .
Maar volgens Noor in dat interview waren er voldoende kandidaten die de club wilde overnemen , nou advies aan Noor is om die gesprekken dan maar op te starten want met een minderheidsbelang gaan we het niet redden . Er moet minimaal 500.-000-600.000 per jaar bij om een aanval te doen . Dat geld is trouwens wel geboden door een Amerikaanse partij die wilde 600.000 doen voor een meerderheid van de aandelen . MVV is daar niet op in gegaan , maar ging voor het minderheidsbelang en die deal is nu ook afgeketst .

We zullen het gaan zien . Telstar komt eraan met mijn oude bekende Jonker die er tot nu toe ook niet lekker is gestart, dat zijn de clubs waar je wel 3 punten tegen kunt pakken en zo kun je de problemen die er liggen een beetje verdoezelen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, mvv4ever, bokkesprongen, Burgundian043, VakD

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2021 19:33 28 aug 2021 19:34 door HIER!!.
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #45
Niet zo'n onrust zaaien jongen.. dat is nergens voor nodig! Met je steken onder water... nowregeling weten we nu wel he.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Brncic, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden