FC Volendam - MVV 27 augustus

28 aug 2021 19:44
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #46
Helaas .die NOW fiasco achtervolgt MVV nog jaren ,en excuses aanbieden aan de supporters helaas NUUL .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2021 23:07
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #47

Napoleon schreef : Dat geld is trouwens wel geboden door een Amerikaanse partij die wilde 600.000 doen voor een meerderheid van de aandelen . MVV is daar niet op in gegaan , maar ging voor het minderheidsbelang en die deal is nu ook afgeketst .

Dit is iets waar ik het vaak over heb. Zonder meerderheidsbelang stapt hier geen investeerder in. In ieder geval geen investeerder die zijn aandelen in waarde wil laten groeien.

Iemand die het verhaal van Napoleon kan bevestigen?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2021 01:52 29 aug 2021 01:53 door Maasratje.
Maasratje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #48
Men moet zich toch beginnen af te vragen waarom Napoleon, zelfs na een publieke aanval van het bestuur vorig jaar, nog steeds interne informatie krijgt doorgespeeld. Recentelijk wist hij nog contractvoorwaarden van de Yvey deal te vermelden voordat zij bekend werden gemaakt. Het is dus aannemelijk dat ook de informatie omtrent investeerders van eerste hand is.

Waarom is het nog aannemelijk dat het spelersbudget 700.000 is? Is er een definitieve begroting gepresenteerd door MVV? Het gemiddelde budget per speler zou dan ongeveer op 40.000 uitkomen. Zijn de huurdeals dan echt zo goed, of lopen ze al vooruit op zaken en hopen ze achteraf nog het gat te dichten met een investeerder?

Ik ben benieuwd hoe het ervoor staat eind seizoen 2021-2022.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2021 10:34
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #49
De echte onrust komt natuurlijk door Klaas Wels zelf die in diverse media zijn ongeduld heeft uitgesproken over de voortgang van de samenstelling van de selectie en vooral in defensief opzicht
Ik kan Klaas Wels wel begrijpen waar dat vandaan komt. Klaas Wels heeft bij Fc Oss met Peter Bijvelds gewerkt , de alleskunner van de club zeg maar.
Deze Peter Bijvelds moet jaarlijks met een lege beurs een selectie samenstellen en zoals je kunt zien doet hij dat gewoon knap en goed. Nu ook weer is de start van Oss met winst tegen VVV en winst tegen Excelsior gewoon knap en goed te noemen.

Omdat Wels die manier van werken is gewend en het netwerk en de kennis van kunde van Peter Bijvelds gaat het hem bij MVV allemaal niet snel en vakkundig genoeg , met als gevolg veel interne druk op samenstellen van de selectie. Het gevolg daarvan is geweest de transfer van Dogan die nog niet helemaal rond was en toch al als goed nieuws naar buiten is gebracht zonder handtekening op dat moment . Interne druk !!

Bij MVV hebben we geen Peter Bijvelds , hadden we die maar die man weet als geen ander hoe je met een klein budget of nog minder wel de makelaars en spelers aan zich weet te binden. Nu zal Oss ook dit seizoen achterhaalt worden door de te kleine selectie en beperkte middelen want tegen het geweld van de top 8 is niet op te boxen maar vind toch knap dat een nietige club als Oss zijn stempel weet te zetten

Klaas Wels moet gewoon naar buiten toe zorgen dat er rust uitstraalt achter zijn spelers blijft staan en niet al na 4 wedstrijden moord en brand schreven dat de selectie niet af en rond is in de media dat heeft geen enkele zin . Beter kan Wels , de AD Noor aanspreken dat er wat meer geld in het laatje gaat komen. MVV kan nog een rug sponsor verkopen ( Sjef Ubaghs zijn plek is weg) goed voor 25K per seizoen. MVV kan de naam van het stadion verkopen , ook ergens rond de 25K en er zijn nog 400 business stoelen te koop a 2200 per stoel , en de ledboarding is niet uitverkocht . Dus aan de slag zou ik zeggen er is nog genoeg geld uit de markt te halen ! Dat is trouwens ook een interne doelstelling van MVV op het sponsorbedrag commercieel na 1000.000 per jaar als inkomsten te brengen . Dan moet er nog circa 300.000 per jaar uit de markt worden gehaald . De eerste 50k moet toch te doen zijn voor Erik Noor , die is aangenomen om zijn geweldige zakelijke prestaties uit het verleden . Want een rug sponsor en de naam van het stadion die moet je toch als geslepen zakenman toch wel aan de man kunnen brengen ! En dan heeft Klaas weer gelijk 1 nieuwe speler die iets meer kan in zijn selectie !


Voor komende zondag , Klaas heeft het geluk dat Telstar op bezoek komt die staan er slecht voor , al moet ik wel zeggen hebben die wel al tegen NAC, Emmen en Roda gespeeld en Jong Utrecht geen makkelijke start .
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2021 11:14 29 aug 2021 11:16 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #50
Ik vind dat Wels het goed doet en de "aanval" op hem onterecht.
Iedereen ziet toch dat de verdediging/middenveld van Mvv niet het niveau haalt van de KKD divisie.
Wels weet inmiddels ook dat Noor van alles roept maar niets waar maakt, een beetje druk op de organisatie kan dan geen kwaad.....de tijd (31 augustus) dringt.

Is Sjef Ubags gestopt als sponsor, kan het mij haast niet voorstellen want het bedrijf is Mvv altijd trouw gebleven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2021 11:39
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 699
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #51
Waar zie jij onrust Napoleon? Ik zie alleen een trainer die na een stevige nederlaag in DDL zegt wat iedereen ziet, namelijk dat er achterin nog iets bij moet. Dat gebeurt tot op het allerhoogste niveau omdat nu eigenlijk pas de echte transfers op gang komen. Dat is geen onrust, dat is volkomen normaal in de voetballerij. De trainer wil nu prestatie, de td kijkt ook naar de langere termijn en probeert zo goedkoop mogelijk spelers binnen te halen. Dat betekent voor MVV nu eenmaal wachten tot de laatste uren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2021 11:45
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #52

Maasratje schreef : nog steeds interne informatie krijgt doorgespeeld.


Daar sla je de spijker op de kop. Uit mijn eigen bronnen kan ik je vertellen dat het lekken van vertrouwelijke informatie aan bepaalde externe personen MVV in het afgelopen twee/drie jaar meerdere sponsordeals heeft gekost. Sterker nog, zolang er door interne persoon x bepaalde informatie naar externe persoon/personen y/z gelekt blijft worden zal MVV inkomsten blijven mislopen. Bepaalde partijen willen niet met de onderneming MVV in zee aangezien een deel van de inhoud van contracten die niet per se voor het publiek is bestemt niet per definitie binnenskamers blijft en in handen komt van mensen met wie deze partijen niet geassocieerd willen worden. Dan zullen we de privacywetgeving er nog maar even buiten laten. Er zal een bepaalde kop moeten rollen maar dat kan MVV zich niet veroorloven. Het gevolg hiervan is dat MVV voorlopig financieel gezien in de marge zal blijven dabbelen. Dat is pijnlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2021 12:04 29 aug 2021 12:14 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #53

Brncic schreef : Waar zie jij onrust Napoleon? Ik zie alleen een trainer die na een stevige nederlaag in DDL zegt wat iedereen ziet, namelijk dat er achterin nog iets bij moet. Dat gebeurt tot op het allerhoogste niveau omdat nu eigenlijk pas de echte transfers op gang komen. Dat is geen onrust, dat is volkomen normaal in de voetballerij. De trainer wil nu prestatie, de td kijkt ook naar de langere termijn en probeert zo goedkoop mogelijk spelers binnen te halen. Dat betekent voor MVV nu eenmaal wachten tot de laatste uren.


De onrust zit hem in het feit dat Wels de media opzoekt en zijn beklag doet over het feit dat de selectie niet rond is , en letterlijk laat optekenen dat zijn geduld op raakt in defensieve opzicht en dan doelt hij op dat hij daar ervaring mist en kwaliteit . Ja dat zien we allemaal.
Waarom moet je dat op een Kalazic achtige wijze in de wereld gooien ?? Dat is onrust stoken , en een ander zal het zeggen het is de boel op scherp zetten.
Maar naar wie , naar directie en technisch manager ? Je spelers val je er mee af die zich kapot werken maar niet beter kunnen als je dit als trainer verkondigd .
Ik blijf het onverstandig vinden van hem .

Over Ubags die zijn niet als sponsor gestopt alleen vullen ze de plek op het shirt ( achterkant ) niet meer in . Die positie is al maanden vacant voor een andere partij . Prijs 25K ( maar dat was bij de start van het seizoen) nu zijn er 4 matchen verder zal je wel ergens voor 20K die plek kunnen hebben dit jaar nog, als iemand in zijn of haar netwerk een geschikte partij weet ??? Bel MVV !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2021 12:18
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 699
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #54
Ben het met je eens dat het niet verstandig is naar de huidige spelers toe @Napoleon. Maar Wels zei letterlijk (als ik het teruglees in de krant) dat de manier van verdedigen anders moet en wel zo snel mogelijk. Dat gaat dus over tactiek en aanpak. Daarna heeft hij weinig geduld inderdaad. Daarnaast gaf hij aan dat versterking nodig is.
Kalezic zei wedstrijd na wedstrijd dat de selectie veel te smal was, spelers niet door hem waren gehaald enz enz, die ging nog een stap verder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2021 12:20 29 aug 2021 12:24 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #55

Brncic schreef : Ben het met je eens dat het niet verstandig is naar de huidige spelers toe @Napoleon. Maar Wels zei letterlijk (als ik het teruglees in de krant) dat de manier van verdedigen anders moet en wel zo snel mogelijk. Dat gaat dus over tactiek en aanpak. Daarna heeft hij weinig geduld inderdaad. Daarnaast gaf hij aan dat versterking nodig is.
Kalezic zei wedstrijd na wedstrijd dat de selectie veel te smal was, spelers niet door hem waren gehaald enz enz, die ging nog een stap verder.


ik denk dat we elkaar begrijpen !

en waar Wels vandaan komt met de manier van werken van Peter Bijvelds snap ik ook wel zijn "frustratie" dat is heel anders bij ons ( helaas).
Maar als volwassen vent moet je dat even naast neer leggen en je spelers "beschermen" want anders ga je ze afbreken en het seizoen is nog lang

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2021 13:16
60 jaar supporter
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #56
Napoleon verleden jaar met zijn reclamebord in het stadion er uit geflikkerd, nu hij zelf nog

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2021 13:26 29 aug 2021 13:29 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #57

Napoleon schreef :

Brncic schreef : Waar zie jij onrust Napoleon? Ik zie alleen een trainer die na een stevige nederlaag in DDL zegt wat iedereen ziet, namelijk dat er achterin nog iets bij moet. Dat gebeurt tot op het allerhoogste niveau omdat nu eigenlijk pas de echte transfers op gang komen. Dat is geen onrust, dat is volkomen normaal in de voetballerij. De trainer wil nu prestatie, de td kijkt ook naar de langere termijn en probeert zo goedkoop mogelijk spelers binnen te halen. Dat betekent voor MVV nu eenmaal wachten tot de laatste uren.


De onrust zit hem in het feit dat Wels de media opzoekt en zijn beklag doet over het feit dat de selectie niet rond is , en letterlijk laat optekenen dat zijn geduld op raakt in defensieve opzicht en dan doelt hij op dat hij daar ervaring mist en kwaliteit . Ja dat zien we allemaal.
Waarom moet je dat op een Kalazic achtige wijze in de wereld gooien ?? Dat is onrust stoken , en een ander zal het zeggen het is de boel op scherp zetten.
Maar naar wie , naar directie en technisch manager ? Je spelers val je er mee af die zich kapot werken maar niet beter kunnen als je dit als trainer verkondigd .
Ik blijf het onverstandig vinden van hem .

Over Ubags die zijn niet als sponsor gestopt alleen vullen ze de plek op het shirt ( achterkant ) niet meer in . Die positie is al maanden vacant voor een andere partij . Prijs 25K ( maar dat was bij de start van het seizoen) nu zijn er 4 matchen verder zal je wel ergens voor 20K die plek kunnen hebben dit jaar nog, als iemand in zijn of haar netwerk een geschikte partij weet ??? Bel MVV !!



Wat houd je tegen?….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2021 14:04
iggyinthehouse
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 45
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #58
Waarom zien we Napoleon altijd opduiken als het minder gaat (lees een slecht resultaat) bij MVV?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2021 20:06
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #59
Ik begrijp dat ook niet, het spreekwoord zegt "de beste stuurlui staan aan wal" het is heel makkelijk alleen maar kritiek spugen als het even wat minder gaat! Ik begin mij oprecht af te vragen wat Napoleon nog aan mvv bind? Maar goed iedereen mag hier op een normale manier zijn mening geven, maar het commentaar waar hij steeds mee komt begint behoorlijk te irriteren! Ik ben supporter van mvv en ja er is na Volendam nu even niets te juichen, maar geef Wels en zijn team eens een kans of haak gewoon af als supporter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2021 21:02
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #60

Dary66 schreef : Ik begrijp dat ook niet, het spreekwoord zegt "de beste stuurlui staan aan wal" het is heel makkelijk alleen maar kritiek spugen als het even wat minder gaat! Ik begin mij oprecht af te vragen wat Napoleon nog aan mvv bind? Maar goed iedereen mag hier op een normale manier zijn mening geven, maar het commentaar waar hij steeds mee komt begint behoorlijk te irriteren! Ik ben supporter van mvv en ja er is na Volendam nu even niets te juichen, maar geef Wels en zijn team eens een kans of haak gewoon af als supporter!


Napoleon zijn toetsenbord en telefoon is stuk als MVV wint. Dan smijt hij deze uit frustatie tegen de muur.

Zijn volgend stukje als zijn paradepaardje Jonker hier weet te winnen is al opgedroogd hoor!

Nee , Napoleon zal soms best goede bedoelingen (gehad) hebben. Soms schrijft hij ook positief en met een duidelijke visie , maar soms slaat hij ook volledig door.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden