>
Ontvangen bedankjes 256
Dit is iets waar ik het vaak over heb. Zonder meerderheidsbelang stapt hier geen investeerder in. In ieder geval geen investeerder die zijn aandelen in waarde wil laten groeien.Napoleon schreef : Dat geld is trouwens wel geboden door een Amerikaanse partij die wilde 600.000 doen voor een meerderheid van de aandelen . MVV is daar niet op in gegaan , maar ging voor het minderheidsbelang en die deal is nu ook afgeketst .
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Maasratje schreef : nog steeds interne informatie krijgt doorgespeeld.
Brncic schreef : Waar zie jij onrust Napoleon? Ik zie alleen een trainer die na een stevige nederlaag in DDL zegt wat iedereen ziet, namelijk dat er achterin nog iets bij moet. Dat gebeurt tot op het allerhoogste niveau omdat nu eigenlijk pas de echte transfers op gang komen. Dat is geen onrust, dat is volkomen normaal in de voetballerij. De trainer wil nu prestatie, de td kijkt ook naar de langere termijn en probeert zo goedkoop mogelijk spelers binnen te halen. Dat betekent voor MVV nu eenmaal wachten tot de laatste uren.
Brncic schreef : Ben het met je eens dat het niet verstandig is naar de huidige spelers toe @Napoleon. Maar Wels zei letterlijk (als ik het teruglees in de krant) dat de manier van verdedigen anders moet en wel zo snel mogelijk. Dat gaat dus over tactiek en aanpak. Daarna heeft hij weinig geduld inderdaad. Daarnaast gaf hij aan dat versterking nodig is.
Kalezic zei wedstrijd na wedstrijd dat de selectie veel te smal was, spelers niet door hem waren gehaald enz enz, die ging nog een stap verder.
Napoleon schreef :
Brncic schreef : Waar zie jij onrust Napoleon? Ik zie alleen een trainer die na een stevige nederlaag in DDL zegt wat iedereen ziet, namelijk dat er achterin nog iets bij moet. Dat gebeurt tot op het allerhoogste niveau omdat nu eigenlijk pas de echte transfers op gang komen. Dat is geen onrust, dat is volkomen normaal in de voetballerij. De trainer wil nu prestatie, de td kijkt ook naar de langere termijn en probeert zo goedkoop mogelijk spelers binnen te halen. Dat betekent voor MVV nu eenmaal wachten tot de laatste uren.
De onrust zit hem in het feit dat Wels de media opzoekt en zijn beklag doet over het feit dat de selectie niet rond is , en letterlijk laat optekenen dat zijn geduld op raakt in defensieve opzicht en dan doelt hij op dat hij daar ervaring mist en kwaliteit . Ja dat zien we allemaal.
Waarom moet je dat op een Kalazic achtige wijze in de wereld gooien ?? Dat is onrust stoken , en een ander zal het zeggen het is de boel op scherp zetten.
Maar naar wie , naar directie en technisch manager ? Je spelers val je er mee af die zich kapot werken maar niet beter kunnen als je dit als trainer verkondigd .
Ik blijf het onverstandig vinden van hem .
Over Ubags die zijn niet als sponsor gestopt alleen vullen ze de plek op het shirt ( achterkant ) niet meer in . Die positie is al maanden vacant voor een andere partij . Prijs 25K ( maar dat was bij de start van het seizoen) nu zijn er 4 matchen verder zal je wel ergens voor 20K die plek kunnen hebben dit jaar nog, als iemand in zijn of haar netwerk een geschikte partij weet ??? Bel MVV !!
Dary66 schreef : Ik begrijp dat ook niet, het spreekwoord zegt "de beste stuurlui staan aan wal" het is heel makkelijk alleen maar kritiek spugen als het even wat minder gaat! Ik begin mij oprecht af te vragen wat Napoleon nog aan mvv bind? Maar goed iedereen mag hier op een normale manier zijn mening geven, maar het commentaar waar hij steeds mee komt begint behoorlijk te irriteren! Ik ben supporter van mvv en ja er is na Volendam nu even niets te juichen, maar geef Wels en zijn team eens een kans of haak gewoon af als supporter!