>
Ontvangen bedankjes 77
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Maosbrögk schreef : Wat ik me afvraag: ik zie berichten over busreizen via SV-1902, de Angel-Side en de (oude) supportersclub.
Sjiek dat er zoveel georganiseerd wordt!
Maar is het handig dat er 3 partijen busreizen organiseren? Snap de onderlinge verschillen heel goed hoor. Maar als je straks 3 bussen hebt die alle 3 niet helemaal vol zijn, dan zou je wellicht (uit kostenbesparing) voor 2 bussen kunnen kiezen.
Hoe is het onderlinge overleg hierover?
SV-1902 schreef : Als SV-1902 vinden wij het ook onduidelijk dat de Supportersclub en SV-1902 nu naast elkaar bestaan en in ieder geval op het gebied van het organiseren van busreizen dezelfde doelstelling hebben. Het was ook niet onze keus en dat willen wij graag hier uitleggen.
.............
Het besluit van de Supportersclub om voorlopig met de busreizen te stoppen (zie het programmaboekje MVV – Helmond Sport) heeft ons enorm verrast. Het zou betekenen dat de SV-1902 op zeer korte termijn deze rol en ook nog maar tijdelijk moest overnemen. Inmiddels heeft de Supportersclub dit besluit weer teruggedraaid. Op het gebied van het organiseren van busreizen willen wij samenwerken met de andere organisatoren. Zoals nu reeds met de Angel-Side.