FC Volendam - MVV 27 augustus

19 aug 2021 09:56
SV-1902
Verified
Verified
Berichten: 18
Meer
Onderwerp Auteur
FC Volendam - MVV 27 augustus #1
Eindelijk hebben we weer een echte awayday!
Volendam-uit op vrijdag 27 augustus.

SV-1902 verzorgt als supportersvereniging de busreizen. Je kunt je vanaf nu opgeven via het volgende e-mail adres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of stuur even een pb via Facebook Messenger!
Vertrektijd is 16:00 (ovb) vanaf Stadion de Geusselt
Een kaartje kost €40,- dit is voor de bus, drank en stadionticket.

P.S. Helaas hebben we wel nog te maken met de COVID-19 richtlijnen dus houd rekening met toegangscontrole!
Kom op die roeie en op naar een vol uitvak!

___________________________________________
Wij komen op voor jullie belangen! www.sv-1902.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 10:23
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #2
Ik woon in Landsmeer (amsterdam). Is er verplichte combi of kan ik ook enkel kaartje kopen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 10:56
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #3
Wat ik me afvraag: ik zie berichten over busreizen via SV-1902, de Angel-Side en de (oude) supportersclub.
Sjiek dat er zoveel georganiseerd wordt!
Maar is het handig dat er 3 partijen busreizen organiseren? Snap de onderlinge verschillen heel goed hoor. Maar als je straks 3 bussen hebt die alle 3 niet helemaal vol zijn, dan zou je wellicht (uit kostenbesparing) voor 2 bussen kunnen kiezen.
Hoe is het onderlinge overleg hierover?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, SV-1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 11:37 19 aug 2021 11:41 door Boys_in_Red.
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #4

Maosbrögk schreef : Wat ik me afvraag: ik zie berichten over busreizen via SV-1902, de Angel-Side en de (oude) supportersclub.
Sjiek dat er zoveel georganiseerd wordt!
Maar is het handig dat er 3 partijen busreizen organiseren? Snap de onderlinge verschillen heel goed hoor. Maar als je straks 3 bussen hebt die alle 3 niet helemaal vol zijn, dan zou je wellicht (uit kostenbesparing) voor 2 bussen kunnen kiezen.
Hoe is het onderlinge overleg hierover?


Ik vind het ook een opvallende ontwikkeling. Dat de Angel-Side haar eigen bussen regelt is volkomen begrijpelijk, maar waarom zowel de SC als de SV1902 dit afzonderlijk van elkaar doen, blijft mij een raadsel. Wat is nu de meerwaarde van de SC nog (buiten het programmaboekje) als de SV1902 ook de busreizen wilt organiseren? Zonder iemand voor zijn/haar hoofd te stoten, is dit een oprechte vraag. Als buitenstaande supporter zie ik de SV1902 meer de belangen van supporters behartigen dan de SC op basis van wat er op hun site te lezen is ( www.sv-1902.nl/ ).
De volgende gebruiker (s) zei dank u SV-1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2021 18:27 23 aug 2021 18:29 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #5
Er is nog geen antwoord vanuit sv-1902 op deze vraag. Nog opvallender is dat mvv op haar website een artikel wijdt aan de interesse voor Volendam uit en dan met een link verwijst naar de "oude" supportersclub.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2021 10:10 24 aug 2021 11:50 door jeoff.
SV-1902
Verified
Verified
Berichten: 18
Meer
Onderwerp Auteur
FC Volendam - MVV 27 augustus #6
Beste Maosbrögk en Boys_in_Red, sorry dat wij nu pas reageren. Verschillende bestuursleden van SV-1902 waren op vakantie de afgelopen weken, daarom nu pas een reactie op jullie vragen.

Als SV-1902 vinden wij het ook onduidelijk dat de Suppersclub en SV-1902 nu naast elkaar bestaan en in ieder geval op het gebied van het organiseren van busreizen dezelfde doelstelling hebben. Het was ook niet onze keus en dat willen wij graag hier uitleggen.

Sinds 2013 bestond het Supportersoverleg MVV. Daarin zaten alle officiële supportersorganisaties (waaronder de Supportersclub) en ook alle niet officiële groeperingen. Dit overleg sprak op regelmatige basis met directie en bestuur van MVV. Maar was een informeel orgaan dat ook opkwam voor supporters wanneer er sprake was van bijvoorbeeld misplaats optreden van politie en gemeente, zoals rondom MVV – Roda van 18 november 2018. Toen het Supportersoverleg rondom dit misplaatste optreden een gewillig oor kreeg bij de meeste gemeenteraadsfracties was het zeer onhandig dat het overleg geen officiële status had. Dit bleek ook tijdens de meer spannende gesprekken met de toenmalige directie van MVV.

Het Supportersoverleg heeft toen besloten om zichzelf officieel te maken. Eigenlijk was het hele Supportersoverleg het er over eens, dat het meest voor de hand liggende model zou zijn om het Supportersoverleg onder te brengen in de Supportersclub. Alléén de Supportersclub moest daar nog over nadenken en wel in de persoon van de toenmalige voorzitter en penningmeester. Vanuit het Supportersoverleg is verschillende keren gevraagd om een standpunt in te nemen. Dit kwam er na 9 maanden en het antwoord was: “wij blijven op ons zelf”.

Tja en toen zij wij vanuit het Supportersoverleg de SV-1902 gaan oprichten. Op onze website: sv-1902.nl staat onder meer ons oprichtingsplan.

Het besluit van de Supportersclub om voorlopig met de busreizen te stoppen (zie het programmaboekje MVV – Helmond Sport) heeft ons enorm verrast. Het zou betekenen dat de SV-1902 op zeer korte termijn deze rol en ook nog maar tijdelijk moest overnemen. Inmiddels heeft de Supportersclub dit besluit weer teruggedraaid. Op het gebied van het organiseren van busreizen willen wij samenwerken met de andere organisatoren. Zoals nu reeds met de Angel-Side.

MVV heeft het bericht over de busreizen inmiddels gecorrigeerd en opgenomen dat supporters zich ook kunnen opgeven voor de busreis van SV-1902 via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

___________________________________________
Wij komen op voor jullie belangen! www.sv-1902.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Bieske, Boys_in_Red

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 09:33
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #7
Gelezen op de site van Volendam:

Volendammers snakken naar eerste driepunter tegen MVV
27 augustus 2021 / Keuken Kampioen Divisie
Komende vrijdagavond komt MVV op bezoek in het Kras Stadion. Na het 1-1 gelijkspel bij Excelsior zullen de mannen van Wim Jonk gebrand zijn op resultaat, want met twee gelijke spelen en een verlies partij op zak zullen zij het momentum willen omdraaien tegen MVV. De wedstrijd begint vrijdagavond om 20:00.

Bij MVV is de bezem grondig door de selectie gehaald. Na de elfde plaats van vorig seizoen zal het doel dit jaar zijn om de play-offs te halen. Na een goed seizoen vertrok sterkhouder Koen Kostons naar Zweden om bij Dalkurd aan de slag te gaan en zagen de Limburgers Thibaut van Acker naar Lierse vertrekken. Verder besloten onder anderen Arne Naudts, Brem Soumaoro, Luc Mares, Gaston Slasiwa en Manuel Angiulli de Limburgse deur achter zich dicht te trekken.

Nieuwe wind
Ondanks de waslijst aan vertrokken spelers, kwamen er genoeg versterkingen bij voor MVV. Sven Blummel werd vorig seizoen al gehuurd, maar heeft nu definitief De Graafschap verruild voor MVV. Mitchel Keulen is overgekomen van Roda JC, Orhan Dzepar verhuisde van Helmond Sport naar het verre zuiden en Leroy Labylle keerde terug op het oude nest in De Geusselt. Verder zijn Thijmen Nijhuis (FC Utrecht), Romain Matthys (KAS Eupen) en Allan Delferriere (Standard Luik) de opvallendste nieuwe huurlingen aan Maastrichtse zijde. Ook de trainersstaf van MVV is vernieuwd. Klaas Wels laat een nieuwe wind door De Geusselt razen, hij liet daarvoor TOP Oss achter zich.



MVV is het nieuwe seizoen redelijk goed van start gegaan. De Limburgers wonnen al twee keer. Jong FC Utrecht werd in de eerste wedstrijd van het seizoen met 0-1 aan de kant gezet. En in de vorige wedstrijd zetten zij Helmond Sport met 3-2 aan de kant. Het enige verlies kwam tot nu toe tegen De Graafschap, waar thuis met 1-3 van verloren werd. Gevaarlijkste man aan Maastrichtse zijde is spits Mitchy Ntelo. De aanvaller produceerde tegen Helmond Sport een hattrick.

Balans gelijk
FC Volendam en MVV troffen elkaar al tachtig keer eerder in de historie. De balans is gelijk, 28 winstpartijen elk en 24 remises. De laatst gespeelde wedstrijd was vorig seizoen in Maastricht, waar het 2-2 werd. De Volendamse equipe kwam op een 2-0 voorsprong via Martijn Kaars, die voor beide doelpunten tekende, maar zag de Limburgers vervolgens terugkomen tot 2-2 die in blessuretijd werd beslecht door een benutte strafschop van Arne Naudts. Het thuisduel in dat seizoen ging verloren: 0-1. De laatste overwinning op MVV was in 2019. De Volendammers pakten destijds de periodetitel door met 4-1 te winnen in het Kras Stadion.



Laatste vijf wedstrijden:
30-04-2021 | MVV Maastricht - FC Volendam: 2 - 2
Martijn Kaars (2x)

03-01-2021 | FC Volendam - MVV Maastricht: 0 - 1

11-12-2019 | FC Volendam - MVV Maastricht: 4 - 1
Noah Fadiga, Martijn Kaars, Boy Deul en Franco Antonucci

29-03-2019 | MVV Maastricht - FC Volendam: 1 - 1
Marco Tol

09-11-2018 | FC Volendam - MVV Maastricht: 3 - 2
Boy Deul (2x) en Darryl Baly

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 09:49
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #8
Ik ben al zeer tevreden met een gelijkspel. Natuurlijk hoop ik ook op winst, maar met een gelijk spel en daarna een (hopelijk) thuisoverwinning op Telstar, dan sta je op 10 punten na 5 wedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 10:45
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #9
Volendam heeft voor het 3e jaar op rij een matige start, daar moet je van profiteren : 1-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 10:59
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #10
Aan de ene kant een goed gevoel bij de wedstrijd van vanavond, aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als we er dik afgaan.

Natuurlijk, 6 punten uit 3 wedstrijden is super. Tegen De Graafschap overklast, maar niet weggespeeld. Tegen Utrecht met hangen en wurgen letterlijk 60 minuten overleefd en tegen Helmond Sport op veerkracht de overwinning binnen gesleept, maar vergeet niet dat Helmond ook gedurende een groot deel van de wedstrijd simpelweg beter was.

Uiteraard wel tevreden met de nieuwe aanwinsten. Alberg nog niet fit dus zal niet spelen, maar Souren en Remans lijken mij directe versterkingen tov Van Bommel en Aziz. Volgens de opstelling in De Limburger staat wel Libert weer rechtsback ipv Rico Zeegers. Dat vind ik persoonlijk dan weer een enorme stap terug.

Tevreden met een punt vanavond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 11:52
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #11
Dat van libert ben ik met je eens vind Zeegers rico ook veel beter,maar jij zegt Albert zal wel niet spelen terwijl er bij mvv alles aan gedaan is om hem voor vanavond speelgerechtigd te krijgen dus denk dat die wel wat minuten gaat maken….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 12:32
Jasonhum
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #12
Gezien de training zall rico daar staan
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 17:05
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #13

SV-1902 schreef : Als SV-1902 vinden wij het ook onduidelijk dat de Supportersclub en SV-1902 nu naast elkaar bestaan en in ieder geval op het gebied van het organiseren van busreizen dezelfde doelstelling hebben. Het was ook niet onze keus en dat willen wij graag hier uitleggen.
.............
Het besluit van de Supportersclub om voorlopig met de busreizen te stoppen (zie het programmaboekje MVV – Helmond Sport) heeft ons enorm verrast. Het zou betekenen dat de SV-1902 op zeer korte termijn deze rol en ook nog maar tijdelijk moest overnemen. Inmiddels heeft de Supportersclub dit besluit weer teruggedraaid. Op het gebied van het organiseren van busreizen willen wij samenwerken met de andere organisatoren. Zoals nu reeds met de Angel-Side.


Ik betreur de houding van de Supportersclub MVV ten zeerste. Kennelijk missen de bestuurders de verantwoordelijkheid om op een goede manier de samenwerking met de SV-1902 vorm te geven zonder de eigen identiteit geheel op te geven. De inspanningen van Ton Peters c.s. voor de publicatie van het MVV Bulletin kunnen niet voldoende gewaardeerd worden, maar alleen deze activiteit kan geen blijvende bestaansgrond zijn voor een club die nauwelijks contact met de resterende eigen leden en de rest van de MVV-wereld onderhoudt.
Het is nog niet te laat om goede samenwerking te vinden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 17:23
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #14
Volendam heeft in mijn ogen een van de betere selectie. Maar is in mijn ogen nog geen echt team. Ik ben benieuwd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 17:59
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #15
Ik denk dat Mvv een hele zware avond gaat krijgen, het kwaliteitsverschil met Volendam is toch wel groot.
Iedereen is optimistisch maar we moeten eerst zien of de spelers die zijn gekomen een versterking voor Mvv zijn.
Volendam-Mvv 3-1
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden