>
Ontvangen bedankjes 723
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : Dat er verdedigend iets bij moet komen en een echte 6 en een echte 3 is al weken bekend, het is blijkbaar niet gelukt . Deze groep is minder dan die van start vorig seizoen daar blijf ik bij en dat was al een hele zwakke groep . De 6 punten is een vertekend beeld , maar zoals gezegd goed koesteren die punten. Alleen kunnen die resultaten ook zand in de ogen strooien en misschien is dat nu al wel gebeurd met Wels .
Kalazic gebruikte in het begin van het vorige seizoen ook veel negatieve zaken aan , wellicht om iets op gang te krijgen , en uiteindelijk is het hem ook gelukt,zonder dat het MVV iets heeft opgeleverd alleen een wat aangenamere plek op de ranglijst
Ik durf bijna met 100 procent zekerheid te zeggen als Wels dezelfde strategie als Kalazic gaat gebruiken naar buiten toe in de media dat hem dat niet gaat lukken. Kalazic heeft een bepaalde arrogante persoonlijkheid maar krijgt daar wel ploegen mee aan de praat , zo behield hij destijds Roda voor degradatie en pakte hij met jong PSV een periode . Klaas Wels is in het voetbal een nobody en ik verzeker je als met MVV een lijn na onder gaat inzetten dat het een vervelend seizoen gaat worden onder Wels. Laten we hopen dat we ons ergens rond plek 10 kunnen gaan nestelen .
want de top 8 aanvallen met 7 ton budget is uitgesloten , dan moet je minimaal 300.000 meer hebben voor kwaliteit en breedte. Jammer dat die 2 ton NOW weg zijn die hadden we mooi gedeeld over 2 jaar kunnen inzetten in de selectie .
Klaas Wels moet zoals gezegd vooral naar buiten toe zich rustig houden en zorgen dat de groep met wie hij kan werken optimaal kan presteren en het leuk vind om voor MVV te voetballen want anders kan het zomaar zijn dat Ronny van Geneugden na de feestdagen als a.i op de bank zit bij MVV
Het is nu eenmaal op dit moment een gegeven dat we maar 700.000 te besteden hebben . .
SintServaos schreef : Beste Napoleon, veer weite neet tot in detail wat Wels belaof is toen heer zien contract teikende, aon d'n aandere kant is ut neet sjiek um naor de boetewach speulers zoe neer te zette. Zeeker Wels is veur eederein unne groete oonbekinde dee veul ambitie oetstraolt. Veer zien zjus begoos dus ff d'n tied geve. Ouch iech bin kritisch nao jaor in jaor oet verhaolkes te huure en steeds ut excuus :gein cent. Boe iech benuijd naor bin is ut verhaol Investeerder, daor huure veer inins niks mie vaan. Waor dat obbenuijts un fabelke um luij un seizoenkaart aon te smere?
Frank Salemans schreef : Ik denk dat Wels in zijn emotie de Technisch Directeur de noodzaak wil aangeven van een goede centrale verdediger. En met het sluiten van de transferwindow is er niet zo heel veel tijd meer. Dat zit er denk ik achter. Geef MVV de tijd, maar niet qua aantrekken van een centrale verdediger. Volgens mij had Shermar Martina dat ook uitstekend kunnen doen, maar daarover zijn de meningen verdeeld.
Lijnsje@tappunt schreef : Een voor- of nabeschouwing had ook best gemogen voor een BVO die een wedstrijd heeft afgewerkt. Nee , we maken een bericht over een prijzenkast.