FC Volendam - MVV 27 augustus

29 aug 2021 21:18
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #61
Na de wedstrijd tegen helmond toch ook gewoon een (positief) stukje van Napoleon gelezen hier: www.mvvfans.nl/forum/3-wedstrijden-mvv/2...ustus-20-oor?start=0

Na volendam was er helaas niet veel positiefs te vermelden. En als je nu de verdediging ziet, waarom moest de ( goed coachende) Martina dan weg vraag ik me af..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2021 21:52 29 aug 2021 22:00 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #62

Napoleon schreef : Dat er verdedigend iets bij moet komen en een echte 6 en een echte 3 is al weken bekend, het is blijkbaar niet gelukt . Deze groep is minder dan die van start vorig seizoen daar blijf ik bij en dat was al een hele zwakke groep . De 6 punten is een vertekend beeld , maar zoals gezegd goed koesteren die punten. Alleen kunnen die resultaten ook zand in de ogen strooien en misschien is dat nu al wel gebeurd met Wels .
Kalazic gebruikte in het begin van het vorige seizoen ook veel negatieve zaken aan , wellicht om iets op gang te krijgen , en uiteindelijk is het hem ook gelukt,zonder dat het MVV iets heeft opgeleverd alleen een wat aangenamere plek op de ranglijst
Ik durf bijna met 100 procent zekerheid te zeggen als Wels dezelfde strategie als Kalazic gaat gebruiken naar buiten toe in de media dat hem dat niet gaat lukken. Kalazic heeft een bepaalde arrogante persoonlijkheid maar krijgt daar wel ploegen mee aan de praat , zo behield hij destijds Roda voor degradatie en pakte hij met jong PSV een periode . Klaas Wels is in het voetbal een nobody en ik verzeker je als met MVV een lijn na onder gaat inzetten dat het een vervelend seizoen gaat worden onder Wels. Laten we hopen dat we ons ergens rond plek 10 kunnen gaan nestelen .
want de top 8 aanvallen met 7 ton budget is uitgesloten , dan moet je minimaal 300.000 meer hebben voor kwaliteit en breedte. Jammer dat die 2 ton NOW weg zijn die hadden we mooi gedeeld over 2 jaar kunnen inzetten in de selectie .
Klaas Wels moet zoals gezegd vooral naar buiten toe zich rustig houden en zorgen dat de groep met wie hij kan werken optimaal kan presteren en het leuk vind om voor MVV te voetballen want anders kan het zomaar zijn dat Ronny van Geneugden na de feestdagen als a.i op de bank zit bij MVV
Het is nu eenmaal op dit moment een gegeven dat we maar 700.000 te besteden hebben . .


Ik ben het grotendeels in je post met je eens.
Maar vind dat je de prestatie van Kalazic onderwaardeert. Vond hem zeker niet arrogant maar zelfverzekerd en een duidelijk verhaal iedere keer. Een simpel maar helder verhaal. Kalazic heeft natuurlijk veel meer baggage. Als voetballer veel meer ervaring en ook als trainer. En ik denk dat Kalazic een mindere selectie ter beschikking had als Klaas nu. Hij had geen spits ter beschikking, ja Mickels die driekwart seizoen nodig had om een redelijke prestatie te leveren. En in het begin had hij Walthouwers in de goal bijvoorbeeld.
Kalazic zorgde ervoor dat de de verdediging eerst goed stond. Wat Keulen laat zien is onvoorstelbaar, dan had je evengoed Last kunnen opstellen. Spelers die verzaakten werden gewisseld. Niet voor niets had hij vertrouwen in Tim Zeegers. En heeft hij destijds niet voor Last en Martina gekozen. Blijkbaar had hij het goed gezien.
Nu hebben we Klaas... En daarvoor heeft usmvvke gekozen... waarschijnlijk is het kostenplaatje een aspect geweest. Klaas verdient de tijd en de steun van de supporters net zoals de spelers, als ze maar zich volledig geven. Hopelijk een paar leuke potjes zoals tegen Helmond.
Het is wachten op meer budget... een goede investeerder of een aantal sponsors die zich vinden en wat mogelijk maken. Anders zal het logischerwijs gaan zoals pakweg de laatste 15 jaar. En conform budget heeft MVV hiermee ook naar mogelijkheden gepresteerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2021 22:57
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #63
Zo jammer dat ik het oude forum niet meer kan inzien waar Napoleon bijna wekelijks (zeker na iedere nederlaag) zijn gal spuwde over Jonker toen hij hier trainer was. Daar lustten de honden geen brood van, vergelijkbaar met hoe nu Noor en Jöris het te verduren krijgen.

Maar Napoleon is blijkbaar vrij om 10+ jaar na dato ineens 100% van gedachten te veranderen over personen zonder dat hier noemenswaardige successen tegenover staan... Er is dus hoop voor de voorzitter en directeur, nog even geduld en een switch naar een andere club, en Napoleon draagt jullie op handen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Vluuzak, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2021 09:27
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #64
Ik vind het werkelijk ongelofelijk hoe snel mensen een negatief oordeel over Klaas Wels vormen.

Vier wedstrijden hebben we achter de rug, waarbij inderdaad een fikse nederlaag tegen Volendam. Maar om Wels dan als een nobody af te schilderen, vind ik respectloos.

We weten allemaal dat. MVV een beperkt spelersbudget heeft; daar kan Klaas Wels weinig aan doen. We zien allemaal dat vooral de verdediging nog versterking behoeft, maar dat weten Van Geneugten en Wels ook. Met een geblesseerde Dzepar en nieuwelingen die nog wedstrijdritme en trainingsarbeid moeten opdoen, is te verwachten dat het over een paar weken beter gaat. En dan is de trainer opeens beter?

Hier speelt scorebord-journalistiek een rol, met weinig oog of fiducie voor nieuw beleid en nieuwe wind binnen MVV. Een forse nederlaag en dan zo uithalen? Je mag als fan natuurlijk kritisch zijn, maar laat het opbouwende kritiek zijn. Van afbrekende kritiek is nog nooit iemand beter geworden. Ik blijf kijken naar potentie en heb geloof in groeimogelijkheden van deze selectie en trainer. Geef het wat tijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Anna D., opadiehard, Lassie80, jovkle, Brncic, M.V.V. 1902, peeke, MVVMestreech02, Hier menier en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2021 09:54
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #65
Ja,aan de ene kant ben ik het daar met je eens. Aan de andere kant snap ik waar deze kritiek vandaan komt.
Na 10 x een nieuw plan/proces te hebben zien langskomen en mislukken snap ik dat er snel kritiek wordt gegeven.
Toch denk ik dat we op dit moment niet anders kunnen dan het volgende proces te volgen en aan het einde te beoordelen. We hebben weinig keuze. En uiteindelijk heeft alles met geld te maken. Geld dat in deze regio nu eenmaal moeilijker te vinden is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2021 12:33
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #66
Ik ben een onverbeterlijke optimist (dat noemen critici meestal: naïef). Inderdaad, er zijn veel plannen de revue gepasseerd de afgelopen jaren. Maar ik heb het idee dat er nu een andere wind waait, die ons cluppie structureel verder gaat helpen. Alleen al de wijze waarop supporters en diverse vrijwilligersgeledingen serieus genomen worden, geeft mij hoop op betere tijden. We zullen zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2021 13:26 30 aug 2021 13:37 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #67
Voor mij zijn jullie Frank en Ben , twee echte iconische MVV supporters .We zijn elkaar al op veel verschillende momenten tegen gekomen en wat mij betreft altijd leuke gesprekken .
Jij/jullie mogen dan wat mij betreft mijn posten hier ook altijd met een kritisch oog bekijken en ik lees zeker jullie commentaar dan ook aandachtig door en daar waar je een punt hebt zal ik dat zeker erkennen.

Ik noemde Wels een nobody omdat eigenlijk nog nooit iemand van deze man gehoord had bij ons en zijn track record in het voetbal niet al te groot is . Dit is pas zijn 2de club in het betaalde voetbal. Misschien is het woordje nobody niet echt respectvol maar aan de andere kant had ik even niet het juiste woord paraat dan dat hij een grote onbekende was en weinig aansprekende clubs of resulaten. En zijn eigen uitlatingen vond ik niet respectvol naar zijn spelers , wellicht ging ik er daarom wat harder in

Daarbij heb ik Wels vanaf dag 1 positief ontvangen en zelfs nog onderbouwd als een leergierig persoon en een harde werken . Die info had ik van mensen die ik goed ken en met hem gewerkt hadden.
Nu moet ik ook zeggen en jij eindigt ermee Frank , geef hem wat tijd . Nou dat had ik nu juist van hem verwacht , waarom laat hij optekenen dat zijn geduld opraakt , of in zijn woorden hier heb ik geen geduld voor !!?? En dan in de context als het gaat over hoe er gespeeld , verdedigd en ook vooral het ontbreken van ervaring in de ploeg . Wels was gewoon pissig na de match .
In mijn optiek laat hij hiermee zijn spelers vallen die niet beter kunnen en die overklast worden door Volendam. En wat is er mis mee als een team veel beter als het onze wordt overklast .
Wels is een trainer en dat kun je overal aan zien die heel veel eist van zijn spelers dat heeft positieve maar ook negatieve kanten , het botst dan ook wel eens . In de voorbereiding is dat regelmatig gebeurd met testspelers , ik ga verder niet op details in maar dat mega fanatieke heeft ook een keerzijde.

Er zijn nog 2 dagen in deze window eens zien wat er nog gaat komen en dan zal Wels er chocolade van moeten gaan maken want dat is de rol van de coach . resultaten boeken en zo hoog mogelijk eindigen . En laten we eerlijk zijn het is toch niet slecht vertoeven in Maastricht, heel fanatieke aanhang , geweldige stad , mooie club cultuur mooi voetbal stadion , Wels moet dat ook maar koesteren en zeker als je dat afzet tegen FC Oss waar hij vandaan komt en waar zijn contract niet werd verlengd en bij ons een nieuwe kans club kreeg aangeboden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2021 13:46
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #68
Beste Napoleon, veer weite neet tot in detail wat Wels belaof is toen heer zien contract teikende, aon d'n aandere kant is ut neet sjiek um naor de boetewach speulers zoe neer te zette. Zeeker Wels is veur eederein unne groete oonbekinde dee veul ambitie oetstraolt. Veer zien zjus begoos dus ff d'n tied geve. Ouch iech bin kritisch nao jaor in jaor oet verhaolkes te huure en steeds ut excuus :gein cent. Boe iech benuijd naor bin is ut verhaol Investeerder, daor huure veer inins niks mie vaan. Waor dat obbenuijts un fabelke um luij un seizoenkaart aon te smere?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2021 13:59
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #69

SintServaos schreef : Beste Napoleon, veer weite neet tot in detail wat Wels belaof is toen heer zien contract teikende, aon d'n aandere kant is ut neet sjiek um naor de boetewach speulers zoe neer te zette. Zeeker Wels is veur eederein unne groete oonbekinde dee veul ambitie oetstraolt. Veer zien zjus begoos dus ff d'n tied geve. Ouch iech bin kritisch nao jaor in jaor oet verhaolkes te huure en steeds ut excuus :gein cent. Boe iech benuijd naor bin is ut verhaol Investeerder, daor huure veer inins niks mie vaan. Waor dat obbenuijts un fabelke um luij un seizoenkaart aon te smere?


Maar juist daarom laat Wels zelf die rust bewaren, niet te snel iets in de media roepen en als hem zaken zijn beloofd die niet worden nagekomen is na 31/8 nog genoeg tijd om er iets van te vinden. We wachten al 21 jaar een paar weken extra kan geen kwaad toch
Ik weet dat Noor in gesprekken met diverse partijen MVV ziet als een club met Europese ambities , verder kijken dan Maastricht en eigenlijk een Europese aanzien wil laten geven en daarbij als blauwdruk de stad Maastricht en dus ook dito MVV Maastricht en dus ook zo de route aanvliegen . Ook commercieel
Tja daar kun je wat van vinden en ik ben erg benieuwd wanneer de eerste tekenen daarvan zichtbaar worden


De investeerder waar Noor op doelde in zijn interview in mei op 1limburg is afgehaakt die is weg, die heeft zich terug getrokken . Het traject is dus opnieuw opgestart en wat daar nu de status van is moet ik je schuldig blijven .

En als Wels meer is beloofd dan wat hij tot nu toe heeft gekregen dan is dat balen voor hem , maar ik denk te snappen waar zijn issue zit. Dat heb ik in mijn vorige post verteld . Peter Bijvelds de man waar hij jaren in Oss mee werkte en die de selectie samenstelde , die man met zijn netwerk en die met een lege beurs toch wel voor Oss af en toe een leuke selectie kon samenstellen die moet Wels dan toch hier missen. Ronny van Geneugden zou dat moeten kunnen maar daar hoor ik wisselende geluiden over . Maar goed ik reken Ronny en Klaas nergens op af maar laat hun in ieder geval intern even de rust bewaren en proberen de selectie aan te sterken en niet via de media hun "ongeduld " laten blijken , dat vind ik geen goed signaal naar de spelers toe .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2021 15:18
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #70
Ik denk dat Wels in zijn emotie de Technisch Directeur de noodzaak wil aangeven van een goede centrale verdediger. En met het sluiten van de transferwindow is er niet zo heel veel tijd meer. Dat zit er denk ik achter. Geef MVV de tijd, maar niet qua aantrekken van een centrale verdediger. Volgens mij had Shermar Martina dat ook uitstekend kunnen doen, maar daarover zijn de meningen verdeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2021 15:45
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #71
Een voor- of nabeschouwing had ook best gemogen voor een BVO die een wedstrijd heeft afgewerkt. Nee , we maken een bericht over een prijzenkast.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2021 15:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #72

Frank Salemans schreef : Ik denk dat Wels in zijn emotie de Technisch Directeur de noodzaak wil aangeven van een goede centrale verdediger. En met het sluiten van de transferwindow is er niet zo heel veel tijd meer. Dat zit er denk ik achter. Geef MVV de tijd, maar niet qua aantrekken van een centrale verdediger. Volgens mij had Shermar Martina dat ook uitstekend kunnen doen, maar daarover zijn de meningen verdeeld.


je bedoeld de technisch manager , MVV heeft alleen nog maar een Algemeen Directeur ! Ik denk dat Ronny van Geneugden dat zelf ook wel ziet en inziet. Dat moet niet via de media worden "uitgevochten" of kenbaar gemaakt
Martina had dat niet gekund Frank ;-) die is niet rustig genoeg als CV en maakt te veel onnodige fouten/overtredingen .
Naast Waem ( want dat is een prima verdediger) heb je een type Kuijpers nodig ,die zou passen .

We wachten maar eens af want we missen ook gewoon nog in de breedte spelers want het seizoen is lang en deze jonge groep gaat dat zeker niet volhouden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2021 17:02
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #73

Lijnsje@tappunt schreef : Een voor- of nabeschouwing had ook best gemogen voor een BVO die een wedstrijd heeft afgewerkt. Nee , we maken een bericht over een prijzenkast.


Liever geen nabeschouwing meer….graag vooruit kijken,wil niet met een depressief gevoel de wedstrijd tegen Telstar afwachten,maar ik snap wel je reactie….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2021 17:50
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #74
Laten we erop houden Napoleon dat jij ook eens wat positiever mag zijn.
Hoor te vaak negatieve geluiden van jou.
En in mijn ogen heb je voor 80% van al je post gelijk. Maar je mag ook de positieve dingen eens opnoemen wat al bij MVV is gebeurd.


Btw iedereen zegt een cv nodig en ja die hebben we ook nodig.
Maar aub die Keulen vind ik toch echt harstikke slecht. Ik blijf erbij dat echt iemand anders op de RB positie moet komen te staan.
Ik heb hem nog geen een wedstrijd zien voetballen waarin ik dacht oke dit ziet Klaas in hem.
En tegen Volendam was echt een off day voor iedereen, niemand voetbalde goed.
Maar ook dit kan wel eens overkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2021 21:53
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
FC Volendam - MVV 27 augustus #75
Precies haal Shermar Martina terug. Alleen al voor de breedte ...en die is beter als bv Libert ...en beter als ...(bekijk de beelden van de laatste wedstrijd maar). Martina heeft/had wel drive naar voren (net als zijn broer).
Een van de Martina's had een perfecte paas over 30 m, en de andere (?) had een perfecte timing bij koppen: die won bijna alle kopduels....
Haal ze allebei maar terug, een klick met Labylle hebben ze waarschijlijk ook.... playoffs finale 4 jaar geleden.
Onder de Turk en Kalachic deed Deom in het begin zelfs niet mee (ongveer een jaar geleden: laat staan tot ze inzien om Deom aanvoerder te maken, dan hadden ze nog meer gekregen. Nee Mares keutel in zienn tess werd aanvoerder.....ja die kon NL spreken tegen de scheidsrechter). Dus de trainers zien het vaak niet wie iets kan worden (niet op dit KKD nivo). Je kunt net zo goed Brincic , die hier vaak post, voor de groep zetten.....
Laat Wels maar 2 jaar zijn werk doen, maar we hoeven geen wonderen te verwachten (mensen die het wel zien, die zijn dun gezaaid, worden dik betaald...maar dan elders).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.489 seconden