Jong Ajax-MVV
- Brncic
-
Topic Author
- Platinum Member
-
Jong Ajax-MVV
27 Sep 2021 07:30Benieuwd hoe onze verdediging zich vanavond houdt, zeker zonder Matteo Waem die in mijn ogen de beste man op het veld was tegen Eindhoven. Ik vermoed dat Clint Essers op zijn plek speelt en dat verder dezelfde namen aan de aftrap komen. Interessant duel, ik zou blij zijn met een punt. Laten we vooral hopen dat de schiettent gesloten blijft als we onverhoopt op achterstand komen…
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Zakelijk
-
- Elite Member
-
Re: Jong Ajax-MVV
27 Sep 2021 09:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
27 Sep 2021 10:17Zoals Brncic aangeeft is het een ''prettig'' moment om Jong Ajax te treffen, al stromen ze natuurlijk nog altijd over van het talent. NAC gaat er wel hard af, maar toen deden ook aardige namen mee. Tegen Almere deed bijvoorbeeld ook een Kudus mee. Deze jongens moeten natuurlijk ritme opdoen, maar het is een enorm verschil wanneer je Ajax treft.
Ik teken voor een punt vandaag. Hopelijk weet MVV te spelen zoals in de jaren met Ippel, Nys en Verheydt. Geef die jongens maar een paar flinke tikken zodat ze niet in hun spel komen. Iets wat Groningen bijvoorbeeld afgelopen zaterdag ook probeerde op de Getafe-manier. Laat je deze jongen gasten voetballen en loop je achter de bal aan, ben je op voorhand kansloos.
- AngelsideE
-
- Visitor
-
27 Sep 2021 10:47Iech zik 3 punt venaovend.
- Hill28
-
- Visitor
-
27 Sep 2021 18:12Lijnsje@tappunt wrote: Volgens topjournalist Emile die aan het vissen is, staat Libert centraal. Dat is ook meer een centrale verdediger t.o.v. Essers, maar ik zie ook graag Essers centraal met het oog op de toekomst. Verder zullen er geen wijzigingen zijn. Hopelijk laat Ntelo zich weer eens zien. Buiten de wedstrijd tegen Helmond geen doelpunt gemaakt en ook niet echt geweldig gevoetbald. Jammer dat we geen alternatief op de bank hebben, want echt druk zal hij voor zijn positie ook niet voelen.
Zoals Brncic aangeeft is het een ''prettig'' moment om Jong Ajax te treffen, al stromen ze natuurlijk nog altijd over van het talent. NAC gaat er wel hard af, maar toen deden ook aardige namen mee. Tegen Almere deed bijvoorbeeld ook een Kudus mee. Deze jongens moeten natuurlijk ritme opdoen, maar het is een enorm verschil wanneer je Ajax treft.
Ik teken voor een punt vandaag. Hopelijk weet MVV te spelen zoals in de jaren met Ippel, Nys en Verheydt. Geef die jongens maar een paar flinke tikken zodat ze niet in hun spel komen. Iets wat Groningen bijvoorbeeld afgelopen zaterdag ook probeerde op de Getafe-manier. Laat je deze jongen gasten voetballen en loop je achter de bal aan, ben je op voorhand kansloos.
Met Libert achterin vrees ik voor erg veel tegendoelpunten.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
27 Sep 2021 19:15Please Log in or Create an account to join the conversation.
- FatyPapy1990
-
- Elite Member
-
27 Sep 2021 19:45en zonder Waem ...af en toe gebeuren wonderen
- pinobel
-
- Platinum Member
-
27 Sep 2021 19:45 - 27 Sep 2021 19:55Vraag me af of dit mag. Ook op voetbalpromeur twijfelen een aantal mensen of dit nog mag. Na 18 eredivisiewedstrijden mag je volgens de nieuwe regels niet meer in Jong. Volgens mij heeft Rensch er 21, echter geteld over vorig seizoen + dit seizoen. Of vergis ik me? Volgens dit overzicht zelfs 22: www.voetbal.com/speler_profiel/devyne-rensch/Lijnsje@tappunt wrote: Essers CV tegen Danilo….voorin zal Ntelo in de broekzak van international Rensch zitten. Waar gaat dit nog over….
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
27 Sep 2021 20:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kay
-
- Elite Member
-
27 Sep 2021 20:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ASR
-
- Platinum Member
-
27 Sep 2021 20:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- BOCA
-
- Senior Member
-
27 Sep 2021 20:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
27 Sep 2021 21:01MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
- JulioB
-
- Premium Member
-
27 Sep 2021 21:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sander70
-
- Platinum Member
-
27 Sep 2021 21:50Please Log in or Create an account to join the conversation.