Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u

24 mei 2023 16:46
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #106
angel en boschpoort zijn/gaan wel uitverkocht raken. de rest gaat heel matig tot slecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 16:56
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Onderwerp Auteur
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #107
Dat stadion komt echt wel vol hoor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 17:14
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #108
We wisten het al maar nu officieel.

Essers rest van het seizoen uitgeschakeld. Jammer. Fysiek sterke verdediger die tegen ploegen als NAC zeer handig is. Hoewel Labylle gisteren ook goed inviel.

En El Azrak rest van het seizoen om disciplinaire redenen buiten de selectie gelaten. Ook jammer, want kwam vaak veel dreiging uit. Is iedere wedstrijd ingevallen tot Jong AZ. Sindsdien vier wedstrijden op de bank en nu dus helemaal niet meer. Dan lijkt zijn carriere als een nachtkaars uit te gaan. Eerst mislukt bij Jong Utrecht, redelijk gedaan bij VVV en vervolgens zonder club komen te zitten. MVV pakte hem op deze manier wordt een volgende club vinden wel lastig. Hij zag MVV als nieuwe start en wilde een basisplek. Daar zat hij dicht tegenaan en maakte de winnende tegen PEC. Maar dan moet je natuurlijk wel de goede mentaliteit hebben. Zo'n sympathieke trainer als Maurice zet niet iemand zomaar buiten de selectie, zeker niet in zo'n seizoen. Het lijkt me dat er dan meer is gebeurd dan alleen te laat komen op een training, zoals eerder gebeurd. Misschien ontevreden over het feit dat hij geen basisplek kreeg? Maar dat is voor mij speculeren.

Gelukkig kunnen we ze redelijk opvangen met beide Zeegers, Labylle en Schenk op de backs en El Basri/Noviello op het aanvallend middenveld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 00:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #109

Mosae schreef : Het kan ook een individue bij MVV zijn die een biertje gooit naar een provocerende NAC speler. ( zie MVV- jong AZ).Het heeft weinig met een uit-vak te maken, maar meer met "eigen verantwoording". Verder ga ik me niet meer in deze discussie mengen :D


Ik lees je reacties oprecht graag maar het was zoals verwacht een bekertje uit het uitvak.

Overigens volgens mij wederom een vreugdebiertje dat nauwelijks het veld haalde .had geen invloed op de wedstrijd. Ik voorspel dat deze regel de komende jaren al snel een stuk afgezwakt wordt. Speler raken? Staken. Juichpintje? Laat gaan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 08:12
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 462
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #110
Oké Jacques ik begrijp je punt. Maar mijn bericht kun je op nog wel 5 andere manieren plaatsen. Hier komt er een: of de beker nu uit een uitvak komt óf uit een thuisvak. Het heeft met eigen verantwoording te maken.(in mijn vorig bericht ligt het accent op het uitvak, en nu niet). Ik bedoelde met mijn bericht, dat het met de persoon zélf te maken heeft.

Overigens bestaat er geen vreugdebier. Bier moet je opdrinken. Pas als je er niet tegen kan moet je het weggooien. En dat lijkt me al helemaal niet iets voor een Maastrichtenaar....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.283 seconden