Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u

19 mei 2023 23:07 19 mei 2023 23:20 door Ben Salemans.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Onderwerp Auteur
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #1
Door de last minute goal van Telstar tegen NAC mogen we aankomende dinsdag om 21:00 aantreden in het Rat Verlegh stadion.
Zeker gunstig dat we eerst uit en dan thuis spelen.
In een kolkende Geusselt kan een eventuele achterstand bijvoorbeeld omgebogen worden.

Erg benieuwd en veel zin in deze wedstrijden.
We zijn zeker niet kansloos!

Hup MVVke!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 10:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #2
Als trouwe MVV supporter weet ik het antwoord helaas al lang, maar ik mag toch hopen dat voor het uitvak netten gehangen worden. Stel dat we van NAC winnen gaan we anders nooit de 90 minuten vol maken en dat zou zonde zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 12:06
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #3

Jacques schreef : Als trouwe MVV supporter weet ik het antwoord helaas al lang, maar ik mag toch hopen dat voor het uitvak netten gehangen worden. Stel dat we van NAC winnen gaan we anders nooit de 90 minuten vol maken en dat zou zonde zijn.


De KNVB moet de regelgeving voor de Play-Offs heel snel aanpassen. Als we in een kolkend Breda na 10 min. 1-0 achter komen snel twee maal een beker op het veld gooien. Wedstrijd wordt gestaakt en zonder publiek uitgespeeld...nogal een verschil.
Andersom idem. Dit kan gewoonweg niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 12:36
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #4

ASR schreef :

Jacques schreef : Als trouwe MVV supporter weet ik het antwoord helaas al lang, maar ik mag toch hopen dat voor het uitvak netten gehangen worden. Stel dat we van NAC winnen gaan we anders nooit de 90 minuten vol maken en dat zou zonde zijn.


De KNVB moet de regelgeving voor de Play-Offs heel snel aanpassen. Als we in een kolkend Breda na 10 min. 1-0 achter komen snel twee maal een beker op het veld gooien. Wedstrijd wordt gestaakt en zonder publiek uitgespeeld...nogal een verschil.
Andersom idem. Dit kan gewoonweg niet.


Waar Jaques het antwoord al weet op de netten, weet ik het antwoord van de KNVB al over het aanpassen van de regelgeving.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 13:23 20 mei 2023 13:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #5

Jacques schreef : Als trouwe MVV supporter weet ik het antwoord helaas al lang, maar ik mag toch hopen dat voor het uitvak netten gehangen worden. Stel dat we van NAC winnen gaan we anders nooit de 90 minuten vol maken en dat zou zonde zijn.


Ik heb dat eens nagevraagd zo een maliënkolder ofwel een beschermings/veiligheids net!
Dit schijnt moeilijk te plaatsen ivm de veiligheid en de daarbij behorende uitgangen werd mij verteld.
Vroeger kon men via dat vak boven de trappen naar onder nu schijnt dat niet meer te zijn klopt dit ik ben niet bekend met huidige situatie?
Nogmaals heb dit van iemand uit het bestuurlijk orgaan dus is niet echt van mij zelf!….Mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 13:59 20 mei 2023 14:01 door bokkesprongen.
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #6
Of Sluit het uit vak voor deze wedstrijd ..........om veiligheids redenen .......en de kosten zijn te hoog voor MVV en de gemeente Maastricht ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 15:21
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #7
Ik moet zeggen dat die dreiging mij weerzin geeft de thuiswedstrijd te bezoeken. De kans lijkt me zeer reëel dat de wedstrijd niet wordt uitgespeeld. Niet in het minst omdat het gewoon sportieve winst kan opleveren voor je eigen team de wedstrijd te laten stopzetten. Als NAC op het punt staat uitgeschakeld te worden, zijn er ongetwijfeld voldoende malloten bij de uitfans die ons dat feestje niet gunnen. Om nog maar te zwijgen van het potentiële voordeel in een leeg stadion de uitwedstrijd af te werken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 15:27 20 mei 2023 15:27 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #8
Of geen drankverkoop in het uitvak en goed visiteren/fouilleren. Officieel mag je niet roken, dus vind men aanstekers, mag men die innemen. Verkleint de kans op die punten al flink.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 15:30
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #9
eens, sluit het uitvak. is nooit te handhaven. uitvak kaarten en buffer vakken verkopen. volle bak , meer inkomsten en veel minder kans op gedoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 15:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #10

Roed en Wit 70 schreef : Of geen drankverkoop in het uitvak en goed visiteren/fouilleren. Officieel mag je niet roken, dus vind men aanstekers, mag men die innemen. Verkleint de kans op die punten al flink.


Alleen daar zit het probleem ik weet uit mijn werkzaamheden als steward dat je niet zo mag fouilleren als een politieagent dit doet!
Je mag slechts,,aftasten,,en daarom worden er ook zo een weinig verboden spullen gevonden,dus een steward valt over dit onderwerp ook niks te verwijten….helaas!…Mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 15:36
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #11
Uitvak sluiten , jezus.christus. Ook NAC heeft gewoon recht op haar uitsupporters. Als de uitvakken gesloten blijven voor ons, dan is dat ook prima? Voetbal hoort met supporters van beide teams. Daar is het spelletje voor gemaakt. Het stadion moet sidderen en beven met beide supportersgroepen. MVV is dan m.i op zijn best ipv een veredeld amateurcomplex van de jong teams of Almere.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 15:36
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #12
Klopt. Maar je moet iets. Kunt ook vragen zakken leeg te maken, dan visiteren. Duwt ene een aansteker in zijn onderbroek of in zijn schoenen is dat nooit tegen te houden. Weet trouwens van een uitwedstrijd bij roda dat het toch behoorlijk grondig kan zijn. Er is verschil tussen visiteren en visiteren. Was nac eerder dit seizoen niet een risico wedstrijd met ID?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 15:43 20 mei 2023 15:45 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #13

webmastersfm schreef : Uitvak sluiten , jezus.christus. Ook NAC heeft gewoon recht op haar uitsupporters. Als de uitvakken gesloten blijven voor ons, dan is dat ook prima? Voetbal hoort met supporters van beide teams. Daar is het spelletje voor gemaakt. Het stadion moet sidderen en beven met beide supportersgroepen. MVV is dan m.i op zijn best ipv een veredeld amateurcomplex van de jong teams of Almere.



Ik weet dat ik de discussie aangezwengeld heb, maar ik ben het helemaal met je eens.

Alleen hebben we momenteel de compleet ondoordachte maatregel dat een wedstrijd gestaakt wordt bij ieder voorwerp op het veld, ongeacht of dat staken in het voordeel of nadeel van de (fans van de) overtredende partij is, ongeacht het voorwerp, de intentie, noem maar op.

Vandaar dat ik graag netten oid om het uitvak zie. Gewoon de heerlijk fanatieke aanhang van NAC er bij maar minder risico op een gestaakte wedstrijd op een voor MVV ongunstig moment.

Snelle Toevoeging: ik vind het overigens prima om bij de uitwedstrijden tegen een net aan te kijken zo lang deze maatregel geldt. Het is niet alleen “de tegenstander pesten”.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 15:44
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #14
Mvv heeft het super gedaan in de competitie maar ik vrees dat Mvv weinig kans heeft in de nacompetitie.
Mvv speelt de laatste tijd moeizaam, hoop dat we niet teveel goals langs onze oren krijgen in Breda, de verdediging blijft toch een dingetje..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 16:17
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #15
Het blijft een gek verhaal dat ik nu 5 euro meer moet betalen voor een wedstrijd bij te wonen om boetes en dergelijke te betalen voor het plezier van

de raddraaiers .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden