>
Ontvangen bedankjes 2
Driver schreef : Mvv heeft het super gedaan in de competitie maar ik vrees dat Mvv weinig kans heeft in de nacompetitie.
Mvv speelt de laatste tijd moeizaam, hoop dat we niet teveel goals langs onze oren krijgen in Breda, de verdediging blijft toch een dingetje..
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
sjengen2022 schreef :
Driver schreef : Mvv heeft het super gedaan in de competitie maar ik vrees dat Mvv weinig kans heeft in de nacompetitie.
Mvv speelt de laatste tijd moeizaam, hoop dat we niet teveel goals langs onze oren krijgen in Breda, de verdediging blijft toch een dingetje..
Lekker positief! Man man man, wees toch blij dat de nacompetitie gehaald is. Als ze 19e waren geworden volgens budget, was het dan wel goed geweest.
Waar is de azijn in de aanbieding?
FatyPapy1990 schreef : Heb gisteren als seizoenskaart houder 2 x 25 betaald; voor dit toetje mag dit wel, hier wil je toch bij zijn. We willen mvv-ke toch allemaal steunen?
Of gaan we straks weer jammeren bij de start van het seizoen dat we niks in de melk te brokkelen hebben. (je moet keuzes maken, met de poen die je hebt OK dat begrijp ik, maar kom hier dan niet lopen te jammeren)
Geen schoorstenen geen banen geen poen (alleen toeristen) in Maastricht ... de mensen wilden het zo.
Misschien willen de Studenten dan volgend weekend komen kijken?
ps Met een studenten ticket laten ze je ook naar binnen denk ik (als je te weinig hebt).
We bekijken het van tegenstander tot tegenstander.
Iedere volgende ronde stijgen onze kansen op promotie natuurlijk: momenteel bv 0.5*0.4*0.3 *100% = 6%
(iedere volgende ronde word de tegenstander beter, daarom 0,4 en 0,3 aanname)
Het is in iedere geval een kans en daar moeten de spelers vol voor gaan (het zal hun beurs goed doen).
Misschien kan onze verbale support de kans nog een beetje verder doen stijgen.
Kostons was een goed en balvast aanspeelpunt, maar kreeg de ballen er ook niet meer in. Misschien is Livramento of El Azrak of El Basri of Remans wel doeltreffender (in de counter in Breda)? We gaan het zien.
ps ik ben voorstander van geen uitsupporters (als het risiko op zeik te groot wordt); we willen wel 90 minuten zien (egaal of we winnen of verliezen)
Tegen telstar waren er maar heel weinig mensen uit Ijmuiden... maar de sfeer was toch geweldig ?
Ben nog altijd voor een licencie in de Belgisch kompetitie;
stappen 1. meer Belgen in het bestuur 2. meer Belgische spelers 3. vergaren Belgische licencie (niks is onmogelijk, ook naar Mars gaan en terugkeren )
Dary66 schreef : Krijg steeds meer het gevoel dat Rubbin op deze manier wel eens op een voor ons niet zo'n fijne manier mvv verlaat! Zoiets van ja sorry blessure ik kan niet spelen of een paar min spelen en dan wisselen. Dan kunnen we het wel vergeten, maar een ding lijkt mij zeker hij zal ons niet naar de eredivisie schieten al hoop ik natuurlijk dat ik het mis heb!!!