Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u

20 mei 2023 16:21 20 mei 2023 16:23 door sjengen2022.
sjengen2022
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #16
Pff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 16:23
sjengen2022
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #17

Driver schreef : Mvv heeft het super gedaan in de competitie maar ik vrees dat Mvv weinig kans heeft in de nacompetitie.
Mvv speelt de laatste tijd moeizaam, hoop dat we niet teveel goals langs onze oren krijgen in Breda, de verdediging blijft toch een dingetje..


Lekker positief! Man man man, wees toch blij dat de nacompetitie gehaald is. Als ze 19e waren geworden volgens budget, was het dan wel goed geweest.

Waar is de azijn in de aanbieding?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 16:51 20 mei 2023 16:54 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #18
Het kan ook een individue bij MVV zijn die een biertje gooit naar een provocerende NAC speler. ( zie MVV- jong AZ).Het heeft weinig met een uit-vak te maken, maar meer met "eigen verantwoording". Verder ga ik me niet meer in deze discussie mengen :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 17:48 20 mei 2023 17:55 door Zwegel.
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #19

sjengen2022 schreef :

Driver schreef : Mvv heeft het super gedaan in de competitie maar ik vrees dat Mvv weinig kans heeft in de nacompetitie.
Mvv speelt de laatste tijd moeizaam, hoop dat we niet teveel goals langs onze oren krijgen in Breda, de verdediging blijft toch een dingetje..


Lekker positief! Man man man, wees toch blij dat de nacompetitie gehaald is. Als ze 19e waren geworden volgens budget, was het dan wel goed geweest.

Waar is de azijn in de aanbieding?


Helemaal eens met Driver.
Heeft niks met negatief zijn te maken, maar meer met realiteit.
Ook ik ben blij met de 5e plek maar realiteit is dat MVV weinig in de pap te brokkelen heeft in de play offs.
En dat is helemaal niet erg, met deze begroting. Ze hebben het super gedaan.
Ik lees al her en der berichten van mensen over promoveren, aub zeg denk eens logisch na.
1e of maximaal 2e ronde is het gewoon exit.
Ik zou er nog niet eens raar van op kijken als we na dinsdag al niet meer verder na hoeven te denken over hoe of wat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 18:23
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 73
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #20
Dat de knvb de regels maar aan moet passen. Voorbeeld: als nu volgende week in de geusselt een voorwerp uit het uitvak van Nac word gegooid dan is dat toch duidelijk dat mvv hierdoor benadeeld word. Je kunt het dan toch niet maken dat op deze manier mvv de dupe word van wedstrijd beïnvloeding. Mijn gedachten zou zijn als het duidelijk uit het uitvak zou komen dan de wedstrijd staken en dus Nac ook uitsluiten van verdere deelnamen. Natuurlijk teld dat ook voor mvv. Ik denk dat iedereen zich dan eens goed bedenkt wat ze aan het aanrichten zijn. Ik ben er, en met mij zo velen, zo klaar mee!
En ja stel dat mvv supporters in Breda de zaak verzieken dan is er geen thuiswedstrijd meer en is het einde verhaal! Al hoop ik dat alles gewoon goed gaat en wij zo ver mogelijk komen. Kom op die roeie!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 18:24
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #21
Nou, op deze manier ga je een oorlog niet winnen nee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 18:44 20 mei 2023 18:53 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #22
Bokkesprongen kom op. Dit heeft helemaal niets met boetes te maken. Waarschijnlijk met espn ivm live wedstrijd, eventuele extra beveiliging etc. Bij nac zijn er ook hogere prijzen. Alleen heeft men ervoor gekozen de sk houders zelf korting te geven, 15 voor de korte zijde meen ik. De extra kaarten die een sk houder kan bestellen, max vijf, zijn dan 25. Normaal los 21.50. Beter dan hoe mvv het nou geregeld heeft om de sk houder evenveel als losse kaartkopers te vragen. En netjes de eigen plekken gereserveerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 20:17
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 180
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #23
Heb gisteren als seizoenskaart houder 2 x 25 betaald; voor dit toetje mag dit wel, hier wil je toch bij zijn. We willen mvv-ke toch allemaal steunen?
Of gaan we straks weer jammeren bij de start van het seizoen dat we niks in de melk te brokkelen hebben. (je moet keuzes maken, met de poen die je hebt OK dat begrijp ik, maar kom hier dan niet lopen te jammeren)
Geen schoorstenen geen banen geen poen (alleen toeristen) in Maastricht :-( ... de mensen wilden het zo.
Misschien willen de Studenten dan volgend weekend komen kijken?
ps Met een studenten ticket laten ze je ook naar binnen denk ik (als je te weinig hebt).

We bekijken het van tegenstander tot tegenstander.
Iedere volgende ronde stijgen onze kansen op promotie natuurlijk: momenteel bv 0.5*0.4*0.3 *100% = 6%
(iedere volgende ronde word de tegenstander beter, daarom 0,4 en 0,3 aanname)
Het is in iedere geval een kans en daar moeten de spelers vol voor gaan (het zal hun beurs goed doen).
Misschien kan onze verbale support de kans nog een beetje verder doen stijgen.
Kostons was een goed en balvast aanspeelpunt, maar kreeg de ballen er ook niet meer in. Misschien is Livramento of El Azrak of El Basri of Remans wel doeltreffender (in de counter in Breda)? We gaan het zien.

ps ik ben voorstander van geen uitsupporters (als het risiko op zeik te groot wordt); we willen wel 90 minuten zien (egaal of we winnen of verliezen)
Tegen telstar waren er maar heel weinig mensen uit Ijmuiden... maar de sfeer was toch geweldig ?

Ben nog altijd voor een licencie in de Belgisch kompetitie;
stappen 1. meer Belgen in het bestuur 2. meer Belgische spelers 3. vergaren Belgische licencie (niks is onmogelijk, ook naar Mars gaan en terugkeren :-))

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 20:38
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #24

FatyPapy1990 schreef : Heb gisteren als seizoenskaart houder 2 x 25 betaald; voor dit toetje mag dit wel, hier wil je toch bij zijn. We willen mvv-ke toch allemaal steunen?
Of gaan we straks weer jammeren bij de start van het seizoen dat we niks in de melk te brokkelen hebben. (je moet keuzes maken, met de poen die je hebt OK dat begrijp ik, maar kom hier dan niet lopen te jammeren)
Geen schoorstenen geen banen geen poen (alleen toeristen) in Maastricht :-( ... de mensen wilden het zo.
Misschien willen de Studenten dan volgend weekend komen kijken?
ps Met een studenten ticket laten ze je ook naar binnen denk ik (als je te weinig hebt).

We bekijken het van tegenstander tot tegenstander.
Iedere volgende ronde stijgen onze kansen op promotie natuurlijk: momenteel bv 0.5*0.4*0.3 *100% = 6%
(iedere volgende ronde word de tegenstander beter, daarom 0,4 en 0,3 aanname)
Het is in iedere geval een kans en daar moeten de spelers vol voor gaan (het zal hun beurs goed doen).
Misschien kan onze verbale support de kans nog een beetje verder doen stijgen.
Kostons was een goed en balvast aanspeelpunt, maar kreeg de ballen er ook niet meer in. Misschien is Livramento of El Azrak of El Basri of Remans wel doeltreffender (in de counter in Breda)? We gaan het zien.

ps ik ben voorstander van geen uitsupporters (als het risiko op zeik te groot wordt); we willen wel 90 minuten zien (egaal of we winnen of verliezen)
Tegen telstar waren er maar heel weinig mensen uit Ijmuiden... maar de sfeer was toch geweldig ?

Ben nog altijd voor een licencie in de Belgisch kompetitie;
stappen 1. meer Belgen in het bestuur 2. meer Belgische spelers 3. vergaren Belgische licencie (niks is onmogelijk, ook naar Mars gaan en terugkeren :-))


mot wel e gooj koffiesjop zien boe diech kumps....:lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2023 22:06 20 mei 2023 22:07 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #25
Ik zie het positieve wel erin eerst uit dan thuis.
Gelijkspel in Breda is gewoon al winst. En staan we met 1 been in de volgende ronde.
Thuis moet je gewoon winnen in ik denk een best uitverkocht stadion. Als je alleen al zag tegen Telstar. Moet je nu ook gewoon winnen thuis.


Als we snel achter komen in Breda of andersom. Denk ik dat de kans is dat er een bekertje op het veld kan komen, overigens ook de kans hier in Maastricht.
Neem bijvoorbeeld de wedstrijd NAC - Willem 2 , Waar NAC totaal niks voor het zeggen had en Willem 2 vele male beter was. Kwamen ook bekertjes op het veld waardoor wedstrijd later werd uitgespeeld zonder publiek. En zie daar het resultaat 1-1.
Ook zie ik dit bij andere wedstrijden gebeuren in de nacompetitie. En we kunnen zeggen mag niet of dat je het niet goedkeurt. We weten ook als wij op verliezen staan en het gebeurd. En bij de inhaalwedstrijd winnen we of spelen we gelijk waardoor we door naar de volgende ronde gaan, dat we toch stiekem blij zijn dat er zo'n gek is geweest die een bekertje op het veld gooit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2023 14:53
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #26
Maar wat een tijd om te beginnen dinsdag. 21:00u zie ik. Een biertje op het veld, en je bent nog bijna midden in de nacht aan het voetballen. Ik heb 21:00u om een wedstrijd te beginnen sowieso altijd een vreemde tijd gevonden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2023 15:17 21 mei 2023 15:18 door MVV_Mestreech.
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 99
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #27
Waarschijnlijk omdat die andere wedstrijd 20:40 afgelopen is en ze beide niet tegelijkertijd willen uitzenden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2023 16:26
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #28
Ruben is nog een vraagteken voor dinsdag. Laten we hopen dat hij kan spelen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2023 17:35
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 73
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #29
Krijg steeds meer het gevoel dat Rubbin op deze manier wel eens op een voor ons niet zo'n fijne manier mvv verlaat! Zoiets van ja sorry blessure ik kan niet spelen of een paar min spelen en dan wisselen. Dan kunnen we het wel vergeten, maar een ding lijkt mij zeker hij zal ons niet naar de eredivisie schieten al hoop ik natuurlijk dat ik het mis heb!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2023 20:04
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #30

Dary66 schreef : Krijg steeds meer het gevoel dat Rubbin op deze manier wel eens op een voor ons niet zo'n fijne manier mvv verlaat! Zoiets van ja sorry blessure ik kan niet spelen of een paar min spelen en dan wisselen. Dan kunnen we het wel vergeten, maar een ding lijkt mij zeker hij zal ons niet naar de eredivisie schieten al hoop ik natuurlijk dat ik het mis heb!!!


Als je Ruben schrijft met Rubbin dan stop ik al met lezen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden