Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u

23 mei 2023 23:03
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #76
Kleine nederlaag. Ik denk niet onterecht en het maximaal haalbare voor ons vanavond.
Maar in de Geusselt hebben we zeker een goede kans tegen dit matige team. Hopen op een uitverkocht huis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2023 23:10
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #77
Een nederlaag met perspectief zoals ze dat zeggen! NAC heel weinig gecreëerd op het eerste kwartier na. Na rust vond ik MVV zelfs het meest dreigend. Zelf ook wel amper een kans gehad.

Zeer benieuwd naar de terugwedstrijd, dat zal een veel meer open wedstrijd worden denk ik. In de Geusselt is MVV dit seizoen al vaak boven zichzelf uitgestegen. Hopelijk zonder gedoe met vliegende bekertjes e.d., zou vooral in ons nadeel zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2023 23:22
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 964
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #78
We zijn zeker niet kansloos zaterdag. Maar wie moet in godsnaam in de spits? Livramento en Remans hebben het allebei niet. Ik vraag me af waarom El Azrak absoluut geen kans meer krijgt. Hij beviel me wel in de minuten dat hij speelde. Ik zie dat hij zelfs niet meer in de selectie zat vandaag......
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2023 23:33
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #79
Gehoopt op meer maar vooraf voor een kleine nederlaag getekend. Alles in eigen hand. Met een uitverkocht huis moet het gewoon lukken. Het loopt niet over maar We hebben ondanks het gemis van Koen nog verschillende spelers die een doelpunt kunnen maken .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2023 23:33 23 mei 2023 23:35 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 304
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #80
Deze wedstrijd laat zien dat de ploegen heel kort bij elkaar liggen. Al was NAC wel wat beter vanavond, zeker de eerste helft. MVV had het zeker de eerste helft erg lastig, weinig druk zetten etc. Maar MVV uit en thuis is dit seizoen een groot verschil. Dit NAC is gewoon te pakken zaterdag. Al is Kostons een groot gemis. Hopelijk volle bak, iedereen er achter (net zoals zij vanavond, mooi fanatiek publiek hebben ze) en dan kunnen we het zo omdraaien. We geven niet op. :applaus:

Oh ja, en hoe the hell kan Remans nu buitenspel staan daar? Iedereen ziet het, behalve de VAR. Belachelijk. Al had NAC even daarvoor ook een "grensgeval", eerlijk is eerlijk...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2023 23:36
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #81
De VAR besliste wel heel snel. Ik weet bijna zeker dat de centrale verdediger het buitenspel ophief.

Koen er niet bij en Ruben geblesseerd; tja, vanuit dat perspectief is een 1-0 nederlaag net slecht. Maar ik vraag me wel af wie zaterdag de voorzetten moet geven en de doelpunten moet maken. Maar wie weet hoe dat in onze Geusselt-heksenketel gaat?

Ik vond dat MVV met Labylle meer dreiging kreeg. Blummel zat helaas niet in de wedstrijd. Ik had Livramento laten staan en Sven eruit gehaald. En voor hem dan Remans.

Overigens een groot contrast tussen die schreeuwende en onrust opwekkende Hyballa en de kalmte van Verberne.

Van Helden mag van geluk spreken, want ik zag overtredingen die een tweede gele kaart waard waren.

We zijn zeker niet kansloos tegen NAC zaterdag, maar het wordt geen makkie. Hopen dat Ruben weer fit is. En starten met Labylle.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2023 23:41 23 mei 2023 23:42 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 474
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #82
De penalty was voor NAC ook de enige manier/kans om MVV op de knieën te krijgen. Een wonderploeg hebben ze verder niet. Als zaterdag Omarsson aansluit bij NAC, denk ik dat het helaas niet meer gaat gebeuren. Hij zat mij op de tribune iets te aandachtig erbij. Als hij zaterdag erbij is, maakt wel een verschil. En wat ik al eerder zei: NAC komt nu zoals MVV vandaag, voor een gelijkspel naar Maastricht. Ze kunnen achterover leunen en MVV móét komen. Enig pluspunt is de (maar) 1-0.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 00:00
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 826
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #83
§ Mosae ,

Mvv scoort bijna ieder wedstrijd , helaas vandaag niet , dus Zaterdag wel ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 00:17
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 809
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #84

Mappie schreef : Oh ja, en hoe the hell kan Remans nu buitenspel staan daar? Iedereen ziet het, behalve de VAR. Belachelijk. Al had NAC even daarvoor ook een "grensgeval", eerlijk is eerlijk...

Die goal van Remans had gewoon moeten tellen! Bij de buitenspelgoal van NAC werd op tv een fout moment besproken. Het ging om het buitenspel staan van een NAC-speler enkele seconden eerder...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 00:58
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #85
Wat een ongelofelijk BEDROG die Hollanders …
Daarom wil ik dat we een licentie in de Belgische League aanvragen....!!!!!!!!!!
MVV WORDt WAKKER !!!
Ieder blind paard ziet dat dit een reglemenrtaire goal is.
Evtl was de goal van Nac ook een goal maar dat was minder duidelijk….Misschien een ngoedmakertje voor de licht gegeven penalty?
Tegen Telstar kregen we 5 gele kaarten en Kostons verliet het veld met en een schouder breuk (Telstar kreeg niks)… Nagtegaal was de scheidsrechter..
Vandaag wordt Essers eruit geschopt en weer niks…. Bos heb je vriendjes in Breda?

STOP AUB MET DIE VAR ! als het toch corrupt is!. Belachelijk .... voetbalfans zijn geen monkies die je alles wijs kunt maken?
kijkt de kNvB hier niet naar…ieder normaal mens houd toch op naar voetbal te kijken.
Het is toch maar een spel? Ga ik volgend jaar niet beter bij Standard liege kijken ... daar krijg je ook een biertje en is het ook leuk naar de wedstrijd.

MVV we zijn niet bang om te verliezen want daarvoor komen we al te lang… we hebben genoeg bedrog gezien in de jaren.
Maar aub geen MIETJES voetbal…. Ga er voor! Dwz volle strijd willen we zien, dan zijn we content zaterdag.
Uitschakeling is geen probleem. Als je niet tegen verliezen kan kom je niet naar mvv-ke.

PS Ik had liever een Belgische bestuurder gezien als nieuwe TD (een Tandem met Ronny), evtl. uit Walonie.
Another missed chance?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 01:04
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #86
Jezelf rustig houden is het beste momenteel. Ik begrijp de woede en frustratie. Het was ook een 100% goal. Helemaal gelijk. Echter, ligt deze wedstrijd in het verleden. We moeten kijken naar het heden. Aankomende zaterdag is het onze beurt. We gaan knallen! het is maar 1 doelpunt. Niks is verloren. En over de AD, ben ik het niet mee eens. De nieuwe AD heeft ongelofelijk veel ervaring en een goed CV. Heeft gewerkt zowel in het binnenland als buitenland. Deze vrouw brengt connecties met zich mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 06:16
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 313
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #87

Mithrandir schreef : Ik heb helemaal niet idee dat wij een behoudende instelling hebben.. MVv komt er gewoon niet aan te pas.


Juist !
Zelfs als NAC zonder keeper had gespeeld hadden we hier nog niet gescoord.
Diep en diep triest, zonder aanvallend vermogen.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 06:31 24 mei 2023 06:33 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #88
Het is pijnlijk maar volledig terecht wat de VAR twee keer doet. Het camerastandpunt is vanaf de middenlijn en dus hartstikke scheef, in beide buitenspelgevallen. Er valt geen zinnig woord over te zeggen dus moet de VAR niet ingrijpen. Erg jammer voor ons want ik denk ook dat het geen buitenspel was. Maar als de VAR de grensrechter overruledt (spelling?) moeten ze 100% zeker zijn.

Wat er hier schandalig is, is dat er geen camera’s rond de 16 meter staan precies om buitenspel fatsoenlijk te kunnen beoordelen. Waarom heb je een VAR als je de VAR geen fatsoenlijke hulpmiddelen geeft?

Je zal maar denken dat dit een “Hollands” complot is en dat het in België beter is. Dan ben je toch goed de weg kwijt. En dat zeg ik als halve Belg.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Sjappie, Lassie80, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 08:31
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #89
met 1-0 verliezen terwijl je een van de slechtste wedstrijden van het seizoen speelde, dan valt het mee. Werkelijk niemand haalde meer dan een matig 6je.
Waarom Blummel elke keer weer meedoet is een raadsel, en Zeegers op links is toch ook gewoon veel te zwak.
Denk dat de neutrale kijker na 30 minuten in slaap is gevallen :) terwijl wij met spanning tot de 95e minuut voor de buis zaten (of in het stadion).

Zaterdag moet kunnen, behalve de eerste 15 minuten stelde NAC niets voor. Al zou ik echt met 4-4-2 gaan spelen en v Bommel samen met Remans voorin. Maar ja, om in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen ineens met een ander systeem te gaan spelen lijkt me niet makkelijk.

zo een vd Sanden (of Tom Boere op de bank) dat zouden toch ideale spitsen zijn voor ons die elke week een basisplaats zouden hebben. Als zo een ervaren spits toch naast Kostons zou staan komend seizoen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 09:05
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 474
Meer
Play-offs: NAC-MVV Maastricht, di 23-5-23, 21:00u #90
MVV is gister de zwakste van de NC tegen gekomen. (NAC zal het zelfde vinden van MVV). Met iets meer geldinjectie, rolt MVV deze club met 2 vingers in de neus op (jammer). Ik zou zaterdag met El Azrak en El Basri proberen. Verder heb je eigenlijk geen enkele spelers meer, die de klus kunnen klaren. Voorin was het (zoals Hans Kraay het noemde), tandenloos MVV. Zaterdag moet het écht anders.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden