>
Ontvangen bedankjes 375
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
webmastersfm schreef :
Sjotelsplak schreef :
Een account aanmaken duurt nog geen minuut.ASR schreef :
Sjappie schreef : Nou, de boschpoort is uitverkocht.
Nu nog de gamin tribune (960 kaarten)..
Die gaat niet uitverkocht raken met die idiote regeling.
En een emailadres aanmaken ? Een bekende van mij wil met het gezin gaan. 3 kinderen onder de 10. Beide ouders natuurlijk een emailadres. Maar het is te idioot voor worden dat je deze letterlijk ook moet maken voor je kleuters.
mvv4ever schreef :
webmastersfm schreef :
Sjotelsplak schreef :
Een account aanmaken duurt nog geen minuut.ASR schreef :
Sjappie schreef : Nou, de boschpoort is uitverkocht.
Nu nog de gamin tribune (960 kaarten)..
Die gaat niet uitverkocht raken met die idiote regeling.
En een emailadres aanmaken ? Een bekende van mij wil met het gezin gaan. 3 kinderen onder de 10. Beide ouders natuurlijk een emailadres. Maar het is te idioot voor worden dat je deze letterlijk ook moet maken voor je kleuters.
Of jij met email adres kan 5 kaarten extra bestellen.
Kan begrijpen dat mvv alleen online verkoopt.
Bij mvv kunnen ze niet binnen 1 week alles regelen en de capaciteit is er niet na. Het is of online de kaarten verkopen of gewoon dagen inplannen voor de verkoop. Online is makkelijker, goedkoper en sneller.
Jacques schreef : Erwin Blank zaterdag scheidsrechter. Floot ons dit seizoen beide wedstrijden tegen VVV, dat waren beiden frustrerende wedstrijden waar hij wellicht wat gemakkelijk kaarten aan MVV gaf maar kan me oprecht niet herinneren dat hij verder heel slecht floot.
Veel vervelender wat mij betreft: het VAR-team zijn twee kerels uit Kerkrade. Robin Hensgens en Martin Beijer. Hensgens is die knakker met dat rare akkefietje met het wedstrijdformulier een paar jaar geleden. Go Ahead stelde een speler op die niet op het wedstrijdformulier stond, maar Hensgens was de vierde man en herinnerde zich weken later opeens dat die speler wel ooit op het formulier had gestaan (waar geen enkel bewijs van is terug te vinden). Go Ahead kreeg gelijk en MVV behield de nederlaag. Ik vertrouw Hensgens sindsdien voor geen centimeter en vindt het heel vreemd dat die überhaupt nog rond wedstrijden van MVV actief kan zijn.
MVV_Mestreech schreef : Hoofdtribune nog 700 en Garmin nog 350 dus op 1000 kaarten na alles uitverkocht….uitverkocht is 9000 mensen?