Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u

25 mei 2023 17:35 25 mei 2023 17:35 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #31
Dat ze maar een ID-controle uitvoeren want anders kan ik je van te voren alvast op een briefje geven dat het mis gaat.
Uitvak = NAC en Thuisvakken = MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 17:47
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #32

webmastersfm schreef :

Sjotelsplak schreef :

ASR schreef :

Sjappie schreef : Nou, de boschpoort is uitverkocht.
Nu nog de gamin tribune (960 kaarten)..


Die gaat niet uitverkocht raken met die idiote regeling.

Een account aanmaken duurt nog geen minuut.


En een emailadres aanmaken ? Een bekende van mij wil met het gezin gaan. 3 kinderen onder de 10. Beide ouders natuurlijk een emailadres. Maar het is te idioot voor worden dat je deze letterlijk ook moet maken voor je kleuters.


Of jij met email adres kan 5 kaarten extra bestellen.
Kan begrijpen dat mvv alleen online verkoopt.
Bij mvv kunnen ze niet binnen 1 week alles regelen en de capaciteit is er niet na. Het is of online de kaarten verkopen of gewoon dagen inplannen voor de verkoop. Online is makkelijker, goedkoper en sneller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 18:12
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #33

mvv4ever schreef :

webmastersfm schreef :

Sjotelsplak schreef :

ASR schreef :

Sjappie schreef : Nou, de boschpoort is uitverkocht.
Nu nog de gamin tribune (960 kaarten)..


Die gaat niet uitverkocht raken met die idiote regeling.

Een account aanmaken duurt nog geen minuut.


En een emailadres aanmaken ? Een bekende van mij wil met het gezin gaan. 3 kinderen onder de 10. Beide ouders natuurlijk een emailadres. Maar het is te idioot voor worden dat je deze letterlijk ook moet maken voor je kleuters.


Of jij met email adres kan 5 kaarten extra bestellen.
Kan begrijpen dat mvv alleen online verkoopt.
Bij mvv kunnen ze niet binnen 1 week alles regelen en de capaciteit is er niet na. Het is of online de kaarten verkopen of gewoon dagen inplannen voor de verkoop. Online is makkelijker, goedkoper en sneller.


Kerel, lees.gewoon op het gemak het draadje voor dat je reageert. De online verkoop is vanaf gisteren beperkt tot 1 ticket per account. Natuurlijk is online verkoop handiger en kostenbesparend. No shit sherlock.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 19:35
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #34

Jacques schreef : Erwin Blank zaterdag scheidsrechter. Floot ons dit seizoen beide wedstrijden tegen VVV, dat waren beiden frustrerende wedstrijden waar hij wellicht wat gemakkelijk kaarten aan MVV gaf maar kan me oprecht niet herinneren dat hij verder heel slecht floot.

Veel vervelender wat mij betreft: het VAR-team zijn twee kerels uit Kerkrade. Robin Hensgens en Martin Beijer. Hensgens is die knakker met dat rare akkefietje met het wedstrijdformulier een paar jaar geleden. Go Ahead stelde een speler op die niet op het wedstrijdformulier stond, maar Hensgens was de vierde man en herinnerde zich weken later opeens dat die speler wel ooit op het formulier had gestaan (waar geen enkel bewijs van is terug te vinden). Go Ahead kreeg gelijk en MVV behield de nederlaag. Ik vertrouw Hensgens sindsdien voor geen centimeter en vindt het heel vreemd dat die überhaupt nog rond wedstrijden van MVV actief kan zijn.


Zeer vreemde en aparte toewijzing voor deze VAR idd. Dat zou net hetzelfde zijn als ze een Rotterdamse VAR aanstellen voor een wedstrijd van Ajax…. Dat verzin je toch niet. Hopelijk krijgen we komend seizoen wat meer sympathie vanuit de KNVB omdat onze nieuwe directeur daar een verleden heeft.

Verder ben ik nu al gespannen voor zaterdag. Ik hoop dat we er nog 2 wedstrijden bij gaan krijgen. Hopelijk geen voetbal vanuit NAC op Mourinho stijl.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2023 07:55
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #35
Gamintribune nog 408 kaarten.. Zou het gaan lukken, 3 tribunes uitverkocht..?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2023 08:39
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #36
Het lijkt er bijna op dat ze het forum meelezen.. ;)
Vak F&G op de hoofdtribune nu ook in de verkoop.
En nog 405 op de Gamin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2023 08:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #37
Kijken we naar toeschouwersaantallen in relatief recente play-off jaren, dan zien we dat de thuiswedstrijd in eerste ronde play-offs in 2016 en 2018 allebei iets meer dan 4.000 man trokken. We gaan nu over de 7.000 heen en de 8.000 zal wellicht zelfs gehaald worden. Als dat lukt, zijn dat er meer dan in de halve finale in 2016 en 2017! In de finale van 2017 zaten er 8.800, stijf uitverkocht, dat zal wel niet lukken. Maar dat we al in de eerste ronde in de buurt van dat aantal komen, zegt wel iets over hoe MVV weer is gaan leven dit seizoen. En dat is mooi!

For the record: in 2008 en 2009 trokken we ook meer dan 8.000 man in alle drie de play-off thuiswedstrijden. In 2011, 2012 en 2013 bij lange na niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2023 09:09 26 mei 2023 09:09 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #38
Is het niet mogelijk voor MVV om bezwaar te maken tegen toewijzing Kerlaarse VARS?
Zelfs als dat niet wordt toegewezen zullen deze knvb-koempels dan misschien een tweede keer nadenken voordat ze MVV gaan benadelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2023 09:09
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #39
Vak F zijn ook alweer 86 tickets verkocht, gamin nog 388

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2023 09:38 26 mei 2023 09:39 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #40
Mooi dat De Geusselt (zo goed als) uitverkocht raakt. Zal ook deels met de zaterdagavond te maken hebben. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, en het levert meer omzet voor MVV op.

De wedstrijd komt live op ESPN, hopelijk kunnen we club dan 90 minuten (of 120 minuten) lang positief in het nieuws brengen. Maar als het waar is dat NAC-supporters ook op de thuisvakken zitten, dan hoop ik echt niet dat het uit de hand gaat lopen. Strenge controle op ID bij de poort vooraf is vereist. Hopelijk speelt MVV hier op in, dan duurt het maar wat langer voordat je binnen bent. Dus in dat geval: kom op tijd mensen! ;) Zolang iedereen zich dan maar gedraagt. Ook met spullen op het veld gooien, er is al veel discussie geweest, maar we kennen de regels, wat je er ook van vindt...

Absurd dat er 2 man uit K*rkr*d*e de VAR zijn. Waarom nou toch... Politiek correct zeg ik dat we dan maar moeten vertrouwen op hun objectiviteit.

Verder lees ik in de media dat veel spelers binnen onze selectie op hun tandvlees lopen. Het is een lang seizoen geweest idd. Maar mochten we door komen morgen, dan zullen ze toch door moeten, en dat gaan ze ook wel, volle vertrouwen in, maar nog 1 of 2 zo'n rondes zal er fysiek flink inhakken. Zeker als het verlengen zou worden morgen.

Alles of niks morgen. Nu al nerveus. Komen we door, dan zou dat fantastisch zijn. Komen we niet door, dan kunnen we met trots terugkijken op een zeer geslaagd seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjappie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2023 10:15
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 99
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #41
Hoofdtribune nog 700 en Garmin nog 350 dus op 1000 kaarten na alles uitverkocht….uitverkocht is 9000 mensen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2023 10:58 26 mei 2023 10:58 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #42
Lees idd her en der dat diverse nac'ers op de thuisvakken zouden zitten. Op gamin D of hoofdtribune vermoed ik. Die weten echt wel dat ze niet op AS of Boschpoort moeten zitten. Een waarschuwt al dat door het hele stadion oude harde kern zitten. Zie d'r morgen nog wel wat door het stadion vliegen. ID op woonplaats en je bent waarschijnlijk van ze af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2023 11:33
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #43

MVV_Mestreech schreef : Hoofdtribune nog 700 en Garmin nog 350 dus op 1000 kaarten na alles uitverkocht….uitverkocht is 9000 mensen?


Hoofdtribune vak A & B tellen ook nog mee., dus voor de hoofdtribune nog 930 kaarten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2023 11:44
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #44
Kassa’s zijn wel open.
Zojuist op falcon radio met pers chef van Mvv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2023 12:33
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #45
Lees idd dat er toch een aantal NAC supporters kaartjes hebben voor het thuisvak. Tjah is op eigen risico he.

Kan me nog een aantal jaren terug NEC herinneren op de qpark tribune. Juichen toen NEC de 1-1 maakte.. die werden volgens mij letterlijk het stadion uitgeslagen.

Mag hopen dat er goede controle is. En anders 90 minuten de mond dichthouden en wel staan met het volkslied ;).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.410 seconden